Anatolij Opublikowano 18 Grudnia 2017 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2017 W sieci pojawiła się informacja na temat opracowywania nowej modyfikacji "Last Days".Jest ona tworzona na platformie modyfikacji do" Zewu Prypeci", stanie się ona oficjalnym spin-off "Anomalia Przestrzenna" .Fabuła nowej modyfikacji opowie nam o stalkerze Szwed.W trakcie przechodzenie modyfikacji dowiemy się jak członek ugrupowania "Ostatni Dzień" pojawił się w Zonie i co się z nim stało.Ponadto twórcy modyfikacji obiecują stworzenie moda w nowym gatunku dla Stalkera ale w jaki nie powiedzieli.Miejscem akcji będzie " Kordon" ale nie wykluczają dodania innych lokacji.Data premiery nie jest jeszcze znana. 10 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 2 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2018 Wszyscy lubią Anomalię Przestrzenną, to proponuję przenieść temat do modów w produkcji, bo pewnie ten też będzie miał wzięcie Proffesional coś przebąkuje o częstszych aktualizacjach, więc zrobiłem od razu posta z szablonu. W @anatolowym opisie nic nie zmieniałem. Tytuł oryginalny: Последние Дни / Last Days Tytuł polski: Ostatnie Dni Deweloperzy: PROFFESIONAL, 9-VITAL-8 Platforma: Zew Prypeci 1.6.0.2 Premiera: TBD, prace w toku Fabuła: W sieci pojawiła się informacja na temat opracowywania nowej modyfikacji "Last Days". Jest ona tworzona na platformie modyfikacji do" Zewu Prypeci", stanie się ona oficjalnym spin-off "Anomalia Przestrzenna" .Fabuła nowej modyfikacji opowie nam o stalkerze Szwed.W trakcie przechodzenie modyfikacji dowiemy się jak członek ugrupowania "Ostatni Dzień" pojawił się w Zonie i co się z nim stało.Ponadto twórcy modyfikacji obiecują stworzenie moda w nowym gatunku dla Stalkera ale w jaki nie powiedzieli.Miejscem akcji będzie " Kordon" ale nie wykluczają dodania innych lokacji.Data premiery nie jest jeszcze znana. Screeny: Spoiler Dodatkowe informacje: Spoiler nowa fabuła; zmieniona koncepcja rozgrywki; nowe głosy (z udziałem profesjonalnych aktorów dubbingowych); nowe animacje; miejscem akcji są dwie lokalizacje: Krematorium (gotowe na 100% podziemia Kordonu) i Martwe Miasto (90%) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 3 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2018 Oto i noworoczna niespodzianka. Już druga. Jak wróble ćwierkają, szykują się następne i to od razu z tłumaczeniem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Deweloperzy dali kolejny cynk - zaczęli prace nad fabułą. Ważnym elementem rozgrywki będzie unikalny system dialogów. Bardzo często w trakcie rozgrywki będziemy mogli wybrać, czy nasza postać powie prawdę (zielony), skłamie (żółty), czy po prostu zareaguje agresywnie (czerwony). Wybieranie różnych wariantów oczywiście nie pozostanie bez znaczenia dla opowiadanej przez moda historii. A bonusowa informacja dla nas, która wielu pewnie zasmuci - jak widać na screenie, nie ma górnego okna dialogowego. Wynika to z faktu, że mod będzie "mówiony", nie "czytany". To oznacza spore problemy przy ewentualnym spolszczeniu. Może to właśnie ten moment, kiedy należałoby się pochylić nad tą sprawą i opracować jakieś rozwiązanie? Nie wiem jak z chętnymi do ewentualnego aktorzenia i nie wiem też, jak z integracją nowych plików dźwiękowych z modem, ale wydaje się to rozwiązaniem najprostszym. To już pozostawiam tęgim głowom do rozmyślań Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 @Sierioża Tu pole do popisu dla @Ranger801, ze zrobieniem napisów do tekstów mówionych. Ale najpierw pliki dźwiękowe trzeba przetłumaczyć. A to jest robota głupiego. Jak się pojawią efekty akustyczne, to dupa chlup. Już były robione takie napisy w dwóch modach, zdały efekty, ale nie było ich za dużo. Ale z tego co napisałeś, byłoby to robienie moda od nowa. Tak więc, albo gra w oryginale, albo obejście się smakiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 @kondotier Zawsze można skontaktować się z Proffesionalem i zapytać, czy nie przesłałby tekstu. Przecież czytający nie jadą z pamięci, gdzieś to musi być zapisane. Tekstu do napisów wyświetlanych niezależnie od okna dialogowego będzie więcej niż w tamtych, więc chyba bardziej ekonomicznie byłoby je nagrać po polsku. No ale tu z kolei potrzeba kilku chętnych i zaimplementowania tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 @Sierioża - W realizacji tego pomysłu życzę . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 @kondotier Dzięki, ale to zdecydowanie nie moja działka Nie dość, że się na tym nie znam to myślę, że lepiej wyszedłbym na handlu piaskiem na pustyni, niż próbą doprowadzenia tego do końca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ranger801 Opublikowano 12 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2018 Sposób w jaki robiłem napisy dotychczas, raczej na nic by się nie zdał w tym wypadku. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 13 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2018 W sieci (a dokładnie na stronie stalker-mods.clan.su - Подземная локация 10 0.3.4(demo).7z 193 MB) znalazłem w pełni grywalną lokację z tej (będącej jeszcze w fazie produkcji) modyfikacji (wystarczy rozpakować pobrane archiwum i skopiować do katalogu z zainstalowanym czystym Zewem Prypeci 1.6.02). Jest to niewielki podziemny ciąg korytarzy z dołączonymi do niego małymi pomieszczeniami (wszystkie poniższe zrzuty ekranu zostały wykonane przeze mnie celowo bez użycia HUD-a, celownika i latarki. Niektóre przy pomocy komendy demo_record). Korytarze są mocno zaśmiecone, wszędzie poniewierają się resztki sprzętu i materiałów. Pomieszczenie są brudne a na ich podłogach widać gruz i ziemię. Wszędzie widoczne są pajęczyny i przebijające się przez sufit korzenie. Spoiler Mroczny klimat dosłownie wylewa się z tej lokacji. Mamy tu dobry przykład "environmental storytellingu" (narracji środowiskowej): w pomieszczeniach można naleźć porzucone narzędzia przy warsztacie pracy mechanika, trupy w klatkach i na podłodze, pozostawiony kubek z zaschniętą kawą, schowek z fantami, pozostawionymi na czarną godzinę... Spoiler Zachęcam wszystkich do eksploracji tych mrocznych podziemi. Naprawdę warto zobaczyć na własne oczy tą lokację. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 30 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Stycznia 2018 W najbliższym czasie może być brak nowych informacji o postępach w pracach nad modem. Na pocieszenie 2 nowe obrazki. 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 25 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2018 Autor modyfikacji poinformował na stronie macierzystej modyfikacji na VK, iż prace nad projektem postępują powoli z powodu dużego obciążenia zawodowego w życiu osobistym. Na dokładkę opublikował dwa zrzuty ekranu: Spoiler 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gawron Opublikowano 26 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2018 Parę świeżych screenów personaży i nie tylko: Spoiler 3 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 9 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2018 Prace trwają, jest już gotowa testowa wersja lokacji, na których mają się rozgrywać zadania. Także ten system rozmów i okienka dialogów, dokończono scenariusz. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 11 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 11 Marca 2018 Nie mogę się doczekać. Lokacja przypomina tą z Metra o nazwie "Kshatriya" Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 21 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Marca 2018 Filmik pokazujący, że na wybór odpowiedzi będziemy mieli ograniczony czas (zmniejszający się pasek na okienku). niestety nie pokazano co się stanie jak czas minie, a my nic nie wybierzemy 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Główny projektant Przestrzennej Anomalii i Last Days dostał pracę w policji w innym mieście i "nie może zabrać tam komputera, na którym robił moda, bo nie ma miejsca na niego w mieszkaniu" Moim zdaniem mocno naciągane tłumaczenie, dane zawsze można przenosić z jednego kompa na drugi nawet jeśli mieszkanie jest wielkości kartonu można uniknąć transportu drugiego PC. Raczej bym obstawiał brak czasu przy nowej robocie. Tak czy siak trzeba liczyć się z obsuwami przy pracach nad modem, a kto wie czy nawet nie skasowaniem projektu ale to to już tylko moje czarnowidztwo. Obym nie wykrakał. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2018 Z takim podsumowaniem nie wiem czy dać Ci plus za informację, czy minus za krakanie Może znajdzie się chętny na przejęcie obowiązków... Albo chociaż wola walki do dokończenia, pomimo trudności. Anomalia nie była długa, a to miał być spin-off, więc docelowo jeszcze mniejszy. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 @Sierioża Na razie zastanawiają się jak rozwiązać problem. W nowym miejscu ma tylko słabego laptopa, na którym nie da się pracować nad projektami. Więc może za jakiś czas zobaczymy newsa w stylu "zbieram na nowego kompa do pracy nad modem" tak jak było na stronie Lost Alpha DC Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Opublikowano 24 Kwietnia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2018 9 godzin temu, tom3kb napisał: Na razie zastanawiają się jak rozwiązać problem https://support.microsoft.com/pl-pl/help/17463/windows-7-connect-to-another-computer-remote-desktop-connection https://chrome.google.com/webstore/detail/chrome-remote-desktop/gbchcmhmhahfdphkhkmpfmihenigjmpp?hl=pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 17 Czerwca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2018 Cytat Więc może za jakiś czas zobaczymy newsa w stylu "zbieram na nowego kompa do pracy nad modem" tak jak było na stronie Lost Alpha DC No i wykrakałem Komputera nie ma Co z pracami na razie nie za bardzo wiadomo, to wszystko co miało wyjść w Update 5, przeszło do Anomalii Przestrzennej 2. Ale jak ktoś chce to może wesprzeć twórców finansowo. Na stronie linki gdzie wpłacać kasiorkę. Na osłodę parę nowych obrazków. Spoiler 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 26 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2018 Jak było wspomniane kilka postów wyżej na udzielenie odpowiedzi będziemy mieli określoną ilość czasu. Modderzy zastanawiają się teraz jaką opcję wybrać gdy licznik dojdzie do zera, a gracz nie wybierze odpowiedzi. Opcje są dwie, mod zalosuje za nas jedną z kwestii do wyboru. I to jest chyba lepsze rozwiązanie. Druga możliwość, nie wybierzemy dialogu, upłynie czas, gracz będzie milczał. Nie jestem pewien jakby to mogło działać. Szczególnie jak wybór byłby w jakiejś długiej rozmowie, i co wtedy nie odezwiemy się to jak ma toczyć się dalej dialog? Ewentualnie okno dialogu mogłoby się zamknąć, a my byśmy musieli zaczynać rozmowę od początku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 16 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 16 Października 2018 Nagranie z aktualnej (pre-alfa) wersji moda, nowa lokacja ale za dużo tu nie widać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Października 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Października 2018 Jeden dzień w Zonie: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom3kb Opublikowano 7 Listopada 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2018 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.