Radrif Opublikowano 8 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Witajcie. Znalazłem pewien mankament w tłumaczeniu, który w połowie sam rozwiązałem. Mianowicie chodzi mi o pojedyncze kwestie przy oddawaniu PDA handlarzom. Gdzieś już chyba widziałem jak ktoś o tym wspominał, niestety nie potrafię tego znaleźć. Wszystko widać na screenie poniżej. Poszukałem trochę w plikach i znalazłem skrypt oraz plik w tłumaczeniu, który za to odpowiada i przetłumaczyłem trzy pominięte kwestie. Nie potrafię za to nigdzie znaleźć linijki odpowiadającej za słowa "And this one...". Część skryptu o której mówiłem wcześniej -- Dialog structure for PDA broker: function dm_init_dynamic_broker_dialog( dialog ) saved_dialog = dialog add_dialog( "", 0, "st_broker_query" ) -- Actor add_dialog( 0, 1, ("st_broker_npc_start_" .. math.random( 1, 3 )) ) -- NPC add_script_dialog( 1, 2, "dialogs.text_actor_has_valuable_item", "dialogs.condition_actor_has_valuable_item" ) -- Actor add_dialog( 2, 3, "st_broker_npc_answer_pda_query" ) -- NPC add_dialog( 3, 4, "st_broker_give_pda" ) -- Actor add_script_dialog( 4, 5, "dialogs.text_trade_npc_pda" ) -- NPC -- add_dialog( 5, 0, "st_broker_query_more" ) -- Actor -- add_dialog( 5, 1111, "dm_universal_actor_exit_thanks" ) -- Actor add_dialog( 1, 1111, "dm_universal_actor_exit" ) -- Actor end Podejrzewam, że linijka add_dialog( 3, 4, "st_broker_give_pda" ) jest za to odpowiedzialna i właśnie nie wiem jak to rozgryźć i czy w ogóle się da. Część nieprzetłumaczona, którą się sam zająłem, wyglądała tak: <string id="st_drx_broker_finish_1"> <text>I'll buy it.</text> </string> <string id="st_drx_broker_finish_2"> <text>Ok, I'll take it.</text> </string> <string id="st_drx_broker_finish_3"> <text>Here you go.</text> </string> "st_drx_broker_finish_..." nie ma w skrypcie powyżej. Ucieszyłbym się bardzo jakby ktoś wiedział jak to rozwiązać. Biorę pod uwagę fakt, że większość tutaj nie zwraca na to uwagi, ale mnie to strasznie denerwuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2017 Całkiem dobrze plik z tym elementem, może znajdować się poza gamedata, w spakowanych plikach bin. Znalezienie będzie bardzo żmudne, bo trudno zgadnąć gdzie jest. Można jeszcze tego poszukać, w tym katalogu ang. Możliwe że tam szukajka łatwiej wychwyci. A skoro już znalazłeś kilka z tych "nieprzetłumaczonych", podeślij autorowi tłumaczenia informację na PW, podając w jakim to katalogu\pliku i nr linii. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 26 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2017 (edytowane) U mnie ów dialog wygląda tak: (prawa strona grafiki, Czysty CoC 1.4.22 +PL): Fraza "This one..." nie występuje gdyż twórca moda zastąpił ją po prostu operatorem [...] - to nie jest mój wymysł w tłumaczeniu. Albo zaśmieciłeś sobie polonizację albo coś w niej sam przerabiałeś lub nadpisałeś innymi modami. Edytowane 26 Grudnia 2017 przez Anton Gorodecki Wersja moda, -łeś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.