czeresniaczek1 Posted August 3, 2010 Report Share Posted August 3, 2010 Przerobi?em plik actor tak ?e nasz bohater jest nie?miertelny i odporny na promieniowanie na wszystkich poziomach je?eli jeste?cie zainteresowani zapraszam do dyskusji. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dopyl Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 NO TO PODZIEL SIE Z NAMI INFORMACJ? JAK TO ZROBI? ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Je?li chodzi o tryb"God mode" moje uczucia s? podzielone. Z jednej strony wiem z do?wiadczenia, ?e brak obawy o ?ycie GG odbiera bardzo du?? cz??? przyjemno?ci grania. Z drugiej strony zaspakaja ciekawo??, co b?dzie dalej . Ja niestety musz? przyzna? si? do grzechu - stosuje Godmode i stale sobie to wyrzucam. Ale pocieszam si? my?l?, ?e to tylko na czas powtarzania pocz?tkowych etapów gry, któr? zaczynam chyba ju? ósmy raz, a najdalej gdzie doszed?em, to Bariera na magazynach wojskowych. Jak dojd? znowu do tego etapu, to wróc? do normalnego trybu gry (chyba ). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czeresniaczek1 Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 Niestety nie mog? sobie poradzi? z artefaktami klasy 1,2,3 4, promieniowanie jest zabójcze.Zainteresowani mog? zajrze? na forum stalker temat narodnyja solianka str 125 szuka? mojej ksywki.Trulu mo?e ty móg?by? mi pomóc po zmianie tych parametrów tzn zwi?kszenie liczby zer spada kondycja. radiation_v = 0.0001 ;0.004 ;??î?î??ü ó??íü??í?? ??ä??ö?? radiation_health_v = 0.004 ;0.0001 ;ó??íü??í?? çäî?îâü? ??? âîçä?é??â?? ??ä??ö?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Niestety nie mog? sobie poradzi? z artefaktami klasy 1,2,3 4, promieniowanie jest zabójcze.Zainteresowani mog? zajrze? na forum stalker temat narodnyja solianka str 125 szuka? mojej ksywki.Trulu mo?e ty móg?by? mi pomóc po zmianie tych parametrów tzn zwi?kszenie liczby zer spada kondycja. radiation_v = 0.0001 ;0.004 ;??î?î??ü ó??íü??í?? ??ä??ö?? radiation_health_v = 0.004 ;0.0001 ;ó??íü??í?? çäî?îâü? ??? âîçä?é??â?? ??ä??ö?? Powiniene? zwróci? uwag? co znacz? komentarze przy parametrach: radiation_v = 0.0001 ;0.004 ;szybko?? zmniejszania radiacji radiation_health_v = 0.004 ;0.0001 ;pogorszenie zdrowia pod wp?ywem radiacji Wygl?da na to, ?e swoje poprawki wprowadzi?e? w z?ym kierunku . Zmniejszy?e? szybko?? wychodzenia radiacji z organizmu i powi?kszy?e? pogarszanie zdrowia pod wp?ywem radiacji. Warto czasem czyta? komentarze. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
czeresniaczek1 Posted August 4, 2010 Author Report Share Posted August 4, 2010 Dzi?ki jakim programem odczytywa? te komentarze u mnie s? tylko krzaczki jak widzia?e? w moim po?cie wy?ej. Tu do pobrania poprawiony dzi?ki Trulowi3 jest tylko problem z kondycj? je?eli kto? ma pomys? jak to zrobi? to prosz? o pomoc.Usuwamy zawarto?? pliku actor i wklejamy to. 255,255,000,255 [actor]:common_ph_friction_params_on_npc_death GroupControlSection = spawn_group $spawn = "actor" $ed_icon = ed\ed_actor $player = on $prefetch = 16 cform = skeleton class = O_ACTOR money = 40; rank = 3; script_binding = bind_stalker.actor_init visual = actors\hero\stalker_novice.ogf destroyed_vis_name = physics\Dead_Body\skelet_crash terrain = actor_terrain max_item_mass = 100.0 jump_speed = 7.6 crouch_coef = 0.45 climb_coef = 0.7 run_coef = 2.1 sprint_koef = 2.6 run_back_coef = 1.8 walk_back_coef = 0.8 air_control_param = 0.1 walk_accel = 17 ;??ä?ó? â ?î??î? í?ä ???ä?????? â?âîä???? ?? í?çâ?í?? pickup_info_radius = 5 ;3 ef_creature_type = 17 ; option for evaluation functions ; attach params attachable_items = device_torch,attachable_item,hand_radio ; Ô?ç?÷????? ??ç???? ???î?. ?îçâîë??? ç?ë?ç??ü â ???í?? ??î????í??â?, í???????, â ??óá?. ph_box0_center = 0.0, 0.9, 0.0 ph_box0_size = 0.35, 0.9, 0.35 ph_box1_center = 0.0, 0.65, 0.0 ; 2-? çí?÷?í?? - â??î?? ?? â ?????ä? ph_box1_size = 0.35, 0.65, 0.35 ; 2-? çí?÷?í?? - â??î?? ?? â ?????ä? ph_box2_center = 0.0, 0.5, 0.0 ; 2-? çí?÷?í?? - â??î?? ?? â ?îëíî? ?????ä? ph_box2_size = 0.35, 0.5, 0.35 ; 2-? çí?÷?í?? - â??î?? ?? â ?îëíî? ?????ä? stalker_restrictor_radius = .05;0.55;0.75;0.9 ; î???í?÷?í?? ?????î?í?? ???äó ???ë??????. Í?ç?î? çí?÷?í?? ?îë?çíî, ?î?ä? ??î-?î ç??î?îä?ë äî?î?ó â ???í?? ?î????í???. stalker_small_restrictor_radius = .05; medium_monster_restrictor_radius = 0.1 ph_crash_speed_min = 14 ph_crash_speed_max = 30 ph_collision_damage_factor = 1.0 ph_mass = 80 ph_skeleton_airr_lin_factor = -0.43 ph_skeleton_airr_ang_factor = -0.21 ph_skeleton_hinger_factor1 = 1.0 ph_skeleton_hinge_vel = 0.7 ph_skeleton_ddelay = 0 ph_skel_fatal_impulse_factor = 1 ph_after_death_velocity_factor= 0.75 ph_skel_shot_up_factor = 0.25 = 80 weapon_bone0 = bip01_r_finger1 weapon_bone1 = bip01_l_finger1 weapon_bone2 = bip01_r_finger11 damage = actor_damage hit_probability_gd_novice = 0.30 hit_probability_gd_stalker = 0.60 hit_probability_gd_veteran = 0.80 hit_probability_gd_master = 0.95 hit_sounds = actor_hit_snds ;actor condition immunities_sect = actor_immunities_gd_master condition_sect = actor_condition heavy_breath_snd = actor\breath_1 ;çâó? ????ëî?î ä???í?? ??? ó???ëî??? heavy_blood_snd = affects\heartbeat; heart\8 material = creatures\actor camera_height_factor = 0.85 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;-----(AMK SNIPER ADDON v1.0)----- ;ä???????? ????ëüá? ? ó÷??î? ?îäüá? ? á??? disp_base = 0.51 ;ó?îë (â ???äó???) ??çë??? ?óëü, ?î?ä? ????? ??î?? í? ????? disp_aim = 0.04 ;0.51 disp_vel_factor = 1.0 ;í? ??îëü?î óâ?ë?÷???? ä???????? ??? ???î??? â 10 ?/? (í? îá?ç???ëüíî ??? á???) disp_accel_factor = 2.0 ;??? í? ??îëü?î óâ?ë?÷????, ??ë? ????? á???? (+ ??î?î??ü) disp_crouch_factor = -0.3 ;ó??íü??í?? ??ë? ????? ??ä?? disp_crouch_no_acc_factor = -0.6 ;ó??íü??í?? ??ë? ????? ??ä?? + no acceleration ;disp_jump_factor = 2.0 ;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;----- missile_throw_offset = 0.3, 0.5, 0.5 body_remove_time = 30000 ;â???? óí?÷?î??í?? ??ó?? (? ó÷??î? TimeFactor) sleep_time_factor = 1000 ;400 ;âî ??îëü?î ??ç â???? ?ä?? á??????, ?î?ä? ????? ???? max_sleep_hours = 12 ;species of monster species = actor ;---STEP MANAGER------------------------------------------------------ LegsCount = 2 step_params = stalker_step_manager foot_bones = stalker_foot_bones memory_update_time = 100 ; visibility parameters DynamicObjectsCount = 32 min_view_distance = 1.0 ; ?îýôô?ö??í?, ?î?î??é ?íî????? í? eye_range, â ç?â????î??? î? ó?ë? max_view_distance = 1.0 ; ?îýôô?ö??í?, ?î?î??é ?íî????? í? eye_range, â ç?â????î??? î? ó?ë? visibility_threshold = 1.0 ; çí?÷?í??, ??? äî?????í?? ?ó??îé ?î?î?î?î îáú??? ?÷??????? â?ä???? always_visible_distance = 1.0 time_quant = 0.005 decrease_value = 0.1 ; çí?÷?í??, í? ?î?î?î? ó??íü?????? â??, ??ë? îáú??? ?î??ë â ô?ó??ó?, íî î??¸??? ?î ?????-?î ???÷?í?? velocity_factor = 0.5 luminocity_factor = 0.5;0 ; ô???î? î?â???í?? (?îëü?î äë? ???¸??) transparency_threshold = 0.4 ; 0.25 still_visible_time = 5000 ; â????, ?î?î?î? îáú??? â?¸ ??¸ ?÷??????? â?ä????, ä??? ??ë? îí ó?? í? âî ô?ó??ó?? [actor_immunities_gd_novice] burn_immunity = 0.0 ;?îýôô?ö??í?? ???óí????? strike_immunity = 0.0 shock_immunity = 0.0 wound_immunity = 0.0 radiation_immunity = 0.0 telepatic_immunity = 0.0 chemical_burn_immunity = 0.0 explosion_immunity = 0.0 fire_wound_immunity = 0.0 [actor_immunities_gd_stalker] burn_immunity = 0.00 ;?îýôô?ö??í?? ???óí????? strike_immunity = 0.00 shock_immunity = 0.00 wound_immunity = 0.00 radiation_immunity = 0.00 telepatic_immunity = 0.00 chemical_burn_immunity = 0.00 explosion_immunity = 0.0 fire_wound_immunity = 0.00 [actor_immunities_gd_veteran] burn_immunity = 0.0 ;?îýôô?ö??í?? ???óí????? strike_immunity = 0.0 shock_immunity = 0.0 wound_immunity = 0.0 radiation_immunity = 0.0 telepatic_immunity = 0.0 chemical_burn_immunity = 0.0 explosion_immunity = 0.0 fire_wound_immunity = 0.0 [actor_immunities_gd_master] burn_immunity = 0.0 ;?îýôô?ö??í?? ???óí????? strike_immunity = 0.0 shock_immunity = 0.0 wound_immunity = 0.0 radiation_immunity = 0.0 telepatic_immunity = 0.0 chemical_burn_immunity = 0.0 explosion_immunity = 0.0 fire_wound_immunity = 0.0 [actor_condition] satiety_v = 0.000000 ;??î?î??ü ó??íü??í?? ???î??? ?î â????í?? radiation_v = 1.0 ;??î?î??ü ó??íü??í?? ??ä??ö?? satiety_power_v = 0.000055 ;óâ?ë?÷?í?? ??ë? ??? ó??íü??í?? ???î??? satiety_health_v = 0.0001 ;óâ?ë?÷?í?? çäî?îâü? ??? ó??íü??í?? ???î??? satiety_critical = 0.0 ;?????÷???î? çí?÷?í?? ???î??? (â ??îö?í??? î? 0..1) ?î?ä? çäî?îâü? í?÷??í??? ó??íü???ü?? radiation_health_v = 0.004 ;ó??íü??í?? çäî?îâü? ??? âîçä?é??â?? ??ä??ö?? morale_v = 0.0001 ;??î?î??ü âî????íîâë?í?? ?î??ë? psy_health_v = 0.001 ;??î?î??ü âî????íîâë?í?? psy-çäî?îâü? alcohol_v = -0.0005 health_hit_part = 1.0 ;??îö?í? ????, ó?îä???é í? î?í???í?? çäî?îâü? power_hit_part = 0.1 ;??îö?í? ????, ó?îä???é í? î?í???í?? ??ë? max_power_leak_speed = 0.0 ;í??î?ë?í?? ó???ëî??? (???? ???í?ö?, äî ?î?î?îé âî????í?âë?â????? ??ë?) â ???óíäó ???îâî?î â????í? max_walk_weight = 110.0 bleeding_v = 0.0005 ;?î???? ??îâ? ??? íî??í?ëüíîé ??í? â ???óíäó wound_incarnation_v = 0.003 ;??î?î??ü ç???âë?í?? ??í? min_wound_size = 0.0256 ;??í???ëüí?é ??ç??? ??í?, ?î?ë? ?î?î?î?î îí? ?÷??????? ç???â??é ;--when actor in sleep satiety_v_sleep = 0.00001 radiation_v_sleep = 0.0003 satiety_power_v_sleep = 0.0001 satiety_health_v_sleep = 0.00001 radiation_health_v_sleep = 0.001 morale_v_sleep = 0.0 psy_health_v_sleep = 0.0 alcohol_v_sleep = -0.0005 bleeding_v_sleep = 0.0 wound_incarnation_v_sleep = 0.0 max_power_leak_speed_sleep = -0.00001; ;health_restore_v = 0.0001 ;;;;;;;; ;actor_condition only jump_power = 0.01 ;0.005 ;ó???ü??í?? ??ë? ? ?????î? á?ç ó÷??? â??? íî?? jump_weight_power = 0.05 ;0.045 ;ó???ü??í?? ??ë? ? ?????î? ? ó÷??î? â??? íî??, äë? ???????ëüíî?î äî?ó????î?î â??? overweight_jump_k = 5;10 ;10 ;?îýôô?ö??í? âë??í?? ??????óç?? ????î? ? â??î? (ó?íî?????? í? jump_weight_power) stand_power = -0.01 walk_power = 0.00002 ;ó???ü??í?? ??ë? ç? ???íäó âî â???? ?îäüá? á?ç ó÷??? â??? íî?? walk_weight_power = 0.0001; ;ó???ü??í?? ??ë? ç? ???íäó âî â???? ?îäüá? ? ó÷??î? â??? íî??, äë? ???????ëüíî?î äî?ó????î?î â??? overweight_walk_k = 5;9 ;10 ;?îýôô?ö??í? âë??í?? ??????óç?? íî?? (ó?íî?????? í? walk_weight_power) accel_k = 3;5 ;?îýôô?ö??í? í? á?? (ó?íî?????? walk_power, walk_weight_power) sprint_k = 75;150;185;180;200; ;?îýôô?ö??í? í? "sprint" á?? (ó?íî?????? walk_power, walk_weight_power) ; ??î?î?? limping_health_begin = 0.15 ;?î?î? çäî?îâü? ??íü?? ?î?î?î?î ????? í?÷?í??? ??î???ü limping_health_end = 0.25 ;?î?î? çäî?îâü? áîëü?? ?î?î?î?î ????? ????????? ??î???ü limping_power_begin = 0.15 ;?î?î? ??ë? ??íü?? ?î?î?î?î ????? í?÷?í??? ??î???ü limping_power_end = 0.25 ;?î?î? ??ë? áîëü?? ?î?î?î?î ????? ????????? ??î???ü use_limping_state = on cant_walk_power_begin = 0.01 ;?î?î? ??ë? ??íü?? ?î?î?î?î ????? í? ?î??? äâ????ü?? cant_walk_power_end = 0.10 ;?î?î? ??ë? áîëü?? ?î?î?î?î ????? ??î??? äâ????ü?? cant_sprint_power_begin = 0.20 ;?î?î? ??ë? ??íü?? ?î?î?î?î ????? í? ?î??? á????ü â ????í?? cant_sprint_power_end = 0.30 ;?î?î? ??ë? áîëü?? ?î?î?î?î ????? ??î??? á????ü â ????í?? can_sleep_callback = dream.can_sleep_callback sleep_video_name_callback = dream.sleep_video_name_callback [actor_damage] ;bone_name = ,, ; - ?îýôô. ?ç??í?í?? ???? (ó??íü??í?? çäî?îâü?) ; - ?îýôô. ?ç??í?í?? â?ë?÷?í? î?????îé ??í? ;-1 - í?? ?í???ö?é, ÷??í?é íî??? - ?????ä?, í?÷??í?é íî??? - ?ç?ä?, Ó??Ç?Â????ß ?ÎËÜ?Î ????ÄÍ?É!!! Ç?ÄÍ?É Í? ?Â?Î???? default = 1.0, -1, 1.0 bip01_pelvis = 1.0, 10, 1.5 bip01_spine = 1.0, 10, 1.5 bip01_spine1 = 1.0, 0, 1.5 bip01_spine2 = 1.0, 0, 1.5 bip01_neck = 1.0, 0, 1.5 bip01_head = 0.2, 0, 1.5 eyelid_1 = 0.0, 0, 0.0 eye_left = 0.0, 0, 0.0 eye_right = 0.0, 0, 0.0 jaw_1 = 0.0, 0, 0.0 bip01_l_clavicle = 1.0, 4, 1.5 bip01_l_upperarm = 1.0, 4, 1.5 bip01_l_forearm = 1.0, 4, 1.5 bip01_l_hand = 1.0, 4, 0.5 bip01_l_finger0 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger01 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger02 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger1 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger11 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger12 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger2 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger21 = 0.0, 4, 0.0 bip01_l_finger22 = 0.0, 4, 0.0 bip01_r_clavicle = 1.0, 2, 1.5 bip01_r_upperarm = 1.0, 2, 1.5 bip01_r_forearm = 1.0, 2, 1.5 bip01_r_hand = 1.0, 2, 0.0 bip01_r_finger0 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger01 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger02 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger1 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger11 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger12 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger2 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger21 = 0.0, 2, 0.0 bip01_r_finger22 = 0.0, 2, 0.0 bip01_l_thigh = 1.0, 8, 1.5 bip01_l_calf = 1.0, 8, 1.5 bip01_l_foot = 1.0, 8, 1.5 bip01_l_toe0 = 1.0, 8, 1.5 bip01_r_thigh = 1.0, 6, 1.5 bip01_r_calf = 1.0, 6, 1.5 bip01_r_foot = 1.0, 6, 1.5 bip01_r_toe0 = 1.0, 6, 1.5 [actor_animation] ;ó?ë? äâî?î?? íî? ?????? âî â???? ????éôîâ (â ???äó???) fwd_l_strafe_yaw = 45 back_l_strafe_yaw = 45 fwd_r_strafe_yaw = 45 back_r_strafe_yaw = 45 l_strafe_yaw = 0 r_strafe_yaw = 0 [actor_hit_snds] burn =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4 shock =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4 strike =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4 wound =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4 radiation =monsters\biting\def_0; actor\hurt1,actor\hurt2,actor\hurt3,actor\hurt4 telepatic =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4 fire_wound =actor\bullet_hit_1,actor\bullet_hit_2,actor\bullet_hit_3,actor\bullet_hit_4 ; actor\pain_1,actor\pain_3,actor\pain_4,actor\pain_5,actor\pain_6,actor\pain_7,actor\pain_8 chemical_burn =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4 explosion =affects\tinnitus3a wound_2 =actor\hurt1,actor\hurt2,actor\hurt3,actor\hurt4 physic_strike =actor\pain1,actor\pain2,actor\pain3; ,actor\hurt4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted August 4, 2010 Report Share Posted August 4, 2010 Potrzebny ci program edytora tekstu w którym mo?na zmieni? stron? kodowa . Ja u?ywam EmEdytor-a. On ma w dolnym prawym rogu pokazan? aktualna stron? kodow? a po klikni?ciu w to miejsce otwiera list? dost?pnych kodowa?. Polskie teksty s? zazwyczaj kodowane jako cp-1250 albo ?rodkowoeuropejski Windows. Rosyjskie najcz??ciej to cp-1251 alebo Cyrylica Windows. Jak otworzysz tekst tym edytorem i zapiszesz go, wtedy mo?esz zmieni? na inn? stron? kodowa i odcyfrowa? krzaczki. Powodzenia. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Panowie, je?eli chcecie ze Stalkera i Soljanki zrobi? przechadzk? po parku to Wasza sprawa ....ja jako zagorza?y gracz pot?piam tego typu przeróbki bo to psuje gr? . Gdzie emocje i ch?c walki ,je?eli jestem nie?miertelny i chodz? po poziomach bezsensu. ...Ale to tylko moje skromne zdanie ... Soljank? powinno sie przechodzi? tylko i wy??cznie jako mistrz. Wówczas zapewni ona du?o adrenaliny i wiele godzin niepowtarzalnej zabawy. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 malakas nie zgodz? si? z tob? gdy? Solijanka jest nie dopracowana i mog? si? pojawi? Bugi. Ale jako tak?e zagorza?y fan Stalkera pot?piam taki sposób. Chocia? je?li trurl3 bawi si? w tym i np. szuka b??dów itp. to jest to dobry pomys?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 malakas nie zgodz? si? z tob? gdy? Solijanka jest nie dopracowana i mog? si? pojawi? Bugi. Ale jako tak?e zagorza?y fan Stalkera pot?piam taki sposób. Chocia? je?li trurl3 bawi si? w tym i np. szuka b??dów itp. to jest to dobry pomys?. Nie zrozumcie mnie ?le.... Nie potepiam ludzi, którzy stosuj? u?atwienia , tylko nie moge tego zrozumie?... Niedopracowana ..? Zaszed?em ju? daleko i ?adnego niedopracowania nie widz? . Bugi nie maj? nic wspólnego z trudno?ci? gry ...wszystkie spawnery to pomy?ka o oszukiwanie samego siebie ...Trurl3 bardziej by? mo?e pracuje, ni? si? bawi , wi?c nie dziwi mnie ,?e stosuje u?atwienia . To napewno pomaga Mu w pracy. Jeszcze jedna bzdura jak? czyta?em to wycinanie anomali z gry , nast?pna pomy?ka. Soljanka nie jest dla mi?czaków ,co chc? tylko chodzi? i strzela? niestety. Nawet mutanty ?atwo jest eliminowa? , wystarczy zrozumie? tylko sposób ich ataków i taktyk?. Inni jeszcze pisz? ,?e powinno si? wyci?? ca?? Pieczar? i Labirynt , a ja pytam niby dlaczego ..bo trudno :?: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
trurl3 Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 No cóz, to prawda ?e na sama gr? nie mam zbyt wiele czasu . Tak?e nie jestem za nie?miertelno?ci? w grze - ca?kowicie psuje zabaw?. A co do reszty u?atwie? - z konieczno?ci wchodz? czasem na znane forum dotycz?ce stalkera i czytaj?c posty nie wiem czy ?mia? si?, czy p?aka? z tego co pisz? u?ytkownicy na temat Soljanki. Pomys?y ?eby wyci?? anomalie albo zmniejszy? ilo?? mutantów, czy te? wprowadzi? inne u?atwienia nauczy?em si? ju? ignorowa?, Ale gula mi ro?nie, kiedy czytam sta?e narzekania jednego z permanentnych narzekaczy jaka to Soljanka jest denna i bez sensu i jak to on si? m?czy graj?c w ni?. Tylko w?a?ciwie dlaczego on tak si? m?czy? Czy to jest za kar?? Je?li komu? nie pasuje to nie gra... Ehh... Porównanie z forami rosyjskoj?zycznymi nie wypada na korzy?? naszych graczy. Nasi na si?? próbuj? walczy? z gr? i koniecznie staraj? si? wszystko zmienia? narzekaj?c jednocze?nie na to co jest, i na to co im si? nie udaje zmieni?. Rosjanie przyjmuj? Soljanke tak? , jaka jest i po prostu w ni? GRAJ? dziel?c si? ze sob? do?wiadczeniami i sposobami omijania mielizn. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Rosjanie przyjmuj? Soljanke tak? , jaka jest i po prostu w ni? GRAJ? dziel?c si? ze sob? do?wiadczeniami i sposobami omijania mielizn. I czy to nie jest w?a?ciwe podej?cie do gry . W?a?nie o tym pisa?em wy?ej , nie mo?na robi? placu zabaw z ZONY bo to sie k?óci i z tre?ci? i sensem gry . ...A ten narzekacz mo?e ,rzeczywi?cie gra pod przymusem, b?d? za kar? si? m?czy .... Jak tak to wypada tylko wspó?czu? . Na podstawke narzekali ,?e za ma?a ..prosta ..niedopracowana ..okrojona itd, ..Zrobiono dobr? gr? to jest za trudna ..za skomplikowana ..za du?o wszystkiego ..itd. b?d? tu m?dry i zrozum tych ludzi... :roll: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
danieldino Posted August 6, 2010 Report Share Posted August 6, 2010 Nie da si? Ja tam na razie nic nie mam do spolijanki ale jak widz? tyle problemów to a? si? odechciewa gra?. Kiedy? zagram ale straszy mnie tyle linków Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIOTRR131 Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Solanke rozpoczynalem trze razy i konczylem w magazynach zanim skapowalem ze mam wersie bez przejsc. po naprawie do etapu magazynow poszedlem na trainerku,a dalej go wykasowalem ale czasem tego mi brak jednak zabawa z god mode to nie to. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Vorenus Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Napisz? krótko - to koniec zabawy. Równie dobrze my?liwy mo?e zastrzeli? lwa w Zoo, w?dkarz z?apa? karpia w markecie. Dziwi? wam si?, ?e idziecie w tym kierunku... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jaco Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 Rzeczywi?cie gra z GodMode to ju? nie to.A bynajmniej nie to co ma?y balans mutków na ich odporno?? na o?ów ;D nie lubi? wali? do psa 8 razy z pompki ;D Rozumiem co Trurl3 ma na my?li pisz?c o pewnym forum i pewnym u?ytkowniku narzekaczu Daj dzieciom trudn? gr? to zaczn? narzeka? w innym modzie narzekaj? ?e celno?? przeciwników za du?a i we? tu dogod? takim :} .Jak dal mnie Soljanka jest najlepszym modem w jaki gra?em a z kilkoma mia?em ju? styczno?? jest trudna i o to chodzi w ko?cu ?rubki do czego? sie przydaj? zdarzaj? sie zabawne b??dy a no si? zdarzaj? czasem te? potrafi niemi?osiernie wkur... ale i tak jest spoko Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathaniel77 Posted October 27, 2010 Report Share Posted October 27, 2010 Ja stosuj? szybki powrót do zdrowia podczas ukrywania si? (podkr?cenie szybko?ci leczenia, niestety sypie np. radiacj?), popularny ostatnio w wielu grach. Nie oszukujmy si? - naciskanie na klawisz Apteczki w ogniu walki te? nie nale?y do realistycznych. Osobi?cie proponowa?bym bojowe przeciwbóle w ministrzykawkach - podnosi?yby pasek ?ycia na par? minut, a potem zdrowie wraca?oby do stanu, który nam faktycznie odebrano podczas naszego u?ywania tych kolejnych "igie?". I wtedy mo?na by ju? u?y? apteczki - ale nie zwyk?ej, klasycznej - takiej "siup, siup" i mamy calutki pasek. Chodzi?o mi o takie z mocno obni?onym parametrem leczenia. To, wed?ug mnie bardzo naturalny, realistyczny system. Klasyczne apteczki wszelkiej ma?ci nale?a?oby ju? wtedy wyrzuci?. Je?li kto? wie jak zrobi? wszystko to, co opisa?em wy?ej -ch?tnie pos?ucham, bo ja zielony jestem jeszcze . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIOTRR131 Posted October 28, 2010 Report Share Posted October 28, 2010 jak bedziesz mial realne apteczki i powolutku wracal do zdrowia to solanke bedziesz przechodzil tak ze trzy lata.to jest gra pewne rzeczy musza byc malo realne.w jakiejs grze [chyba bolding point]byle zastrzyki adrenaliny ale czym wiecej brales tym byles bardziej odporny i w konicu trzeba bylo sie u lekarza leczyc, byla taka opcja. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
malakas Posted October 29, 2010 Report Share Posted October 29, 2010 Jak dla mnie Soljanka jest najlepszym modem w jaki gra?em, a z kilkoma mia?em ju? styczno?? jest trudna i o to chodzi w ko?cu ?rubki do czego? si? przydaj? zdarzaj? si? zabawne b??dy, a no si? zdarzaj? czasem te? potrafi niemi?osiernie wkur... ale i tak jest spoko Swi?te s?owa... jak chce si? gra? w porz?dn? gr? to sama bro? nie wystarczy, ?rubki te? s? przydatne.... ... bolding point...a dok?adnie ...Boiling Point (po naszemu punkt wrzenia) kolejna doskona?a gra szkoda ,?e ju? stara i grafika nie ta, ale to pierwsza super gra mieszanka FPS i RPG w któr? gra?em wiele lat temu...tam by?a opcja z uzale?nieniem od zastrzyków. To du?y realizm, gdy w ?rodku d?ungli na?óg zwala Ci? z nóg i nic nie mo?na poradzi?. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nathaniel77 Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Mnie nie chodzi?o o dwie godziny rzeczywistego, ale np. o minut?. I wcale nie gra?oby si? 3 lata, d?u?ej troch?, ale i fajniej troch?. Bo: Ca?y b??d grania W Stalka polega na tym, ?e przyzwyczajono nas do ró?nych "szczelanek" i szczelankowej filiozfii - ty wychodzisz zza rogu, wróg zza rogu i walimy na Urrrrra do siebie wszystko z magazynka dopóki kto? nie padnie. Potem "wchodzimy" na apteczk? na ziemi i jest git. Stalker to nie FPS, to FPS taktyczny. Po to mamy otwarte przestrzenie z ró?nymi wej?ciami i wyj?ciami, system skradania i robienia ha?asu, przeciwników ukrywaj?cych si?, otaczaj?cych nas, walk? dystansow? typu holster weapon (nie to kowbojskie strzelanie, z r?ki - szczelankowe) i granaty by poczu? strach w obliczu braku przewagi i mo?liwego zgonu. I zacz?? dzia?a? taktycznie, tak jak w normalnym ?yciu. Gra nawet wymusza taki system, wychodz?c wprost na seri? z byle AK, lub obrzyna zaliczamy zgon. W normalnym ?wiecie uciekaliby?my po ?cianach i sufitach albo próbowali si? zakopa? w ziemi w ?rodku szczerego pola byleby nie dosta? kulki. Gra taktyczna natomiast daje du?o przyjemno?ci i faktyczne poczucie walki z przeciwnikiem, który co? planuje, leczy (je?li ma czym) przemieszcza si? ci?gle, gdy my odpoczywamy itd. Wystarczy pami?ta? o kilku faktach i ?aden god mode, nawet wobec 10 exo nie b?dzie nam potrzebny. A po pewnym czasie nabierzemy takiej wprawy w walce, ?e s?awa Strie?oka, bolsze wsiech gieroja zacznie mie? sens - oceniaj otoczenie, w którym masz walczy?, szukaj bezpiecznych dróg wej?cia i wyj?cia, i ci?gle si? ukrywaj - nigdy nie daj si? o toczy? i nigdy nie pozwól sobie na to by nie wiedzie? gdzie jest ka?dy przeciwnik, bo zajd?, oflankuj? i zaplanuj? (bo gdy ty dzia?asz taktycznie ich AI te? zaczyna dzia?a? taktycznie i czasem naprawd? nie?le, wiem bo si? o tym przekona?em walcz?c ze wszystkim naraz troch? d?u?ej ni? 20 sec i bez jednoczesnej straty 20 apteczek - a frajda z walki wtedy jest naprawd? spora (do pewnego momentu po obu stronach potem jakby mniej, szkoda, ?e autorzy nie pomy?leli a? tak bardzo o czynniku "morale", dzia?a to przy AI np. psów - wiadomo, atakuj? w du?ych sforach, mog?oby te? dzia?a? gdy rozbijasz grup? wrogów i jej resztki po prostu wiej?, albo ju? tylko próbuj? si? chowa?) - gdy zobaczysz zielon?, albo czerwon? smug? pocisku z lufy przeciwnika - wiej na z góry upatrzon? pozycj?, jaki? kilometr obok, w ka?dym razie poza ich zasi?g efektywny. Albo nawet na drug? map? i czekaj - mo?e jednak umrze ze staro?ci , lub zacznij wreszcie gra? naprawd? taktycznie Zielony ogie? to amunicja przeciwpancerna, czerwony -snajperska, bia?a smuga to konwencjonalna - teoretycznie najmniej niebezpieczna, ale i w to bym jednak w?tpi?. - pami?taj o ci?g?ym prze?adowaniu magazynku i lekach bojowych I tutaj w?a?nie mam pewien pomys?, troch? offtopowy, ale szybko ko?cz?. Jak ju? pisa?em, sposób, w który gram - podkr?cenie healing speed w actor - powoduje sypni?cie balansu i nie jest zbyt m?dry. W zwi?zku z tym proponowa?bym ma?y modzik, mo?e kto? zrobi go szybciej i ?adniej - zawsze jest tak, ?e dost?p do dobrej medycyny bojowej ma wojsko, wi?c leczy? szybko mog?yby niebieskie apteczki (ewentualnie mo?na by zmieni? im ikon? lub nazw? dla przyzwoito?ci) i tylko leczy? szybko, czerwone woooolniej ( np.te wspomniane wy?ej pó? minuty) i wolniej postefekty , ?ó?te za? promieniowanie, zdrowie troch? szybciej i postefekty - sprawnie, par? sekund. Co to s? postefekty ka?dy wie, rozmazany obraz, zwolniony chód, zawroty g?owy, efekt pijanego, czasem os?abienie kondycji (rzadko, ucieka? ka?dy potrafi i to mimo ró?nych ran, i nawet nie wiecie jak sprawnie , wiem bo sam czasem zwiewa?em by za wszelk? cen? ratowa? reszt? "paska ?ycia" w real life . Postefekty pojawia?yby si? gdy pasek zdrowia si?gnie cho? raz 70 % procent i zostawa?by - nieleczone - na do?? d?ugo. My?l?, ?e to bardzo realistyczny system. A przy taktycznej grze dawa?by naprawd? sporo frajdy, rzeczywistego strachu i dbania o naszego gieroja. Save'y wczytuje si? wtedy naprawd? rzadko. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PIOTRR131 Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Swi?te s?owa... jak chce si? gra? w porz?dn? gr? to sama bro? nie wystarczy, ?rubki te? s? przydatne.... ... bolding point...a dok?adnie ...Boiling Point (po naszemu punkt wrzenia) kolejna doskona?a gra szkoda ,?e ju? stara i grafika nie ta, ale to pierwsza super gra mieszanka FPS i RPG w któr? gra?em wiele lat temu...tam by?a opcja z uzale?nieniem od zastrzyków. To du?y realizm, gdy w ?rodku d?ungli na?óg zwala Ci? z nóg i nic nie mo?na poradzi?. JEST droga czesc "xenus biale zloto" sie nazywa ale po rosyjsku Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.