Allen Opublikowano 10 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Witam, z racji tego że tworzę mod managera, a jestem w trakcie robienia funkcji edytowania pliku actor.ltx chciałbym abyście podali jakie wartości najczęściej zmieniacie.. np. max_item_mass = 80 wartość zmienia maksymalną wagę jaką może nosić bohater. Opiszcie także co jeszcze chcielibyście widzieć w Mod managerze. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yossarian Opublikowano 10 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 (edytowane) Myślę, że 80 kg to optymalny udźwig. Byle w wyniku różnych sugestii, jego możliwości nie przypominały ładowności tira . Generalnie rzadko grzebię w plikach, traktuję założenia gry (moda) jako swoiste wyzwanie. Sorry, dopiero teraz zrozumiałem . Taki jakiś opóźniony jestem. Edytowane 10 Lipca 2017 przez Chlebczarow Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 10 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Tu dałem przykład wartości do zmienienia, chodzi o to żeby każdy podał co zmienia w pliku actor.ltx aby dodać możliwość zmiany tego poprzez moda managera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paranoia Opublikowano 10 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0 ph_box0_size = 0.30, 0.9, 0.30 ph_box1_center = 0.0, 0.65, 0.0 ph_box1_size = 0.35, 0.65, 0.35 ph_box2_center = 0.0, 0.2, 0.0 ph_box2_size = 0.35, 0.2, 0 To są wartości na niski przysiad(prone). Chyba każdy używa tego... i szczerze powinien tego używać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 10 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2017 Oprócz tradycyjnie zmienianego udźwigu, zmieniam wartości pozwalające GB biega, skakać bez zmęczenia, niezależnie ile dźwiga na garbie. Pierwsze cyfry w opcjach, to moje wpisy, pozostałe z moda. actor_condition only jump_power = 0.0 ;0.01 ;0.005 ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč jump_weight_power = 0.0 ;0.05 ;0.045 ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű ń ďđűćęîě ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ overweight_jump_k = 5 ;10 ;ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč ďđűćîę ń âĺńîě (óěíîćŕĺňń˙ íŕ jump_weight_power) stand_power = -1.0 ;-0.01 walk_power = 0.0 ;0.00002 ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęíäó âî âđĺě˙ őîäüáű áĺç ó÷ĺňŕ âĺńŕ íîřč walk_weight_power = 0.0 ;0.0001 ;óěĺřüřĺíčĺ ńčëű çŕ ńĺęíäó âî âđĺě˙ őîäüáű ń ó÷ĺňîě âĺńŕ íîřč, äë˙ ěŕęńčěŕëüíîăî äîďóńňčěîăî âĺńŕ overweight_walk_k = 5 ;9 ;ęîýôôčöčĺíň âëč˙íčĺ ďĺđĺăđóçęč íîřč (óěíîćŕĺňń˙ íŕ walk_weight_power) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 14 Lipca 2017 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Kilka screenów : Oprócz launchera i dodatkowej funkcji edycji pliku actor.ltx mam zamiar dodać migrację pomiędzy modami, jak macie jakieś pomysły co do funkcjonalności to jestem otwarty na propozycje 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaklerR Opublikowano 14 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 Można by zrobić coś na zasadzie że launcher "przerzuca" do folderu gry gamedatę moda w którego chcemy pograć a poprzednią wyrzuca. Tylko są dwa mankamenty: jak by to działało oraz to że niektóre mody potrzebują folderu bin. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mnieciu Opublikowano 14 Lipca 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2017 A może w ciul prosty trick kiedy to wybieramy aktywnego moda. Mianowicie: mamy wrzucone dwie gamedaty: -aktywna gamedata -niektywna gamedata1 (zmieniona nazwa i tyle) I po prostu zgodnie z wybranym zainstalowanym obecnie modem nazwa gamedata 1(2,3,4,5) jest przemianowywana na gamedata, a uprzednia gamedata dostaje numerek. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.