Skocz do zawartości
cichy

BRAZ 1.6.1.

Rekomendowane odpowiedzi

"BRAZ1.6.1."

 

PLATFORMA:       "Zew Prypeci" 1.6.02 (samodzielny REPACK)

JĘZYK:                  ROSYJSKI

DATA PREMIERY: 29.XI.2017.

ss_cichy_11-30-17_11-54-05_(zaton).jpg

AUTOR: LEGALL

Opis:
Co jest w modzie:
•SGM 1.6:
- Zmieniona fabuła
- Ilość dodanych kwestów (45)
- Dodana duża ilość scen.
- Ogromne kół-w nowych postaci.
- W nocny wszyscy NPC praktycznie nie widzą.
- Zmieniony HUD, z dodatkiem nowych funkcji.
- Dodane w menu dodatkowe funkcje ustawienia moda.
- Nowe rodzaje broni, kombinezonów, artefaktów, medykamentów, produktów, dodatków i t.d. Oczywiście nowa broń i pancerze można modyfikować.
- Teraz pod każdy kaliber broni niezbędny odpowiedni tłumik.
- Zmienione opisy całej broni i pancerzy.
- Dodane nowe zjawisko - zaćmienie.
- Wszystkie lokacje naszpikowane nowymi sekretami i schowkami, na dany moment - ponad 110.
- Nowe specjalizacje postaci: Głównodowodzący ,ochraniacz, bankowiec (przechowalnia sprzętu), selekcjoner, i handlarz.
- Dopracowane charakterystyki wszystkich rodzajów broni.
- Można przeprowadzać modernizację artefaktów.
- Za pomocą postaci typu "bankowiec", można przeprowadzać pieniężne operacje.
- Pojawiła się dodatkowa możliwość zakończenia zamówień na rzadkie towary
- Nowy przedmiot - książka taktyki walki. Pozwala nauczyć się obsługi każdego rodzaju broni, dla tego, by później przy strzelaniu być skuteczniejszym.
- W linię upgrade sprzętu - dodane nowe udoskonalenia.
- Dodane cztery ogromne bazy ugrupowań: Bandyci (Zaton), Świt (Jupitier), Najemnicy (Jupitier), Monolit (Preypeć) W każde z tych ugrupowań można wstąpić.
- Przy zabiciu mutantów, pojawiło się prawdopodobieństwo wypadnięcia części ciała. Część  będzie leżeć obok trupa.
- Przerobiony system mechanicznych modyfikacji, dzięki czemu teraz przy modernizacji można zrobić wszystkie upgrade.
- Znajdując się we freeplay, GG będzie miał możliwość na własną rękę podróżować między lokacjami.
- I wiele innych od
_GeJorge_
•Dodane ubrania i hełmy (17 sztuk) Wśród nich: Kostium Niewidocznego (model od GKT),
Ubrania od WESKER(bsss), obronny kombinezon "Wschód" i Izolujące ubranie wojskowe "Gagarin" od ruslan_3d.
•Wszystkie ubrania mają nowy parametr - Maskowanie.
•Podczas patrzenia z 3 osoby, ubrania na gg z oryginalnymi maskami przeciwgazowymi i hełmami.
•Dodana broń (50 sztuk).(Mongoł, Simbiot, RROTOTURE), SEA-SAT i z UNW.
•Dodane dodatki(6 sztuk) i naboje(7 sztuk).
•Celownicze siatki(5 sztuk).
•Książki instruktażowe dla broni (32 sztuki).
•Korekty celowania przez muszkę od destrouer1955, EwGenius, Nikitka94 i varjag21( dziękuję za poparcie i idee).
•Korekty naboi, parametrów broni i tekstów od AROKH i Wladyar. Uzbrojenie NPC od Ingvar.
•Uzupełniony arsenał w rodzaju granatów(6 sztuk)
•Dynamiczne wiadomości z nowymi tekstami od VanoSanturi.
•AI Additions (dodatek umiejętności dla NPC) od Stepik.
•Zmieniony handel i modernizacja.
•Dodany Biodetektor Fenix. Bateryjki dla detektorów zachowane.
•Nowe artefakty (7 sztuk)
•Dodane mutanty.
•Zmienione dźwięki mutantów.
•Zmienione dźwięki kul podczas uderzenia w różne materiały, dźwięki pda.
•Ukraińskie udźwiękowienie bandytów, niemieckie najemników i rosyjskie dla pozostałych stalkerów.
•Zmieniono wiele tekstur.
•Dodana i zmieniona pogoda. (Zintegrowany AtmosFear2)
•Zmieniono wiele ikonek inwentarza i modernizacji.
•Wszystkie artykuły spożywcze można stawiać w slot szybkiego wykorzystania.
•Odprawa głównego menu od Artmys.
•Korekty skryptów od
_GeJorge_ i Andrew53
•Wiele innych prawek.

ss_cichy_11-30-17_11-50-50_(mainmenu).jpg ss_cichy_11-30-17_11-52-34_(zaton).jpg ss_cichy_11-30-17_11-52-42_(zaton).jpg

ss_cichy_11-30-17_11-52-56_(zaton).jpg ss_cichy_11-30-17_11-53-22_(zaton).jpg ss_cichy_11-30-17_11-53-28_(zaton).jpg

 

INSTALACJA: 

Rozpakować i grać.

 

LINK DO GRY: https://mega.nz/#!K4IjADQT!ECCy-rWtisK7PiqMlA82ARbmMIC-KDGD8pl6CKje4Cs

 

ŹRÓDŁO: http://ap-pro.ru/forum/36-90609-1

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem i zainstalowałem, teraz zagrywam się godzinami z przyjemnością pomimo iż to mocno zmodernizowany COP :). Ciekawie zmieniona fabuła główna, sporo nowych zadań pobocznych. Nowi handlarze z masą ciekawych rzeczy, wśród nich naukowcy modernizujący artefakty. dużo nowej broni i kombinezonów. w grze są trzy lokacje ( Zaton, Jupiter i Wschodnia Prypeć ), do tej ostatniej właśnie się wybieram. Mod jak najbardziej mógłby być spolszczony i sporo pracy mniej, bo dużo powinno podejść z podstawki ( niestety trochę roboty dojdzie z taką ilością nowego inwentarza ). 

Niedługo napiszę coś więcej i dorzucę screeny.

Edytowane przez mkk7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kondotier instalator przeskanowany i jest czysty, brak zagrożeń i u mnie gra działa jak należy bez dziwnych dodatków :). Mod nie zabezpieczony, można modyfikować ustawienia GG.

Edytowane przez mkk7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Też w niego pograłem bez żadnych problemów tzn. przeszedłem podstawową fabułę. Dość ciekawa odmiana SGM-a, gra się całkiem przyjemnie. Swojego czasu wrzuciłem nawet parę screenów do klimatycznych. Noce wyglądają miodnie, choć to jedne i te same tekstury. Gdyby jeszcze komuś zechciałoby się zrobić spolszczenie byłoby extra.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Chlebczarow noce owszem są ładne, ale trochę pikseloza :).

ss_mkk7_01-13-18_20-20-13_(jupiter).thumb.jpg.3e4817b43770cd99b22ea3712f6f8a5f.jpg

Wracając do tematu.

Drogi w modzie są zaminowane dlatego warto dość szybko zaopatrzyć się w wykrywacz min, albo uważnie patrzeć pod nogi :) ( wykrywacz min nie musi być umieszczony na pasie, a miny są zaznaczane na mini mapce ), można też znaleźć ciekawy art ( jednorazowego użytku, GPS-przwodnik ) pozwalający na teleportację w wybrane miejsce danej lokacji, po użyciu pokazuje się mapka.

Miny można wypatrzyć.                                                                                                  Art teleportujący.

ss_mati_01-11-18_11-01-39_(jupiter).thumb.jpg.6627ee241f639b5a4475aeb3df65795a.jpgss_mati_01-11-18_11-15-15_(jupiter).thumb.jpg.6cd4c50f468c9f67d82c7a254c7ea488.jpg

Mapka po użyciu takiego arta.

ss_mati_01-09-18_13-32-25_(zaton).thumb.jpg.738c7122232c22f246d4b511cfd272c4.jpg

W trakcie zdobywania większego doświadczenia w zonie, podnosimy sobie rangę ( warto tłuc wszelkie plugastwo na swojej drodze :)), każde podwyższenie rangi skutkuje otrzymaniem "medalu" z odpowiednim tytułem, który możemy zamienić na żywą gotówkę. W pewnym momencie możemy dokupić bardzo dobry detektor z radarem, który pokazuje wszystkie żywe istoty na mini mapce, a po wyciągnięciu również wszelkie anomalie i arty ( pozostałe detektory też można modyfikować u technika w bunkrze, po znalezieniu i dostarczeniu odpowiedniego zestawu ).

Ostatnio zdobyta ranga "Bohater Zony" :).                                             Widok na mini mapie mając ten detektor.

ss_mati_01-12-18_13-10-10_(jupiter).thumb.jpg.4250ae2739a52f2d18310f1e67d6e153.jpgss_mati_01-12-18_12-29-39_(jupiter).thumb.jpg.91e116fa4543b6c20ce41e6a5909d0e6.jpg

Radar detektor Feniks.                                                                  Zestaw do modernizacji detektorów.

ss_mati_01-15-18_09-55-15_(jupiter).thumb.jpg.9e3a71953972366d13d56cd3c816be64.jpgss_mati_01-11-18_09-38-00_(jupiter).thumb.jpg.4578d4e22043adaf999be33c57df9b6e.jpg

Ceny u handlarzy jak zwykle :D, tanio kupić bardzo drogo sprzedać. Są też tacy u których możemy inwestować. Jak pisałem wcześniej pojawiają się naukowcy zajmujący się selekcją i modernizowaniem artefaktów ( możemy zwiększyć jedną z właściwości ). Niektórzy handlarze przyjmują zamówienia specjalne ( u tych można kupić nano-egzoszkielety, najlepszy sprzęt jaki można zdobyć ), cena na początku zaporowa 600000 rubli ( trzy dni na niego zbierałem :)) i tu pojawia się pewien myk, jak uzbieramy taką kwotę to znikają z oferty :D, zrobiłem tak: miałem poniżej 6-tyś i usprawnioną Sevę, sprzedałem ją po wejściu do menu handlarza gdzie znowu pojawiły się na stanie. Możemy je beż problemów zmodyfikować na maxa u technika w bunkrze na Jupiterze ( wtedy to są prawdziwe super pancerze ). Z modyfikacją sprzętu u techników nie jest tak różowo, oprócz narzędzi potrzebują jeszcze wiedzy i materiałów ( można znaleźć już usprawnioną broń i kombinezony choć tych jest mniej i tylko je naprawiać, są rem zestawy do naprawy broni i pancerzy, można je kupić lub znaleźć ), dlatego warto myszkować po lokacjach za schowkami, są tam czasami bardzo wartościowe rzeczy i kasa w woreczkach. Broni wszelkiego rodzaju i amunicji jest pod dostatkiem, można kupić lub znaleźć ( amunicji nie musiałem kupować ), dodatkowo znajdujemy zestaw ulepszający granaty i instrukcje polepszające obsługę danej broni ( forma dokumentu w inwentarzu do użycia ).

Przykładowy schowek.                                                                  Nano-egzoszkielet.

ss_mati_01-05-18_14-29-36_(zaton).thumb.jpg.d4380f23f90037af5084f444d6447de5.jpgss_mati_01-15-18_09-55-28_(jupiter).thumb.jpg.70543573eb7388a7a46a62dfea8b0a25.jpg

Byłbym zapomniało ukrytych portach teleportacji, w które z rozpędu możemy wbiec przy okazji wykonywania jakiegoś zadania ( można je zobaczyć przy dokładnym przyjrzeniu się ).

Przykładowe miejsce jednego z nich.

ss_mati_01-11-18_09-49-23_(jupiter).thumb.jpg.7fa50ca1d00396de32968cc04680643e.jpg

Edytowane przez mkk7

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro to wczesny SGM 1.6 to dużo się różni  zadaniami i fabułą od późniejszych wersji np 2.0 czy 2.2. Czy mamy to samo tylko w mniejszej ilości i/lub niedorobione/zbugowane?

Cytuj

SGM 1.6:
- Zmieniona fabuła
- Ilość dodanych kwestów (45)

To się tyczy SGM 1.6, czy ta zmieniona fabuła i 45 questów to jest nowość w stosunku do SGM1.6?

@edit

Widzę, że opis jak z normalnego 1.6 czyli to się tyczy jego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kondotier w instalatorze nie ma opcji odinstalowania, ale zawsze możesz to zrobić np. CCleaner-em pod warunkiem że jest on zainstalowany wcześniej niż mod ( program bardzo dobrze sprząta po deinstalacji programów i gier pod warunkiem że może śledzić ich instalację ), używam go od dawna.

deinstalacja.thumb.jpg.6e390e54607f5fd749480ebff54c9a9a.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mkk7 - Mam miotełkę i nią "zamiatam" . Dlatego mody stawiam na kopiach podstawek, każdy w oddzielnym katalogu. Wtedy zamiatania mało i nic pod dywanem nie zostaje.

A żeby mieć jeszcze czyściej, poprawiam WRC. Oba się dobrze uzupełniają.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uruchomiłem moda. Postrzelałem zombiaków w tartaku i z nich uzupełniłem uzbrojenie. Cwaniaki chodzą z nożami, a jak podejdziesz to wyciąga kałacha albo pompkę i wali. Oczywiście wcześniej wziąłem AK z granatnikiem spod krzaka. A szukając pod jodłami, znalazłem Gaussa. Ale zamiast niego, do inwentarza wskoczyły tylko kasety z amunicją. Wam też?

Jestem na Skadowsku po oddaniu przesyłki. Zadań jeszcze nie brałem, sprzedałem to co przytargałem, nie kupione do Kardana na części i do utylizatora. Może kasa wpadnie. Kardan po powiadomieniu zjechał z cenami naprawy więc skorzystałem. Pobawię się jeszcze trochę, bo na razie nie widzę nic nowego. Ale to dopiero początek, więc nie dziwota.

Musiałem poczitować, bo GG przy pełnym plecaku po trzech krokach stawał, a Red Bule niewiele pomagały.

Ceny handlu kupno<->sprzedaż, tradycyjnie zaporowe.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU:

@mkk7 @tom3kb  Szukaliście na Zatonie narzędzi dla Kardana? Sztuczka z kupnem u Sowy u mnie nie wychodzi, bo opis miejsca nie mieści się okienku, a PDA jest spóźnione z wyświetlaniem dialogów. W tradycyjnych miejscach nie znalazłem.

I czy ten GPS teleporter spawnuje się w stałych miejscach, czy losowo?

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kondotier na zatonie znalazłem jedne narzędzia do grubszej roboty, ale gdzie to już za bardzo nie pamiętam ( wydaje mi się że mogło to być Leśnictwo, Oczyszczalnia lub Izumrudnoje ), w znanych miejscach na wszystkich lokacjach ich nie ma. GPS teleporter znajdowałem losowo.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@mkk7 - Na Zatonie do grubej roboty są na Pogłębiarce za skrzynią na tym podeście. Ale pojawiają się chyba dopiero po wzięciu zadania u Kardana. Wcześniej byłem tam po arta dla Brody i nie było.

Jestem na Jupiterze i dla Azota znalazłem do precyzyjnej za kamorami na Popielisku.

Na obu lokacjach szukam wg gameplayów do 2.2 i na Jupiterze przy moście za cementownią, zamiast narzędzi znalazłem broń, amunicję i granaty. W zakładzie jeszcze nie byłem.

A na Zatonie w Żelaznym lesie przy wejściu do labu i w Kręgu na podporze słupa poszukam jak wrócę.

Miałem pecha i po znalezieniu narzędzi na Popielisku, przy stacji miałem zwiechę (stopklatka) i wszystkie zapisy w drodze do narzędzi i powrotne zepsute. Muszę powtórzyć.

Co dotyczy teleporterów. Warto by było robić screeny-zapisy z ich lokalizacją. Możliwe że nie są losowe, a znajdujemy przypadkowo. Swój znalazłem w miejscu gdzie rury wchodzą w ziemię, i mocno broniony elektrami. Prawie niewidoczny.

DODANO: Znalazłem jeszcze jedne na Jupiterze. Szukając narzędzi dla Nowikowa. Też są w zakładzie, jak się dołem idzie po nowikowowe, to od razu przy pierwszych schodkach.

Patrzy kto nie chce sam szukać

Spoiler

Narzędzia dla Azota: 1.Popielisko.                                               2. Zakład Jupiter (patrz celownik)

ss_administrator_01-18-18_14-07-58_(jupiter).thumb.jpg.0b12f06cfe57ebe038a453eeb6d8f430.jpgss_administrator_01-18-18_16-12-38_(jupiter).thumb.jpg.391f52a74cae837621d90593f1cae79e.jpg

Narzędzia dla Nowikowa tam gdzie znacznik.                                         GPS teleporter przy śmigłowcu.

ss_administrator_01-18-18_16-14-57_(jupiter).thumb.jpg.a809f104e319d79c0f03a30edd814147.jpgss_administrator_01-18-18_16-17-18_(jupiter).thumb.jpg.8c7bba7dff2709b27454cf4920f3e6cd.jpg

 

 

 

 

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU:

@cichy masz kontakty na ich forach, nie podpytał byś, gdzie są narzędzia precyzyjne na Zatonie i podstawowe na Jupiterze. Sprawdziłem wszystkie miejsca znane mi z SGMów i nawet z innych modów i nic. Kardan i Azot zablokowani w ulepszeniach.

A poza tym, gra się ciekawie. Mod stabilny, ale wymagający.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod w zasadzie ukończony, główna linia fabuły podobnie jak w podstawce kończy się oczyszczeniem lądowiska w Prypeci i odlotem z zony ( tak samo pozostaje wybór pozostania i dokończenia zadań pobocznych, lub wzięcia tych przeoczonych ), w tym momencie pojawia się zadanie oczyszczenia lokacji z nadmiaru zombiaków w konkretnej liczbie ( taki free play w stylu zombi, można go zaliczyć na wszystkich dostępnych lokacjach ). W pralni pojawia się technik-medyk u którego uzyskamy pomoc medyczną, plus naprawę i modyfikację sprzętu ( nie musimy dostarczać mu narzędzi i robi wszystkie modyfikacje bez dostarczania dodatkowych materiałów ). Z zadań zostało  mi dostarczenie narzędzi dla Kardana, nigdzie w Prypeci też nie mogę znaleźć tych do kalibracji, pewnie leżą gdzieś w dziwnym miejscu do którego jeszcze nie zajrzałem :).

W każdej chwili możemy pożegnać się z zoną wybierając taką opcję u przewodnika, korzystanie z ich usług już nie jest niezbędne gdyż pojawiają się zaznaczone przejścia między lokacjami na mapie, a jedno z dodatkowych zadań to uratowanie stalkera-przewodnika w tunelu Prypeć. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord