Skocz do zawartości

NLC 7: HBM 1.6


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

8a2ad4b5c7c2b379f6ea8c07d5740854.jpg

Nazwa: NLC 7: HBM 1.6
Twórca HBM: Zagolski
Platforma: Cień Czarnobyla (gra samodzielna)
Data premiery: 17.03.2017r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

SCREENY:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

WIDEO:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

LINK DO POBRANIA:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

ŹRÓDŁO:

nlc-zone.ru

old.ap-pro.ru

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ZAPIS PRZEZ MENU MODA

Nie trzeba wychodzić z gry i przenosić gdzieś zapisów - zwyczajnie ESC i SAVE - PRZETESTOWANE (patrz screeny). 

 

ss_player_09-02-17_12-58-25_(l01_escape).jpg ss_player_09-02-17_12-58-47_(l01_escape).jpg

W chodzimy do pliku ui_main_menu.script i po frazie:

 self:AddCallback("btn_load", ui_events.BUTTON_CLICKED, self.OnButton_load_clicked, self)

szukamy:

self:AddCallback("btn_save", ui_events.BUTTON_CLICKED, self.OnButton_savewakeup, self) 

i po poniższej tej funkcji (przykładowo):

function main_menu:ppe_menu_show()
  if self.ppe_dlg==nil then
  self.ppe_dlg = play_ppe.ppe()
  self.ppe_dlg.owner = self
  end
  self:GetHolder():start_stop_menu(self.ppe_dlg, true)
  self:GetHolder():start_stop_menu(self, true)
  self:Show(true)
end

wstawiamy funkcję:

function main_menu:OnButton_savewakeup()
  if self.savewakeup_dlg==nil then
  self.savewakeup_dlg = savemgmt.on_wakeup()
  self.savewakeup_dlg.owner = self
  end
  self:GetHolder():start_stop_menu(self.cheat_dlg, true)
  self:GetHolder():start_stop_menu(self, true)
  self:Show(true)
end

 

Teraz idziemy do pliku ui_mm_main.xml i ui_mm_main_16.xml

w obydwu plikach po frazach:

<menu_main_single btn_height="30" font="graffiti22" a="255" r="15" g="10" b="10">
		<btn name="btn_ret"			caption="ui_mm_return_game" />
		<btn name="btn_lastsave"	caption="ui_mm_last_save" />
		<btn name="btn_load"		caption="ui_mm_load_game" />

dopisujemy linijkę:

<btn name="btn_save"		caption="ui_mm_save_game" />

 

Sposób powyższy działa na większości wersji NLC 7. Miłej rozgrywki.

PS: Dla leniwych GOTOWA PACZKA (ZRÓB KOPIĘ SWOICH PLIKÓW PRZED NADPISANIEM !!!): NLC 7 ZAPIS PRZEZ MENU.7z

 

ŹRÓDŁO: http://www.amk-team.ru/forum/topic/13335-pravki-i-modifikacii-dlya-nlc-7/

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

SPAWN MENU DO NLC-7

   Nie ma żadnego dodatkowego spawnera - wszystkie wersje gry maja takowy wbudowany. Również są funkcje modderskie aktywowane dopiskiem do elementu docelowego: " -dbg".

By użyć spawnera NIE DOPISUJEMY NIGDZIE NICZEGO!!!. Po wgraniu zapisu naciskamy tyldę ( "~" ) i wpisujemy stosowną komendę zatwierdzając ją klawiszem "ENTER". Przedmiot jest w naszym inwentarzu. 

KOSTIUMY:

  Pokaż ukrytą zawartość

DODATKI DO BRONI I SAMA BROŃ:

  Pokaż ukrytą zawartość

AMUNICJA:

  Pokaż ukrytą zawartość

MEDYKAMENTY, JEDZENIA, GADŻETY, KOMPLETY REMONTOWE:

  Pokaż ukrytą zawartość

ARTEFAKTY, TRANSMUTACJE, CZĘŚCI MUTANTÓW:

  Pokaż ukrytą zawartość

PRZEDMIOTY KWESTOWE:

  Pokaż ukrytą zawartość

Zespawnowałem sobie na próbę kałacha Strzelca i kombinezony - wszystko działa jak trzeba:

ss_player_09-02-17_17-05-48_(l01_escape).jpg ss_player_09-02-17_19-29-32_(l01_escape).jpg ss_player_09-02-17_19-37-34_(l01_escape).jpg

 

ŹRÓDŁO: http://modroom.at.ua/forum/4-52-1

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spawner dla wersji 7.0 Build 2.5 Rethinkig - tak wersja gry pobiera się z linku z 1-go posta LINK DO HBM 0.9.6. (STARA WERSJA MODA)

Warto poczytać opis.

Jeśli ktoś nie chce instalować poprawek a tylko sam spawner, to po wypakowaniu przenosimy z zamianą plików TYLKO foldery scripts i textures, BEZ FOLDERU config. Oczywiście, standardowo zalecam zrobienie kopii bezpieczeństwa podmienianych plików.

Spawner włączamy klawiszem F1 po wyjściu w czasie gry do menu. U mnie działa prawidłowo, tylko wyświetla dziwaczne ikonki

Правки от Stone для NLC 7.rarPobieranie informacji ...

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozgrywka z czasem staje się coraz bardziej wciągająca. Przejścia na inną lokację można zdobyć w czasie rozmów z NPC, lub też znaleźć przy ciałach. Położenie niektórych przedmiotów z zadań różni się nieco od podanych w poradnikach - warto mieć otwarte oczy. Gra daje kopa - ma to coś... I te piękne krajobrazy :D.

ss_player_09-09-17_14-44-36_(l01_escape).jpg ss_player_09-09-17_14-44-38_(l01_escape).jpg ss_player_09-09-17_14-44-51_(l01_escape).jpg ss_player_09-09-17_14-50-20_(l01_escape).jpg

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo dobry poradnik do moda;  interesującą nas lokację wybieramy z kolumny po lewej - tam jest opis działania:

http://stalkerportaal.ru/blog/gid_po_prokhozhdeniju_modifikacii_nlc_7_ja_mechenyj_sjuzhetnye_zadanija/2015-12-29-533

 

Miałem irytujący problem ze snem - rozwiązanie znalazłem an AP-PRO.RU:

Tworzymy plik test.script i wklejamy do katalogu mods.

zawartość pliku:

dla braku snu - nlc_vars.gg_need_sleep=0

by zasnąć - nlc_vars.gg_need_sleep=500

mod uaktywniamy z konsoli ( "`") komendą: flush #$mod_dir$\test.script

 

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/135-89923-1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Ten mod to to co lubię (apetyt rośnie w miarę jedzenia - przechodzenia modów) :D.  Zadania są pozmieniane i to konkretnie, dla przykładu: wchodząc na wysypisku nie wyciągamy "giwery" by ratować grabionego przez bandytów. Załatwiamy to w bardziej cywilizowany sposób. Pseudo - psy atakują w grupach i mają swojego "przewodnika stada - ten zabija od razu przy kontakcie bezpośrednim. Spać w śpiworze można w konkretnych tzw. bezpiecznych miejscach.

  Pokaż ukrytą zawartość

     Kiedy ginie Stas - strażnik Sidora (może zginąć na kilka sposobów), na jego miejscu pojawia się Kastet. Ten z kolei kręci się po Wiosce Kotów - od niego z dialogu dowiadujemy się kiedy Sidor będzie w Bunkrze. Kiedy z nim gadamy nie należy mieć ze sobą jakiejkolwiek broni - zabiera on ją do "bezzwrotnego depozytu" zanim pośle nas do handlowca. Do Sidora można też dostać się rozmawiając przez interkom na ścianie w bunkrze (screen). U Sida za arty można dostać dobrą broń. Zmianą jest jeszcze np. zadanie dla Propora - odnalezienie ciała, dalej kontenera i finalnie wymiana go na miotacz ognia.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wracając do zmianach w fabule. Na dość wczesnym etapie gry, można zostać szczęśliwym posiadaczem dość dobrego egzoszkieletu - wystarczy po przejściu za tory wykonać kilka zadań od Lisa - za 10 apteczek da nam świetny art i namiar na swój plecak porzucony przy "trupiarce" (każdy wie o jakim aucie mowa....).

  Pokaż ukrytą zawartość

     Skrzynka z zadania Propora, za którą dostaniemy miotacz ognia ma jasno zielony kolor, wtapia się w podłoże; dokładne położenie rzeczonej:

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toza dla Orzecha zdobywamy od człowieka w stroju Czystego Nieba, który pojawia się w Wiosce Kotów. Broń niesiemy na Wysypisko - adresata znajdziemy teraz na przystanku na przeciw Hangaru. Za dwururkę dostajemy informację o Kle w Dolinie Mroku i przejście na tę lokację. Zanim poszedłem na Agroprom po dokumenty zajrzałem do Propora i oddałem mu miotacz ognia. W zamian dostałem artefakt i otworzono mi drogę do Baru. Orzech będzie nam jeszcze potrzebny - będzie teraz siedział w Mrocznym Parowie.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aby używać maski, a co za tym idzie noktowizora, potrzebny nam jest akumulator (nie baterie - te są do latarek) dostępny u handlowców. Zakładamy taki na pas z artefaktami w przeznaczony dla niego slot. Założenie maski to domyślnie "7". Po tym by włączyć noktowizję naciskamy "n". Bez akumulatora notowizja nie działa. Poniżej widok w masce i z noktowizorem.

  Pokaż ukrytą zawartość

Może dla kogoś takie postępowanie byłoby oczywiste - dla mnie nie było i po dojściu do tego metoda prób i błędów wolałem napisać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po dotarciu na Agroprom ratujemy Kreta. Ten daje nam nam namiar na Dezertera (on na dokumenty w podziemiu). Mamy znaleźć PDA Kreta które zostawił w podziemiu. Dostajemy też namiar na Szerściuka. W ten sposób wydostaniemy dokumenty z bazy bez "nawalaniki". Na początek, dla wojaka przynosimy czarną skrzynkę z BTR. Ten znajduje się w kotlince za przejściem podziemnym. Podchodzimy do maszyny i klawiszem "f" dostajemy się do środka. P tym mamy dialogi na nową drogę na Zapomnianą Wieś (dostajemy za 10 butelek wódki) i na dokumenty (za 20 butelek wódki) - papiery dostaniemy następnego dnia.

  Pokaż ukrytą zawartość

W tunelu spotykamy Ryżego - o nim mówił nam Lis. Idziemy do bagiennego Doktora - teraz siedzi on na Kordonie w ATP. Dostarczamy 2 głowy tuszkanów, dwa ogony psów i jedne macki pijawek plus flaszka wódki. Pijawkę zabiliśmy podczas przeszukiwania BTR.  Jeżeli nie to w Mrocznym Parowie możemy kupić wszystkie części mutantów od Łowców - o tym mówi nam doktor. Załatwiamy od razu sprawę maści na nogę dla Nieuka w Wiosce Kotów - w zamian dostajemy namiar na kontener na ATP - jest na poddaszu tam gdzie niebieska skrzynka. Po 20 minutach gry idziemy do Bagiennego Doktora - teraz stoi on z lisem w chatce za nasypem, i dostajemy lek dla Ryżego. Zanosimy - dostajemy informacje i detektor Kisiel.

  Pokaż ukrytą zawartość

Wszedłem do podziemi Agropromu. Standardowa potyczka z bandytami. Wybiłem wojaków i na końcu, w tunelu pod drabinka odnalazłem PDA Kreta. Album o którym mówił dezerter był przy jednym z ciał. Do schowka Strzelca nie da się teraz wejść zwyczajnie. Teleport odrzuca nas i w PDA mamy zdjęcie jak mamy się dostać do miejsca docelowego - dodatkowo na pasie musimy mieć Bengalski Ogon. Po wyjściu z teleportu spotykamy okaleczonego Kła - jest ślepy - pomóc mu może tylko Sacharow.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Toczę nierówną walkę z modem - takiego przechodzenia jak ja nie miał nikt z graczy. Oglądałem wszystkie możliwe filmy i czytałem podpowiedzi. Nikt tak nie miał.... Poszedłem po dokumenty do Szerściuka - a tu "zonk" - musisz zabić dwóch dezerterów i przynieść mi  ich głowy - za wiele wiedzą. Oblatałem Zonę, straciłem kilka godzin gry, aż we końcu.... Inni spotkali dezertera w Starej wsi i mu pomogli dowlec ciało na Bagna - ja tego gościa musiałem zabić. Drugim Dezerterem był ten w wagoniku na agropromie - i faktyczne - zabrałem im głowy (patrz screeny), oddałem dla Szerściuka. Rozliczyłem też zadanie u Kreta na jego PDA  z podziemi - dostałem Sajgę 12K - dobra rzecz :D.

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.