Skocz do zawartości

Ilość artefaktów przy pasie


Rekomendowane odpowiedzi

1. W pliku gamedata\config\system.ltx znajdujemy linikę z wpisem

max_belt = 5 //16

i w miejsce 5 wstawiamy ilość artefaktów jaką chcelibyśmy mieć jednocześnie przy pasie.

2. Otwieramy plik gamedata\config\ui\inwentory_new.xml. Odpowiada on za rozłożenie elementów na ekranie ekwipunku. Znajdujemy tam nastepujący

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="410" height="60"
      cell_width = "60" cell_height="60" rows_num="1" cols_num="5"/>

Odpowiednie wpisy oznaczają:

x i y - współrzedne lewego górnego rogu okienka z artefaktami

width i height - szerokość i wysokość tego okienka

cell_width i cell_height - szerokość i wysokość komórki w okienku

rows_num i cols_num - liczba wierszy i kolumn (inaczej ile komórek ma byc w poziomie i w pionie)

Przykładowo jesli chcecie 10 artefaktów to mozecie ustawić wszystko nastepująco:

<dragdrop_belt x="645" y="136" width="300" height="100"
            cell_width = "60" cell_height="50" rows_num="2" cols_num="5"/>

Będę wtedy miał 10 artefaktów rozłożone w dwóch wierszach składających się z komórek 55x45 pixeli. Oczywiście przydałoby się tez sobie dopasować pozycję x i y ale to już należy wyliczyc sobie samemu - przy różnej ilości artefaktów rozkłada się inaczej.

Źyczę miłego modowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 lat później...
  • 4 lata później...
  • Meta zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.