The Witcher Opublikowano 14 Sierpnia 2008 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 14 Sierpnia 2008 AUTOR: Bartas Dokładne poziomy pogody znajdują się w pliku config/weathers/environment.ltx Tego pliku edytować nie musimy, znacznie większe znaczenie ma plik weathers_default.ltx Edytujesz plik weathers_default.ltx znajdujący się w folderze config/weathers i tam masz: 04:00:00 (tutaj jest godzina) = default_weather_04 (nazwa pogody znajdująca się w nawiasie[] ) Kolory w RGB odpowiadają tak: 1.0, 0.5, 0.25 = R255, G128, B64. flares = flares_gradient1 (efekty pogodowe ustawiane w flares.ltx...) sky_texture = sky/sky_14_cube (textura nieba) sky_rotation = 0 (rotacja nieba w stopniach) sky_color = 0.20, 0.20, 0.20 (kolor nieba w RGB) clouds_texture = sky/sky_oblaka (budowa chmur) clouds_color = 0.05, 0.09, 0.15, 0.0014, 0.1 (Kolor chmur na niebie w RGB) far_plane = 350 (poziom widoczności, ok 700 – 800 na ładną pogodę) fog_distance = 350 (odległość mgły) fog_color = 0.003, 0.003, 0.015 (kolor mgły, RGB) fog_density = 0.9 (intensywność mgły) rain_density = 0.2 (intensywność deszczu) rain_color = 0.21, 0.21, 0.27 (kolor deszczu, jeżeli jest odblokowany w env_ambient.ltx) thunderbolt = thunderbolt_collection_default (jeżeli chcemy mieć burzę dodajemy thunderbolt_collection_default po =, jeżeli chcemy bez burzy usuwamy) bolt_period = 5.0f (przybliżony czas uderzeń pioruna) bolt_duration = 0.35f (czas rozjaśnienia nieba po uderzeniu) wind_velocity = 0.0 (szybkość wiatru) wind_direction = 0.0 (kierunek wiatru przy blowoutach) ambient = 0.0425, 0.045, 0.0475 lmap_color = 1.0, 1.0, 1.0 hemi_color = 0.125, 0.15, 0.175, 0.1 sun_color = 0.0 , 0.0 , 0.0 sun_dir = -18.0, 291 env_ambient = ambient_env_rain (otaczające efekty pogodowe, w env_ambient.ltx) ambient,hemi itp. nie edytowałem, więc sam za bardzo nie wiem do czego to służy, ale i bez tego można stworzyć całkiem porządną, nową pogodę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi