Skocz do zawartości

Jak edytować plik ".xr" ?


Waffen

Rekomendowane odpowiedzi

30 minut temu, MonoLityczny napisał:

Zainstaluj Active Pearl...

też nie działa , nic nie wypakowuje

po prostu zainstaluje SDK

13 godzin temu, Paranoia napisał:

SDK stalkera -> Shader Editor

+decompiler/recompiler: http://stalkerin.gameru.net/modules.php?name=Downloads&d_op=viewtheoned&lid=463

heh , a można wiedzieć co dalej zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1. Musisz mieć zainstalowanego ActivPerla.

2. zaktualizuj biblioteki stkutils w dekompilatrze i w ActivePerl (https://drive.google.com/file/d/0Bxughx7RF2UNbzBGeFhNeFZrTHc/view)

3. Skopiuj pliki do folder dekompilera

4. Kliknij na puste miejsce w tym folderze prawym przyciskiem myszy trzymając SHIFT by pojawiła się opcja "Otwórz okno polecenia tutaj"

5. Pojawi się okno cmd.exe windowsa gdzie wpisujesz to co masz w Readme.txt

Spoiler

Dekompilowanie: gmcdc.pl [d input_file] [-o outdir]

-d input_file - plik wejściowy (gamemtl.xr)
-o outdir - folder gdzie zapisać materiały configs

Kompilacji: gmcdc.pl [-C input_dir] [-o plik_wy]

-c input_dir - katalog, w którym configs są animacje
-o plik_wy - plik wyjściowy

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może ten będzie ci działał

http://stalkerin.gameru.net/modules.php?name=Downloads&d_op=getit&lid=383

 

1. skopiuj plik gamemtl.xr to tego samego folderu

2. prawy klik myszy + SHIFT by wybrać otwieranie okna komend w tym folderze

3. wpisz to: gmdc.exe -d gamemtl.xr dla dekompilacji albo gmdc.exe -c gamemtl.xr dla kompilacji

4. utworzy to strukturę fodlerów mtl i mtlparts oraz plik gamemtl.ltx

Edytowane przez Paranoia
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.