Jump to content
vidkunsen

Gra dusz początek

Recommended Posts

17701034.jpg

Cienie 10004, Język Rosyjski, ok. 700 MB.

Dostępna strona z modem: http://stalkermod.ru/forum/123-igra-dush/229387-prohozhdenie-moda-stalker-igra-dush-nachalo.html

Nowy scenariusz i nowy rozkład sił w strefie, nowa broń, mini gierki, wdzianka i inne bambetle tez nowe/inne, muzyka, inne miejsca pojawienia się mutantów i postaci i od autora: gigantycznie wiele zmian i drobiazgów, że sam zapomniałem które mam wymienić.

Wyloty: przy przechodzeniu z kordonu na śmietnik/swałkę i ze swałki/smietnika dalej - po wylocie wejść znowu i będzie grało.

Możliwe wyloty przy zapisach, powtórzyć i gra.

Druga część moda jak wyjdzie(autor pracuje nad tym tematem) to będzie na zew 1602.

Stąd pobieramy: nieaktywny https://cloud.mail.ru/public/xL39/frz3GUCXh

http://yadi.sk/d/hKV8AUaO3LVa5U

https://drive.google.com/file/d/0B93qNkcFBr8ULUo2enB1VWR6bk0/view

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Początek gry - przewodnik prowadzi cię na posterunek trepów - 1 kwest, potem dowódca daje ci zadanie odwleczenie trupa a przewodnik namiar na kwesta dotyczącego sprawdzenia wioski kotów - co to za palba była w nocy - 3 kwest.

Wioska - przeszukujesz trupy, trafiasz do piwnicy - PDA i dostajesz 4 kwesta - w wiosce urzędują 2 pijawki, krok po kroku opuszczasz wioskę i idziesz do Sokołowa do bazy stalkerów na ATP.

Mod ma całkowicie nowy scenariusz, bambetle też nowe, jest dużo zagadek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wyżej zapomniałem linka do strony z modem: http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/igra_dush_nachalo/5-1-0-2397

Rozmowa z Sokołowem i z szefem stalkerów, kwest na szukanie artów - 4 miejsca - ty + 3 zawodników muszą przeżyć !!!

Most kolejowy, Silos - tu po zaliczeniu tej bazy i wyjściu z budynków atakują cię zdziczałe dziki z dzikowa - potem mostek nad wyschnietym bajorem na drodze do trep bazy - tam sporo elektr - szef ekipy robi pomiary, tu atakuje cie dzikie i niby kundle.

Teraz wzgórek miedzy wioska a anomalią, tutaj po pomiarach i ataku kolejnych mutantów misja od szefa ekipy - nowy artefakt trzeba zdobyć w anomalii koło wioski.

Po zdobyciu + 3 inne pospolite otrzymujesz kwesta/kwita na odparcie ataku bandytów, zabijasz ich, podchodzisz do kolesi i tracisz film.

Budzisz się na kolankach, szef bandytów nawija, że: on teraz jest panem Kordonu, kumple do piachu za to, że zabili jego kumpli a ty do szefa stalkerów masz się udać i podkopsać mu info, że on tu rządzi a oni w podskokach z kordonu albo reket mu płacić, aha nawija też, że twoje bambetle są w barakowozie koło mostu.

Po ponownym złapaniu filmu lekko cie atakują mutanty, ja pobiegłem do anomalii i tamże się same wykończyły, potem barakowóz i szef.

Teraz misja na bandytów - idź ich ukatrupić do świniarni, szef stalkerów obiecał pomóc, zabijasz, ratujesz 3 stalkerów, od nich 3 małe kwesty - mutanty + PDA i do bazy stalkerów na ATP, czereśniaka nie ma tak samo jak jego pomocy nie było w walce z bandytami, handlarz radzi się popytać ekipy z zewnętrznych posterunków.

Idziesz na tunel na dolinę, tam ci on, dialog i wybór:

a/ zdychaj łachu cmentarny

b/ spoko przygłupie, apteczka za twój schowek

Po załatwieniu schowka idź na ATP, tam misja na Barmana do baru.

Na śmietnisku"swałce" aby iść na bar należy przedłożyć dobra reputacje od któregoś ze stalkerów tym matołom z powinności, stalker koło barakowozu daje namiar na kwesta odnalezienia 5 poprzednich odważniaków.

Znalazłeś ich trupy, pobawiłeś się z pieskami i świnkami, odwiedziłeś i przesłałeś ołowiany uśmiech wujkowi Kaszpirowskiemu (kontroler) i misja zaliczona, droga na Bar stoi otworem.

Bar, Barman, 2 misje na Agro/Swałkę.

Teraz misja od Barman - Woronin - werbownik - stalker + trup i jego fanty - notatka oraz rusznikarz/handlarz z powinności i to wszystko na Barze i masz się udać na Agroprom i przystąpić do nowej ekipy - Ostatni dzień!!!

Ostatni dzień - 1/3 głównych wątków fabularnych moda - warto grac.

Stare lokacje, nowe układy i rozkład anomalii, mutantów, ekip, całkowicie nowy scenariusz i niepowtarzalny.

Inna strona do pobierania moda: http://stalkerportaal.ru/load/modifikacii_tch/sjuzhetnye/igra_dush_nachalo/18-1-0-2589

77413285.jpg

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

c.d

Nowa ekipa to właśnie Ostatni dzień, dają parę zadań na m.in. ubicie mutantów, zabranie fantów od "kupców/dostawców " z wielkiej ziemi oraz ich ukatrupienie.

Następnie podjechanie uazem we wskazane miejsce z w/w bambetlami.

teraz misje dla innych, swd na klatce schodowej oraz bomba i sprzęt do jej obsługi na bagnach - promieniowanie + niby kundle i kontroler, następnie powiedzieli, żebym sobie gdzieś pohasał a oni mnie wezwą.

Lezę na dach Agropromu by nawiązać łączność z Woroninem potem mam to samo zrobić na swałce/wysypisku(znaczniki w PDA):

Po nawiązaniu łączności z Woroninem pojawia się ekipa tzw. nieznanych których część wcześniej ukatrupilem i:

a/ walka w kompleksie i na swałkę

b/ z dachu po drabince za mur, schowek z bardzo cennymi bambetlami i na swałkę.

Wybrałem b/.

Nowy artefakt oraz przyrządy do naprawy i wyrobu amunicji - czerwone i żółte - do wyrobu bandaży:

 

ss_t_06-28-17_14-08-43_(l03u_agr_underground).jpg

ss_t_06-28-17_14-31-06_(l03_agroprom).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy od czasu wypuszczenia moda, dodano jakiegoś patcha usuwającego te stałe wyloty przy zmianie lokacji, oraz jakiegoś na zmniejszenie tego psi oddziaływania na Jantarze, pomimo posiadania psi hełmu? Padłem przy wejściu do bunkra z braku apteczek, bo jeszcze działało to psi, a gdy z niego szedłem na zadanie to zaczynało się dopiero na skarpie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moda przeszedłem.

Koniec.thumb.jpg.88329dc51eaf7bb941a1bc32a9d44a6b.jpg

Scenariusz całkiem nowy, nie tuzinkowy. Gra liniowa, nie pozwala na "pobłądzenie". Dobra zabawa "Zrób to sam", przy wykonywaniu amunicji i apteczek, specjalnym przyrządem, lub " pożyczanym " od handlarzy. Ale z biegiem gry, mamy jej tyle, że nie musimy sięgać po rękodzielnictwo.

ss_administrator_10-07-17_12-32-56_(l08_yantar).thumb.jpg.1282d998858802589506003b3b8b8bd0.jpg

Możliwość znajdowania elementów, lub przekształcania w nie artefaktów, dających możliwość wykonania anomalnych granatów.

W modzie nie ma antyczita, co na pewno wielu zadowoli. Mankamentem i to sporym moda są wyloty. W 90% przy przechodzeniu na inne lokacje i wgrywanie zapisów podczas gry. Reszta ta bezlogowe i bez przyczynowe w różnych miejscach i sytuacjach.

W pewnym momencie moda mamy możliwość wyboru i decydowania o udzieleniu poparcia antagonistom kierowania Wolnością.

Patcha który jest we wpisie wyżej, nie stosować. Zamiast zmniejszać, dodaje wylotów.

Jest to pierwsza część moda.

Co dotyczy tłumaczenia. Mod ma wstawki filmowe z istotnymi dla dalszej gry informacjami. Są te filmiki zrobione w formacie, z którym w tłumaczeniach nie możemy sobie poradzić. Mod byłby niedotłumaczony.

59db847f07cf6_Cobdzie.thumb.jpg.bda11daba03d4654e991d814770bdc9b.jpgWniosek.thumb.jpg.c04b6433ab0b230f460b8dc15b6cf3bd.jpg59db848cd9781_Wybr.thumb.jpg.e96e475c4cbf0aba326115554e95d893.jpg

 

Ale może któryś z tłumaczy-solistów pokusiłby się na spolszczenie przynajmniej pozostałej części, umożliwiając grę.

Oto screeny z mojej gry.

Ostrożnie, przed nami anomalia.

ss_administrator_09-11-17_12-58-53_(l03_agroprom).thumb.jpg.d8b54f82816528b7829ac54aa97a2c50.jpg

Musimy jeździć autami                                                                                     I strącać śmigłowce

ss_administrator_09-11-17_14-16-16_(l03_agroprom).thumb.jpg.8d1f448812fdf284352ca7fd6d6409ff.jpgss_administrator_09-12-17_12-10-21_(l05_bar).thumb.jpg.d8b4fffa129a8936dc82103e800a7f24.jpg

Zwalczać stada mutantów                                                         lub krocie przeciwników...

ss_administrator_10-07-17_17-31-03_(l07_military).thumb.jpg.e8a9b28d2bc93323ccc4f221c51afbf6.jpgss_administrator_09-12-17_13-02-23_(l05_bar).thumb.jpg.89b1f84aa778797b34aa799d88ee6d08.jpg

...a ilu, mówi minimapa.

ss_administrator_10-08-17_18-06-22_(l07_military).thumb.jpg.a7029cb9553d4b7d9a8db20bf0bdd5e2.jpgss_administrator_10-08-17_18-12-49_(l07_military).thumb.jpg.cf5ee0231447dfd0f549635fcdca6467.jpg

Ale też możemy delektować się widokami.

ss_administrator_09-12-17_12-07-19_(l02_garbage).thumb.jpg.5818f421b0579847e39ee21880837fb9.jpgss_administrator_10-09-17_13-03-33_(l07_military).thumb.jpg.970318295fc8ae0929373d9d35871116.jpg

Więc jak kto potrafi zagrać w języku moda i ma na tyle cierpliwości aby nie zraziły go wyloty, proponuję zagrać w moda.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zapowiada się jakaś łata na te wyloty? Bo jeśli są bardzo upierdliwe, to mało komu, włącznie z niżej podpisanym, nie będzie się w to chciało grać, co stawia pod znakiem zapytania sens tłumaczenia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trzeba pytać @vidkunsen - bo jest u nich zarejestrowany i ma przez to dostęp do części forum niedostępnej dla niezarejestrowanych.

Był już ktoś, kto zrobił "łatkę" wstawioną parę postów wyżej, ale dobrze że poczytałem, a właściwie posłuchałem o niej opinii. Zamiast naprawić, jeszcze bardziej zjechała moda.

@Sieriożą - z tymi wylotami można wytrzymać. Były gorsze mody i grali w nie. Upierdliwość wylotów rekompesuje fabuła. A jak ktoś przed wczytaniem sava podczas gry nie zapomni jej najpierw zamknąć, to wylotu nie będzie i straci 2-3 sekundy.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W takim razie @vidkunsen - jak znajdziesz jakieś lekarstwo na wyloty, to daj znać.

Ja jeszcze dzisiaj odpalę moda i zobaczę jak to wygląda. Część plików ma identyczny do podstawki rozmiar, więc zapewne nie ma żadnych zmian, albo są bardzo niewielkie. Wstępnie, oczywiście.

Napisy do filmów proponuję załatwić metodą opisaną przeze mnie w temacie ZK, ewentualnie osobnym plikiem tekstowym. Będzie tłumaczenie pełne, ale może niekoniecznie super-wygodne.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tak przed snem:

Rus solucja - Kordon: http://stalkerportaal.ru/blog/gid_po_modifikacii_igra_dush_nachalo_prokhozhdenie_moda_igra_dush_nachalo/2017-08-01-624

Schowek Kutisa:

46471739.jpg

Sejfy:   https://yadi.sk/d/X7DisIsm3KnktY

Innych paczy brak a ludzie z forów nie wróżą sukcesu bez nowego pacza, grają bo fajny mod ale "bliny" co chwilę "smażą".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sprawdzę to dokładnie i dam znać. 

A tymczasem jeszcze jeden pomysł - może sami zrobilibyśmy łatkę? Nie wiem na ile to jest osiągalne, ale może któryś z Mechaników pochyliłby się nad tematem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@MaklerR  @Sierioża Potwierdziło się powiedzenie o złośliwości przedmiotów martwych. Wszedłem do moda, a by zrobić loga. Przebiegłem przez trzy kolejne teleporty między lokacjami, przez dwa wróciłem spowrotem i ani jednego wylotu. No to wczytanie zapisu bez wychodzenia z gry. Wylot bez loga. Ten sam zapis wczytywany bez gry, rusza bez problemu. Z gry opcja zamknięcia i od razu wczytanie zapisu, bez problemu.

A jak pamiętam, to chyba wszystkie takie "wylotowe"  miały pusty log.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Co dotyczy optycznych celowników w tym modzie. Nie sprawiają żadnych kłopotów i są zróżnicowane dla różnych broni. Gra się z nimi ciekawie.

Gdyby ten widok można było przypisać jakiemuś jednemu typowi celownika, byłby interesujący.

A dla już grających, lub na zachętę dla wahających się;

https://www.youtube.com/watch?v=rK1R7PH5_pE&list=PLWAk0bGIcEl0-VCM276pYrAG2xWK32M7F

Grę zaczynamy na strażnicy Kordonu, z walizką pełna kasy, która umożliwi nam dalszą grę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod do pobrania - linki, bo na 1 stronie nie działają:

https://yadi.sk/d/hKV8AUaO3LVa5U

https://drive.google.com/file/d/0B93qNkcFBr8ULUo2enB1VWR6bk0/view

Mod do moda na cichy tryb - silent mode - dot. muzyki w modzie: https://yadi.sk/d/6XYHKzBg3KmsRp

Fiksy jakby co:

https://drive.google.com/file/d/0B9Gct69DldaTWlo1QVF0aFVxdEU/view

https://drive.google.com/file/d/0B9Gct69DldaTN0FnNGZaNlFVQ28/view

Repacki:

S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl - Игра Душ: Начало (2017) PC | RePack by SeregA-Lus

➡ Скачать - https://goo.gl/7c2QGz |«stalkerportaal»
➡ Скачать - https://goo.gl/MPq3iB |«piratbit»
➡ Скачать - https://goo.gl/8oLFPi |«torrent-stalker»
➡ Скачать - https://goo.gl/R1XKqD |«bigtorrent»



S.T.A.L.K.E.R.: Shadow of Chernobyl - Игра Душ: Начало + Аддон AA2 (2017) PC | RePack by SeregA-Lus

➡ Скачать - https://goo.gl/nLiufd |«piratbit»
➡ Скачать - https://goo.gl/G95xKd |«torrent-stalker»
➡ Скачать - https://goo.gl/1ccJe4 |«bigtorrent»

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Słuchajcie, słuchajcie, mieszkańcy Khorinis! na rozkaz wielmożnego lorda Sierioży ogłasza się, co następuje :D

Dziś mija akurat miesiąc od ogłoszenia dobrej nowiny, więc aktualizacja :) Po trosze dlatego, że uczciwie jest pozostawać w kontakcie z zainteresowanymi tłumaczeniem, po trosze złośliwie, żeby nie została mi - znowu - wytknięta niechęć do udostępnienia tu polonizacji Wiatru Czasu. Do rzeczy.

Generalnie jest tak, jak pokazuje jeden z członków oddziału, z którym będziemy szukać artefaktów na początku gry:ss_mateusz_11-10-18_04-42-09_(l01_escape).thumb.jpg.8072f35ceb995ea4b4ca5ff671e3985c.jpg

Ale... musi być zawsze jakieś "ale". Na razie nie naszła mnie wena na intro (mamy wersję próbną, ale nie podbiła serca ani mojego, ani @Yossariana). To, co irytuje mnie w tłumaczeniu najbardziej (opisy broni, które czyta pewnie 1 na 50 graczy) - zrobiłem, ale brakło mi samozaparcia do dokończenia opisów zadań. Jest też kilka kwestii dialogowych, których nie rozumiałem podczas przechodzenia moda w oryginale i nie rozumiem też w notatniku, stąd konieczność zagrania raz jeszcze przed oficjalnymi testami, żeby to doszlifować.

Właśnie - doszlifować. Mógłbym machnąć na szybko to co zostało i udostępnić do "otwartych testów", ale tego nie zrobię; ta "stajnia" kiedy powstawała, obiecała sobie nie wypuszczać półproduktów.

Było też kilka problemów technicznych, takich jak to, że:

Spoiler

Schowki, wiadomości i inne ekranowe informacje wyświetlają się poprawnie:

x.thumb.jpg.80d995241aa18dbfece56f74e56c5b64.jpg

(tak, zjadłem ogonek przy "ę", widzę)

x2.thumb.jpg.c5e67caf08ae1bbb15592c640165d844.jpg

(tak, niewyświetlające się "rubli" też już dawno zauważone i poprawione)

Ale już wiadomości, rozmowy jakie często-gęsto prowadzimy przez PDA, niekoniecznie:

xx1.thumb.jpg.88e74b84dbdd5499e53a06e075524b7a.jpgxx2.thumb.jpg.0dbd7172a36d4ed8abb659bbea5cd967.jpg

"Ś", "ć" i inne polskie znaki jak widać są okej. Czemu "ą" nie - nie wiem i nie znalazłem rozwiązania problemu, dlatego musiałem od zera raz jeszcze przerobić te kwestie, żeby nie było takich dziur.

Kolejna sprawa to fakt, że prócz tłumaczenia zacząłem dłubać przy zupełnie innym projekcie, którego pierwsze podrygi można już znaleźć w internecie. Na ten moment mimo moich marnych umiejętności w temacie, sprawia mi większą frajdę niż gapienie się to w okno N++, to w WinMerge. @Yossarianowi chyba też ;)

Jeszcze jedna rzecz: złożyłem Grę Dusz z Vivid Weather, co by "uładnić" moda. Potem zobaczyłem, że pojawiła się wersja z AA2, więc ta "druga wersja", o której wspomniałem w zeszłym miesiącu, odchodzi do lamusa.

Mój plan zakładał, że będzie do ogrania na święta, no ale jak widać - nie będzie. Jeśli 24 przemówię ludzkim głosem, to może doznam olśnienia i dokończę sprawę nim zmieni się cyferka roku w dacie.

Cierpliwości.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Sierioża  Z tego co widać, dotrzymasz chyba słowa że mod dostanie spolszczenie na święta. Tyle tylko że na Wielkanocne, lub Zielone Świątki.

A ja się tyle moda nachwaliłem i narobiłem ludziom ochoty.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.