Skocz do zawartości

Menadżer modów.


Allen

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

z racji tego że tworzę mod managera, a jestem w trakcie robienia funkcji edytowania pliku actor.ltx chciałbym abyście podali jakie wartości najczęściej zmieniacie..

np.

 max_item_mass = 80 

wartość zmienia maksymalną wagę jaką może nosić bohater.

 

Opiszcie także co jeszcze chcielibyście widzieć w Mod managerze.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślę, że 80 kg to optymalny udźwig. Byle w wyniku różnych sugestii, jego możliwości nie przypominały ładowności tira :). Generalnie rzadko grzebię w plikach, traktuję założenia gry (moda) jako swoiste wyzwanie. 

Sorry, dopiero teraz zrozumiałem :070:. Taki jakiś opóźniony jestem.

Edytowane przez Chlebczarow
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oprócz tradycyjnie zmienianego udźwigu, zmieniam wartości pozwalające GB biega, skakać bez zmęczenia, niezależnie ile dźwiga na garbie. Pierwsze cyfry w opcjach, to moje wpisy, pozostałe z moda.

actor_condition only

jump_power		    = 0.0 ;0.01	;0.005	;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč
jump_weight_power	= 0.0 ;0.05	;0.045	;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ
overweight_jump_k	= 5	;10	;ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč ďđűćîę ń âĺńîě (óěíîćŕĺňń˙ íŕ jump_weight_power)

stand_power		=  -1.0 ;-0.01								
walk_power		= 0.0 ;0.00002	;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęíäó âî âđĺě˙ őîäüáű áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč
walk_weight_power	= 0.0 ;0.0001	;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęíäó âî âđĺě˙ őîäüáű ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ
overweight_walk_k	= 5	;9	;ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč íîřč (óěíîćŕĺňń˙ íŕ walk_weight_power)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A może w ciul prosty trick kiedy to wybieramy aktywnego moda. Mianowicie: mamy wrzucone dwie gamedaty:

-aktywna gamedata

-niektywna gamedata1 (zmieniona nazwa i tyle)

I po prostu zgodnie z wybranym zainstalowanym obecnie modem nazwa gamedata 1(2,3,4,5) jest przemianowywana na gamedata, a uprzednia gamedata dostaje numerek.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.