Skocz do zawartości

Czas Sojuszu - Więź czasów (III część serii)


Rekomendowane odpowiedzi

Na razie to ktoś z nas mógłby dobrze zapoznać się z tym modem, ukończyć go i wypowiedzieć się o jego jakości. Dobrze byłoby też poczekać na wyłapanie większości błędów przez graczy rosyjskich. Rosjanie mają bardzo skrajne opinie o tej modyfikacji. Nie wypowiadam się, ponieważ nie grałem.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Khorne85cze - Jeszcze za wcześnie na spolszczenie. Sądzę, że tłumacze wezmą się za niego, ale jak przyjdzie sygnał, że nie będzie patchy, wymagających tłumaczenia.

A to coś dla zwolenników stalkerek.

ss_administrator_01-25-18_19-02-52_(jupiter).thumb.jpg.faf64bea9040b5e9e59bf19882c6c701.jpgss_administrator_01-25-18_19-03-26_(jupiter).thumb.jpg.258f350282a56781558f768e12c34606.jpgss_administrator_01-26-18_16-20-34_(jupiter).thumb.jpg.07f1f6464cfada25a23ff2c3974f0f78.jpgss_administrator_01-26-18_16-24-57_(jupiter).thumb.jpg.2e1f79419b805f26b820076395b35ab4.jpg

Ładnych widoków.

ss_administrator_01-24-18_14-40-37_(jupiter).thumb.jpg.636936896ecc82833431efc05d4848b5.jpgss_administrator_01-24-18_21-08-52_(jupiter).thumb.jpg.2c3d299395d7609fb5e648a15b233273.jpgss_administrator_01-25-18_14-24-22_(jupiter).thumb.jpg.f5509f0aa1b220d235f2780feff27cdf.jpgss_administrator_01-26-18_16-28-56_(jupiter).thumb.jpg.095bc9473a99a2c091993992602af2b6.jpgss_administrator_01-26-18_19-12-44_(jupiter).thumb.jpg.a3afcda29d6e481d429fadd8b1b616e2.jpgss_administrator_01-26-18_20-04-47_(jupiter).thumb.jpg.7b7a710b60cbc55f3e0386f7c97b427d.jpg

Tak bez zdejmowania kombinezonu?                                         Miód na serce zatwardziałego zwolennika Monolitu

ss_administrator_01-24-18_14-48-58_(jupiter).thumb.jpg.6f8ed45d367b1e0f70d0a1bef60da950.jpgss_administrator_01-26-18_18-59-59_(redlim).thumb.jpg.da7126c584ced1cdc080340dd549ca48.jpg

 

ss_administrator_01-26-18_14-46-44_(jupiter).jpgss_administrator_01-26-18_17-38-57_(jupiter).jpg

 

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki - Jestem na początku rozgrywki, ale już mogę powiedzieć, że fabuła jest bardziej niż nietuzinkowa, jest co robić i się nie nudzić. Już dwa razy zgubiła mnie rutyna, więc trzeba myśleć. Są możliwości wyboru, zmieniające sposoby osiągnięcia celu. Zbalansowane oddziaływanie przy strzelankach. Łatwo nie jest, ale jak się zorientowałem w możliwościach mutantów i NPCów, to po problemie. Jest system osiągnięć, w którym o warunkach na osiągnięcie dla jednych mamy wyjaśnione co zrobić, inne daje sam mod. Istnieją emisje, psi burze i kwaśne deszcze.  Miejsca ukrycia wskazywane, ale jest ich mało, albo trzeba o nie powalczyć i zdążyć. GG męczy pragnienie, a ma tylko jedną manierkę na trzy hausty. Woda do kupna tylko u handlarzy i nie tanio. Ratunek w energetykach, nie przeszkadzających spać. Lub zdobycie arta zmniejszającego pragnienie o połowę. Miejsc do spania jak na lekarstwo. Stopniowe uzyskiwanie dostępu do teleportów.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podbicie tematu.

W nawiązaniu do poprzedniego tematu. Jak u Hitchcocka, najpierw trzęsienie ziemi, a potem jeszcze gorzej. Moja zapobiegliwość w gromadzeniu sprzętu poszła na nic. Ograbiony, musiałem zbierać od nowa. Ale są w Strefie dobrzy ludzie tak jak te stalkerki na screenach. Nie pozwoliły działać w sweterku i z nożem w zębach. Mod się rozkręca.

ss_administrator_01-27-18_17-31-39_(jupiter).thumb.jpg.2d4f2ca704802ae0cb87c625324a0ed2.jpgss_administrator_01-27-18_18-19-26_(jupiter).thumb.jpg.2255e75a6cd5ce082801c853e342142e.jpg

Tak, tak, to stalkerka ze swoją bandą zmutowanych stalkerów.

A tu coś dla koneserów. Chciałem ją okraść, ale się zapatrzyłem i nic z tego nie wyszło.

ss_administrator_01-27-18_19-26-31_(l05_bar).thumb.jpg.bb1104278bf5b7b31b5094bcc4c2fd6c.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton GorodeckiO każdym modzie będą zawsze różne oceny i komentarze.Nie ma takiego,aby podobało się wszystkim.Ale ten mod jest bardzo dobra i kompetentna praca autorów, wiele ciekawych rzeczy w fabule.Nie ma absolutnie nietypowe ruchy.Inny świat jeszcze nigdzie w modach nie spotkałem.Chociaż,dla mnie osobiście,przejście było proste.Jestem przyzwyczajony do R. E. B. O. R. N. więc tutaj wszystko szybko decydował.

@kondotierИзбавиться от рюкзака будет тяжело,я думаю.Похожий вопрос я только один раз встречал на форуме,но автор мода ответил,что надо ждать фриплея и там будут квест с этим заминированным рюкзаком,а без этого избавиться нельзя вроде.

 

Pozbyć się plecaka będzie ciężko,myślę.Podobne pytanie mam tylko jeden raz spotkałem się na forum,ale autor moda odpowiedział,że trzeba czekać freeplay i tam będą quest z tym заминированным plecakiem,a bez tego nie można się pozbyć takiego.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LIQUIDATOR - Так и плохое дело с этим рюкзаком. Прийдеться тащить. Но у меня есть вопрос. Валяется в инвентаре какой-то ключ до сейфа. Не могу вспомнить, к какому? Поможешь?

Źle się stało z tym plecakiem. Przyjdzie dźwigać balast. Ale mam pytanie. Mam w inwentarzu jakiś klucz do sejfu. Nie mogę sobie przypomnieć do jakiego to. Pomożesz?

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier я думаю.это на Янове сейв,в кабинете Седого.Там хорошие артефакты лежат,но если атаковать  Янов в одиночку будет много работы.Там человек 30-40 врагов.Надо дождаться пока будет по сюжету квест "захватить Янов",чтобы не в одиночку это всё делать

 

myślę.to na Janowie zapisać grę,w gabinecie Siwego.Tam dobre artefakty leżą,ale jeśli atak Janów sam będzie dużo pracy.Tam człowiek 30-40 wrogów.Trzeba poczekać, aż będzie na działce o quest "uchwycić Janów",aby nie sam to zrobić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@LIQUIDATOR Спасибо. Теперь у меня Янов заперт. И когда через двери убил непися внутри, текущие задание провалилось. Буду ждать с проверкой.

Tłum: Dziękuję. Teraz u mnie Janów zamknięty. I kiedy przez drzwi zabiłem NPCa w środku, zadanie bieżące zostało zawalone.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widzę, że dzisiaj usunęli z tematu ten Fix 2 i patch kumulatywny, pewnie coś bardziej pierdzielił niż naprawiał. Na razie wstrzymałbym się z instalacją.

A jak ktoś już wrzucił to proponuję zainstalować moda od nowa  tylko z Fixem 1, no i wrócić w saveach do momentu z przed gry z Fix 2.

 

Dobra są już nowe wersje:

Fix 2:

https://yadi.sk/d/vcFnKjnz3RwdD4

Patch kumulatywny (Fix 1 + Fix 2)

https://yadi.sk/d/4wxTgk3F3RwdBo

W niektórych przypadkach może okazać się, że wasze save-y są niekompatybilne i trzeba zaczynać grę od nowa ;)

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Postaram się dzisiaj sprawdzić ten fix 2, bo fix 1 miałem nałożony.  Przeszedłem już część zdarzeń naprawianych przez fix2 i u mnie nie wystąpiły. Natomiast właził mi w anomalie NPC, nie wymieniony w fixie, kiedy tylko odszedłem od niego za daleko i szedł własną drogą, a nie po moich śladach.

A teraz kolejna porcja zrzutów.

Wejście do Sztabu Sojuszu.

ss_administrator_01-28-18_18-53-54_(l05_bar).thumb.jpg.6f9a27dfb8c2b3990523beb273b33122.jpg

Zrzuty widokowe.

Spoiler

              Wygląd teleportów w dzień                                                                        i w nocy

ss_administrator_01-30-18_15-07-16_(jupiter).thumb.jpg.0d878b665686a0613fc4a0355fa77d4e.jpgss_administrator_01-30-18_20-08-19_(jupiter).thumb.jpg.58c0020a56ff1704e21d459d7803e96f.jpg

                                                                Niebo po emisji jeszcze długo "kolorowe".

ss_administrator_01-29-18_15-22-15_(jupiter).thumb.jpg.975f5fbdf7f9db4e8d6b713ce836d629.jpgss_administrator_01-30-18_19-58-00_(jupiter).thumb.jpg.b2252bcd507d63e0a91937c1c321c2c3.jpg

                                                                               Urokliwe noce

ss_administrator_01-30-18_13-12-29_(l05_bar).thumb.jpg.1acd0655d0173655e51d29fee828ec91.jpgss_administrator_01-30-18_19-43-40_(jupiter).thumb.jpg.3e1382ffe3a0330fb25a9a9321d49134.jpg

                  Niebo odbite w wodzie rozlewisk.                                   Tak czytamy wiadomości z fleszek w tablecie (PDA)

ss_administrator_01-30-18_14-19-07_(jupiter).thumb.jpg.2cbc246ffd1ee71cc2a046f927144dd0.jpgss_administrator_01-29-18_13-31-59_(l05_bar).thumb.jpg.4f8dcc4d5a24352b520275393044a3c8.jpg

 

Aby nie było zbyt cukierkowo, to walczymy o życie ze zgrajami mutantów.

ss_administrator_01-30-18_18-51-50_(redlim).thumb.jpg.a4d8510af368fdba71e9ca2d74b887d9.jpg

Mod jest inaczej skonstruowany, niż poprzednia część. Już nie dostajemy full wypasu na zadania, ale sami musimy o siebie zadbać. Bohater to

Spoiler

Brat bliźniak Aleksandra Diegtiarowa, Paweł. Zostali rozdzieleni przy porodzie i nic o sobie, aż do spotkania w tym modzie nie wiedzieli.

kochliwy rzezimieszek żyjący z kradzieży, będących jednym ze sposobów zdobywania wyposażenia, oraz najmowania się do wszelkich szwindli za kasę, w czym dopingują go urocze i "urokliwe" stalkerki. Lokacje moda otwierają się przed nami, po wykonaniu zadań, w których musimy się wykazać chytrością, ale też torować sobie drogę karabinem. Jest konieczność wcześniejszego zagrania w poprzednie wersje, gdyż inaczej nie będzie gracz umiał posłużyć się teleporterem w Bazie Sojuszu, oraz będzie miał problem zrozumienia współpracującego Monolitu i wrogiej Świadomości-Z.

Co mnie w modzie razi, to ten nibyniemiecki język bioników wysyłanych prze Świadomość -Z. Ale można się przyzwyczaić. Ale też czas trwania emisji, psi burz i kwaśnych opadów. Na screenie widać ile to jest czasu gry, więc w rzeczywistym można swobodnie pójść sobie kawę zrobić. Oczywiste, że takie zbiegi trzy w jednym nie są częste, ale są.

ss_administrator_01-24-18_18-05-47_(jupiter).thumb.jpg.bfd81568b14edd57ea9c1674d80dd153.jpg

Ciekawym zaś jest połączenie lokacji Limansk z Rudym Lasem. Przez tunel przechodzimy bez teleportu, a mimo to na obu końcach mod nie dostaje teksturowej czkawki, jaka często występuje na lokacji Rostok-Bar przy posterunkach. Takie rozwiązanie jest godne pochwały i mogłoby być wprowadzone pomiędzy wszystkimi stykającymi się lokacjami.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie przerwał, a wpis o czym innym, więc jeden pod drugim.

Kilka screenów z lab X-5 i sposób prowadzenia w nim walki.

ss_administrator_01-31-18_20-36-30_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.bf42993db5b1d5c8adb71ee23828d311.jpg

Spoiler

Na noże i tego skutki

ss_administrator_01-31-18_20-33-14_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.f99a44f7e43032d50b6f78f6db541f70.jpgss_administrator_01-31-18_20-28-56_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.457fe83093ed0616121ec5e5c3eaf046.jpgss_administrator_01-31-18_20-25-27_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.ad4e997f398eafae45c2a8c38e72fa90.jpgss_administrator_01-31-18_20-44-58_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.19e98226b1a8de25417d9800b78af306.jpg

Wygląd labu

Tak wchodzimy

ss_administrator_01-31-18_20-23-38_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.dab506a5c2d7ff8d71a0c9f25ca041bb.jpgss_administrator_01-31-18_20-34-45_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.26d7ec5b5a6a8a496f5cc2f15c0832e4.jpgss_administrator_01-31-18_20-37-54_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.3a0c5020669e7fae8ad32a60df1c92f6.jpgss_administrator_01-31-18_20-37-14_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.0d7e5b12700fac1ac5f1757da1b3efab.jpgss_administrator_01-31-18_20-48-17_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.de2551e5c0e29fad46997ae0c8736dbf.jpgss_administrator_01-31-18_21-04-48_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.a06623f5e3c0a0babfe1237877235de6.jpg

A tędy do wyjścia. Do widy, po schodach na górę i do drzwi.

ss_administrator_01-31-18_21-37-36_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.218f4452aca05397f8904dba83556230.jpg

 

ss_administrator_01-31-18_20-55-11_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.432a60a809192d9a6bae9a71cee82189.jpgss_administrator_01-31-18_20-55-42_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.7b3d5d369eb37146aef2c8ec7d86132b.jpg

 

No i chyba najważniejsze.  Wygląda na to, że po dodaniu patcha nr 2 lub kumulatywnego, jednak jest potrzebna nowa gra. U mnie najpierw nałożyłem nr 2, uruchomiłem moda i z grą problemu nie było. Ale chyba patch nie zadziałał. Wcześniej miałem Abakana z możliwością podłączenia podlufowego beż abgrejdu. Czyli że powinno mi podlufowy zrzucić. Mogłem jednak dalej go zdejmować i nakładać. Ale co gorsze, nie zadziałała poprawka możliwości noszenia hełmów do egzoszkieletu. Nie ma on od razu noktowizora, a byłby przydatny. A SEVA nie ma i brak możliwości apgrejdowania noktowizora. Może któryś z naszych mechaników zrobiłby zmiany w jej pliku, dodające go bez abgrejdu.

Następnie nałożyłem kumulatywny, z takim samym skutkiem. Za daleko jestem, aby powtarzać.

 

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.

@kondotier Sprawdź ten plik. Sam nie sprawdzałem bo nie gram jeszcze w tego moda, ale pobrałem pacz kumulatywny i z niego zmieniłem właściwości SEVY powinna  być z PNW trzeciej generacji.

Pozdrawiam

outfit.ltx

A tu jest z PNW-3 i odblokowanymi pięcioma slotami na arty

outfit2.ltx

A  tu dodałem jeszcze +50kg udźwigu

outfit3.ltx

Edytowane przez Andre Woz
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Andre Woz - Dziękuję. Ale sprawdzał będę dopiero jutro. Dzisiaj już nie pogram, nie jestem w nastroju. Pogrzeby mnie tak dołują.

DODANO. @Andre Woz

Wstawiłem tę najmocniej zmienioną wersję. Zadziałała.

Udoskonaliłem pozostałe parametry na maksa i idę wypróbować w boju. Potem sprawdzę, jak będą wyglądały koszty remontu. Do tej pory biegałem w takim "Raiderze", o zwiększonym przez moda udźwigu, udoskonalonym na maksa. Nie był może najodporniejszy, ale nawet uszkodzony prawie do zera, nie dawał dużych kosztów naprawy. Zaledwie 9000, przy 300000 w skarbonce. I naprawiali go wszyscy mechanicy.

KOLEJNE DODANIE.

Aby zabrać tę skrzynkę,                                                               trzeba było w X5, już nie na noże, ale ostrą strzelanką                                                                                                   utorować  sobie drogę poprzez pancernych bioników.

ss_administrator_02-03-18_15-33-23_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.36efaee58dfd5343789c714958db3348.jpgss_administrator_02-03-18_15-13-48_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.923540c318ba5355e853e4c6baf6220b.jpg

Bardzo zmyślne i przewidujące "sztuczniaki".

ss_administrator_02-03-18_15-17-54_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.7ee6bc63d06546666903fc9298e298f7.jpgss_administrator_02-03-18_15-19-41_(l15u_pripyat_und).thumb.jpg.aaa964f58509b457d03916c3d553e3c6.jpg

A ci na screenach, to połowa tych co byli. Ale nie było możliwości pstryknąć im fotkę za "życia". Skrzynkę mam, ale to nie koniec boju. Przyjdzie powalczyć i powysadzać. Lab fikuśny, skryte pomieszczenia na wysokości półpięter. Oj, dobrze trzeba główkować aby je znaleźć.

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox

Ja powiem tak nie jestem fanem Czasu Sojuszu bo dla mnie ten md to taka bardziej rzeźnia. Pograłem trochę w główny mod i prolog. Nie za bardzo moje klimaty przez tą ciągłą rozwałkę.

Ale skoro 2 pierwsze części są spolszczone chciałbym mieć i ostatnią część po polsku. Kiedyś na pewno całą trylogię sobie pyknę. Może 3 części jako całość wypadną całkiem fajnie. Ja bym bym był za spolszczeniem ostatniej części. Nawet zglaszam się do testowania :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@smox - Porównując stan mojej gry z odcinkami gameplayów, to zbliżam się do jego końca. Sojusz frakcji jest w nim drugorzędny. Pierwszoplanowe jest ugrupowania złodziejaszków, którego członkiem jest Paweł Diegtiarow ( nie Aleksander=Sasza ) czyli Pasza.  I to jego losy są pokazane w modzie. Czasem musi postrzelać i to ostro, tak do mutantów jak i NPCów, jak i walczyć z nimi na noże. Zaletą moda jest to, że w starych, znanych z podstawek bazach ugrupowań, za wyjątkiem zlokalizowanego w Barze Sztabu Sojuszu, niewiele się dzieje.

ss_administrator_02-02-18_14-45-00_(l05_bar).thumb.jpg.c624f3ab6294d3c315e95535511db365.jpg

Zostały one poprzenoszone do tych obiektów, które były wykorzystywane do zadań pobocznych, przez co rutyna idzie w zapomnienie. Scenariusz, w którym GG jest bandytą-złodziejaszkiem, też jest odmienny od nam już znanych przeróbek. Przechodzi specjalne szkolenie pozwalające mu okradać innych NPCów. Co ukradnie, zależy od ilości okradzionych. Za aktywność w modzie dostajemy osiągnięcia. Co trzeba zrobić aby dostać jest opisane w PDA. Z tym, że znaczącą większość dostajemy od moda, bez wiedzy o kryteriach. Są to osiągnięcia pozytywne, jak i nie pozytywne.

ss_administrator_02-03-18_14-01-22_(l05_bar).thumb.jpg.3b860af71ba3471abf1986dfb69c241e.jpg

Jest nowe laboratorium X5, w którym wykonujemy kilka ciekawych zadań. Screeny z niego są we wcześniejszych wpisach. W jednym z zadań przenosimy się do sztucznie stworzonej Strefy i spotykamy duchy ( nie dusze ) zmarłych i zabitych NPCów.

W modzie mamy możliwość wyboru rozwiązań otrzymywanych zadań. Zadania sugerowane, są na zielono. Wybieramy je obowiązkowo, jeśli druga możliwość to odmowa. Jeśli sugestii jest więcej, mają różne kolory. Wszystkie prowadzą do zaliczenia zadania, ale różnymi sposobami, trudniejszymi od zielonej. W trakcie ich realizacji, znowu mamy wybory.

Jest też wiele stalkerek, zwykłych kobiet, jak i zmutowanych. Mają swój udział w scenariuszu, a nie są tylko dekoracją.

ss_administrator_02-03-18_23-15-28_(redlim).thumb.jpg.0a1479c655ee6fdc882b2a9d6e80982e.jpg

Ale jest takie coś. Przy ważnych zadaniach, słyszymy myśli GG. Nie jest tego dużo, ale trzeba to dać w formie dodatkowych napisów. Nie powinno to sprawić kłopotów @Ranger801, bo to podobne jak w Fotografie.

Mod bardzo dopracowany graficznie, czego dowodem mogą być wstawione już screeny, ale też bardzo stabilny. Miałem mały kłopot w świecie zmarłych z wczytaniem zapisów, ale patrząc na inne rozwiązania w modzie, to chyba założone, aby walkę z zombiakami tylko nożem ukończyć bez zginięcia. Bo po ich likwidacji było już w porządku. Mnie się gra przyjemnie, bezstresowo i mam przyjemność z gry. Sądzę, że i inni też tak moda docenią.

Jakbyście teraz zaczęli tłumaczyć Więź, to kolejnym powinien być mod UZI. Mam go już za sobą i polecam.

 

 

  • Dodatnia 5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nikt nie przerwał, więc muszę sam pod sobą.

Ukończyłem podstawową część moda. Na screenie ostatnie dialog w tej jego części. Zielony wybór, to koniec gry.

Sprawca całego zamieszania leży martwy.                                                            Rada Sojuszu robi nam propozycje.

ss_administrator_02-04-18_21-54-06_(jupiter).thumb.jpg.8e29038c6653f1e06b128a49dcdac3f8.jpgss_administrator_02-04-18_21-52-06_(jupiter).thumb.jpg.4273a2d461162f7f13004103f5d7a7fb.jpg

Żółty wybór i jesteśmy we freeplayu.

To nowy naczelnik sojuszu, A. Diegtiariow, brat GG.                                             Można jeździć BTRem, ale nie znajdziemy wtedy schowków.

ss_administrator_02-04-18_22-01-45_(l05_bar).thumb.jpg.3b3c01c010e06d640d9f9efed15d10ba.jpgss_administrator_02-04-18_22-34-33_(k01_darkscape).thumb.jpg.d4fe359e0274047874c0a0f6f6d821a7.jpg

Wybrałem go i małe zaskoczenie. Myślałem że będę sam latał po pustych lokacjach, ale nie. Od razu stawiają człowiekowi zadania i warunki. Czyli jeszcze nie skończyłem gry.

ss_administrator_02-04-18_22-35-49_(k01_darkscape).jpg

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdy wszedłem do Anomalii Magnes (Магнит), to zobaczyłem zaminowany plecak. Chciałem go podnieść, ale się nie dało - ciągle wypada. Już rozumiem dlaczego ta anomalia nosi nazwę Magnes. Otóż, kiedy otworzyłem inwentarz, to nie było moich broni. Wydaje mi się, że są w tym plecaku. Lepiej, aby zdjąć broń ze slotów przy wchodzeniu w tą anomalię, wtedy nam nie zabierze.

 

ss_kamil190_02-05-18_12-28-20_(jupiter).thumb.jpg.0ee1c4a1b3ce3dbdd280d5c19379592a.jpgss_kamil190_02-05-18_12-28-22_(jupiter).thumb.jpg.765d06e9515e9119c0608ed4ef030553.jpgss_kamil190_02-05-18_12-28-31_(jupiter).thumb.jpg.383cdffc8eb16d41a7ec5f52a92c5e8d.jpgss_kamil190_02-05-18_12-28-55_(jupiter).thumb.jpg.999ef25f96bfcb5e7ff9ab4c71621195.jpg

A taki mnie potwór przywitał raz (strasznie trudny do zabicia :rapidfire:):

 

ss_kamil190_02-05-18_11-21-57_(jupiter).thumb.jpg.9c6f553c735427c1679578458fabfb2b.jpgss_kamil190_02-05-18_11-21-59_(jupiter).thumb.jpg.168ea1653524e9fb9fea41ea77819fff.jpg

 

 

 

Kolejny (to artefakt go pokonał, podobno ma się ten potwór przemienić w człowieka):

 

ss_kamil190_02-05-18_15-06-21_(redlim).thumb.jpg.01a37929474f52db5f06876a76f17f3d.jpgss_kamil190_02-05-18_15-07-16_(redlim).thumb.jpg.10148d0884b9613bc6378d8b380eba35.jpgss_kamil190_02-05-18_15-07-21_(redlim).thumb.jpg.b67cdb62dd2dbaf273ccd1632604a92e.jpgss_kamil190_02-05-18_15-07-24_(redlim).thumb.jpg.0749b0b9efa86de729e11fdd16d95cb4.jpg

Jeszcze jedna informacja: anomalia Anty-grawi (Антиграви) to zabiera nam posiadaną broń, kiedy trzymamy ją w rękach.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190 - plecak można zabrać, przesuwając go na kucaka poza rejon anomalii. Jak się go podnosi za wcześnie, to wraca do punktu początkowego. Ale chyba będzie na niego zadanie, bo potrzebny jest specjalny mechanik.

@tom3kb - To raczej nie free play, a normalny mod. Działa się wg postawionych zadań ( próśb - tak je nazwano ) i jest ich sporo. Ostra jazda.

Za to dostajemy ładne nagrody.

ss_administrator_02-05-18_12-57-57_(k01_darkscape).thumb.jpg.fb66ae2355a045263af7e943f7fc784a.jpgss_administrator_02-05-18_13-50-23_(k01_darkscape).thumb.jpg.3b9c9348817f160fd2936e4bfaa5b686.jpg

A stalkerki są nie tylko piękne, lecz i wojownicze, na równi ze stalkerami.

ss_administrator_02-05-18_18-21-51_(l05_bar).thumb.jpg.391188ebe12cb5143de514e248a71a3f.jpgss_administrator_02-05-18_21-47-38_(jupiter).thumb.jpg.8200be0ac78d274d70b1ea0c1f0b870a.jpg

Tej powyżej można z przyjemnością dać buziaka.                                                A wskazywaną moim celownikiem pijawę to ona ubiła, ratując mi dupsko.

Jeden z gameplayowców, ma wersję pokazująca we freeplayu schowki. Dla ułatwienia wklejam zrzut ekranu z nimi w Parowie.

5a78d6bc42bb0_SchowkiParow.thumb.jpg.759a0eda93409c58772bdcf644192455.jpg

Przyjemnego szukania.

Ja też trafiłem na Strongława. Gauss jednak był niezawodny.

ss_administrator_02-05-18_21-11-01_(jupiter).jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kondotier Te schowki w Mrocznym Parowie to pokazują się za to osiągnięcie. Ale jak je zdobyć na razie nie wiem.

ss_kamil190_02-06-18_10-51-51_(l05_bar).thumb.jpg.388ee8b6bfb32ed29f87c0b959ba10a1.jpg

A za te trzy części w schowkach:

a) U Saoli dostajemy rabat w postaci 5% na zakup i sprzedaż u niej towarów.

b)U Szeryfa, że będzie kupował pancerze i hełmy z 50% żużyciem.

c)U Krasnokryła (краснокрыл), że będzie kupował bronie z 50% żużyciem.

ss_kamil190_02-06-18_10-49-41_(l05_bar).thumb.jpg.eabc268431f1fa3b0b229f8a303c1b1f.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamil190 - Sledopyta powinno się dostać za wykrycie zabójcy na terenie sztabu Sojuszu. Tak go dostał gameplayer. Ja to zadanie wykonałem tak jak on, a osiągnięcia nie dostałem. Tak samo nie ma pokazanych schowków inny gameplayer. Widocznie albo trzeba jeszcze coś zrobić, albo jest jakiś czit, tak jak na schowki Kostii w NS2016.

A to osiągnięcia jaki dostałem.

ss_administrator_02-06-18_11-19-52_(jupiter).thumb.jpg.24cdc89dceaaa53374748dff7decd217.jpgss_administrator_02-06-18_11-20-00_(jupiter).thumb.jpg.5730b09926cd919a64404eef1cb7aee1.jpgss_administrator_02-06-18_11-20-10_(jupiter).thumb.jpg.6f2aa34135ae8bc51c6f92608749e53d.jpg

Naznaczony Zoną, też pozwala na przetrwanie emisji poza ukryciem. A  nosząc ten egzoszkielet Krab, promieniotwórcze opady niweluję tabletkami anty promietórczymi. Kwąsne deszcze, tabletkami przeciwchemicznymi.

Przypuszczam, że te osiągnięcia bez określonych kryteriów, dostaje się za robienie zadań w sposób nie zielony, bo są ciekawsze i trudniejsze.

Natomiast to drugie jest zadaniem, które zlecają nam wszyscy trzej handlarze równocześnie. Od nas zależy, któremu oddamy uzyskane fleszki. Wg. mnie, najkorzystniej jest dać je handlarzowi bronią, bo tej znajdujemy najwięcej, pancerzy jest tyle co kot napłakał i lepiej je sobie zostawić. A na uszkodzone, zdejmowanych z trupów nie natrafiłem. A jedzenie to ja sprzedaję Saoli, bo mam go w nadmiarze.

Przy okazji ostrzeżenie. Na drodze od Parkingu do budynku stacyjnego z wejściem do Oazy, jest taka dziwna anomalia, po dostaniu się w działanie której GG popełnia samobójstwo.  W części zasadniczej gry, jak i na początku dodatku, trzeba ją omijać w dużej odległości. Ma duży promień oddziaływania. Jest zagadką. Jej rozwiązanie wyniknie z gry. Jeszcze nie mam na to naprowadzenia.

Jeśli podczas wcześniejszej gry znajdziemy Zołotyje rybki, Puzyry, Ogiennyje szary i Pustuszki, nie używane na pasie, należy zostawić w schowku na Jupiterze, co najmniej po jednym.

Mam nadzieję, że taka wymiana zdań, posłuży za poradnik dla następnych graczy.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.