Jump to content
Buber

Wylot podczas ładowania

Recommended Posts

No niestety polonizacja robi jednak lekkie problemy. Wywala na starcie . Wina leży po stronie pliku trade_trader.ltx i folderu weapons. Po ich usunięciu gra odpala bez problemu. Niestety nie mogę się dostać do zródła wiec nie mam jak sprawdzić co jest w rosyjskiej wersji plików. Extraktor tego nie rusza :)  No i bez loga.

Czym te pliki rozpakowac?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Instalowałem po kolei zgodnie z instrukcją i zdrowym rozsądkiem. Wyszła mi wersja jak na screenie:

ss_cichy_12-13-17_15-39-25_(mainmenu).jpg

Nałożyłem polonizację i dostałem starszą wersję (podejrzewam, że to tylko kwestia korekty grafiki na menu startowym).

ss_cichy_12-13-17_15-45-30_(l01_escape).jpg

Po próbie nowej gry dwa wyloty. Pierwszy:

[12/13/17 15:10:56]	FATAL ERROR
[12/13/17 15:10:56]	 
[12/13/17 15:10:56]	[error]Expression    : fatal error
[12/13/17 15:10:56]	[error]Function      : CInifile::r_section
[12/13/17 15:10:56]	[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[12/13/17 15:10:56]	[error]Line          : 342
[12/13/17 15:10:56]	[error]Description   : <no expression>
[12/13/17 15:10:56]	[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_awm'

Tak jak Kolega @Buber podpowiedział wyłączyłem katalog weapons. Po tym kolejny wylot:

	FATAL ERROR
[12/13/17 15:42:42]	 
[12/13/17 15:42:42]	[error]Expression    : assertion failed
[12/13/17 15:42:42]	[error]Function      : 
[12/13/17 15:42:42]	[error]File          : 
[12/13/17 15:42:42]	[error]Line          : 0
[12/13/17 15:42:42]	[error]Description   : ogse_debug: check_monsters - monsters_update hang >> obj:escape_trader id: 414 code: 7

Tu również poszedłem za radą w/w, i wywaliłem plik trade_trader.ltx - pomogło.

 

PS. Jest najnowsza wersja moda. Na wersję 2.0 final, nakładamy tylko patch 2.11:

ss_cichy_12-13-17_15-49-06_(mainmenu).jpg

LINKI DO 2.0: https://yadi.sk/d/iQh8mkc6pxQu3 , https://drive.google.com/drive/folders/0B69Rogp6_VJ6ZFRabXhOT1E4QlU

LINK DO PATCH VER 2.11: https://yadi.sk/d/p2Kq7haUs9WgC 

 

ŹRÓDŁO: http://ogse.ru/files.html

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lubię takie wątki więc potwierdzam:
Pobrałem moda z linków powyżej z Yanka
LINKI DO 2.0: https://yadi.sk/d/iQh8mkc6pxQu3
tylko te pliki:  

Snap2.thumb.jpg.100aad3184ca651fdd4e67be21729c0c.jpg 

Dodatkowo pobrałem patch : 
LINK DO PATCH VER 2.11: https://yadi.sk/d/p2Kq7haUs9WgC 
Na to nakładamy polonizację
Pobrałem z MEGA https://mega.nz/#!X0EWnA5B!DCLouCOKwqoOBfQ-hzBxzBbGkJxMzSqukzF_GPBxzpA
I żeby wersja się zgadzała z załącznika wypakowujemy do gamedata (ze zgodą na zamianę plików) paczkę config:
config.rar    

Otrzymujemy:
ss_oldman_12-13-17_20-28-22_(l01_escape).thumb.jpg.55908430430c9af72005eb36d3d33a80.jpg

 ss_oldman_12-13-17_20-28-16_(l01_escape).thumb.jpg.3fd815d650dbba33a58c7592dd452512.jpg

Nie będę grał w tego moda (może kiedyś)  na początku wszystko jest ok. Jedyne co zauważyłem to przekłamanie nazwy tego strażnika Sidorowicza ale to musiałaby ktoś z tłumaczy pochylić się nad aktualizacją tłumaczenia. do wersji 2.11 trzeba by byłoby sprawdzić nazwy własne NPC bo ten strażnik powinien nazywać się Stalin ;) no i jeszcze gość w kapeluszu
ss_oldman_12-13-17_21-05-16_(l01_escape).thumb.jpg.0f4803576c470e0c7a4a0f820fdb63e5.jpg      

Dialogi są ok. przynajmniej w pierwszych zadaniach. Resztę musicie sprawdzić we własnym zakresie.  

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Buber - ja skasowałem nie wypakowując, bo nie było potrzeby, ale jeżeli ktoś chce się pobawić to proszę:

Pliki OGSE 0.6.9.3. FINAL wypakowujemy następująco:

przykładowo - plik gamedata.db_xpatch przemianowujemy na gamedata.db

odpalamy ten UNPACKERunpacker_rus.exe - wskazujemy plik źródłowy i ścieżkę docelową. 

W identyczny sposób postępujemy ze wszystkimi, pamiętając o kolejności wypakowywania do tego samego folderu - na koniec nakładamy na powstały katalog ten o nazwie gamedata z zawartymi plikami poprawek / polonizacji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzięki @Cichy. Zdążyłem już wyczaić na modDB unpacker do OGSE , ale jeśli to nie kłopot wrzuciłbyś ten patch 2.11 do tematu , nie mam tam konta.

EDIT. No więc problemem w trade_trader.ltx jest zdublowany wpis inv_ruck  = 5,    1, gdy zmieniłem go na wpn_awm    ;NO TRADE z oryginalnego , poszło.

Co do katalogu weapons nie bardzo wiem co nie działało, ale po wyrzuceniu tego katalogu, wklejeniu oryginalnego i dopiero na niego nałożeniu katalogu weapons ze spolszczeniem , odpaliło.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, mam podobny problem, po wejściu na teren baru log z błędem:
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_awm'

Buber pisał coś o zmianie w pliku trade_trader.ltx wpisu inv_ruck= 5,  1, na wpn_awm. Tylko że ja nie mam takiego wpisu. Może ktoś jeszcze ma tego moda na kompie, to prosiłbym, jeśli to możliwe o przesłanie tego pliku trade_trader.ltx, chyba że, ktoś zna prostszy sposób na naprawę tego błędu 
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.