Jump to content

tryb god mode na wszystkich poziomach


Recommended Posts

Je?li chodzi o tryb"God mode" moje uczucia s? podzielone. Z jednej strony wiem z do?wiadczenia, ?e brak obawy o ?ycie GG odbiera bardzo du?? cz??? przyjemno?ci grania. Z drugiej strony zaspakaja ciekawo??, co b?dzie dalej :). Ja niestety musz? przyzna? si? do grzechu - stosuje Godmode i stale sobie to wyrzucam. Ale pocieszam si? my?l?, ?e to tylko na czas powtarzania pocz?tkowych etapów gry, któr? zaczynam chyba ju? ósmy raz, a najdalej gdzie doszed?em, to Bariera na magazynach wojskowych. Jak dojd? znowu do tego etapu, to wróc? do normalnego trybu gry (chyba :) ).

Link to comment
Share on other sites

Niestety nie mog? sobie poradzi? z artefaktami klasy 1,2,3 4, promieniowanie jest zabójcze.Zainteresowani mog? zajrze? na forum stalker temat narodnyja solianka str 125 szuka? mojej ksywki.Trulu mo?e ty móg?by? mi pomóc po zmianie tych parametrów tzn zwi?kszenie liczby zer spada kondycja.

radiation_v = 0.0001 ;0.004 ;??î?î??ü ó??íü??í?? ??ä??ö??

radiation_health_v = 0.004 ;0.0001 ;ó??íü??í?? çäî?îâü? ??? âîçä?é??â?? ??ä??ö??

Link to comment
Share on other sites

Niestety nie mog? sobie poradzi? z artefaktami klasy 1,2,3 4, promieniowanie jest zabójcze.Zainteresowani mog? zajrze? na forum stalker temat narodnyja solianka str 125 szuka? mojej ksywki.Trulu mo?e ty móg?by? mi pomóc po zmianie tych parametrów tzn zwi?kszenie liczby zer spada kondycja.

radiation_v = 0.0001 ;0.004 ;??î?î??ü ó??íü??í?? ??ä??ö??

radiation_health_v = 0.004 ;0.0001 ;ó??íü??í?? çäî?îâü? ??? âîçä?é??â?? ??ä??ö??

Powiniene? zwróci? uwag? co znacz? komentarze przy parametrach:

radiation_v = 0.0001 ;0.004 ;szybko?? zmniejszania radiacji

radiation_health_v = 0.004 ;0.0001 ;pogorszenie zdrowia pod wp?ywem radiacji

Wygl?da na to, ?e swoje poprawki wprowadzi?e? w z?ym kierunku :). Zmniejszy?e? szybko?? wychodzenia radiacji z organizmu i powi?kszy?e? pogarszanie zdrowia pod wp?ywem radiacji. Warto czasem czyta? komentarze.

Link to comment
Share on other sites

Dzi?ki jakim programem odczytywa? te komentarze u mnie s? tylko krzaczki jak widzia?e? w moim po?cie wy?ej.

Tu do pobrania poprawiony dzi?ki Trulowi3 jest tylko problem z kondycj? je?eli kto? ma pomys? jak to zrobi? to prosz? o pomoc.Usuwamy zawarto?? pliku actor i wklejamy to.

255,255,000,255

[actor]:common_ph_friction_params_on_npc_death

GroupControlSection = spawn_group

$spawn = "actor"

$ed_icon = ed\ed_actor

$player = on

$prefetch = 16

cform = skeleton

class = O_ACTOR

money = 40;

rank = 3;

script_binding = bind_stalker.actor_init

visual = actors\hero\stalker_novice.ogf

destroyed_vis_name = physics\Dead_Body\skelet_crash

terrain = actor_terrain

max_item_mass = 100.0

jump_speed = 7.6

crouch_coef = 0.45

climb_coef = 0.7

run_coef = 2.1

sprint_koef = 2.6

run_back_coef = 1.8

walk_back_coef = 0.8

air_control_param = 0.1

walk_accel = 17

;??ä?ó? â ?î??î? í?ä ???ä?????? â?âîä???? ?? í?çâ?í??

pickup_info_radius = 5 ;3

ef_creature_type = 17 ; option for evaluation functions

; attach params

attachable_items = device_torch,attachable_item,hand_radio

; Ô?ç?÷????? ??ç???? ???î?. ?îçâîë??? ç?ë?ç??ü â ???í?? ??î????í??â?, í???????, â ??óá?.

ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0

ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35

ph_box1_center = 0.0, 0.65, 0.0 ; 2-? çí?÷?í?? - â??î?? ?? â ?????ä?

ph_box1_size = 0.35, 0.65, 0.35 ; 2-? çí?÷?í?? - â??î?? ?? â ?????ä?

ph_box2_center = 0.0, 0.5, 0.0 ; 2-? çí?÷?í?? - â??î?? ?? â ?îëíî? ?????ä?

ph_box2_size = 0.35, 0.5, 0.35 ; 2-? çí?÷?í?? - â??î?? ?? â ?îëíî? ?????ä?

stalker_restrictor_radius = .05;0.55;0.75;0.9 ; î???í?÷?í?? ?????î?í?? ???äó ???ë??????. Í?ç?î? çí?÷?í?? ?îë?çíî, ?î?ä? ??î-?î ç??î?îä?ë äî?î?ó â ???í?? ?î????í???.

stalker_small_restrictor_radius = .05;

medium_monster_restrictor_radius = 0.1

ph_crash_speed_min = 14

ph_crash_speed_max = 30

ph_collision_damage_factor = 1.0

ph_mass = 80

ph_skeleton_airr_lin_factor = -0.43

ph_skeleton_airr_ang_factor = -0.21

ph_skeleton_hinger_factor1 = 1.0

ph_skeleton_hinge_vel = 0.7

ph_skeleton_ddelay = 0

ph_skel_fatal_impulse_factor = 1

ph_after_death_velocity_factor= 0.75

ph_skel_shot_up_factor = 0.25 = 80

weapon_bone0 = bip01_r_finger1

weapon_bone1 = bip01_l_finger1

weapon_bone2 = bip01_r_finger11

damage = actor_damage

hit_probability_gd_novice = 0.30

hit_probability_gd_stalker = 0.60

hit_probability_gd_veteran = 0.80

hit_probability_gd_master = 0.95

hit_sounds = actor_hit_snds

;actor condition

immunities_sect = actor_immunities_gd_master

condition_sect = actor_condition

heavy_breath_snd = actor\breath_1 ;çâó? ????ëî?î ä???í?? ??? ó???ëî???

heavy_blood_snd = affects\heartbeat; heart\8

material = creatures\actor

camera_height_factor = 0.85

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;-----(AMK SNIPER ADDON v1.0)-----

;ä???????? ????ëüá? ? ó÷??î? ?îäüá? ? á???

disp_base = 0.51 ;ó?îë (â ???äó???) ??çë??? ?óëü, ?î?ä? ????? ??î?? í? ?????

disp_aim = 0.04 ;0.51

disp_vel_factor = 1.0 ;í? ??îëü?î óâ?ë?÷???? ä???????? ??? ???î??? â 10 ?/? (í? îá?ç???ëüíî ??? á???)

disp_accel_factor = 2.0 ;??? í? ??îëü?î óâ?ë?÷????, ??ë? ????? á???? (+ ??î?î??ü)

disp_crouch_factor = -0.3 ;ó??íü??í?? ??ë? ????? ??ä??

disp_crouch_no_acc_factor = -0.6 ;ó??íü??í?? ??ë? ????? ??ä?? + no acceleration

;disp_jump_factor = 2.0

;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;-----

missile_throw_offset = 0.3, 0.5, 0.5

body_remove_time = 30000 ;â???? óí?÷?î??í?? ??ó?? (? ó÷??î? TimeFactor)

sleep_time_factor = 1000 ;400 ;âî ??îëü?î ??ç â???? ?ä?? á??????, ?î?ä? ????? ????

max_sleep_hours = 12

;species of monster

species = actor

;---STEP MANAGER------------------------------------------------------

LegsCount = 2

step_params = stalker_step_manager

foot_bones = stalker_foot_bones

memory_update_time = 100

; visibility parameters

DynamicObjectsCount = 32

min_view_distance = 1.0 ; ?îýôô?ö??í?, ?î?î??é ?íî????? í? eye_range, â ç?â????î??? î? ó?ë?

max_view_distance = 1.0 ; ?îýôô?ö??í?, ?î?î??é ?íî????? í? eye_range, â ç?â????î??? î? ó?ë?

visibility_threshold = 1.0 ; çí?÷?í??, ??? äî?????í?? ?ó??îé ?î?î?î?î îáú??? ?÷??????? â?ä????

always_visible_distance = 1.0

time_quant = 0.005

decrease_value = 0.1 ; çí?÷?í??, í? ?î?î?î? ó??íü?????? â??, ??ë? îáú??? ?î??ë â ô?ó??ó?, íî î??¸??? ?î ?????-?î ???÷?í??

velocity_factor = 0.5

luminocity_factor = 0.5;0 ; ô???î? î?â???í?? (?îëü?î äë? ???¸??)

transparency_threshold = 0.4 ; 0.25

still_visible_time = 5000 ; â????, ?î?î?î? îáú??? â?¸ ??¸ ?÷??????? â?ä????, ä??? ??ë? îí ó?? í? âî ô?ó??ó??

[actor_immunities_gd_novice]

burn_immunity = 0.0 ;?îýôô?ö??í?? ???óí?????

strike_immunity = 0.0

shock_immunity = 0.0

wound_immunity = 0.0

radiation_immunity = 0.0

telepatic_immunity = 0.0

chemical_burn_immunity = 0.0

explosion_immunity = 0.0

fire_wound_immunity = 0.0

[actor_immunities_gd_stalker]

burn_immunity = 0.00 ;?îýôô?ö??í?? ???óí?????

strike_immunity = 0.00

shock_immunity = 0.00

wound_immunity = 0.00

radiation_immunity = 0.00

telepatic_immunity = 0.00

chemical_burn_immunity = 0.00

explosion_immunity = 0.0

fire_wound_immunity = 0.00

[actor_immunities_gd_veteran]

burn_immunity = 0.0 ;?îýôô?ö??í?? ???óí?????

strike_immunity = 0.0

shock_immunity = 0.0

wound_immunity = 0.0

radiation_immunity = 0.0

telepatic_immunity = 0.0

chemical_burn_immunity = 0.0

explosion_immunity = 0.0

fire_wound_immunity = 0.0

[actor_immunities_gd_master]

burn_immunity = 0.0 ;?îýôô?ö??í?? ???óí?????

strike_immunity = 0.0

shock_immunity = 0.0

wound_immunity = 0.0

radiation_immunity = 0.0

telepatic_immunity = 0.0

chemical_burn_immunity = 0.0

explosion_immunity = 0.0

fire_wound_immunity = 0.0

[actor_condition]

satiety_v = 0.000000 ;??î?î??ü ó??íü??í?? ???î??? ?î â????í??

radiation_v = 1.0 ;??î?î??ü ó??íü??í?? ??ä??ö??

satiety_power_v = 0.000055 ;óâ?ë?÷?í?? ??ë? ??? ó??íü??í?? ???î???

satiety_health_v = 0.0001 ;óâ?ë?÷?í?? çäî?îâü? ??? ó??íü??í?? ???î???

satiety_critical = 0.0 ;?????÷???î? çí?÷?í?? ???î??? (â ??îö?í??? î? 0..1) ?î?ä? çäî?îâü? í?÷??í??? ó??íü???ü??

radiation_health_v = 0.004 ;ó??íü??í?? çäî?îâü? ??? âîçä?é??â?? ??ä??ö??

morale_v = 0.0001 ;??î?î??ü âî????íîâë?í?? ?î??ë?

psy_health_v = 0.001 ;??î?î??ü âî????íîâë?í?? psy-çäî?îâü?

alcohol_v = -0.0005

health_hit_part = 1.0 ;??îö?í? ????, ó?îä???é í? î?í???í?? çäî?îâü?

power_hit_part = 0.1 ;??îö?í? ????, ó?îä???é í? î?í???í?? ??ë?

max_power_leak_speed = 0.0 ;í??î?ë?í?? ó???ëî??? (???? ???í?ö?, äî ?î?î?îé âî????í?âë?â????? ??ë?) â ???óíäó ???îâî?î â????í?

max_walk_weight = 110.0

bleeding_v = 0.0005 ;?î???? ??îâ? ??? íî??í?ëüíîé ??í? â ???óíäó

wound_incarnation_v = 0.003 ;??î?î??ü ç???âë?í?? ??í?

min_wound_size = 0.0256 ;??í???ëüí?é ??ç??? ??í?, ?î?ë? ?î?î?î?î îí? ?÷??????? ç???â??é

;--when actor in sleep

satiety_v_sleep = 0.00001

radiation_v_sleep = 0.0003

satiety_power_v_sleep = 0.0001

satiety_health_v_sleep = 0.00001

radiation_health_v_sleep = 0.001

morale_v_sleep = 0.0

psy_health_v_sleep = 0.0

alcohol_v_sleep = -0.0005

bleeding_v_sleep = 0.0

wound_incarnation_v_sleep = 0.0

max_power_leak_speed_sleep = -0.00001;

;health_restore_v = 0.0001

;;;;;;;;

;actor_condition only

jump_power = 0.01 ;0.005 ;ó???ü??í?? ??ë? ? ?????î? á?ç ó÷??? â??? íî??

jump_weight_power = 0.05 ;0.045 ;ó???ü??í?? ??ë? ? ?????î? ? ó÷??î? â??? íî??, äë? ???????ëüíî?î äî?ó????î?î â???

overweight_jump_k = 5;10 ;10 ;?îýôô?ö??í? âë??í?? ??????óç?? ????î? ? â??î? (ó?íî?????? í? jump_weight_power)

stand_power = -0.01

walk_power = 0.00002 ;ó???ü??í?? ??ë? ç? ???íäó âî â???? ?îäüá? á?ç ó÷??? â??? íî??

walk_weight_power = 0.0001; ;ó???ü??í?? ??ë? ç? ???íäó âî â???? ?îäüá? ? ó÷??î? â??? íî??, äë? ???????ëüíî?î äî?ó????î?î â???

overweight_walk_k = 5;9 ;10 ;?îýôô?ö??í? âë??í?? ??????óç?? íî?? (ó?íî?????? í? walk_weight_power)

accel_k = 3;5 ;?îýôô?ö??í? í? á?? (ó?íî?????? walk_power, walk_weight_power)

sprint_k = 75;150;185;180;200; ;?îýôô?ö??í? í? "sprint" á?? (ó?íî?????? walk_power, walk_weight_power)

; ??î?î??

limping_health_begin = 0.15 ;?î?î? çäî?îâü? ??íü?? ?î?î?î?î ????? í?÷?í??? ??î???ü

limping_health_end = 0.25 ;?î?î? çäî?îâü? áîëü?? ?î?î?î?î ????? ????????? ??î???ü

limping_power_begin = 0.15 ;?î?î? ??ë? ??íü?? ?î?î?î?î ????? í?÷?í??? ??î???ü

limping_power_end = 0.25 ;?î?î? ??ë? áîëü?? ?î?î?î?î ????? ????????? ??î???ü

use_limping_state = on

cant_walk_power_begin = 0.01 ;?î?î? ??ë? ??íü?? ?î?î?î?î ????? í? ?î??? äâ????ü??

cant_walk_power_end = 0.10 ;?î?î? ??ë? áîëü?? ?î?î?î?î ????? ??î??? äâ????ü??

cant_sprint_power_begin = 0.20 ;?î?î? ??ë? ??íü?? ?î?î?î?î ????? í? ?î??? á????ü â ????í??

cant_sprint_power_end = 0.30 ;?î?î? ??ë? áîëü?? ?î?î?î?î ????? ??î??? á????ü â ????í??

can_sleep_callback = dream.can_sleep_callback

sleep_video_name_callback = dream.sleep_video_name_callback

[actor_damage]

;bone_name = ,,

; - ?îýôô. ?ç??í?í?? ???? (ó??íü??í?? çäî?îâü?)

; - ?îýôô. ?ç??í?í?? â?ë?÷?í? î?????îé ??í?

;-1 - í?? ?í???ö?é, ÷??í?é íî??? - ?????ä?, í?÷??í?é íî??? - ?ç?ä?, Ó??Ç?Â????ß ?ÎËÜ?Î ????ÄÍ?É!!! Ç?ÄÍ?É Í? ?Â?Î????

default = 1.0, -1, 1.0

bip01_pelvis = 1.0, 10, 1.5

bip01_spine = 1.0, 10, 1.5

bip01_spine1 = 1.0, 0, 1.5

bip01_spine2 = 1.0, 0, 1.5

bip01_neck = 1.0, 0, 1.5

bip01_head = 0.2, 0, 1.5

eyelid_1 = 0.0, 0, 0.0

eye_left = 0.0, 0, 0.0

eye_right = 0.0, 0, 0.0

jaw_1 = 0.0, 0, 0.0

bip01_l_clavicle = 1.0, 4, 1.5

bip01_l_upperarm = 1.0, 4, 1.5

bip01_l_forearm = 1.0, 4, 1.5

bip01_l_hand = 1.0, 4, 0.5

bip01_l_finger0 = 0.0, 4, 0.0

bip01_l_finger01 = 0.0, 4, 0.0

bip01_l_finger02 = 0.0, 4, 0.0

bip01_l_finger1 = 0.0, 4, 0.0

bip01_l_finger11 = 0.0, 4, 0.0

bip01_l_finger12 = 0.0, 4, 0.0

bip01_l_finger2 = 0.0, 4, 0.0

bip01_l_finger21 = 0.0, 4, 0.0

bip01_l_finger22 = 0.0, 4, 0.0

bip01_r_clavicle = 1.0, 2, 1.5

bip01_r_upperarm = 1.0, 2, 1.5

bip01_r_forearm = 1.0, 2, 1.5

bip01_r_hand = 1.0, 2, 0.0

bip01_r_finger0 = 0.0, 2, 0.0

bip01_r_finger01 = 0.0, 2, 0.0

bip01_r_finger02 = 0.0, 2, 0.0

bip01_r_finger1 = 0.0, 2, 0.0

bip01_r_finger11 = 0.0, 2, 0.0

bip01_r_finger12 = 0.0, 2, 0.0

bip01_r_finger2 = 0.0, 2, 0.0

bip01_r_finger21 = 0.0, 2, 0.0

bip01_r_finger22 = 0.0, 2, 0.0

bip01_l_thigh = 1.0, 8, 1.5

bip01_l_calf = 1.0, 8, 1.5

bip01_l_foot = 1.0, 8, 1.5

bip01_l_toe0 = 1.0, 8, 1.5

bip01_r_thigh = 1.0, 6, 1.5

bip01_r_calf = 1.0, 6, 1.5

bip01_r_foot = 1.0, 6, 1.5

bip01_r_toe0 = 1.0, 6, 1.5

[actor_animation]

;ó?ë? äâî?î?? íî? ?????? âî â???? ????éôîâ (â ???äó???)

fwd_l_strafe_yaw = 45

back_l_strafe_yaw = 45

fwd_r_strafe_yaw = 45

back_r_strafe_yaw = 45

l_strafe_yaw = 0

r_strafe_yaw = 0

[actor_hit_snds]

burn =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4

shock =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4

strike =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4

wound =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4

radiation =monsters\biting\def_0; actor\hurt1,actor\hurt2,actor\hurt3,actor\hurt4

telepatic =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4

fire_wound =actor\bullet_hit_1,actor\bullet_hit_2,actor\bullet_hit_3,actor\bullet_hit_4

; actor\pain_1,actor\pain_3,actor\pain_4,actor\pain_5,actor\pain_6,actor\pain_7,actor\pain_8

chemical_burn =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4

explosion =affects\tinnitus3a

wound_2 =actor\hurt1,actor\hurt2,actor\hurt3,actor\hurt4

physic_strike =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4

Link to comment
Share on other sites

Potrzebny ci program edytora tekstu w którym mo?na zmieni? stron? kodowa . Ja u?ywam EmEdytor-a. On ma w dolnym prawym rogu pokazan? aktualna stron? kodow? a po klikni?ciu w to miejsce otwiera list? dost?pnych kodowa?. Polskie teksty s? zazwyczaj kodowane jako cp-1250 albo ?rodkowoeuropejski Windows. Rosyjskie najcz??ciej to cp-1251 alebo Cyrylica Windows. Jak otworzysz tekst tym edytorem i zapiszesz go, wtedy mo?esz zmieni? na inn? stron? kodowa i odcyfrowa? krzaczki. Powodzenia.

Link to comment
Share on other sites

Panowie, je?eli chcecie ze Stalkera i Soljanki zrobi? przechadzk? po parku to Wasza sprawa ....ja jako zagorza?y gracz pot?piam tego typu przeróbki bo to psuje gr? . Gdzie emocje i ch?c walki ,je?eli jestem nie?miertelny i chodz? po poziomach bezsensu. ...Ale to tylko moje skromne zdanie ... :) Soljank? powinno sie przechodzi? tylko i wy??cznie jako mistrz. Wówczas zapewni ona du?o adrenaliny i wiele godzin niepowtarzalnej zabawy.

Link to comment
Share on other sites

malakas nie zgodz? si? z tob? gdy? Solijanka jest nie dopracowana i mog? si? pojawi? Bugi. Ale jako tak?e zagorza?y fan Stalkera pot?piam taki sposób. Chocia? je?li trurl3 bawi si? w tym i np. szuka b??dów itp. to jest to dobry pomys?.

Nie zrozumcie mnie ?le.... Nie potepiam ludzi, którzy stosuj? u?atwienia , tylko nie moge tego zrozumie?... :)

Niedopracowana ..? Zaszed?em ju? daleko i ?adnego niedopracowania nie widz? . Bugi nie maj? nic wspólnego z trudno?ci? gry ...wszystkie spawnery to pomy?ka o oszukiwanie samego siebie ...Trurl3 bardziej by? mo?e pracuje, ni? si? bawi , wi?c nie dziwi mnie ,?e stosuje u?atwienia . To napewno pomaga Mu w pracy. Jeszcze jedna bzdura jak? czyta?em to wycinanie anomali z gry , nast?pna pomy?ka. Soljanka nie jest dla mi?czaków ,co chc? tylko chodzi? i strzela? niestety. Nawet mutanty ?atwo jest eliminowa? , wystarczy zrozumie? tylko sposób ich ataków i taktyk?. Inni jeszcze pisz? ,?e powinno si? wyci?? ca?? Pieczar? i Labirynt , a ja pytam niby dlaczego ..bo trudno :?:

Link to comment
Share on other sites

No cóz, to prawda ?e na sama gr? nie mam zbyt wiele czasu ;). Tak?e nie jestem za nie?miertelno?ci? w grze - ca?kowicie psuje zabaw?. A co do reszty u?atwie? - z konieczno?ci wchodz? czasem na znane forum dotycz?ce stalkera i czytaj?c posty nie wiem czy ?mia? si?, czy p?aka? z tego co pisz? u?ytkownicy na temat Soljanki. Pomys?y ?eby wyci?? anomalie albo zmniejszy? ilo?? mutantów, czy te? wprowadzi? inne u?atwienia nauczy?em si? ju? ignorowa?, Ale gula mi ro?nie, kiedy czytam sta?e narzekania jednego z permanentnych narzekaczy jaka to Soljanka jest denna i bez sensu i jak to on si? m?czy graj?c w ni?. Tylko w?a?ciwie dlaczego on tak si? m?czy? Czy to jest za kar?? Je?li komu? nie pasuje to nie gra... Ehh... Porównanie z forami rosyjskoj?zycznymi nie wypada na korzy?? naszych graczy. Nasi na si?? próbuj? walczy? z gr? i koniecznie staraj? si? wszystko zmienia? narzekaj?c jednocze?nie na to co jest, i na to co im si? nie udaje zmieni?. Rosjanie przyjmuj? Soljanke tak? , jaka jest i po prostu w ni? GRAJ? dziel?c si? ze sob? do?wiadczeniami i sposobami omijania mielizn.

Link to comment
Share on other sites

Rosjanie przyjmuj? Soljanke tak? , jaka jest i po prostu w ni? GRAJ? dziel?c si? ze sob? do?wiadczeniami i sposobami omijania mielizn.

I czy to nie jest w?a?ciwe podej?cie do gry . W?a?nie o tym pisa?em wy?ej , nie mo?na robi? placu zabaw z ZONY bo to sie k?óci i z tre?ci? i sensem gry . ...A ten narzekacz mo?e ,rzeczywi?cie gra pod przymusem, b?d? za kar? si? m?czy .... ;) Jak tak to wypada tylko wspó?czu? .

Na podstawke narzekali ,?e za ma?a ..prosta ..niedopracowana ..okrojona itd, ..Zrobiono dobr? gr? to jest za trudna ..za skomplikowana ..za du?o wszystkiego ..itd. b?d? tu m?dry i zrozum tych ludzi... :roll:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Rzeczywi?cie gra z GodMode to ju? nie to.A bynajmniej nie to co ma?y balans mutków na ich odporno?? na o?ów ;D nie lubi? wali? do psa 8 razy z pompki ;D Rozumiem co Trurl3 ma na my?li pisz?c o pewnym forum i pewnym u?ytkowniku narzekaczu Daj dzieciom trudn? gr? to zaczn? narzeka? w innym modzie narzekaj? ?e celno?? przeciwników za du?a i we? tu dogod? takim :} .Jak dal mnie Soljanka jest najlepszym modem w jaki gra?em a z kilkoma mia?em ju? styczno?? jest trudna i o to chodzi w ko?cu ?rubki do czego? sie przydaj? :) zdarzaj? sie zabawne b??dy a no si? zdarzaj? czasem te? potrafi niemi?osiernie wkur... ale i tak jest spoko

Link to comment
Share on other sites

Ja stosuj? szybki powrót do zdrowia podczas ukrywania si? (podkr?cenie szybko?ci leczenia, niestety sypie np. radiacj?), popularny ostatnio w wielu grach. Nie oszukujmy si? - naciskanie na klawisz Apteczki w ogniu walki te? nie nale?y do realistycznych. Osobi?cie proponowa?bym bojowe przeciwbóle w ministrzykawkach - podnosi?yby pasek ?ycia na par? minut, a potem zdrowie wraca?oby do stanu, który nam faktycznie odebrano podczas naszego u?ywania tych kolejnych "igie?". I wtedy mo?na by ju? u?y? apteczki - ale nie zwyk?ej, klasycznej - takiej "siup, siup" i mamy calutki pasek. Chodzi?o mi o takie z mocno obni?onym parametrem leczenia. To, wed?ug mnie bardzo naturalny, realistyczny system. Klasyczne apteczki wszelkiej ma?ci nale?a?oby ju? wtedy wyrzuci?. Je?li kto? wie jak zrobi? wszystko to, co opisa?em wy?ej -ch?tnie pos?ucham, bo ja zielony jestem jeszcze .

Link to comment
Share on other sites

jak bedziesz mial realne apteczki i powolutku wracal do zdrowia to solanke bedziesz przechodzil tak ze trzy lata.to jest gra pewne rzeczy musza byc malo realne.w jakiejs grze [chyba bolding point]byle zastrzyki adrenaliny ale czym wiecej brales tym byles bardziej odporny i w konicu trzeba bylo sie u lekarza leczyc, byla taka opcja.

Link to comment
Share on other sites

Jak dla mnie Soljanka jest najlepszym modem w jaki gra?em, a z kilkoma mia?em ju? styczno?? jest trudna i o to chodzi w ko?cu ?rubki do czego? si? przydaj? zdarzaj? si? zabawne b??dy, a no si? zdarzaj? czasem te? potrafi niemi?osiernie wkur... ale i tak jest spoko

Swi?te s?owa... jak chce si? gra? w porz?dn? gr? to sama bro? nie wystarczy, ?rubki te? s? przydatne....:)

... bolding point...a dok?adnie ...Boiling Point (po naszemu punkt wrzenia) kolejna doskona?a gra szkoda ,?e ju? stara i grafika nie ta, ale to pierwsza super gra mieszanka FPS i RPG w któr? gra?em wiele lat temu...tam by?a opcja z uzale?nieniem od zastrzyków. To du?y realizm, gdy w ?rodku d?ungli na?óg zwala Ci? z nóg i nic nie mo?na poradzi?.

Link to comment
Share on other sites

Mnie nie chodzi?o o dwie godziny rzeczywistego, ale np. o minut?. I wcale nie gra?oby si? 3 lata, d?u?ej troch?, ale i fajniej troch?. Bo:

Ca?y b??d grania W Stalka polega na tym, ?e przyzwyczajono nas do ró?nych "szczelanek" i szczelankowej filiozfii - ty wychodzisz zza rogu, wróg zza rogu i walimy na Urrrrra do siebie wszystko z magazynka dopóki kto? nie padnie. Potem "wchodzimy" na apteczk? na ziemi i jest git. Stalker to nie FPS, to FPS taktyczny. Po to mamy otwarte przestrzenie z ró?nymi wej?ciami i wyj?ciami, system skradania i robienia ha?asu, przeciwników ukrywaj?cych si?, otaczaj?cych nas, walk? dystansow? typu holster weapon (nie to kowbojskie strzelanie, z r?ki - szczelankowe) i granaty by poczu? strach w obliczu braku przewagi i mo?liwego zgonu. I zacz?? dzia?a? taktycznie, tak jak w normalnym ?yciu. Gra nawet wymusza taki system, wychodz?c wprost na seri? z byle AK, lub obrzyna zaliczamy zgon. W normalnym ?wiecie uciekaliby?my po ?cianach i sufitach albo próbowali si? zakopa? w ziemi w ?rodku szczerego pola byleby nie dosta? kulki. Gra taktyczna natomiast daje du?o przyjemno?ci i faktyczne poczucie walki z przeciwnikiem, który co? planuje, leczy (je?li ma czym) przemieszcza si? ci?gle, gdy my odpoczywamy itd. Wystarczy pami?ta? o kilku faktach i ?aden god mode, nawet wobec 10 exo nie b?dzie nam potrzebny. A po pewnym czasie nabierzemy takiej wprawy w walce, ?e s?awa Strie?oka, bolsze wsiech gieroja zacznie mie? sens

- oceniaj otoczenie, w którym masz walczy?, szukaj bezpiecznych dróg wej?cia i wyj?cia, i ci?gle si? ukrywaj

- nigdy nie daj si? o toczy? i nigdy nie pozwól sobie na to by nie wiedzie? gdzie jest ka?dy przeciwnik, bo zajd?, oflankuj? i zaplanuj?

(bo gdy ty dzia?asz taktycznie ich AI te? zaczyna dzia?a? taktycznie i czasem naprawd? nie?le, wiem bo si? o tym przekona?em walcz?c ze wszystkim naraz troch? d?u?ej ni? 20 sec i bez jednoczesnej straty 20 apteczek - a frajda z walki wtedy jest naprawd? spora (do pewnego momentu po obu stronach :) potem jakby mniej, szkoda, ?e autorzy nie pomy?leli a? tak bardzo o czynniku "morale", dzia?a to przy AI np. psów - wiadomo, atakuj? w du?ych sforach, mog?oby te? dzia?a? gdy rozbijasz grup? wrogów i jej resztki po prostu wiej?, albo ju? tylko próbuj? si? chowa?)

- gdy zobaczysz zielon?, albo czerwon? smug? pocisku z lufy przeciwnika - wiej na z góry upatrzon? pozycj?, jaki? kilometr obok, w ka?dym razie poza ich zasi?g efektywny. Albo nawet na drug? map? i czekaj - mo?e jednak umrze ze staro?ci :), lub zacznij wreszcie gra? naprawd? taktycznie Zielony ogie? to amunicja przeciwpancerna, czerwony -snajperska, bia?a smuga to konwencjonalna - teoretycznie najmniej niebezpieczna, ale i w to bym jednak w?tpi?.

- pami?taj o ci?g?ym prze?adowaniu magazynku i lekach bojowych

I tutaj w?a?nie mam pewien pomys?, troch? offtopowy, ale szybko ko?cz?. Jak ju? pisa?em, sposób, w który gram - podkr?cenie healing speed w actor - powoduje sypni?cie balansu i nie jest zbyt m?dry. W zwi?zku z tym proponowa?bym ma?y modzik, mo?e kto? zrobi go szybciej i ?adniej - zawsze jest tak, ?e dost?p do dobrej medycyny bojowej ma wojsko, wi?c leczy? szybko mog?yby niebieskie apteczki (ewentualnie mo?na by zmieni? im ikon? lub nazw? dla przyzwoito?ci) i tylko leczy? szybko, czerwone woooolniej ( np.te wspomniane wy?ej pó? minuty) i wolniej postefekty , ?ó?te za? promieniowanie, zdrowie troch? szybciej i postefekty - sprawnie, par? sekund. Co to s? postefekty ka?dy wie, rozmazany obraz, zwolniony chód, zawroty g?owy, efekt pijanego, czasem os?abienie kondycji (rzadko, ucieka? ka?dy potrafi i to mimo ró?nych ran, i nawet nie wiecie jak sprawnie :D, wiem bo sam czasem zwiewa?em by za wszelk? cen? ratowa? reszt? "paska ?ycia" w real life :D. Postefekty pojawia?yby si? gdy pasek zdrowia si?gnie cho? raz 70 % procent i zostawa?by - nieleczone - na do?? d?ugo. My?l?, ?e to bardzo realistyczny system. A przy taktycznej grze dawa?by naprawd? sporo frajdy, rzeczywistego strachu i dbania o naszego gieroja. Save'y wczytuje si? wtedy naprawd? rzadko.

Link to comment
Share on other sites

Swi?te s?owa... jak chce si? gra? w porz?dn? gr? to sama bro? nie wystarczy, ?rubki te? s? przydatne....:D

... bolding point...a dok?adnie ...Boiling Point (po naszemu punkt wrzenia) kolejna doskona?a gra szkoda ,?e ju? stara i grafika nie ta, ale to pierwsza super gra mieszanka FPS i RPG w któr? gra?em wiele lat temu...tam by?a opcja z uzale?nieniem od zastrzyków. To du?y realizm, gdy w ?rodku d?ungli na?óg zwala Ci? z nóg i nic nie mo?na poradzi?.

JEST droga czesc "xenus biale zloto" sie nazywa ale po rosyjsku

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.