Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Siema, ja mam problem w Dolinie Mroku. Po odczytaniu notatki Worpała w jego obozie, pójściu do mogilnika 224 i strzelaninie z dwoma szumowinami w mundurach NATO nie wiem, co zrobić. Drzwi do małej szopki w gospodarstwie są zaspawane, a koło spychacza jest anomalia, która nie pozwala mi zabrać notatki. Z tego, co obejrzałem na rosyjskich kanałach, to trzeba mieć dezintegrator, jednak nie wiem, jak go zdobyć. Proszę o pomoc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Edwinex  A w obu stajniach widzisz takie świecące anomalie które cię odrzucają? Musisz w lewej stajni przejść je w odpowiedniej kolejności, aby dostać się do prawej. Jeśli trafisz na kolejną właściwą anomalię, zrób szybki zapis, abyś w razie nie trafienia na kolejną właściwą, nie musiał zaczynać od pierwszej. Albo zrób sobie rysunek  rozmieszczenia anomalii i zaznaczaj właściwa drogę. W prawej znajdziesz przyrząd, który pozwoli Ci przejrzeć mogilniki na wszystkich lokacjach. Też są zdjęcia z ich lokalizacją.

I tak już z wyprzedzeniem. Jak dotrzesz do Rostoka, to droga do autobusu też wymaga kolejności pokonania anomalii. W temacie jest zrzut ekranu z zaznaczoną drogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, lecz nie o to chodzi. Już przeszedłem te dwie obory w gospodarstwie, zabiłem jednego z tych dwóch ubranych jak amerykańscy specjalsi i posiadam teraz to zielone pudełko, które ma podobno sprzęt o wartości miliona dolarów.  Tyle ze nie wiem, jak to otworzyć i jak zdobyć tę notatkę, która leży obok żółtego spychacza. Otworzyłem także ten sejf w prawym budynku i nie kumam w ogóle, co z tym teraz zrobić. Mam klucz Badera do jakiegoś konteneru, leżącego w gospodarstwie, lecz ja go tam nie widzę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Edwinex  To urządzenie które zabrałeś z prawej stajni to taki powiedzmy zagłuszacz. Ale ma ograniczony zasięg i musisz go ustawić we właściwym miejscu. Robisz to metodą prób i błędów. Zrób zapis, podchodź do spychacza i zapamiętaj miejsce, z którego Cię odrzuciło. Przy drugim podejściu postaw to urządzenie o krok wcześniej. Nie pamiętam, czy jest jakaś sygnalizacja dobrego ustawienia.

A tu masz zsyłacz do rozgrywki @Mnieciu po polsku. może być pomocny.

https://www.youtube.com/watch?v=qR2oHoIrqFs&list=PLqdK5xoXsbqkZK8KPtLZ3ibzczCU11km7&index=1

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Edwinex  :viva:.

A skoro będziesz wracał z zapisami. Robiłeś zadanie z połamańcem? Zabiłeś, czy obiecałeś lekarstwo? Lepsze rozwiązanie to obiecać lekarstwo, ściągnąć przez komputer naukowców i "wykupić" lek. Przy okazji pogadać z wojakami i zabrać skrzynkę ze stacjonarnym km. Bardzo się przyda na Dziczy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Edwinex  to załatw połamańca w pierwszej kolejności. Możliwe że to Pilman, nie pamiętam imion z komputera.

A z Worpałem, ( nie znam twojej drogi, jak nie zrobiłeś, to zrób ) to najpierw musisz znaleźć notatkę na dźwigu, rozmowa z Sieriogą, notatka w namiocie i dopiero stajnie.

Masz na filmiku 2-3 minuta rozmowa z Sieriogą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No dobra, to jeszcze jedna sprawa mnie nurtuje. W X18, jak użyje się komputera w pomieszczeniu z Jedenastym (tam, gdzie znajduje się reduktor do BTRa), to w kategoriach, oprócz zasilania i hydrauliki, możemy wcisnąć "dokumentacja". Pojawia się żądanie o podanie kodu dostępu, jednak nie widzę, żeby cokolwiek się dało wpisać. Czy tam jest coś wartościowego? Jeśli tak, to gdzie znaleźć ten kod?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Edwinex  Oczywiście. Na Składowisku techniki, w jego dalszej części, tam gdzie jest śmigłowiec z anomalią na końcu płata, obok samochodu strażackiego leży trup. W nim części. A będąc przy nim, wleź też na śmigłowiec i daj się przenieść.

Patrz 1:08:30

https://www.youtube.com/watch?v=nr-vvDZhqwA

 A przy okazji. Na Pchlim targu jest sejf. Dostępu do niego broni anomalia. Trzeba do niego mieć szyfr. Ale tam można się dostać bez problemu. Pomiędzy hangarem a hałdą, z obu stron są takie dziwne anomalie, które łapią, potrząsają i nie robiąc krzywdy przenoszą na taki daszek koło Pchlego. Do daszku przylega taka szyna z anomalią na końcu. Ona przenosi do sejfu.

Obejrzyj też w temacie zrzuty ekranu, jak dostać się na zbiornik z chyba Czerwoną Kulą. Nic nie trzeba kombinować. Anomalie robią to za gracza. Wystarczy stanąc w odpowiednim miejscu i poczekać.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz to posłuchaj rady. Najlepszą bronią w tym modzie, skuteczną i przydatną jest AK47 z przydatkami. Druga taka broń, to Sajga kupiona przez internet. A po drodze jak Ci udźwig pozwoli, możesz korzystać z tego co znajdziesz. Myślę, że zachowałeś ten kombinezon przemytnika z Obrzeży? On i te dwie pukawki dają grę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.