Skocz do zawartości

NLC 6 - Long Way Mod


cichy

Rekomendowane odpowiedzi

0812831001412183007.jpg

Nazwa: NLC 6 - Long Way Mod
Twórca: Forest of Shadows
Platforma: Cień Czarnobyla 1.0006
Data premiery: 07.10.2014r.
Autor spolszczenia:

 

OPIS:

Spoiler
  • Pełna i rozszerzona oryginalna fabuła dodana do freeplay.
  • Dodano lokację Martwe Miasto i laboratorium X-8.
  • Fabuła oryginału jest odbudowana, lecz żeby ją przejść całkowicie, trzeba odszukać Ducha.
  • W Prypeci będzie bardzo, bardzo gorąco, oryginalna praca Siaka w całym swym pięknie.
  • Na północnych lokacjach dodane checkpointy.
  • Z Autumn Aurora 2 dodana geometria lokacji, inwentarz i jego właściwości.
  • Postarano się utrzymać wszystkie lokacje w jednym stylu - Dead z AN3.
  • Wszelka broń jest zastąpiona na pak broni OGSW od GeeP_85 and Rastaman_vip74, jak również z OP-2.
  • Zepsute jedzenie, części mutantów i artefaktów od OFF_ender.
  • U NPC kończąca się amunicję, może wydać się bugiem, kiedy stoją bez broni, wystarczy sprzedać im nadmiar.
  • Pragnienie, bateryjna latarka od Monnoroch and Saruman, a także skrypty z DMX.

 

 

SCREENY:

Spoiler

ss_cichy_11-10-17_13-18-05_(l01_escape).jpgss_cichy_11-10-17_13-18-06_(l01_escape).jpgss_cichy_11-10-17_13-19-05_(l01_escape).jpg ss_cichy_11-10-17_13-19-13_(l01_escape).jpg

 

LINK DO POBRANIA:

Spoiler

1. NLC 6.008: https://yadi.sk/d/4ThKhrzwMHBzK

2. PATCH 6.009.1: https://yadi.sk/d/JQg6OqvudHhH3 (BRAK PLIKU)

3. FIX NA STATYKĘ: https://yadi.sk/d/n17YQtMWdHhGN (BRAK PLIKU)

4. NLC 6.009.5: https://yadi.sk/d/QvMJXRredHhGW (BRAK PLIKU)

REPACK OD SeregA-Lus (TORRENT): 1458474249_1234521repackbys.l.s.t.a.l.k.e.r-nlc6.longwaymod.torrent

Link zwykły do REPACKA (słaba prędkość): 

http://nitroflare.com/view/703B060BDAC8586/S.T.A.L.K.E.R_-_NLC_6.by_S.L.rar

 

PLIK SWOBODNEGO ZAPISU (WKLEJAMY DO KATALOGU MODS - LUB STAMTĄD WYJMUJEMY): nlc_mod_sav.xdb

 

INSTALACJA:

Spoiler

1. Podstawka patch 1.0006
2. NLC 6.0008
3. Nieoficjalny patch 6.009.1 beta.
4. Jeżeli gramy na oświetleniu statycznym FIX NA STATYKĘ. JEŻELI GRAMY NA DYNAMICE - NIE DODAJEMY GO!!!
5. NLC 6.009.5

 

ŹRÓDŁO:

amk-team.ru

ap-pro.ru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z grubsza jest podobnie. Pić musisz, tak samo jak wymieniać baterie w latarce. Na razie mam kaburę na podstawowe graty. Grałem częściowo w moda NLC 6  - był tam pas na naboje i inne dodatki,i nawet poradnik robiłem:

Ta wersja jest bardzo rozbudowana fabularnie (patrz opis). Na AMK pieli z zachwytów. Pogram to więcej napiszę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uhh Long way Mod.. Nie podobał totalnie mi się ten zamysł jak zobaczyłem po raz pierwszy połączenie nlc + autumn aurora jakoś, nie pasowało mi to.. Przejście z takiej vanilli która o wiele bardziej wpasowywała się w klimat.. Jeżeli dobrze pamiętam to w long way kamizelka wojskowa jest w plecaku, a nie jako oddzielny inwentarz pod przyciskiem "E"  uhhuhu Prypeć piekło? A co z Martwym miastem? Ilość elektro chimier pijawek kontrolerów na metr kwadratowy wręcz powodowała płacz i zgrzytanie zębów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Destructible - Rzecz gustu. Na "piekielne" mody są sposoby ułatwiające życie. Gra ma być przyjemnością - nie katorgą. Życie codzienne jest wystarczająco dokuczliwe. Nawiązując do tego troszkę pogmerałem.

GOTOWY ZESTAW PLIKÓW DO WYPAKOWYWANIA KAŻDEJ WERSJI NLC 6 (dodałem tez pliki pozwalające na wypakowanie wszystkich możliwych):

uni-raspack_NLC6.7z

Do katalogu mods z plikami dekodującymi wklejamy pliki z katalogu mods gry. Przeprowadzamy ekstrakcję. Po tym powstały katalog NLC 
przemianowujemy na GAMEDATA, i wklejamy do katalogu gry.

ZDJĘCIE ANTY-CHEATA:

Idziemy do pliku sak.script i odnajdujemy sekcję "function shield()" (D:\Program Files (x86)\NLC 6. Long Way Mod\gamedata\scripts) lokalizacja pliku.

Zmieniamy na taką postać:

function shield()
--local ltx = system_ini()
--local a="actor"
--local m="max_"
--local mi=tonumber(ltx:r_string(a,m.."item_mass"))
--local js=tonumber(ltx:r_string(a,"jump_speed"))
--local iv=tonumber(ltx:r_string("inventory",m.."belt"))
--local rn=tonumber(ltx:r_string(a,"run_coef"))
--local rd=tonumber(ltx:r_string(a.."_condition","radiation_v"))
--local sp=tonumber(ltx:r_string(a,"sprint_koef"))
--local mx=tonumber(ltx:r_string(a.."_condition",m.."walk_weight"))
amk.save_variable("logic_uu", true)
--if(mi~=20 or js~=6 or rn~=1.8 or sp~=2.1 or mx~=30 or iv~=6 or rd~=0.0001) then
--local console = get_console() console:execute("quit") end
end

 

Teraz wszelkie zmiany nie powodują jakichkolwiek problemów ze strony gry (te mieszczące się w granicach zdrowego rozsądku... ).

 

ŹRÓDŁO: http://www.shadow-of-chernobyl.ru/index.php/topic,11394.0.html?PHPSESSID=18704ac4eaa71f577750cee631a6e9b1

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

NLC 6 dla mnie był trudny ale katorgą dopiero kiedy wkroczyłem do martwego miasta by z elektro chimier pozyskać trochę trofeów na elektryczne korale które ułatwiały przeprawę po generatorach.. Tam poczułem co to hardcore.. oczywiście poziom trudności Mactep nie daje litości :D choć i skaner dla serafima w czerwonym lesie też powodował zgrzytanie zębami :c

@cichy repack jaką wersją patch'a już jest? 6.009.5?

 

Edytowane przez Destructible
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Destructible jeżeli będziesz stawiał wersję REPACK, domyślnie pośród "zygzaczków" w instalatorze (chyba, że zmienisz język windy na RUS), jest ustwiona wersja ze spawnerem. Tu masz plik "dowolnego zapisu" - wklejasz go do katalogu MODS. Kiedy chcesz spawnować - zabierasz go stamtąd i po odpaleniu gry wciskasz "S" - masz spawn menu. Plik zapisu poniżej:

nlc_mod_sav.xdb

Tak - wersja finalna 6.009.5.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pograłem trochę, nie podoba mi się nadal ten zamysł autumn aurora w nlc. Najbardziej chyba wkurzyło mnie Anomalia w rurze która blokowała mi dostęp do artefaktu  :V pobawiłem się spawnerem patrząc na charakterystyki pancerzy i dość mocno zostały zmienione brak akumulatora do artefaktów..  kamizelka wojskowa też oddzielnie.. nie nie i jeszcze raz nie :')

choć nie powiem dostać 4 apteczki na start to sporo.. stary nie zbyt dopracowany balans sjaka ciekawe czy na wysypisku nadal jest kombinezon najemników z maską czy też nie akurat nie sprawdzę bo delete >:

Edytowane przez Destructible
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po wypakowaniu moda, dokonałem własnych korekt w balansie. Na chwilę obecną nie korzystam z pliku zapisu moda w menu, a jedynie poprzez zapalanie lamp, ognisk i innych źródeł ognia. Może to trochę perwersyjne ale daje porządnego "kopa". Jak SecNaz atakuje to tylko wióry ze mnie lecą... :P. Co do mrocznego wyglądu - wg mnie pasuje do tego moda - ale jak pisałem - rzecz gustu. Jest sporo zadań już na samym Kordonie. Są inne niż w NLC 7 (tam zostały zmienione w znacznym stopniu). Sidor siedzi w końcu na dupie i nie łazi czort wie gdzie :D. Schowki są oznaczone kołami w obrębie których mamy szukać. Jeżeli trafimy chodząc po Zonie cudzy schowek przychodzi wiadomość o tym. Jeżeli go okradniemy, właściciel staje się naszym wrogiem.

ss_cichy_11-12-17_12-48-27_(l02_garbage).jpg ss_cichy_11-12-17_14-57-40_(l03_agroprom).jpg

ss_cichy_11-12-17_14-57-50_(l03_agroprom).jpg ss_cichy_11-11-17_19-50-58_(l02_garbage).jpg

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powtórzę to również w tym temacie, bo zagadnienie dotyczy wszystkich wersji NLC:

W NLC by nieść ciało musimy najpierw zdjąć kombinezon do ekwipunku - wtedy standardowo f+SHIFT:

Chodzi konkretnie o zadanie w Starej Wsi na niesienie ciała dezertera na Bagna do Cerkwi przy cmentarzu;

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Gość zmienił(a) tytuł na NLC 6 - Long Way Mod

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.