Skocz do zawartości
Gość Nieaktywny

Nowe Metro! [ZWIASTUN]

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Nieaktywny

Z tego co wiem za dużo informacji nie ma więc wam zostawie gameplay :)

Edit :

Premiera w 2018 roku, zrobił zespół 4A Games, wyjdzie na pewno na PC i Xbox One. W Metro Exodus ponownie wcielimy się w znanego z poprzednich części Artyoma, ale teraz większość kampanii rozegra się w rosyjskiej dziczy, na dużych nieliniowych mapach. Gra opowie historię trwającą cały rok i w jej trakcie zobaczymy jak kolejne pory roku zmieniają wygląd map.
Źródło: Gry-online.pl

Sorry za czarną czcionkę. Naprawione - Ranger801

Edytowane przez Nieaktywny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wow, dobra wiadomość! Głuchowski coś mówił nie tak dawno temu, że uniwersum będzie rozwijać się w grach i oto jest.

Nie grałem w Last Light, więc oceniam przez pryzmat jedynki. Wszystko ładnie i kolorowo... no właśnie - za kolorowo. Atmosfera jest mniej surowa - a może tylko mi się wydaje, za wcześnie by ocenić obiektywnie.

Niemniej jednak ta sama ekipa, obydwie gry zebrały dobre oceny, zatem trzymam kciuki. Dzięki za niusa, @Nieaktywny:) 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

Oficjalne wideo:

 

Ciekawie jak będzie z fabuła, bo jak akcja w ruskiej dziczy to pewnie po wydarzeniach z M2035.

 

Edytowane przez sedoro

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Artyom? Zabili go i uciekł?

Kolorowo jak widzę. Ciekawe czy przejęli ten koncept z jedenj z książek gdzie inspirowali się mózgozwęglaczem z Cienia Czarnobyla. Ci co czytali może wiedzą o co chodzi...

No i jak zawsze - cieszy że przerobili silnik mocno dla większych przestrzeni.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Sierioża

spoilerów nie wrzucam, poza Metro2033 nie czytałem innych książek z tej serii a wpadłem na jakieś spoilery samemu i to takie w stylu „chyba oni sobie w tym momencie jaja robią...". Jeśli są one prawdziwe a nie zmyślone to czeka cię wielka niespodzianka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam prośbę. Chciałbym zlokalizować, gdzie mniej więcej toczy się akcja tego trailera, ale niestety nie znam rosyjskiego. Czy ktoś mógłby rzucić okiem na trailer w okolicach 2:23 i przetłumaczyć jakieś nazwy własne, które pojawiają się na mapie trzymanej przez Artyoma?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nieaktywny

@Trikster Czytałem w Internecie , że tam jest dopływ Wołgi na mapie . "Elektrowni wodnych na Wołdze jest wiele, ale żadna z nich nie pasuje do niewyraźnej nazwy, którą możemy próbować odczytać na mapce. Także widoczne na niej wioski nie znajdują się nad wołgą. Wygląda na to, że będziemy mieli do czynienia z lokacjami fikcyjnymi, ale oczywiście silnie wzorowanymi na prawdziwej Rosji." - Gamezilla.pl

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Nieaktywny

Takie małe nowe informacje :

- Twórcy tworząc gre inspirowali się grami serii S.T.A.L.K.E.R.

- Twórcy obiecują , że zrobią wszystko żeby gracze ze słabszymi kartami graficznymi mogli grać bez żadnych problemów , a ci z najlepszymi z najlepszą grafiką.

„W przypadku PC chcemy się upewnić, że nawet jeśli posiadasz słabszą kartę graficzną, która mieści się w zakresie naszych wymagań sprzętowych, gra nadal będzie działać płynnie i wyglądać świetnie. Ale jeśli masz niesamowitą kartę z najwyższej półki, i tak rozniesiemy ją w drobny mak. Wyeksploatujemy ją do granic możliwości” - Jon Bloch, producent wykonawczy ukraińskiego studia.

- Gra zaczyna się ( niektórzy mogą to uznać za spoiler więc ukryłem dla tych co nie chcą wiedzieć ;) )

Spoiler

od ucieczki Artioma i niewielkiej grupy ocalałych pociągiem z Moskwy.

- Podróż ma się ciągnąć przez cały kontynent i trwać aż rok. W trakcie gry przemierzać będziemy tereny Rosji.

- Upływający czas i pory roku mają wpływać nie tylko na otoczenie, ale i na naszego bohatera.

- Będziemy intensywnie eksplorować świat na powierzchni.

- W grze będziemy mieli znacznie większą swobodę modyfikacji naszej broni.

- Na różnych przystankach pociągu mamy spotkać nowych ludzi i ideologie, nową faunę, środowisko i tak dalej.

źródło : http://gry.onet.pl/metro-exodus-gra-zabierze-nas-na-roczna-podroz-po-rosji/h8lmz8

http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=104435

Edytowane przez Nieaktywny

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze parę screenów od Gameinformer, tym razem w wysokiej rozdzielczości.

mnmTUmpzRM0.jpg

Spoiler

XmNPa-zdzHQ.jpg

3Wpj8cDkUt0.jpg

-06NNtVQLMo.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na cdaction jest też trochę szczegółów, a nie tylko obrazki ;)

Cytat
  • Najnowsza produkcja studia 4A Games nie jest klasycznym sandboksem. Na grę składa się kilka rozległych obszarów. Po wypełnieniu misji głównych i pobocznych przechodzimy do kolejnej lokacji. Warto zauważyć, że bohater nie ma możliwości powrotu do odwiedzonych wcześniej miejsc. Lokacje z Exodusa mogą być od 10 do 18 razy większe od map przygotowanych na potrzeby Last Light.
  • Scenariusz Exodusa jest obszerniejszy od tych napisanych na potrzeby 2033, Last Light i wszystkich późniejszych dodatków razem wziętych.
  • W grze zobaczymy wiele misji pobocznych. Są one źródłem cennego sprzętu i punktów moralności. Sidequesty aktywuje choćby lektura notatek, kontakt z enpecami czy podsłuchanie rozmowy.
  • Amunicja nie jest już podstawą handlu. Teraz walutę stanowić będzie właściwie wszystko, co znajdziemy podczas naszej podróży. Rupiecie można wymieniać na cenniejsze materiały i chemikalia, z których wytworzymy narzędzia i wartościowe przedmioty. Pojawi się opcja szybkiego craftingu.
  • Gra pozwoli na całkowite ominięcie zagrożenia. Nie musimy dążyć do bezpośredniej konfrontacji. Misje możemy wykonać dopiero w nocy (dynamiczny cykl), co oczywiście wpłynie na całą rozgrywkę. Wielbiciele skradanek będą mieli okazję do zaprezentowania swoich umiejętności.
  • Mechanika skradankowa uległa całkowitej przemianie. Zwiększono realizm, co przekłada się na poziom trudności.
  • W kryjówkach znajdziemy miejsce do spania. Sen regeneruje siły witalne.
  • 4A Games rozbudowało repertuar finiszerów. Na ich wygląd wpływa posiadany ekwipunek, pozycja wroga czy szybkość, z jaką zbliżymy się do celu.
  • Należy pamiętać o konsekwencjach naszych działań. Ciągłe nękanie przedstawicieli tej samej frakcji może mieć nieprzyjemne skutki w późniejszych etapach gry. Każda frakcja żyje w całkowitej izolacji, nie ma kontaktu z innymi społecznościami.
  • Czasami napotkamy postacie niezależne, które nie są zainteresowane konfrontacją. Możemy po prostu schować broń i kontynuować podróż.
  • W grze głównym hubem będzie pociąg o nazwie Aurora. W czasie gry stopniowo obrasta on w nowe funkcje, na które wpływ mają np. osoby, które zdecydują się dołączyć do załogi.
  • Podczas kampanii otrzymamy szansę poprowadzenia pewnych środków lokomocji. W demie, które widział Game Informer, pojawiła się na przykład łódź wiosłowa.
  • Akcja Exodusu rozgrywa się przez pełen rok, a zatem mamy szansę zasmakowania odmiennych warunków pogodowych.
  • Każda lokacja, a także pora roku oferuje unikalne typy przeciwników.
  • Ulepszenia broni mogą zostać zdemontowane i użyte na innym, kompatybilnym elemencie arsenału. Podstawowe bronie możemy doposażyć w maksymalnie pięć dodatków.
  • Arsenał uległ znaczącemu powiększeniu.
  • Jeśli chodzi o technikalia, należy wspomnieć o ulepszonym oświetleniu, mimice odwzorowanej w przerywnikach dzięki motion capture, odzwierciedleniu złożonych zachowań zwierząt czy wreszcie chęci spełnienia standardu 4K + HDR na Xboksie One X.

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Twórcy twierdzą, że nowe Metro pomimo tego iż świat gry nie będzie do końca otwarty to swoboda poruszania się i działania znacząco wzrośnie, a cała gra ma przypominać połączenie ostatnich odsłon Metro i Stalkera.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ta mapa którą pokazali całkiem spora :) Chociaż podany jako przykład rozmiar 2km^2 nie jest jakoś bardzo duży. No i czas przejścia gry wspomniany przez jednego z gości też całkiem przyjemny, 25 godzin. Jeśli ktoś się lubi szwendać po mapie pewnie więcej wyciśnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność