Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

Patch 1.1 gotowy (Nowa gra wymagana) - https://yadi.sk/d/5VeswyWx3PRCqJ

Lista zmian:

- NPC nie mają przy sobie "lewej" amunicji, jedynie tyle ile w magazynku

- NPC mają ograniczoną ilość amunicji

- NPC nie widzą przez krzaki

- Zmieniony loot przy NPC (koniec zbierania PP amunicji :P)

- Dodana ikona nadlatującego granatu

- Nowe dźwięki kroków GG

- Fix dla HUD'a pod monitory 4x3

- Wolniejsza wojna frakcji

- Zmniejszona trawa, w celu zwiększenia wydajności

- Broń kiedy osiągnie 100% uszkodzenia wybucha i zadaje obrażenia GG

- Zwiększony próg od jakiego handlarze skupują broń

- Zmieniona waga niektórych rodzai amunicji

 

W patch'u dodane kilka opcjonalnych dodatków, przed użyciem zalecane zrobienie kopii plików.

 

Uwagi: 

- Nie zmniejszyłem spawn'u mutantów, bo po prostu NPC'e by ich wytłukli za szybko, poza tym trzeba kombinować od tego są bronie :)

- Nie uda się naprawić błędu n/w

! [SCRIPT ERROR]: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 189
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\sim_combat_manager.script:130: attempt to call method 'npc_count' (a nil value)
 

stack trace:

0023:0056399C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:04F4966C xrGame.dll, CDialogHolder::IgnorePause()
0023:0040E6FF xrEngine.exe, CRenderDevice::End()
0023:0056AEFC xrCore.dll, thread_name()

Autor EOC naprawi dopiero w wersji 2.0 ;/

- Nie kombinowałem nic z pogodą bo po prostu coś nie "pyka", czasami nawet podczas szybkiej podróży na tej samej mapie pogoda się zmienia

 

Tyle.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mod świetnie się prezentuje. Rozgrywka nie "przegięta" - chwilami nawet zbyt "słodko" się walczy :D. Ogólnie jak na godzinę gry jest ekstra, i te widoki....

ss_cichy_11-05-17_11-51-26_(l02_garbage).jpg ss_cichy_11-05-17_11-51-23_(l02_garbage).jpg

ss_cichy_11-05-17_11-51-21_(l02_garbage).jpg ss_cichy_11-05-17_11-51-19_(l02_garbage).jpg

Spoiler

ss_cichy_11-05-17_11-27-23_(l05_bar).jpg ss_cichy_11-05-17_11-29-08_(l05_bar).jpg

ss_cichy_11-05-17_11-49-26_(l02_garbage).jpg ss_cichy_11-05-17_11-50-16_(l02_garbage).jpg

Co do optymalizacji, wszystko jest ok. Gram na DX 11, na full detalach i temperatury są moim zdaniem w normie:

Spoiler

1.png 2.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Artorius866 patrzyłem tego moda "Displaying-units-like-in-Clear-Sky-squads-on-the-pda-map-v2-1.4.22" i nie da się dodać ów moda bo już jest dodany tylko zamiast "pojedynczych" jednostek są zaznaczone odziały, sorki, ale nie da rady dodać.

@bloodrise to teraz fabuła i do sarkofagu jazda :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Junx Jest kilka nieprzetłumaczonych tekstów np. przy sprzedaży pda komuś. Ey i tak szczerze czemu autor EOC'a nie może się zająć tym błędęm. On jest na serio irytujący (i wynika z szybkiej ekspansji terytorialnej npc'ków. Tak wiem to bo włożyłem do gry opcjonala który właśnie zwiększa wojnę a jak miałem patcha z wolną wojną ty chyba po 5 h mi wystąpił dopiero)

Patch jest nie ok... Szczególnie, że loot nie powinien być całkowicie zniszczony bo... to psuje efekt bo niby jak można strzelać z kompletnie zniszczonej broni skoro się nie da?? :D ale i tak świetny mod (gdybym miał PC do gier ^^)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spoiler

hibriderooror.png.9777273cd705c370ccc6d0d96521bf43.png

Your video card doesn't meet game requinements 

Try to lower game settings Karta graficzna to gtx 1080 więc nie powinno być problemu.

Po dodaniu pacza na nową grę zmienia mi się język na angielski (być może będę musiał pobrać moda na nowo)

 

 

Przy rozpoczęciu gry mam taki log : 

[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : ..\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 193
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : LUA error: ...f chernobyl\gamedata\scripts\ui_mm_faction_select.script:514: attempt to call method 'IsCursorOverWindow' (a nil value)
 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.