Anton Gorodecki Opublikowano 9 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2018 Proszę potraktować ów temat jako ciekawostkę, ukazującą wyobraźnię towarzyszy moderów z Rosji. Poniżej znajdziecie moje zrzuty ekranu z dodatków do Zewu Prypeci 1.6.0.2, dających możliwość podróżowania pojazdami po bezdrożach Zony. Wszystkie modyfikacje są do pobrania ze strony http://stalker-mods.clan.su Niektóre modele są dość mocno "kontrowersyjne", choć zdarzają się też perełki: Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Wszystko fajnie. Ale ciśnie mi się na usta pytanie? Jak z uzbrojeniem tych pojazdów widzę tutaj szyłkę ona ma taką siłę ognia że jest w stanie zmieść każdego w Zonie.. to samo te pojazd z rakietami.. To jest tylko ozdoba? No i jak wygląda kwestia jazdy? Pytanie anomalie to ruszają czy nie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 15 Stycznia 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Siła ognia pojazdów wykorzystujących działka czy karabiny jest równa sile ognia karabinu maszynowego zamontowanego w BTR-a. 1 godzinę temu, Ignachinio napisał: to samo te pojazd z rakietami.. To jest tylko ozdoba? Tak, wyrzutnie rakiet w tym nieco futurystycznie wyglądającym transporterze opancerzonym są niestety tylko ozdobą. 1 godzinę temu, Ignachinio napisał: No i jak wygląda kwestia jazdy? Pytanie anomalie to ruszają czy nie? Każdy z pojazdów prowadzi się nieco inaczej. Anomalie wyrzucają w górę pojazdy, po czym te wracają z hukiem na ziemie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignachinio Opublikowano 15 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2018 Teoretycznie.. rakiety niekierowane dało by się zrobić w grze.. mamy przecież zarówno rakiety z Mi-24 jak i RPG rozumiem że jest to jednak bardzo trudne. CO do karabinów maszynowych faktycznie jest to wystarczająca moc. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 27 Maja 2020 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2020 Trochę w ramach ciekawostki... Kiedyś z @tom3kb rozmawialiśmy o pojazdach wodnych w S.T.A.L.K.E.R.-ze. Ostatnio odnalazłem tego moda na stalker-mods.clan.su (link w opisie filmu). 8 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 28 Maja 2020 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2020 Ładnie to wygląda, ale znam tylko jednego moda, w którym znalazło by się zastosowanie. Jest to Upadek Zatonu. W innych modach zachodziłaby potrzeba dokonania "podtopień" znacznych obszarów. Ale idąc za pomysłem, w wielu modach i na wielu lokacjach, byłby przydatny poduszkowiec. A że w fantastycznym świecie stalkera wszystko jest możliwe, do napędu pędników mógłby wykorzystywać nie benzynę, lecz artefakty i energię anomalii elektrycznych. Może jakiś grafik pokusi się kiedyś, na wykonania animacji takiego pojazdu i znajdzie się on w jednym z przyszłościowych modów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Publikujesz jako gość. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.