Jump to content

[Szukam] Loot money mod.


Szymon72
 Share

Recommended Posts

Poszukuję moda, dzięki któremu będę mógł pozyskiwać pieniądze z martwych Stalkerów.

W związku z tym, że zależało mi na tym, aby ten mod działał tak jak w "Poszukiwacze" [tzn. po przeszukaniu ciała, otrzymywaliśmy losową ilość pieniędzy w zależności od rangi martwego Stalkera], skopiowałem plik "lootmoney.script" z tego właśnie moda do gamedata/scripts [podstawka bez modów], jednakże nie zadziałało.

Czy poza tym powyższym skryptem muszę skopiować coś jeszcze, czy tego w ten sposób się zrobić nie da?

Jeżeli się nie da, to proszę o link do takowego moda.

 

Link to comment
Share on other sites

Dnia 15.07.2017 o 10:11, Paranoia napisał:

zobacz ten skrypt.

Jeśli jednak gra ci będzie wywalać, po prostu wywal plik lootmoney.script z gamedata\scripts

loot money.7z

Gra nie wywalała, ani nic z tych rzeczy, tylko tak jakby tego skryptu nie wykrywa.

Na samym początku gry wybiłem całą wioskę kotów w Kordonie i sprawdziłem każdego z Nich.

Nie wyświetlił się nawet komunikat "Znaleziono pieniędzy..." .

Rzecz jasna false na true w pliku fsgame.ltx przy "$game_data$" jest zmienione, więc powinno działać... 

Powinno, ale niestety nie działa.

Link to comment
Share on other sites

Dnia 18.07.2017 o 12:57, Paranoia napisał:

to może to. Technicznie to jest to CoP, ale może załapie...

 

lootmoney13.7z

Po wgraniu tego moda wyrzuca z logiem:

Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
Line          : 73
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\xr_motivator.script:62: attempt to call method 'apply_loophole_direction_distance' (a nil value)

self.object:apply_loophole_direction_distance(1.0) - tak u mnie wygląda wspomniana linijka w pliku xr_motivator.script .

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.

Comunity