Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

b59abdca9761ad21f0a7c58ec606b05d.gif

Tytuł oryginalny: Связь Времён
Tytuł polski: Czas Sojuszu - Więź czasów

Deweloperzy:

Spoiler

1. makdm - główny programista i twórca questów.
2. Механик - scenariusz i questy.
3. denis2000 - modele 3D i kompilacja lokacji.
4. коля - modele 3D i tekstury.
5. Пилот - modele 3D i tekstury.

Podziękowania też dla innych twórców modów, których prace wykorzystano.


Platforma: Zew Czarnobyla 1.6.0.2
Premiera: 19.01.2018

Fabuła:

W dniu 19.01.2018 o 22:44, Anton Gorodecki napisał:

"Więź Czasu" jest finałową częścią serii, zaraz po "Punkcie odniesienia" i "Czasie Sojuszu". Dlaczego właśnie tak? Dlatego, ponieważ zdarzenia mające miejsce w pierwszych dwóch częściach są niewidzialnie ze sobą powiązane, zarówno założeniami jak i bohaterami. Głównym powodem jest jednak wpływ przeszłych wydarzeń na czasy obecne. Także to, czego dokonamy w tej części nieuchronnie wpłynie nie tylko na naszą przyszłość.

Główny bohaterem ostatniej części jest bandyta Paszka, który trafił w wir wydarzeń związanych z wszystkim, co wydarzyło się w Prypeci i co będzie działo się równolegle do zbrojnej konfrontacji zjednoczonych frakcji przeciwko "Świadomości-Z". Paszka to inteligentny i oczytany chłopak. Pomimo tego, że wychował się w środowisku bandytów, otrzymał niezłe wykształcenie od byłego naukowca, przebywającego u bandytów. Paszka nie jest typowym ideowym bojownikiem walczącym ze złem. Sojusz z jego ideałami jest mu obojętny, bardziej interesuje się własnym interesem i dobrem ugrupowania. Wszystko jednak zmienia się w tym świecie, w tym i światopogląd głównego bohatera. Nic bardziej mylnego - nigdy do końca nie będzie wierzył w ideę powszechnej jedności, nigdy do końca nie będzie ufał ludziom z Sojuszu, a Sojusz będzie odpłacać mu tą samą monetą, stale sprawdzając wiarołomcę. Proste życiowe prawdy pozwolą mu przemyśleć wszystko to, co dzieje się dookoła niego i działać po stronie Sojuszu.
W finałowej części projektu spotkacie się zarówno ze starymi, dobrze znanymi wam postaciami, jak i z tymi zupełnie nowymi. Spotkacie się również z głównym bohaterem pierwszych dwóch części trylogii - Diegtiarowem. Dowiecie się czym zakończył się projekt "Sobowtóry", do czego potrzebne były trzy klucze i czego strzegły, poznacie tajemnice projektu "Amazonka", przekonacie się, co przechowywane było kiedyś w tajnych magazynach zakładu Jupiter, poszukacie tajnych archiwów SBU, być może odkryjecie kilka tajemnic Czerwonego Lasu, będziecie pracować dla "Świadomości-Z", weźmiecie udział w pewnych operacjach Sojuszu, w tym i tych tajnych, poznacie ciekawe fakty pochodzące z przeszłości wielu postaci. Zobaczycie nowe anomalie i nowe artefakty. Znów będziecie szukać, ratować i eskortować. I bardzo często będziecie musieli WYBIERAĆ jak postąpić w danej sytuacji. Niekiedy wybór nie będzie tak oczywistym, jak będzie się wam wydawać. Od waszej właściwej decyzji zależeć będzie los wasz jak i wielu innych. Jeśli skutki nie będą natychmiastowe, okaże się brzemiennymi w przyszłości.
Deweloperzy, chyląc czoło przed tradycyjną koncepcją Stalkera, postarali się ograniczyć do minimum działania wojenne na wielką skalę, co nie znaczy że zapomnieli o głównej koncepcji projektu - sojuszu (Aliansie) wojskowo-stalkerskim - tymczasowym zjednoczeniu wszystkich ugrupowań dla celu walki ze wspólnym wrogiem. A od tego wątki fabularnego bardzo trudno jest uciec, nawet jeśli się bardzo tego chce.
To historia o Sojuszu, ale nie tylko. To opowieść o złożonych stosunkach międzyludzkich, o przeszłości jak i teraźniejszości. To historia która mówi, że nie ma innego losu, oprócz tego, który sami tworzymy.

 

Screeny:

Spoiler

d1ae5c0b0084e5a69fd0fab401e5e5f5251d292385e017121c1153258c323b1cffd213745fdcd12731244407.png&key=fb2a9c8581258d44de3c0b004295795.png&key=ee0641f1775764983cf9f343ca88ac3901a03387b06f9256b85947f5fdded27

Film z początku rozgrywki:

 

Dodatkowe informacje:

Spoiler

 

W dniu 19.01.2018 o 22:44, Anton Gorodecki napisał:

LOKACJE: Podstawowa gra: Jupiter, okolice Limańska (połączone lokacje Limańsk i Czerwone Las), Bar, Laboratorium X-5, Radar (niektóre z tych lokacji zostały nieznacznie przerobione na potrzeby projektu).

Freeplay: CEA, Dolina Mroku, Magazyny Wojskowe, Połączona Prypeć.

 

CECHY GRY:    

1. Wszystkie postacie w grze (NPC) są śmiertelne. W bardzo nielicznych przypadkach niektórym postaciom NPC-ów tymczasowo zapewniona będzie nieśmiertelność.
2. AtmosFear 3 i STCoP Weapon Pack 2.5. AtmosFear 3 posiada własne menu opcji. Tak więc każdy będzie mógł dostosować według swoich potrzeb zjawiska pogodowe.
3. Nieliniowość fabuły podstawowej. Często będzie trzeba wybierać między różnymi opcjami. Wybór nie będzie oczywisty, dodatkowo w niektórych przypadkach będzie on wpływał na dalszą fabułę podstawową.
4. Nowe unikalne anomalie.
5. Nowe modele postaci.
6. Wprowadzono efekt pragnienia głównego bohatera.  Jedzenie i medykamenty (oprócz bandaży), będą zwiększać je w różnym stopniu. Energetyki będą je obniżać. Główny bohater będzie posiadał w ekwipunku manierkę z trzema porcjami wody. Napełnić manierkę wodą będzie można u handlarzy i niektórych stalkierów. Pragnienie będzie można obniżyć, umieściwszy na pasie odpowiedni artefakt.
6. Ponieważ główny bohater jest bandytą, do modyfikacji wprowadzono umiejętność złodziejstwa. Główny bohater może okraść każdego stalkera, ale większość z nich jedynie raz. Żeby otrzymać tą umiejętność trzeba będzie przejść kurs nauki. Podnoszenie umiejętności będzie automatyczne i postępować będzie wraz z ilością udanych kradzieży.
7. Autorskie mini-gry i przerywniki filmowe.
8. Rozległy system osiągnięć, stworzony na zasadzie "aktywności" naszej postaci. Osiągnięcia są przydzielane warunkowo - zarówno te pozytywne jak i negatywne. Za uzyskanie osiągnięć pozytywnych Gracz będzie otrzymywał bonus. Negatywne osiągnięcia, poza wydźwiękiem moralnym nie będą miały wpływu na Gracza. Nie będzie można zdobyć wszystkich osiągnięć - niektóre z nich będą się wykluczały. Wszystkie zdobyte osiągnięcia można będzie obejrzał w odpowiedniej sekcji PDA.
9. Wprowadzono grę dowolną (ang. FreePlay).

 

Linki do pobrania:

Spoiler

Linki do moda:

https://yadi.sk/d/XA2394qi3RbUHj

https://yadi.sk/d/0N1pRGyn3RbLfr

https://yadi.sk/d/-su17WN13RaTCp

Torent:

ap-pro.ru/go?http://bigtorrent.org/engine/download.php?id=567679

Fix 1:

https://yadi.sk/d/TlTrjby93Rduft

http://rgho.st/7YKsrJZwy

Fix 2:

https://yadi.sk/d/vcFnKjnz3RwdD4

Patch kumulatywny (zawiera Fix 1 + Fix 2):

https://yadi.sk/d/4wxTgk3F3RwdBo

Wersja Repack, czyli gra i mod w jednym:

 

Mod do działania wymaga AtmosFear 3:

https://yadi.sk/d/lTR8uLLZ2k9hB

GOTOWY REPACK Z GOOGLE DRIVE: https://drive.google.com/open?id=1JnX2eDsn8A1nPXqyV9cZrL-6Ov8C2L8Z

 

Addon zmieniający wygląd ikon przedmiotów w ekwipunki, amunicja, broń, pancerze, artefakty, medykamenty itp

АДДОН ДЛЯ ВРЕМЯ АЛЬЯНСА 3: СВЯЗЬ ВРЕМЁН:

Spoiler

l6zH9oYwbM4.jpg&key=52fa7094543a5c24e044yAHThdqQuNo.jpg&key=f0bf2d7afe0361cb9f60

http://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/addon_dlja_vremja_aljansa_3_svjaz_vremjon/1-1-0-3060

Spawner:

http://stalker-mods.clan.su/load/stalker_cop/stalker_zov_pripjati/svjaz_vremjon_vremja_aljansa_3_spavner/1-1-0-3054

Instrukcja instalacji:

Spoiler

 

W dniu 20.01.2018 o 00:43, gawron napisał:

Instalacja na polską platformę.

1. Instalacja licencjonowanej gry COP 1.6.0.2
2. Instalacja AtmosFear 3 (wymagane).

    UWAGA! Instalator AtmosFear 3 daje możliwość wyboru ustawienia tekstur.
3. Kopia folderów gamedata i bin moda do głównego katalogu gry ze zgodą na zamianę (pamiętamy o kopii zapasowej naszego "bin").
4. Configs/text - usuwamy folder pol, kopia rus z przemianowaniem na pol.
5. Do gamedata/configs wrzucamy - localization.ltx
6. Przy próbie odpalenia mod wita nas wylotem:

  Pokaż ukrytą zawartość

Z gamedata/textures/act/Murants usuwamy 10 plików (od асе13_werewolf w dół do samego końca, czyli  do - асе13_werewolf_eye_bump). Wrzucamy: fixa.
7. Możemy grać.

 

W dniu 20.01.2018 o 08:01, smox napisał:

Instalacja wersji Repack, czyli gra i mod w jednym: 

1. Pobieramy Repacka.

2. Zmieniamy nazwę pobranego folderu tak, by nie było rus. liter na np. Czas Sojuszu - Więź czasów.

3. Klikamy na setup.exe, wskazujemy miejsce gdzie zainstalowana ma być gra.

4. W wyskakujących oknach nic nie zmieniamy, klikamy dalej. (Pewnie w jednym z nich jest możliwość wyboru ustawienia tekstur w AtmosFear 3, ale jest to w "krzaczkach", więc nie wiem która to opcja).

5. Instalujemy to co chce gra - directx i Visual C++

Repack zawiera AtmosFear 3, więc go nie pobieramy i nie instalujemy.

 

WYMAGANIA SYSTEMOWE:  Windows 64-bit, pamięć operacyjna nie mniej niż 4GB, karta graficzna z pamięcią co najmniej 1 GB.

Mod testowany przez twórców na Win7/10 w wersji 64 Bit. Karta graficzna z 1 lub 2GB pamięci. Pomięć operacyjna 4-6GB.

Mini FAQ

Spoiler

 

W dniu 19.01.2018 o 22:44, Anton Gorodecki napisał:

Pytanie: Nie oddałem okupu Siwemu. Upłynęło 6 godzin ultimatum i nic się nie dzieje. CZy tak ma być?

Odpowiedź: Należy wyjść za terytorium bazy i odejść od niej na minimum 200 metrów a fabuła ruszy dalej.

Pytanie: Otrzymałem podstawową umiejętność złodziejstwa, jednak kradzież mi nie wychodzi - miałem bardzo wiele nieudanych prób, niekiedy w ogóle się nic nie dzieje Co robić?
Odpowiedź: Trening czyni mistrza:) A dodatkowo:
1) Obiekt nie powinien cię widzieć w momencie obrabiania.
2) Odległość od obiektu powinna wynosić mniej niż metr.
3) Inni NPC nie powinni cię widzieć, kiedy próbujesz kogoś okraść.
4) Przy próbie złodziejstwa w nocy z włączoną latarką prawdopodobieństwo porażki wynosić będzie 100%.
5) Jest jeden haczyk, dzięki któremu szybciej można otrzymać osiągnięcie "Wyrywacz damskich torebek". Korzystać z tego nie zabroniono w grze, więc jeśli ktoś się domyśli...
6) Każdego stalkera można okraść tylko raz. Prawo wyjątku NIE zależy od waszej biegłości w umiejętności złodziejstwo a od właściwości fabuły.
7) Udana próba złodziejstwa w zadaniu fabularnym nie będzie zaliczana do zwykłego złodziejstwa, ale jako kolejny krok do otrzymania osiągnięcia "Wyrywacz damskich torebek".

Pytanie: Nie mogę przejrzeć wnętrzności mutanta. Dlaczego?
Odpowiedź: Ta funkcja działa tylko kiedy chcemy wyjąć z ciała mutanta do ponownego wykorzystania bełty od kuszy. Czy będziesz miał możliwość strzelania z kuszy, zależy tylko od ciebie.

 

Używanie transportera opancerzonego BTR:

Spoiler

BTR będzie dostępny dopiero we freeplay-u

W dniu 19.01.2018 o 22:44, Anton Gorodecki napisał:

Wsiadanie do pojazdu: (A);

Uruchamianie pojazdu (S);

Strzelanie: (Tab) nie dostępne.
Możliwy problem w sterowaniu: klawisze "naprzód" i "wstecz" czasami zamieniają się miejscami. Żeby się tak nie działo, BTR musi być ustawiony maską na północ.

Możliwe, że uruchomienie silnika wygląda tak jak opisał to @kondotier

Cytat

Uruchomić silnik - O . Jest to przycisk detektora i jak ktoś mu przypisze inny klawisz, to tak samo dotyczy silnika. Ale w poprzednich częściach aby silnik zaskoczył, slot detektora musiał być pusty.

 

 

Temat moda na AP PRO

stalker-call-of-pripyat---svyaz-vremyon-2018-pc--repack-by-serega-lus---459-gb.torrent

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Link do pobrania repack-moda z naszego forum, pozwala pobrać coś, co ma tylko 27kb. Chyba źle się załadowało.

A kierowanie transporterem to:

Kierowanie tymi samymi klawiszami jak dla kierowanie GG.

Siąść za kierownicą - F

Uruchomić silnik - O . Jest to przycisk detektora i jak ktoś mu przypisze inny klawisz, to tak samo dotyczy silnika. Ale w poprzednich częściach aby silnik zaskoczył, slot detektora musiał być pusty.

Z pokładowej broni transportera się nie strzela.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instalacja na polską platformę.

1. Instalacja licencjonowanej gry COP 1.6.0.2
2. Instalacja AtmosFear 3 (wymagane).

    UWAGA! Instalator AtmosFear 3 daje możliwość wyboru ustawienia tekstur.
3. Kopia folderów gamedata i bin moda do głównego katalogu gry ze zgodą na zamianę (pamiętamy o kopii zapasowej naszego "bin").
4. Configs/text - usuwamy folder pol, kopia rus z przemianowaniem na pol.
5. Do gamedata/configs wrzucamy - localization.ltx
6. Przy próbie odpalenia mod wita nas wylotem:

Spoiler

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : file_handle_internal(file_name, *buffer_size, file_handle)
[error]Function      : FileDownload
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\FS.cpp
[error]Line          : 169
[error]Description   : can't open file : 
[error]Arguments     : f:\gry 5\s.t.a.l.k.e.r. - zew prypeci\gamedata\textures\act\mutants\???13_werewolf_eye_bump.thm

 

Z gamedata/textures/act/Murants usuwamy 10 plików (od асе13_werewolf w dół do samego końca, czyli  do - асе13_werewolf_eye_bump). Wrzucamy: fixa.
7. Możemy grać.

z9eBhC7.jpg  ej4Ztno.jpg

Spoiler

qNeSNj5.jpg

EiA1koQ.jpg

mbHumv0.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
7 godzin temu, kondotier napisał:

Link do pobrania repack-moda z naszego forum, pozwala pobrać coś, co ma tylko 27kb. Chyba źle się załadowało.

Oj, @kondotier, widać, że nie masz wprawy w pobieraniu z torrentów:). By pobrać tego repacka trzeba mieć zainstalowany program np. qbittorrent lub μTorrent. Swoją drogą pobieranie z rus. torrentów, to sama przyjemność. Goście się nie szczypią tak jak zazwyczaj u nas. Pobiera się z max. prędkością. U mnie było to 25 minut.

Teraz tak, moim zdaniem lepiej pobrać repacka. Instalacja jest prostsza.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zmieniłem 1 posta, dodany sposób instalacji od @gawron, porady odnośnie obsługi transportera od @kondotier i @Anton Gorodecki.

No i zmieniłem cały opis fabuły moda i FAQ na ten zrobiony przez @Anton Gorodecki. :) Chyba się niepotrzebnie śpieszyliśmy z robieniem tematu bo wygląda na to on już sobie go przygotował wcześniej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instalacja wersji Repack, czyli gra i mod w jednym: 

1. Pobieramy Repacka.

2. Zmieniamy nazwę pobranego folderu tak, by nie było rus. liter na np. Czas Sojuszu - Więź czasów.

3. Klikamy na setup.exe, wskazujemy miejsce gdzie zainstalowana ma być gra.

4. W wyskakujących oknach nic nie zmieniamy, klikamy dalej. (Pewnie w jednym z nich jest możliwość wyboru ustawienia tekstur w AtmosFear 3, ale jest to w "krzaczkach", więc nie wiem która to opcja).

5. Instalujemy to co chce gra - directx i Visual C++

Repack zawiera AtmosFear 3, więc go nie pobieramy i nie instalujemy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dobre wieści bo akurat kończę BRAZ i repack już się pobiera, będzie coś nowego do postawienie i przetestowania :).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@smox - Być może, że z torrentami nie mam wprawy, ale znalezienie się w linku do niego "stalkerteam.pl", sugeruje że jest na naszym forum.

Gdyby to był link bezpośredni skądś tam, byłoby jasne. A tak, już chciałem kogoś pobłogosławić, że pobrał tego repacka i wstawił u nas. Nie mam kogo :unsure:

A byłoby to bardzo przydatne, patrząc pod kątem ewentualnego spolszczenia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Wiem @kondotier, że nie pobierasz z torrentów. Jednak pobranie rus. Repacka, to nie jest groźne, tym bardziej, że sam to pobierałem i jest ok. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekam, aż minie run na moda i obciążenie serwerów, i pobiorę tradycyjnie. Chyba że jakaś dobra dusza tego repacka choćby czasowo wstawi do jakiejś pobieralani.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Trafiłem do bazy, i tutaj zadanie - odnaleźć schowek Najemników. Kod wyniknie nam z dialogu z mechanikiem. Oto lokalizacja; patrzy kto chce:

Spoiler

kod 6417

ss_cichy_01-20-18_15-04-04_(jupiter).jpg

ss_cichy_01-20-18_15-04-08_(jupiter).jpg

ss_cichy_01-20-18_15-04-25_(jupiter).jpg

ss_cichy_01-20-18_15-04-32_(jupiter).jpg ss_cichy_01-20-18_15-05-05_(jupiter).jpg

I coś dla oka...

ss_cichy_01-19-18_21-01-24_(jupiter).jpg ss_cichy_01-19-18_21-01-25_(jupiter).jpg ss_cichy_01-19-18_21-01-38_(jupiter).jpg

 

@kondotierhttps://drive.google.com/file/d/1JnX2eDsn8A1nPXqyV9cZrL-6Ov8C2L8Z/view?usp=sharing

LINK DODANY DO #1 POSTU - GOTOWY REPACK Z GOOGLE DRIVE.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@cichy - Niech Cię los wynagrodzi tym o czym marzysz :048: . Pierwsza seria skoków, akurat równo z pobieraniem :006: .

DODANO.

W repacku jest już ten Atmosfer, ale jak pisał @cichy, instalowanie jest w robalach.

I tu moje pytanie. Czy w czystym Atmosfer, tym który trzeba było dodawać, instalator jest po polsku? Bo jeśli tak, to czy ponowne go dodanie, ale już z widzialną możliwością wyboru może rozwiązać problem? Bo popsuć instalacji nie powinno.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Ponawiam pytanie do znawców, co się stanie jak na repacka ponownie nałożę fiksa Atmosrefr. Ma on jakiś instalator, który pozwoli mi świadomie wybrać ustawienia?

Względnie, czy mógłby ktoś wstawić screeny z fragmentem jego instalacji, odpowiadającymi tym fragmentom w robaczkach z repacka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie się rozchodzi o to, czy Atmosfer ma instalator, czy jest w formie gamedaty. Choć przypuszczam, że z instalatorem, tylko w jakim języku i czy taki sposób użycia pozwoli na wybór własnych ustawień, a potem w trakcie gry ewentualnych zmian, bez zaczynania nowej.

Mając postawionego moda, można sprawdzić pytanie na temat zmian podczas gry. Gdybym to zrobił sam i nie przyniosło skutku, byłaby to musztarda po obiedzie. A wyjaśnienie, przyda się i innym graczom.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki Nie myli się tylko ten, który nic nie robi. Ja to zapamiętałem jeszcze z Gladiatora. Dopiero porównanie rozmieszczenia liter na rosyjskiej klawiaturze ( tej z google ) z naszą, określiło nasze klawisze. A sprawa z usuwaniem detektora ze slotu wyszła w praniu. Było mi łatwiej, bo nie grywam na ustawieniach domyślnych, a na swoich. Więc "O" mi nie uruchamiało, choć nie miało nic przypisane. Chimeryczność modów.

DODANO: Zauważyłem, że niektórzy forumowicze przejawiają zainteresowanie wcześniejszymi wersjami. Informacyjnie dla nowych i przypomnienie dla weteranów. Nie gramy w Gladiatora. Znalazł się on w całości w modzie:

https://stalkerteam.pl/topic/6159-czas-sojuszu-1-część-serii/

wraz z kontynuacją.

A zaczynać przygodę z tą serią należy od:

https://stalkerteam.pl/topic/7154-czas-sojuszu-prypeć-czas-rozliczeń-2-część-serii/

Gdyż jest to mimo nr 3, pierwsza część modyfikacji.

I jednocześnie tych którzy w te mody nie grali, szczerze zachęcam.

Niekonwencjonalna fabuła i niekonwencjonalne rozwiązania, nie pozwolą się nudzić. Co z bardzo dobrą optymalizacją moda, daje satysfakcję z gry.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Poczekajmy trochę. Niech Rosjanie pograją i wyłapią błędy. Już pojawił się patch nr 1, a wiadomo ile ich jeszcze będzie?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się


×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność