Skocz do zawartości
Kacper777777

Jak trafić do Limańska?

Rekomendowane odpowiedzi

Mam problem. Korzystałem sobie z "Nie poradnika, ale podpowiedzi o PDA i fleszkach" oraz oglądałem sobie filmiki tego gościa https://www.youtube.com/watch?v=fbHsJ1t3kX0&list=PLQk_mh-FiaW2bbSbIG0C3bv2JjR7IMF6k  bo widziałem, że ostatni filmik nazywa się "Końcowa walka na Zatonie" więc przeszedł całą grę. Jednak w "Nie poradniku..." nie ma wszystkiego a gościu w swoich filmikach z niezrozumiałych dla mnie przyczyn robi cięcia i nagle jest w zupełnie nowym miejscu, tak jakby dostanie się w tym modzie w jakieś miejsce to była normalna i bezproblemowa rzecz. Do tej pory sobie jakoś radziłem, ale teraz naprawdę nie wiem co zrobić. Zebrałem większość fleszek i PDA, uratowałem Strieloka i doprowadziłem Anielę do ojca w kopalni po czym zabrałem z jej schowka I artefakt śmierci. W filmiku 9 widać, że nagrywający jest w Limańsku. Pytanie brzmi: jak się tam dostać po raz kolejny?

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Grałem dawno i nie wiele pamiętam z lokalizacji teleportów. Ale teraz powinieneś mieć już czynne wszystkie teleporty, które wcześniej jeszcze nie przerosły. To chyba teleport na MW, za kamieniami i płotem, z prawej strony jak idziesz do posterunku przy przystanku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ten teleport tepa nad tunel do Limańska, ale to wciąż Rudy Las. Gdzieś na internecie znalazłem po rosyjsku info o jakimś przejściu w pobliżu Pchlego Targu, aczkolwiek nie wiem czy to do tej wersji czy innej. Chociaż mam PDA, w którym jest jakaś wzmianka o tajnym przejściu w pobliżu Pchlego Targu, ale mimo iż się tam nabiegałem to teleportu nie znalazłem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kacper777777 - aby skorzystać z teleportów Pchlego targu, trzeba wejść na górę i skakać w określone miejsca. Ale trzeba wiedzieć, gdzie one są, bo się naskaczesz i nie trafisz. Ale na pewno teleport do Limanska nie był w takim miejscu. Albo jest na estakadzie DM, albo na MW. Z tym że na MW, masz jeszcze ukryte teleporty za płotem i zwalonym drzewem, w takiej przerwie pomiędzy zboczami, na lewo od śmigłowca. Jest ich tam sporo, w zależności w którym miejscu przeskoczysz pień. Na forum jest screen z opisem dokąd te teleporty prowadzą.

Tu masz gameplaye, jak szukał dojścia do Limanska https://www.youtube.com/watch?v=FVxREIxm_88&index=7&list=PLQk_mh-FiaW2bbSbIG0C3bv2JjR7IMF6k

Znalazł go na końcu tej części, a co dalej mieć będziesz w #8.

Z tym jednak, że to gameplay z jego gry. Ty te czynności możesz już mieć zrobione. W REBORNIE, nie ma dwóch takich samym rozgrywek. Tak że nie trzymaj się ściśle pokazanego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

O tych teleportach za płotem i drzewem to wiem z "Nie poradnika...". Nie ma tam przejścia do Limańska. A on przeszedł pod koniec #8 na Limańsk bo po uratowaniu Strieloka i filmiku teleportnęło go tam. Ale drugi raz tam się w ten sposób nie da dostać. Musi być jakieś inne przejście. Wiem, że na estakadzie w DM jest jedno pudło, którego nie rozbiłem, mam nadzieję, że to nie tam jest ten teleport. Zrobiłem wszystko to co w #8 i nie wiem co dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kacper777777 - bez rozbicia tej skrzynki na estakadzie, nie masz po co się wybierać do Limanska. Masz wszystkie fleszki i PDA? To 1 z warunków ukończenia moda. Ja też wchodziłem do Limanska z innego teleportu, ale którego, nie pamiętam. Do Limanska, aby wyprowadzić Przewodnika (Pilota) idziemy gdy finalizujemy grę. Jeszcze wrócimy do Strefy na Bagna, ale po powrocie to już tylko do końca.

Problem z pomącą jest taki, że każdy grał inaczej i w innym momencie uzyskiwał dostęp.

Podbicie tematu.

Jak dotrzeć do wszystkich skrzynek estakady: https://www.youtube.com/watch?v=aSGHtSJTtzw

Przeczytaj na fleszkach, tam są opisane teleporty.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A te fleszki to naprawdę konieczność czy tylko chodzi o to, że mówią jak przechodzić grę i można bez nich jakoś ukończyć moda korzystając z poradników? Jesli to pierwsze to chyba się poddam i zagram w prostszego fabularnie moda. Jocha do tej pory nigdzie mi się nie pojawił, nie znalazłem nigdzie jego trupa. Obojętnie z kim pogadam na temat zadania to zawsze dostaję odpowiedź: "Rozumiem, pewnie masz ważniejsze sprawy na głowie" (nawet gdy nie mam aktywnych żadnych zadań) albo quest, za który nie ma PDA.  Myślałem, że to 

 mi pomoże, ale teleport w Rudym Lesie niedaleko Leśnika teleportuje mnie do estakady, a stamtąd mogę się dostać albo z powrotem do RL, albo do Szpitala, (a nie tak jak jest napisane, że teleport 5 prowadzi do Limańska). A ta moja nierozwalona skrzynka to 4, można się do niej dostać z piwnicy domu w Limańsku (xD). 

Nie rozumiem dlaczego twórcy modów robią coś takiego, że nie wiadomo co dalej zrobić, albo przez przypadek można skaszanić fabułę i dowiedzieć się o tym wiele godzin grania później. Czy im naprawdę się nie chce wprowadzać odpowiednich zabezpieczeń żeby w moda można było grać jak w oryginał? Przecież nie robią modów na własny użytek, ale również dla innych, którzy nie wiedzą co i jak. Gdybym ja robił mody (może niedługo, kto wie) to najprawdopodobniej nie trzeba by było robić do nich poradników albo denerwować się, że trzeba wczytać dawny zapis. Dobrze, że są ludzie, którzy niosą pomoc innym za pomocą poradników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fleszki musisz zebrać wszystkie, łącznie z tą na zapleczu Sidora. To przenoszenie nie wiadomo gdzie, to założenie autora moda na inną Zonę. W drugiej części, DUPLIKATACH, będą aż dwie. Zona i z'ONA. Teraz gracz jest na to przygotowywany.

Dałem Ci filmik ( poprzedni post ) jak dotrzeć do wszystkich teleportów na estakadzie. Z rosyjskich porad przejścia moda, do Limanska wchodzili z CEA, Magazynów Wojskowych i Doliny mroku.

U nas na forum jest wstawiony screen, na którym są zaznaczone teleporty i dokąd prowadzą po TAK i po NIE.

Z "Pierwszym Stalkerem", na początku estakady rozmawiałeś?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozmawiałem i na początku estakady i później w Elektrowni po uratowaniu Strieloka, i po rozmowie teleportnęłem się do Limańska. Czyli teraz muszę się tam dostać z Doliny albo MW, tylko nie mam pojęcia jak. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poprawka wypowiedzi na temat fleszek. Są tylko środkiem do celu, podpowiadaczami. Celem jest zebranie 3 artów śmierci. Jeden już masz, a dwa następne są w zasięgu ręki. Limansk i Zaton.

A podpowiedź o teleportach do Limanska jest we fleszkach. Poczytałem i przypomniało mi się, że te o Limansku są podwójne, czyli autor moda podwoił nasze szanse na znalezienie. Więc w nich szukaj podpowiedzi. Przy okazji sprawdź ten telport na MW za kamieniami. On chyba też przenosi zamiennie TAK i NIE. A jak cię przeniesie nad tunel do Limanska, wejdź do tej dyżurki , w niej też jest jakiś teleport.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeszukałem plik st_items_quest.xml pod kątem wystapienia frazy "Lima" i znalazłem to

"Przy pomocy udoskonalonego skanera znaleziono przejścia - 1. Na wysepce pośrodku mokradła, pod drzewem. (Limańsk). 2. Na terenie zakładu, w dobudówce za płotem, obok transformatorowni. (Bagna)"

To na wysepce na Jantarze teleportuje do budynku, z którego nie można wyjść.

"Dane dla skanera - 1. Krótka tylna ściana budynku, na którym jest dźwig.(Sala z psi-anteną) 2. Na końcu estakady naprzeciwko energobloku.(do Sidorowicza)3. Na dachu energobloku.(gdzieś w Podziemia)4. Na odległym końcu estakady przyległej do budynku, przy którym stoi dźwig.(Limańsk) Trzecia część hasła do pliku z sieci JFe. Do czterech części hasła trzeba dodać 9 znanych cyfr numeru telefonu, zamiast nieznanej cyfry wstawić spację."

Nie wiem o co chodzi w tym drugim

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Kacper777777 - faktycznie, zapomniałem całkiem o tym teleporcie na Jantarze przy transformatorze. Jest trochę ciężko się do niego dostać. Trzeba wejść na teren zakładu i z obmurowania tego czegoś na lewo za bramą, lub z rur leżących koło hangaru przeskoczyć za ogrodzenie. Są z tym problemy. Następnie trzeba obejść te budynki fabryczne, aby znaleźć się przy murze od strony bunkra. W narożniku jest taki murowany obiekt, a w nim teleport. Można też próbować z tych blaszanych garaży przy zewnętrznym murze. Teleport nie jest oznaczony.

Piszesz, że on prowadzi na Bagna?

A we fleszkach nic nie znalazłeś? Musi w nich być.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teleport do Limańska jest na Jantarze - dość łatwo się dostać, trzeba zlikwidować kilku zombiaków. Dziwne tylko, że przeszedłem tam nie mając wszystkich PDA i nie mając żadnej fleszki.  Od razu spotkałem w Limańsku Pilota. Chyba jednak nie skorzystam na razie z teleportu, poszukam pozostałych PDA. Nawet nie byłem w podziemiach AGRO.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@maro - ponieważ wielu graczy miało problem z dostaniem się do Limanska, a pamięć jest zawodna, dobrze by było abyś miejsce tego teleportu wskazał dokładnie, a najlepiej ze screenem.

Teleporty możemy znaleźć samodzielnie, a fleszki są tylko ułatwieniem. Teleport się (chyba ) wcześniej uaktywnia.

Istotnym jest PDA pozyskane z trupa Czarnego Serża, bo bez niego nie skończymy zadania ze stReLockiem na CEA.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Teleport jest na wyspie na bagnie w Jantarze, trzeba przejść przez wodę. Udało mi się przedostać pomimo nie posiadania PDA Serża, nie gadałem ze stReLockiem i Pierwszym Stalkerem. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@maro - To nie ten teleport. Byłeś tylko wewnątrz Gastronoma ( sklep spożywczy ), słyszałeś Pilota i mogłeś-powinieneś postrzelać do mutantów, a szczególnie wybić burery. Powrotny teleport w gastronomie przeniesie Cię daleko od Limanska. Do samego miasta nie masz wyjścia. Właściwy teleport przeniesie Cię na peryferie miasta i zadaniami otworzysz inny teleport w tunelu do Rudego Lasu. Czyli to nie to.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A zatem - wiadomo gdzie jest teleport do Limańska ? Gram we frakcji Stalker (zaczynałem jako neutralny) i znalazłem większość PDA oprócz: Kudłatego (brak dialogu na zadanie), PDA na MW (też brak dialogu na zadanie) i nie było trupa w DM (tego, który leżał obok innego PDA za materacem). Azot żyje na moście do Limańska ale nie daje zadania. Co jest nie tak ?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  Gdzieś coś nie zrobiłeś w zadaniach. Trudno to określić. A właściwy teleport do Limanska jest chyba ( już nie pamiętam dokładnie ) na MW, tam gdzie pomiędzy zagrodą a posterunkiem są takie głazy. Przeważnie niby psy tam urzędują. Trzeba po tych głazach przedostać się za płot.

Czy na pewno pozbierałeś wszystkie fleszki z estakady w DM? Rozmawiałeś z takim chyba Pierwszym Stalkerem na końcu estakady na budowie? Trzeba spełnić wiele warunków, aby mod puścił grę. To samo dotyczy tych PDA. Coś nie tak poprowadziłeś wędrówki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za szybką odpowiedź bo odniosłem wrażenie, że już nikt aktualnie nie gra w tego moda i nie doczekam się odpowiedzi. Chyba wyczytałem już wszystkie wypowiedzi (niektóre kilka razy) na forum nt. tego moda ale fabuła jest tak zakręcona, ze inaczej się nie da. Mimo czytania w kółko tego samego nie obyło się bez prośby o pomoc. Tym bardziej dziękuję i proszę o odpowiedzi na kolejne problemy, które zapewne się pojawią, bo jak mówi stare przysłowie - "im dalej w las tym więcej krzyku" :)

No i jasne: odpaliłem moda, wlazłem za te kamienie na MW i coś jest - coś bo mi wyskoczył napis: "Otworzy się po wykonaniu głównych misji Drogi" ?!? Pewnie to ten teleport ale o jaką misje Drogi się rozchodzi ?

Edytowane przez mirzal

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Rozchodzi się o zebranie fleszek, PDA i artefaktów śmierci. Jedno z potrzebnych PDA można uzyskać tylko i wyłącznie przywołując pomoc. Cała pomoc musi zginąć. Jeden z nich ma PDA które trzeba dać St.Re.Lockowi na CEA. Byłeś już u niego? Czwarty art śmierci dostaniesz dopiero za budową w Limansku, tak że do miasta wchodzisz z trzema.

A tak przy okazji, na MW za śmigłowcem jest taka luka w skarpach, przegrodzona płotem, a za nią powalone drzewo. Za tym drzewem jest chyba 6 czy 7 teleportów. Na jaki trafisz, zależy w którym miejscu drzewo przeskoczysz. Jest w temacie screen pokazujący dokąd te teleporty prowadzą. Jak jeszcze tam nie byłeś, to sobie zobacz dokąd prowadzą.  Nie pamiętam czy to w tym modzie, czy dopiero w Duplikatach, podobny wieloport jest na dachu zakładu na Jantarze.

A te za drzewem przydadzą Ci się jak będziesz grał w DUPLIKATY. To dalszy ciąg. Nawet gdybyś w tym modzie utknął i  nie dotarł na most na Zatonie, warto wziąć się za DUPLIKATY. Z doświadczeniem z tego moda, idzie o wiele łatwiej. A wprowadzenie do Duplikatów pokazuje jak się ten mod skończył. Tak że jest jakby ciągłość.

A z graniem w tego moda masz rację. Jak widzisz, przed Tobą ostatni wpis jest sprzed roku. Mod jest dla koneserów i matierych stalkerów, tak że wielu się poddało. Mnie teraz trudno udzielać wiążących porad, bo po tym modzie były conajmniej 3 gry w DUPLIKATY, w Inną drogą oraz Północne strefy zony. Mody na tych samych lokacjach i tak samo dla doświadczonych graczy. Tak że się mi rozwiązania mylą. Radzę pukać o pomoc do tych, co grali jako ostatni przed Tobą. Mogą lepiej pamiętać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki kondotierze za wsparcie bo mod zaczyna mnie wkur.... Ostatnio jak pisałem to utknąłem na moście do Limańska i zaległe dialogi na pozyskanie kilku PDA i itemów  ruszyły chyba po dostarczeniu każdemu dialogowemu NPC-owi na Kordonie SPAS-ów i Wintorezów. Biegania i straty czasu co niemiara. Teraz znów po sprowadzeniu Sułtana na Wysypisko historia sie powtarza - znów biegam do każdego po kilka razy z osobna aby mu dostarczyć to co juz dostał wcześniej. Jaka tu logika ? Kompletna starta czasu :( A robię to bo mam nadzieję, że dostanę na MW dialog na znalexienie kolejnego PDA. Obłęd !!! Czy to normalne i każdy tak miał czy to zemsta ZONY a może Ż'ONY :)))

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mirzal  Nie pamiętam abym miał takie problemy. Jeśli się dostarczyło NPCowi przedmiot, już drugi raz go nie potrzebował. Fakt, że biegania jest sporo, bo przecież teleporty przenoszą  na różne lokacje. Rzadko który jest stały w przenoszeniu. Masz przykład w estakadzie. Ruch w przód i jedna lokacja, ruch do tyłu inna. A i to niepewne, bo nie wiesz jaka ona będzie. To efekt pomieszania światów, tyle tylko, że o tym dowiadujemy się dopiero w DUPLIKATACH.

Ale jak to w modach bywa, tak i w tym dla wykonania zadania z końcowych lokacji trzeba dotrzeć na początkowe ( np. z Limanska na Bagna ). I nie wiadomo co lepiej i szybciej. Na piechotę po pewnych teleportach lokacja po lokacji, czy ryzykować teleporty "dalekiego zasięgu". Taki ten mod jest. Fantastyczno-metafizyczny. Rządzą w nim dwie niewiasty. ZONA i z'ONA. Obie sobie wrogie.

Jak otwierasz PDA na zadaniach, masz na górze dwa okna zadań. Górne dla głównych, niższe dla pobocznych. Tych pobocznych może być kilka, ale widać tylko jedno. Trzeba robić podgląd ( przycisk z prawej  ) i wykonywać najwcześniejsze. Pomocny jest przycisk tabulatora. Naciśnięty, wyświetla najważniejsze do wykonania zadanie główne. A zadania poboczne, wcale nie są tylko uatrakcyjnieniem. Wykonanie niektórych skutkuje uruchomieniem scenariusza. A dostać je można po zrobieniu innych. Pisałem, mod dla matierych koneserów.

A że do tego tematu mało kto zagląda, spróbuj do tych co grali jako ostatni, dawać również pytania na PW. I tak ich swoimi problemami zainteresować.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie mod przerósł, nie zdarzyło mi się aby wezwany oddział zginął. Teleporty wyrzucające w różne lokacje podnosiły ciśnienie do granic możliwości. Teraz męczę OP-2, łatwo nie jest, ale fabuła jasniejsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@maro  Bo można wzywać dwa rodzaje oddziałów. Jednym rodzajem się tylko obsadza, a drugi rodzaj wzywamy aby pomógł w walce. Najpierw jednak trzeba go utworzyć za kasę. Tyle pamiętam. Na filmiku 27:30 widać jak się ustawia ten oddział do walki.

https://www.youtube.com/watch?v=XIGe8uivrfA

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pamiętam, była wielokrotnie o tym mowa. Dzięki za informację, aktualnie moda odpuściłem. OP-2 spełnia moje wymagania. Do rebornów może wrócę, zobaczymy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord