Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

@Junx Chyba znalazłem rozwiązanie problemu. W moim przypadku przeniosłem się do innej lokacji i mam autozapis. Zmniejszyłem dx11 na 9 obniżyłem pare ustawień i wczytałem autozapis. Ku mojemu zaskoczeniu wszystko działa, ale jeśli chcesz ten zapis to napisz na priv.

Spoiler

ss_adrian_10-31-17_20-30-37_(l01_escape).thumb.jpg.5611a193c895a44bd2c11144596aca4a.jpg

 

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, czynnywulkan napisał:

 

Można jakoś zmniejszyć częstotliwość dropu np. amunicji? Po wybiciu wioski nowicjuszy z wojaków miałem ~500 ulepszonej 5.45 (albo 5.39, taka ciemnozielona, nie NATOwska). Poza tym...waga 30 naboi to 0.16kg bodajże, trochę za mało...ale co ja taki hater i w ogóle, mod jest świetny, na pewno włożyłeś w niego dużo czasu, nie powinienem tak o sobie wypominać czyichś błędów...w sumie mógłbym sobie sam te 2 rzeczy edytować, tylko nie wiem jak, bo jedyne co w życiu zmieniałem to odporność na pociski i anomalie u GG i zwiększenie magazynka w Protekcie ;P

 

W sumie cały drop można by delikatnie zmniejszyć, wojskowi to zauważyłem, że standardowo noszą ze sobą po dwa kałachy:D

Ale co do całego moda jest bardzo na plus, jakby się ludzie tworzący te wszystkie mody zebrali to GSC nie byłoby potrzebne do zrobienia nowego Stalkera:P

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę pograłem już w moda, jak na taką zlepke jest on bardzo stabilny i nie napotkałem żadnych wylotów podczas parogodzinnego seansu. Co do dropu - Faktycznie, jest dość... Spory, rozpoczynając w agropromie można bez problemu na żołdakach uzbierać okrągłą sumkę o amunicji nie wspomnę, bo idzie jej nazbierać tysiące - Wystarczy każdy karabin rozładowywać a i tak wypadnie calutkie 30 naboi (w większości wypadków) a sama broń jest dosyć (bardzo!) droga, tacy najemnicy - Jedna wyprawa do dziczy i ma się kilka egzemplarzy ciekawszej broni której można upchnąć co bogatszemu stalkerowi po nawet 6tyś rub. Nie mam zastrzeżeń co do samej rozgrywki, jednak mod dodający te wojny frakcyjne i całą otoczkę walk offline jest miodny, szybko okazało się, że cały kordon został podbity przez dzielnych wojaków którzy w swej ekspansji potrafili osaczyć całe wysypisko, kordon i pół bagien (Mocni, skubani!) a to tylko około 3-4 godzin gry, aż strach pomyśleć co będzie dalej! 

 

Jeśli miałbym sugerować zmiany, to właśnie nieco ograniczyć drop amunicji, bronie zostawić by właśnie za pieniądze z nich można było wyszarpać parę dodatkowych kul do magazynka. Pozdrawiam.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Junx wiesz jest problem bardzo irytujący...

! [SCRIPT ERROR]: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 189
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)
 

stack trace:

0023:0056399C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:04F4966C xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0040E6FF xrEngine.exe, CRenderDevice::End()
0023:0056AEFC xrCore.dll, thread_name()

 

Edytowane przez AbiNeKhorn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czas na moje małe wrażenia. Po 2 godzinach gry mogę stwierdzić że Hybrid to zacny mod, oczywiście są problemy takie jak za dużo rzeczy przy trupach (Psuje to balans), zbyt intensywna wojna frakcji (Całe szczęście 3 posty wyżej jest fix :)) i w co niektórych miejscach są spadki fps (U mnie w czerwonym lesie), ale poza tym miodzio :D

Poniżej zobaczycie kilka screenów z mojej rozgrywki. Pomimo zaleceń @Junx'a by nie grać na mistrzu ja i tak gram :P i muszę powiedzieć że nie jest zbyt trudny.

 

Przyczajony bandycki snajper czeka na okazję do strzału:

Spoiler

ss_bajtek_11-01-17_12-20-54_(l01_escape).jpg

Po dobrze wykonanej akcji nadeszła pora na oczyszczenie Martwego Miasta:

Spoiler

ss_bajtek_11-01-17_12-54-49_(l09_deadcity).jpg

No i znalazłem fajny pistolecik :3

Spoiler

ss_bajtek_11-01-17_13-01-01_(l09_deadcity).jpg

 

 

 

 

 

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takiego buga złapałem:) Gra zaczęła mniej stabilnie działać po dodaniu fixa do ograniczenia ekspansji.

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 189
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)


stack trace:

0023:0074399C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:0588966C xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()


 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Czerny błąd jest w EOC, autor wie o tym błędzie, nową grę zacząłeś? 

---------------

Szybka zmiana lootu - death_generic.ltx

Wypakować do configs\misc

----------------

Poprawiony HUD pod monitory 4x3, lepiej nie uda mi się zrobić.  @anatol możesz sprawdzić.

maingame.xml

Wypakować do configs\ui

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.