cichy Opublikowano 28 Stycznia 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2018 Data Premiery: 27.09.2017 r. Autor: TeamEPIC Autor Spolszczenia: @Anton Gorodecki Śr. długość rozgrywki: (ok. 20 godzin) Najnowsza wersja Call of Chernobyl, która została wydana głównie z myślą o testach. Już na wstępnie trzeba zaznaczyć, że nie jest kompatybilna z żadnymi dodatkami stworzonymi dla starszych wersji. Jeśli chcesz zagrać w stabilną wersję moda, która obsługuje wiele dodatków, pobierz 1.4.22. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Instalujemy "Zew Prypeci" (pomimo że Call of Chernobyl 1.5b R6 jest tzw. „samodzielnym repackiem” i nie nakładamy go na pliki Zewu Prypeci, to do jego uruchomienia wymagane jest posiadanie zainstalowanego oryginalnego "Zewu Prypeci"). Jeśli posiadamy legalną kopię gry a z jakichś niewiadomych przyczyn pojawia się okno z informacją o braku zainstalowanego Zewu Prypeci do skrótu gry dodajemy parametr "-skip_reg" (bez cudzysłowu); Instalujemy najnowsze sterowniki do naszej karty graficznej, biblioteki DirectX, OpenAL oraz Visual C++ Redist 2013 x86 (o ile oczywiście już nie mamy ich zainstalowanych); Pobieramy, rozpakowujemy za pomocą 7-zipa i kopiujemy w dowolne miejsce na dysku twardym Call of Chernobyl 1.5b R6 (ZA WYJĄTKIEM katalogu instalacyjnego Zewu Prypeci ORAZ katalogów Program Files na partycji systemowej); Pobieramy, rozpakowujemy i kopiujemy (ze zgodą na nadpisanie plików) folder "gamedata" polonizacji do katalogu instalacyjnego Call of Chernobyl" 1.5b R6; ! Polonizację instalujemy tylko na czystą wersję Call of Chernobyl 1.5b R6. Wszelkie ewentualne dodatki instalujemy na polonizację (dokładnie mówiąc CoC 1.5b R6 + polonizacja) a nie odwrotnie. Trzeba się jednak liczyć z tym, iż instalując np. dodatek na broń niektóre pliki będą w języku dodatku (angielskim lub rosyjskim). 5. Uruchamiamy Call of Chernobyl" 1.5b R6 jako administrator ze skrótu do pliku Stalker-CoC.exe, gramy i nie marudzimy że nudno. Dobrych łowów, stalkerzy! Lokalizacja przydatnych folderów: Logi - ścieżka instalacji/appdata/logs Zapisy stanu gry - ścieżka instalacji/appdata/savedgames Zrzuty ekranu - ścieżka instalacji/appdata/screenshots Znane błędy w Call of Chernobyl 1.5b R6: Błąd przy przejściu na Generatory z poniższym logiem: FATAL ERROR [error]Expression : <no expression> [error]Function : CBlender_default::Compile [error]File : BlenderDefault.cpp [error]Line : 63 [error]Description : fatal error [error]Arguments : Not enought textures for shader, base tex: crete\crete_walls18 Naprawa: przejść ze statyki na oświetlenie dynamiczne. Jeśli po wykonaniu zadania jego zleceniodawca nie będzie chciał z nami rozmawiać, wczytujemy do skutku grę i rozmawiamy z nim ponownie. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: ModDB - [KLIK] GoogleDrive - [KLIK] Spolszczenie: MEGA - [KLIK] Polonizacja Call of Chernobyl 1.5b R6 jest przeznaczona dla czystej wersji Call of Chernobyl 1.5b R6 oraz do testów polskich graczy. Wszelkie błędy polonizacji prosimy zgłaszać w poniższym temacie: Spoiler Warto również wspomnieć o narzędziach, które pomogły w rozwoju Call of Chernobyl. Są dostępne dla każdego, kto chciałby spróbować swoich sił w modowaniu: CoC SDK editors [KLIK] - ModDB CoC SDK update 2 for 1.4.7 [KLIK] - ModDB CoC 1.5 SDK updates: [KLIK] - ModDB Źródło: 17 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi