Guest Posted January 12, 2018 Report Share Posted January 12, 2018 Tytuł oryginalny: Живая Зона Tytuł polski: Żywa Zona Deweloperzy: Artiom Buszujew Platforma: Zew Czarnobyla 1.6.0.2 Premiera: jeszcze nieznana Fabuła: Znacie książkę pt. "Тайна Станции Дуга"? Ja też nie, ale to właśnie na niej opiera się fabuła rzeczonej modyfikacji. Dla wschodniojęzycznych link w spoilerze poniżej: Spoiler https://vk.com/doc19958351_437387355?hash=969c75793fb89e5cf2&dl=2378d498bcfe933356 Akcja rozgrywać się będzie głównie (tylko?) w Prypeci, a zespół nie zasypuje gruszek w popiele i pracuje w pocie czoła nad przerobieniem miasta tak, by mapa była lustrzanym odbiciem rzeczywistej Prypeci. Oprócz historii, w modzie znajdzie się freeplay, pozwalający na praktycznie nieskończoną rozgrywkę, opartą na poszukiwaniu dokumentów, narzędzi, leków i innych szpargałów czy sabotowaniu wrogich ugrupowań. Dodatkowe informacje: Spoiler - całkowicie nowa Prypeć; - możliwość zwiedzenia nawet 95% budynków; - nowe schowki; - częściowe zasiedlenie miasta nowymi postaciami; - lepsza grafika (słowo-klucz: CrommCruac); - zmodyfikowany silnik; - gotowość na dzień tworzenia tematu: 70-75% Screeny: Spoiler Część znajduje się w tym temacie: https://stalkerteam.pl/topic/10584-nowości-ze-świata-modów-15-11-2017/ A pozostałe: Wideo: Spoiler Źródło: ap-pro.ru Tym razem podarowałem kolorek, żebyście oczopląsu nie dostali Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 13, 2018 Report Share Posted January 13, 2018 Autorzy udostępniają sporo materiałów z prac nad modem na bieżąco, dzięki czemu jest na czym oko zawiesić Widać, że sporo nad modziwem siedzą, więc tym bardziej rosną moje oczekiwania. Spoiler Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 14 godzin temu, Sierioża napisał: Autorzy udostępniają sporo materiałów z prac nad modem na bieżąco, dzięki czemu jest na czym oko zawiesić Faktycznie, chyba dokumentują każdy dzień pracy. Trochę historii i odrobina na temat fabuły o ile nie zmieniła się koncepcja razem z nazwą projektu. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 14, 2018 Report Share Posted January 14, 2018 @cichy albo ktoś inny - dałoby się jakoś zgrabnie dokleić mój temat do tego gawronowego? Ciężko ocenić, na ile pierwotne plany zostały zachowane (bo szkielet niby ten sam...), ale nie ma sensu robić dubla. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted October 20, 2019 Report Share Posted October 20, 2019 Ostatnie nowości: Spoiler Tworzony jest teren komunalnej części. Terytorium spółdzielni garażowej i budynku chirurgicznego. Zaczęto tworzenie autobusu ПАЗ. Zrobiono niektóre obiekty 2 mikrookręgu. Rozpoczęto testy przedszkola Медвежонок. Kontynuowane jest uszczegółowienie otoczenia części straży pożarnej. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted October 20, 2019 Report Share Posted October 20, 2019 Jakoś tak dziwnie. Książka/książki (czytałem w oryginale) polecam: https://mybook.ru/sets/4919-stalker-poryadok-chteniya-i-vse-knigi-cikla/ Mod: http://stalker-vam.ru/2017/02/20/skachat-igru-stalker-tayna-stantsii-duga-cherez-torrent-besplatno/ Ciekawe co to za mod będzie "Żywa Strefa", oby był fabularny nie wolna gra. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted January 10, 2020 Report Share Posted January 10, 2020 Wywiad: KLIK 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted April 23, 2020 Report Share Posted April 23, 2020 7 minut demonstracji Prypeci: Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted May 13, 2020 Report Share Posted May 13, 2020 Prypeć, osiedle numer 19. Szczegóły: Spoiler 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted June 11, 2020 Report Share Posted June 11, 2020 Szczegóły terytorium przedszkola Złoty Kluczyk (Золотой Ключик): Spoiler Na ulicach Prypeci takie obiekty: Spoiler Wieża stadionowa: Spoiler Szczegóły nowego sklepu spożywczego: Spoiler Porównanie rozmiarów legendarnego Zatonu (ZP) i Prypeci (ŻZ): Spoiler Pralka: Spoiler Przepompownia - pierwsze testy: Spoiler Szczegóły przedszkola Gwiazdeczka (Звездочка): Spoiler Szczegóły sklepu Rekord (магазин Рекорд): Spoiler Zaczęto robić budynek ДОСААФ (Добровольное общество содействия армии, авиации и флоту) [Dobrowolne Towarzystwo Pomocy dla Armii, Lotnictwa i Marynarki Wojennej]: Spoiler I skończono: I wczorajszy raport: Spoiler Po pierwsze - w lokacji stworzono terytorium radioaktywnego płaskowyżu - płaskowyż współmierny z 2-3 regionami Prypeci.. Po drugie - trwają prace nad granicami lokacji, praktycznie całe terytorium będzie otwarte dla zwiedzania. Po trzecie - trwają prace nad tworzeniem podobiektów terenu (różnych ogrodzeń, wzgórz, dołów i wąwozów) Po czwarte - w miarę tworzenia dopełnień dla terenu, równocześnie poprawia się błędy Po piąte - dodaje się szczegóły do obiektów, wśród których jest: przedszkole Gwiazdeczka (Звездочка), Szkoła 1, MSC-126 Stacjonar - kompleks szpitali (МСЧ-126 Стационар), oddział dziecięcy, przychodnia. Po szóste - trwają prace nad modelem Detsky Mir (niedokończony) Po siódme - trwają prace nad zapełnieniem przedmiotami ulic Prypeci. 80%. W miarę detalizacji i zapełnienia lokacji, poprawia się błędy. Tworzone są oryginalne tekstury plakatów i unikalnych rysunków będących na ulicach i w budynkach miasta. 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted June 22, 2020 Report Share Posted June 22, 2020 Obiekty Prypeci. Kto zna położenie?: Spoiler W przedszkolach: Spoiler Detalizacja dziecięcego zakładu Radosny: Spoiler 5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted June 27, 2020 Report Share Posted June 27, 2020 Stare АСКРО (Automatic radiation monitoring system) (Автоматизированная система контроля радиационной обстановки): Spoiler Wagon z tlenem: Spoiler Zaczęto tworzenie podlokacji Janów: Spoiler 4 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted July 11, 2020 Report Share Posted July 11, 2020 Detalizacja ulic, kontynuacja prac: Spoiler Drogi na Janowie: Spoiler Nowe obiekty w Prypeci: Spoiler Zakończono prace nad Dziecięcym Światem (Детский Мир): Spoiler Album: [KLIK] Domek na placu budowy: Spoiler PMK-35 (ПМК-35) Budowa 1: Spoiler PMK-35 (ПМК-35) Budowa 2: Spoiler Dźwig kolejowy na stacji Janów: Spoiler PMK 35 (ПМК-35). Tworzenie budynków gospodarczych. Wkrótce testy: Spoiler PMK-35 (ПМК-35) budowa 3: Spoiler Album: [KLIK] Peryferie Prypeci. Detalizacja: Spoiler 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted July 12, 2020 Report Share Posted July 12, 2020 Nowe obiekty miasta: Spoiler Wywiad z twórcą moda Żywa Zona: [ŹRÓDŁO] Spoiler Cytat «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 8:46:25 PM): Здравствуйте! Я являюсь корреспондентом сообщества - «Союз Модмейкеров» и хотел бы взять у вас интервью. С вашего позволения разумеется. «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 8:48:30 PM): можно «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 8:48:57 PM): Расскажите о себе? Как вы пришли к моддингу на X-Ray? Что сподвигло к этому? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 8:50:23 PM): Была мечта создать полноценную виртуальную Припять почему на иксрей? там есть весь инструментарий «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 8:51:27 PM): Почему вы выбрали на столько тернистый так скажем путь, по воссозданию Припяти, ведь можно было сделать все более проще, т.е не уделять деталям столько внимания. «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 8:53:22 PM): уделять деталям внимание понятие относительное, скажем сам иксрей не позволяет этого делать, в принципе можно было понаделать зданий-пустышек, тогда бы получилось в разы быстрее, но было бы это интересно? «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 8:54:17 PM): Не особо, однако я имел ввиду, детали окружения: мусор и т.д «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 8:55:14 PM): я считаю, что это нужно «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 8:56:00 PM): Вы работаете один, или у вас сформирован коллектив, который делает все в тандеме? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 8:58:43 PM): Работаю не один, объем не позволяет, со мной в разное время работало до 10 человек одновременно, сейчас их 7 со мной «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 8:59:33 PM): С какими трудностями вам приходилось сталкиваться во время разработки проекта, что было сложнее всего? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:03:35 PM): Трудности с привлечением людей в проект, нехватка фото-видеоматериалов, ограничения в движке x-ray? огромный объем работ в проекте Самое сложное это огромный объем работ «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:04:35 PM): Доводилось ли вам работать с другими разработчиками проектов? Если да, то с кем конкретно? Как смотрите на взаимопомощь в моддинге? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:08:08 PM): Было взаимодействие с такими проектами как сталкер-онлайн, Припять 3д и собственно GSC в части обмена материалами и прочее «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:08:55 PM): Есть ли у вас проблемы с комьюнити или разработчиками иных проектов? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:10:52 PM): В целом нет «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:11:08 PM): Планируются ли другие проекты, после того как будет выпущен в релиз данный? Есть ли мысли об этом или это будет конец? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:12:24 PM): Думаю даже после релиза проект будет некоторое время дополняться «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:13:21 PM): Поддержка проекта, это не маловажная часть моддинга, т.к некоторые лица, после релиза просто пропадают с горизонта. Сколько раз и были ли такие ситуации, когда команда была на грани распасться и бросить всё? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:18:57 PM): Вся команда менялась много раз, в проекте работало больше сотни моделлеров, текстурщиков, фотографов и прочих, идея моя и собственно я являюсь координатором проекта с самого начала и по сей день «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:20:11 PM): Так были моменты, когда хотелось бросить всё? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:22:42 PM): бывало и бывает, но разработка локации города Припять будет закончена «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:23:03 PM): Осуществляется ли финансовая поддержка проекта? Или всё время разработки проекта движется на одном энтузиазме? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:24:27 PM): Скажем так, я сам финансирую проект «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:25:36 PM): Это немного необычно, ведь зачастую проекты создаются на одном лишь энтузиазме или при поддержке комьюнити. Если не секрет, сколько вы вложили в проект? Какова средняя зарплата моделлера у вас? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:27:30 PM): Думаю это лишняя информация, скажу лишь одно комьюнити не соберет нужные суммы «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:27:51 PM): Убедительный ответ. Какие проекты (разрабатываемые / в релизе) вы считаете самыми лучшими на ваш взгляд и почему? «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:30:54 PM): На мой взгляд SGM 1.7 в первую очередь из-за стабильности мода «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:31:28 PM): Назовите ещё пару, если это возможно. «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:32:13 PM): Не могу, пробовал играть в некоторые моды убивало желание играть нестабильность и баги «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:33:16 PM): Понимаю вас. Что же, и последний вопрос. Чего бы вы пожелали разработчикам модификаций? Как начинающим, так и Олдам так сказать. «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:36:55 PM): Пожелаю(банально) терпения и творческих успехов, а реально рассчитывать время разработки, поменьше времени тратить на пиар, побольше на изучение материалов по созданию. Также рекомендую использовать уроки и материалы Андрея Непряхина. «Союз Модмейкеров» (10 июля 2020 г. 9:44:55 PM): Спасибо вам за интервью! Хорошего вам вечера и успехов в разработке! Данное интервью будет опубликовано завтра в 12:00 по МСК. Ссылку на пост, я вам отправлю. «Разработчик проекта: Припять Живая Зона» (10 июля 2020 г. 9:46:02 PM): ?????? На этом всё! Спасибо за внимание? 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted July 14, 2020 Report Share Posted July 14, 2020 Pomyślałem sobie, że przetłumaczę wywiad, który wstawił @kamil190. Mam tylko nadzieję, że nie popełniłem zbyt wielu błędów, bo dosyć ciężko mi się tłumaczyło. Wielu słów nie znałem. Może nie wyszło najgorzej Wywiad z autorem projektu "Prypeć. Żywa Zona" Spoiler Udało nam się skontaktować z Артёмом Бушуевым i przeprowadzić z nim wywiad. Możesz zrobić sobie herbatę i usiąść wygodnie. Mam nadzieję, że spodoba ci się ten artykuł, ponieważ twórca projektu " Prypeć. Żywa Zona " wprowadził pewne innowacje w modowaniu na X-Ray. The Union of Mod Makers: Witaj! Jestem korespondentem społeczności "Union of Mod Makers" i chciałbym przeprowadzić z tobą wywiad. Oczywiście za twoim pozwoleniem. Deweloper projektu " Prypeć. Żywa Zona " Jasne. The Union of Mod Makers: Opowiesz nam coś o sobie ? Jak doszedłeś do modowania na X-Ray? Co do tego doprowadziło ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Było marzenie o stworzeniu w pełni wirtualnej Prypeci. Dlaczego na X-Ray ? Są tam wszystkie narzędzia. The Union of Mod Makers: Dlaczego obraliście tak ciężką drogę, aby odtworzyć Prypeć. Przecież można ją uprościć, to znaczy nie zwracać tak dużej uwagi na szczegóły. Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Zwracanie uwagi na szczegóły to pojęcie względne. Możliwe było budowanie pustych budynków, to okazywałoby się wielokrotnie szybsze, ale czy byłoby interesujące ? The Union of Mod Makers: Tak naprawdę to miałem na myśli szczegóły środowiska: śmieci itp. Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Uważam, że jest to konieczne. The Union of Mod Makers: Pracujesz sam, czy może w zespole ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Nie pracuję samemu. Nawet 10 osób pracowało ze mną w różnych momentach, teraz jest ich ze mną 7 The Union of Mod Makers: Jakie trudności napotkałeś podczas opracowywania projektu, który był najtrudniejszy ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Trudności z przyciągnięciem ludzi do projektu, brak materiałów fotograficznych i video, ograniczenia w silniku X-Ray, ogrom pracy w projekcie. Najtrudniejsza część to sama ilość pracy. The Union of Mod Makers: Czy kiedykolwiek pracowałeś z innymi programistami? Jeśli tak, to z kim konkretnie? Jak oceniasz wzajemną pomoc w modowaniu ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Wystąpiły interakcje z takimi projektami, jak Stalker-online, Prypeć 3D i właściwie GSC pod względem wymiany materiałów. The Union of Mod Makers: Czy masz problemy ze społecznością lub twórcami innych projektów ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Ogólnie to nie. The Union of Mod Makers: Czy planowane są inne projekty po wydaniu tego? Czy są jakieś przemyślenia na ten temat, czy to będzie koniec ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Myślę, że nawet po wydaniu projekt będzie przez pewien czas uzupełniany. The Union of Mod Makers: Wsparcie projektu nie jest nieistotną częścią modowania, ponieważ niektóre osoby po prostu znikają z horyzontu po jego wydaniu. Ile razy zdarzały się sytuacje, gdy zespół był na skraju zerwania i porzucenia wszystkiego ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Cały zespół zmieniał się wiele razy, w projekcie pracowało ponad stu modelarzy, projektantów tekstur, fotografów i innych. Jestem koordynatorem projektu od samego początku do dnia dzisiejszego. The Union of Mod Makers: Były więc chwile, kiedy chciałeś wszystko porzucić ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Wiele się wydarzyło i zdarzyło, ale prace nad modem zostaną ukończone. The Union of Mod Makers: Czy projekt jest wspierany finansowo ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona " Powiedzmy, że sam finansuję projekt. The Union of Mod Makers: Jest to trochę niezwykłe, ponieważ często projekty tworzone są z entuzjazmem lub przy wsparciu społeczności. Jeśli nie jest tajemnicą, ile zainwestowałeś w projekt ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona Myślę, że to zbędne informacje, powiem, że tylko jedna społeczność nie zbierze niezbędnych kwot. The Union of Mod Makers: Przekonująca odpowiedź. Jakie projekty (w trakcie opracowywania / wydania) Twoim zdaniem są najlepsze i dlaczego ? Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona Moim zdaniem SGM 1.7 wynika to przede wszystkim ze stabilności. The Union of Mod Makers: Wymień jeszcze kilka, jeśli to możliwe. Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona Nie mogę, próbowałem zagrać w niektóre mody, ale zabiły one we mnie chęć do gry ze względu na niestabilność i błędy. The Union of Mod Makers: Rozumiem cię. No i ostatnie pytanie. Czego chciałbyś życzyć programistom modów ? Zarówno początkującym, jak i doświadczonym. Deweloper projektu: " Prypeć. Żywa Zona Życzę cierpliwości i twórczego sukcesu. Spędzam mniej czasu na PR, a więcej na studiowaniu materiałów na temat tworzenia. Polecam również korzystanie z lekcji i materiałów Андрея Непряхина. The Union of Mod Makers: Dziękuję za wywiad ! Miłego wieczoru i sukcesów w rozwoju ! 1 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted July 16, 2020 Report Share Posted July 16, 2020 Terytorium budowy przedsiębiorstwa w Prypeci: Wszystkie obiekty detalizacji/szczegółowości miasta na jednym screenie na obecną chwilę: 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted August 8, 2020 Report Share Posted August 8, 2020 18 lipca - nieduże budynki na obrzeżach miasta - mało kto o nich wie, ale są po cichu tworzone. Wkrótce testy: Spoiler 19 lipiec - budynki i garaże: https://vk.com/album-41167035_273434765 20 lipiec - zaczęto pracować nad fabryką Jupiter: 22 lipca - kilka niedużych struktur. Kto wie, gdzie oni się znajdują: Spoiler 1 sierpnia - techniczna informacja: trwają prace nad stworzeniem globalnej lokacji Prypeć: Spoiler Dopracowanie i testy punktu kontrolnego (КПП): Spoiler Kontynuacja prac nad fabryką Jupiter: Spoiler 2 sierpnia - dwupiętrowy budynek w pobliżu PMK-35 (ПМК-35): https://vk.com/projektx?z=album-41167035_273741277 4 sierpnia: 6 sierpnia - mała przybudówka przy fabryce Jupiter. Wkrótce testy: Spoiler 7 sierpnia - zakańcza się detalizację przedszkola Złoty Kluczyk (Золотой Ключик): Spoiler Agitpunkt i blok mieszkalny 21. Detalizacja zakończona.: Pierwsze testy agitpunktu: Spoiler Testy budynku przy fabryce Jupiter: https://vk.com/album-41167035_273904051 Jeden ze szczegółów środowiska: 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted August 30, 2020 Report Share Posted August 30, 2020 14 sierpnia - handlowe centrum w czwartym mikrorejonie. Unikalny budynek zawiera w sobie cztery budynki, wśród nich Apteka 126, Jadalnia, dobra kultury i sklep. Detalizacja budynków została zakończona. Testy rozpoczęto.: Spoiler 15 sierpnia - przedszkole Złoty Kluczyk (Золотой Ключик). Pierwsze testy po detalizacji: Spoiler 16 sierpień - Trybuny Stadionu "Budowniczy". Pierwsze testy po detalizacji: Spoiler Zakończono detalizację osiedla 18. Wkrótce testy: 17 sierpnia - testy osiedla 18: Spoiler 19 sierpnia - obiekty Prypeci: 20 sierpnia - Budowniczy 32a sklep z różnymi towarami. Testy po detalizacji: Spoiler Dziecięcy Kombinat "Radosny" (Детский Комбинат Радостный) budynek 3. Testy po detalizacji. Link do albumu ze zdjęciami: [KLIK] 25 sierpnia - rozpoczęto globalne testy terenu: 27 sierpnia - globalne testy terenu Prypeci: 29 sierpnia - globalne testy terenu. Screen z pracy: 30 sierpnia - zakończono detalizację Szkoły numer 4. Idą prace nad detalizacją sklepu Rekord. Globalne testy terenu: Spoiler 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted September 6, 2020 Report Share Posted September 6, 2020 2 września - globalne testy terenu: 3 września - zmotoryzowany wózek: 6 września - nieduże budynki w pobliżu terytorium zakładu Jupiter: Spoiler Globalne testy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted September 11, 2020 Report Share Posted September 11, 2020 7 września - globalne testy: Zakończono detalizację budynku Towarzystwa Wolontariatu ds. Współpracy z Wojskiem, Lotnictwem i Marynarką Wojenną (Досааф): Przepompownia ścieków: Spoiler Zaczęto prace nad detalizacją szkoły numer 5. 9 września - zakończono detalizację miejskiej szkoły zawodowej (ГПТУ - городское профессионально-техническое училище): Spoiler Budynek Towarzystwa Wolontariatu... Zakończono detalizację, testy rozpoczęto: Spoiler 10 września - zakończono detalizację Dziecięcego Kombinatu Radosny Budynek 4: Album: [KLIK] Spoiler 1 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted September 20, 2020 Report Share Posted September 20, 2020 13 września - rozpoczęto testów detalizację miejskiej szkoły zawodowej (ГПТУ - городское профессионально-техническое училище): 14 września - testy detalizacji tejże szkoły: Spoiler 15 września - przedmioty Prypeci: Spoiler 16 września - sklep Rekord. Detalizacja zakończona. Testy: Spoiler 17 września - oranżeria w szkole 5. Detalizacja zakończona. Testy. Link do albumu: [KLIK] 18 września - oranżeria w szkole 4. Testy - link do albumu: [KLIK] Obiekty detalizacji 4 szkoły: Testy po detalizacji toalet na terytorium stadionu - link do albumu: [KLIK] Gospodarstwo domowe na stadionie Budowniczy ("Строитель") - link do albumu: [KLIK] 19 września - sklep spożywczy w drugim mikrorejonie. Detalizacja. Wkrótce testy: Zaczęto tworzenie modelu rynku spożywczego w Prypeci. Wcześniej planowano umieścić ten obiekt poza granicami lokalizacji. Teraz będą to pełnoprawne budynki z terytorium i piwnicami: Zaczęto dopracowywanie modelu starego KBO: 20 września - obiekty Prypeci. Kto wie, co to?: Spoiler 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted September 30, 2020 Report Share Posted September 30, 2020 20 września - model GSC, który prawie całkowicie został przeniesiony do Żywej Zony. Zamieniono tylko wypełnienie sklepu. Detalizacja zakończona. Testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] 21 września: Spoiler Budowniczych 40. Detalizacja, dopracowania, ustawienie i testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] Spoiler 22 września: Spoiler Sportowa 36. Początek detalizacji. Budowniczych 36. Detalizacja została zakończona. Testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] Obiekty Prypeci: 23 września: Spoiler Hydroplanowa 1. Detalizacja. Testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] Zaczęto detalizację Nowego sklepu spożywczego: 24 września - detalizacja zakończona. Testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] 25 września - detalizacja zakończona. Testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] 26 września: Spoiler Budowniczych 4. Testy po detalizacji: Spoiler Obiekt detalizacji sklepu: 27 września: Spoiler Budowniczych 6. Detalizacja zakończona. Testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] Obiekt detalizacji sklepu: Detalizacja nowego spożywczaka: Detalizacja sklepów Brzoza i Selchozprodukty (Сельхозпродукты) jest kończona. Wkrótce testy. Jeszcze jeden model, który został całkowicie przeniesiony z Zewu Prypeci: 29 września: Spoiler Budowniczych 7. Detalizacja trwa. Wkrótce testy: Detalizacja. Testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] Na terytorium jednego przedszkola w Prypeci: 30 wrzesień - Budowniczych 16. Detalizacja. Testy. Album ze zdjęciami: [KLIK] 1 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted October 23, 2020 Report Share Posted October 23, 2020 Pojawiły się nowe screeny. W sumie tylko tyle Spoiler Źródło 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted January 14, 2021 Report Share Posted January 14, 2021 Hotel Jaskółka: Spoiler Album: [KLIK] Przedszkole (Ясли сад): Spoiler Dom pionierów: Spoiler Stara kotłownia w Prypeci: Spoiler Inne: Spoiler Jubilejny - zamiana wewnętrznej części modelu: Baza ORS (База ОРС - Отдел Рабочего Снабжения): Szkoła 1: 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak77 Posted January 17, 2021 Report Share Posted January 17, 2021 Debarkadery (Wikipedia) Spoiler 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.