korn06 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 W pda pisze że wziąłem klucz od Dzika. Zdobyłem za zebranie danych z rozbitego helikoptera. Jednak nie mogę wejść, drzwi się nie otwierają, próbowałem rzucić karabin ale nie pomaga... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasork Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 może głupie pytanie ale wiozłeś klucz od Barmana? Oddałeś Dzikowi WSZYSTKIE przedmioty z rozbitego helikoptera (dokumenty + skrzynka na artefakty)? Zobacz w ekwipunku czy masz wszystko (czy to z rozbitego helikoptera czy 2 klucze) Jeżeli dzikowi oddałeś tylko dokumenty, to jest kolejne zadanie (prosze popatrzeć na doskonały poradnik trurl3.) Czy po zejściu w pobliże drzwi do X-18 pojawia ci się czerwony komunikat o "zdjęciu szkodliwych artefaktów które mogą zaszkodzić laboratorium. Inaczej zostaną zneutralizowane". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 o co chodzi z tym komunikatem ''zdjęciu szkodliwych artefaktów które mogą zaszkodzić laboratorium. Inaczej zostaną zneutralizowane". , które arty są 1-ego, 2-ego stopnia. Wziąłem klucz od barmana, wszystko oddałem dzikowi, ale w ekwipunku nie mam żadnych kluczy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasork Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Osobiście nie wiem. Ja zrobiłem to troche na około, wchodząc do laboratoriom. Niektóre artefakty zmieniły się w kocie łby, ale znając swoje artefakty, wiem które się zamieniły (lub patrzymy w PDA>Notatki>Historia tam będzie informacja o utracie artefaktów np. straciłeś Grawi ; otrzymałeś Kocie łby). Następnie wczytujemy zapis sprzed wejścia i te artefakty wyrzucamy (chowamy gdzieś). W x-18 artefakty które mają być zneutralizowane nie są wybierane losowo. Informacja o możliwości utraty artefaktów jest przypominana przed drzwiami, następnie w samym X-18. Kolejna informacja mówi już o "zneutralizowaniu artefaktów " Ta metoda to obejście. Ale jak by nie patrzyć to trick. Należy pamiętać że to nie jest sytuacja w jakiej nasze artefakty się "wyczerpują" i samoiostnie zamieniają się w Kocie Łby. Należy też pamiętać że w późniejszych etapach gry będą nam potrzebne "zneutralizowane artefakty" (kocie łby) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 6 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 To chyba jakiś bug , już 4-ty raz zaczynam tą grę bo poprzednio nie mogłem wejść na magazyny wojskowe albo coś innego nawalało. Barman mówi że mi daje klucz, ale w ekwipunku nic nie ma, dzik tak samo. Już chyba odpuszczę tą grę bo nie mam cierpliwości. Poprzednio nie miałem żadnych problemów z wejściem do tego laboratorium. Nic nie zgubiłem, Barman mówi że mi daje klucz, ale w ekwipunku nic nie ma, dzik tak samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
stasork Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 Jak nie masz klucza do laboratorium to możesz użyć Spawner-a http://www.stalkerteam.pl/Thread-SPAWNER Jeżeli dostałeś klucze i je zgubiłeś to nie jest wina modyfikacji. Możliwe że te rzeczy wypadły z plecaka. Na wypadanie rzeczy z plecaka są odpowiednie "witaminy" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 o co chodzi z tym komunikatem ''zdjęciu szkodliwych artefaktów które mogą zaszkodzić laboratorium. Inaczej zostaną zneutralizowane". , które arty są 1-ego, 2-ego stopnia. Wziąłem klucz od barmana, wszystko oddałem dzikowi, ale w ekwipunku nie mam żadnych kluczy W którą wersję Soljanki grasz ..?? Klucze nie koniecznie są widoczne w ekwipunku.GG korzysta z nich automatycznie po dojściu do drzwi i użyciu klucza "F". Ta wiadomość o artach to tak jak pisał Stasork.Zrób zapis i wejdź ..sprawdź które się zamieniły w kocie łby,wyjdź... schowaj na chwilę , wejdź a potem zabierz z powrotem. Jeżeli chodzi o wejście do X-18 ... w wersji 19.04 ...radziłbym powtórzyć od wejścia na lokację. Jeżeli w nową ..14.08.2010 należy poczekac na poprawkę...która zlikwiduje problem z przejsciami.. Już chyba odpuszczę tą grę bo nie mam cierpliwości. Poprzednio nie miałem żadnych problemów z wejściem do tego laboratorium. Dlaczego nie miałbyś ukończyć gry jak wielu innych.? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
macias13_84 Opublikowano 6 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Października 2010 No właśnie mam problem z drzwiami do x18 ale z tymi do zejścia do podziemi. Mam oba klucze ale drzwi są zamknięte. Zanim wszedłem był komunikat o konieczności pozostawienia artefaktów, wywaliłem wszystkie ale praktycznie same meduzy i grawi, ale drzwi i tak są zamoknięte WTF Nową tzn z 3.09.2010? chyba że mi klucze wywaliło ale strzałka na mapie ewidentnie wskazuje na wejście do laboratorium Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Nową tzn z 3.09.2010? Tak w tej wersji wkradł się błąd dotyczący przejść..będzie bardzo szybko usunięty...troszkę cierpliwości. 3.09.2010 to patch ...wersja to 14.08.2010 (Dopełnienie), ale mówimy o tej samej grze. Pisząc post należy podać wersję gry ...mniej domysłów... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 7 Października 2010 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Moja wersja to 14.08.2010, zainstalowałem poprawkę na wypadanie rzeczy z plecaka i nie pomogło, a z tym spawnerem czasami wywala do pulpitu przy wczytywaniu, kiedy będzie ten patch? Znowu będę musiał instalować od nowa i zaczynać grę od początku, bo savy ze starej gry wolno się wczytują a wypełniłem tyle zadań, to możesz mi napisać co i w jakiej kolejności instalować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 7 Października 2010 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Października 2010 Nie dodawaj żadnych dodatków ,to na bank kłopoty w grze...patch już jest wymaga tylko paru testów.... TYCZY SIĘ TO WSZYSTKICH GRAJĄCYCH W NOWEJ WERSJI 14.08.2010....PROBLEM Z WEJŚCIAMI ZOSTAŁ ZLOKALIZOWANY I BĘDZIE SYSTEMATYCZNIE USUWANY Bez nerwów wyjdzie poprawka i wówczas okaże się czy trzeba będzie grać od nowa. Zapisz gdzieś folder z sevami gry na boku ..na razie niczego nie kasuj. W tym modzie zapisy ładują się zawsze długo...taka jego struktura,dużo rzeczy dodane ,a silnik graficzny stary... Cały opis instalacji jest w problemach technicznych na górze... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Gdzie znaleźć patch likwidującego błąd z przejściem do X18 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kobal Opublikowano 4 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2011 Gdzie znaleźć patch likwidującego błąd z przejściem do X18 A masz taki problem? Te błędy opisane powyżej to dawno i nieprawda , opisz jaki masz kłopot , a jeśli wywala cie na pulpit to podaj loga błędu.A przede wszystkim sprawdź czy masz zainstalowaną najnowszą polonizację Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Nie wywala mnie do pulpitu, po prostu dochodzę do drzwi X18 i jest komunikat że drzwi są zamknięte, a możesz mi powiedzieć o co chodzi z tym rozbitym helikopterem, ja dzika rozwaliłem i zabrałem co miał przy sobie. gdzie mam sprawdzić jaką mam polonizację i jaką powinienem mieć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Jak wchodzisz pierwszy raz do Doliny Mroku to spotykasz rannego bandytę Mongoła- warto go uleczyć bo wtedy wszyscy bandyci staną się przyjaźnie nastawieni i będziesz mógł zaliczyć kilka ważnych zadań dla Dzika, w tym to z rozbitym helikopterem, za które otrzymasz drugą część klucza. Tak mi coś jeszcze świta, że może zrobiłeś bład wcześniej- gdy idziesz z Agropromu do Baru z walizką i oddajesz ją Barmanowi to trzeba od razu w jednej opcji dialogowej wziąć zlecenie na dokumenty w X18 -inaczej możemy nie dostać od niego klucza. Takie błędy jak opisałeś są również typowe gdy gramy na dodatku autosave- więc jeśli go uzywasz- to wywal go jak najszybciej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 PO DOGRANIU NOWEJ POLONIZACJI TRZEBA OD NOWA ZACZYNAĆ GRĘ? BO ZNALAZŁEM W POBIERALNI NOWĄ POLONIZACJĘ KTÓRA MA LIKWIDOWAĆ PROBLEM Z PRZEJŚCIAMI MIEDZY LOKALIZACJAMI. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Po nałożeniu najnowszej polonizacji nie trzeba zaczynać nowej gry. Według mnie powinieneś cofnąć sie do pierwszej wizyty w Barze i wziaść zlecenie na X18 tak jak napisałem powyżej, a później w Dolinie Mroku pokojowo zdobyć od Dzika klucz do labu, zajrzyj jeszcze do poradników- tam jest dokładnie opisane jak to trzeba zrobić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 zainstalowałem przy instalacji dodatek autosave, jak go można wywalić z gry? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Jest opis jak to usunąć w TS 2, ale głowy nie dam że podejdzie do Soljanki...dla pewności postawiłbym nową gamedata by uniknąć niespodzianek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 5 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 zainstalowałem przy instalacji dodatek autosave, jak go można wywalić z gry? A widzisz to wszystko wyjaśnia- musisz od nowa postawić cała gamedatę moda- jeśli używałeś sejwów zrobionych przez ten dodatek po rozmowach z Łysym i Adrenaliną to nie masz przejść na inne lokację i koniec gry. Wywal autosave całkowicie z kompa- tutaj możesz poczytać o moich narzekaniach na ten dodatek; http://www.stalkerteam.pl/topic/2543-nie-mam-przejscia-na-atp/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 5 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2011 Dzięki panowie za podpowiedzi, wywalę i postawię od nowa gemdate. Pozdro. //edit Wszedłem do laboratorium X18 znalazłem dokumenty wyszedłem na górę a w PDA mam nadal zadanie "znajdź wejście do podziemi". Po wyjściu nie dostałem żadnego nowego zadania w czym problem?????????? Ktoś podpowie z góry dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 A otworzyłeś dwoje drzwi w x18 za pomocą kodu? Bo czasami jest tak że można się przecisnąć przez drzwi bez podawania kodu i wtedy nie uruchamia się dalszy skrypt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
malakas Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Po wyjściu nie dostałem żadnego nowego zadania w czym problem Zadania nie dostaniesz bo tradycyjnie masz zanieść papiery do Barmana i wziąć od razu przy rozmowie z nim zadanie na X-16.. Problem...Zadanie to powinno zniknąć w chwili, gdy wchodzisz do X-18... Soljankę masz czystą, czy dalej są dziwadła w grze.:).? Miałeś klucze normalnie od Dzika, czy spawner je zrobił.? Jeżeli wszystko było normalnie..powtórz od zapisu przed wejściem do lab X-18...i sprawdź czy zaliczy przy wejściu, jeżeli nie powtórz ponownie aż zaskoczy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomlopag Opublikowano 21 Lipca 2011 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Obydwie pary za pomocą kodu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
korn06 Opublikowano 21 Lipca 2011 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2011 Zadania nie dostaniesz bo tradycyjnie masz zanieść papiery do Barmana i wziąć od razu przy rozmowie z nim zadanie na X-16.. Po wyjściu z X18 dostajemy SMS od Sidora, żeby iść południową drogą na Kordon. tomlopag Możesz wrzucić sejwa to sprawdzę, bo mam Solinkę na kompie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.