Gość Diegtiariow Opublikowano 22 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2013 Wideo:http://www.youtube.com/watch?v=GJYF0cR5iFQ&feature=player_embedded Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 25 Listopada 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2013 http://www.youtube.com/watch?v=Clf5qDzrVR0 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiku Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Mam taki problem z Barrett M82A1. Jak to naprawić?http://imageshack.us/photo/my-images/23/7tjm.jpg Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 kiku - grasz na gamedata składanej z Gladiatora i uzupełnienia, czy na tej własnoręcznie składanej?Bo nikt, kto postawił moda bez kombinowania, nie miał z nim jakichkolwiek problemów. Tak dopracowanego moda jeszcze nie było.No i pytanie. Czy robiłeś jakąś cziterkę. Ten mod jest przed zmianami mocno zabezpieczony i szybko się mści wylotami lub może czymś takim co masz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiku Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Mod jest czysty na nowej instalacji Prypeci, bez grzebania w plikach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smox Opublikowano 8 Grudnia 2013 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2013 Tak się dzieje jak wstawi się teksturę celownika z SoC do ZP. Nie pamiętam, ale to po pewnie błąd autora.Wejdź w gamedatatextureswpn i odszukaj za pomocą np. PaintNet teksturę tego celownika Barretta. Skopiuj na pulpit teksturę celownika która dobrze się wyświetla i zmień nazwę na tą z Barretta. Wstaw do moda i musi działać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 W Limańsku na początku załatwiamy 5 alfa-bioników, jest emisja, schowałem się do piwnicy i leży tam zaminowany plecak - wiecie jaki jest szyfr by go odminować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Ten kod trzeba znaleźć na kartce - w tym schowku jest tłumik potrzebny w dalszej części moda do SVD - ulepszonego. Na ten kod będziesz miał zadanie - na odnalezienie tej kartki.Kod jeżeli kartki nie znajdziesz zadziała ale stracisz zabawę: 1408 - zaglądasz jeżeli nie znajdziesz kartki :whistling: . ps. W poradniku szukaj porad płnej wersji w suplemencie - na końcu. *** Kod pod spoilerem skorygowany - przepraszam za zamieszanie . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kondotier Opublikowano 2 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2014 Na szyfr jest zadanie. Masz je? Jeśli nie, to graj dalej. Dostaniesz. Dając szyfr, popsuje się zabawę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 3 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2014 (edytowane) oki panowie, dziękuje za info :) EDIT:Cichy korzystam z twojego poradnika, i nie ma tej kartki od mechanika Kerii koło wraku samochodu osobowego. Wpisałem ten kod który ukryłeś pod spoilerem i za każdym razem ginąłem:(Sprawdziłem więc screeny które porobiłeś w swoim poradniku i obrazku jest kod 1408 ten kod zadziałał od razu. popraw u siebie w poradniku, bo tam też masz pomyłkę :) Edytowane 4 Stycznia 2014 przez andrzej75 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 4 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 Fakt. Mea Culpa :whistling: - poprawiłem w poradniku i pod spoilerem wyżej - pierdoła ze mnie. Przepraszam za zamieszanie.Ta karteczka spawnuje się zawsze koło tego budynku ale w różnych punktach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andrzej75 Opublikowano 4 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 4 Stycznia 2014 spoko cichy, szczerze oblatałem cały teren w około budynku i nie znalazłem tej kartki, skorzystałem z twojego poradnika. PS. DZIĘKI za pracę włożoną w zrobienie poradników. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 (edytowane) Witam, mam niby banalny problem, który mnie przyprawia o palpitacje serca: na terenie Limańska nie umiem znaleźć teleportu powrotnego do Baru, przy fontannie go nie ma , już 6 raz przeszedłem cały Limańsk i nic. Problem rozwiązany, gram dalej. Edytowane 21 Stycznia 2014 przez bolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 21 Stycznia 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2014 A masz ten (chyba żółty) detektor wyciągnięty? Teleport powrotny jest przed mostkiem w lewo, patrząc w kierunku budowy. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Potrzebna pomoc: opyliłem artefakt Płomień nieświadomie, że będzie potrzebny i teraz mam problem. Czy można go kupić?Jeśli tak, to u kogo lub gdzie zdobyć. Proszę o sugestie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Nie mam na dysku tego moda, więc jedyna rada której mogę udzielić - prócz edycji plików handlarzy, to:Zrobić kopię pliku bind_stalker.script do kopii w/w pliku dodać wpis poniżej następującej sekcji:function actor_binder:update(delta)object_binder.update(self, delta) dopisać należy funkcję: if not db.actor:object("af_fire") then alife():create("af_fire", db.actor:position(), db.actor:level_vertex_id(), db.actor:game_vertex_id(), db.actor:id())endaf_fire - to identyfikator "artefaktu Płomień" z pierwotnej wersji gry. po wprowadzeniu zmian i wczytaniu zapisu z edytowanym plikiem powinien nastąpić spawn artefaktu w ekwipunku. Mając artefakt - robisz save i wychodzisz z gry. przywracasz oryginalny plik bind_stalker.script wczytujesz zapis z artefaktem w ekwipunku.Sposób działa w Shoc, w CoP'ie nie sprawdzałem, więc liczę na potwierdzenie z Twojej strony - jeśli chcesz tym sposobem dodać przedmiot. Jeśli masz obawy co do modyfikacji pliku bind_stalker.script - wyślij mi go do przerobienia. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Ten sam problem miałem, zainstaluj spawnera i po sprawie :P bez grzebania w plikach.Spawner M0D Final 2012.rar 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Dziękuję z zainteresowanie moim problemem. Przyznam się, że nie za bardzo wiem gdzie jest ten plik, znalazłem w : actor : coś takiego :script_binding = bind_stalker.actor_initCzy to jest ten plik? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 Użyj spawnera i nie baw się w zmianę plików jak nie umiesz, bo jeszcze coś zepsujesz :) spawnera tylko wklejasz. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 5 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2014 @bolo,plik bind_stalker.script znajdziesz w gamedatascripts. To co podałeś powyżej to zupełnie inny wpis.@qwerty12jesteś pewny że spawner jest całkowicie kompatybilny z posiadaną przez kol.bolo - wersją moda? 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Wkleiłem spawnera i co dalej trzeba robić bo nic się nie zmieniło. Panowie nie jestem zbyt biegły w takich sprawach w związku z tym bardzo dziękuje za grzeczność. Jak nie zadziała spawner ( może trzeba go w jakiś sposób użyć a ja nie wiem jak ) to będę zmuszony pokopać w plikach. Kiedyś w innym modzie to chyba trzeba było wpisać nazwę potrzebnego przedmiotu, czy coś w ten deseń. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
The Emperor Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Podrzuć mi plik bind_stalker.script do przerobienia. Jeśli chcesz samemu dokonać edycji plików, musisz wiedzieć o pewnej kwestii tj. zachowaniu ciągłości danej funkcji w pliku. Zawsze określona funkcja zaczyna się od wpisu: function, zaś kończy na wpisie end. Czasami jednak w funkcję główną (oznaczyłem czerwonym kolorem na screen'ie) wkomponowane są pod-funkcje (oznaczone kolorem błękitnym) zaczynające się od if, wówczas również kończyć się one będą wpisem end. W konsekwencji wpisów mamy bardzo dużo, czasem więcej niż 100 linijek tekstu przy rozbudowanych funkcjach. Zobacz zaznaczone na screenie parametry początkowe i końcowe funkcji:Zaznaczyłem Ci miejsce dodania wpisu w górnej części screen'a - generalnie chodzi o umieszczenie wpisu w funkcji głównej, ale tak aby nie doszło do naruszenia struktury pod-funkcji, w których zasadą jest, aby każdemu wpisowi rozpoczynającemu się od if towarzyszyła równorzędna ilość wpisów end. Na screenie zaznaczyłem Ci struktury pod-funkcji, jednakże zescreen'owany plik bind_stalker.script pochodzi z innej wersji, niż używana przez ciebie, przeto poszczególne wpisy mogą być różne, kieruj się jednak sugestiami zawartymi w screen'ie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
metek58 Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 @qwerty12, podrzuć koledze zasadę włączania spawnera, jeśli moja rada nie zadziała. Jak masz już wgrany spawner, naciśnij Esc i potem F1, powinno pokazać się okno i tam już sobie dasz radę. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Allen Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 (edytowane) bolo , podczas gry wychodzisz do głównego menu "ESC" i naciskasz "S" pojawi ci się okienko Spawnera , następnie zakładka artefacts i szukasz "af_fire" jeśli się nie mylę z nazwą :P naciskasz spawn it wracasz do gry i masz Płomień w plecaczku :) o ile pamiętam to w nagrodę za tą misję dostajesz go z powrotem dobra rzecz :) @emperor W tym modzie ten spawner akurat nic mi nie zepsuł :) , wiem że podobno mod ma zabezpieczenia na takiego typu rzeczy , ale przecież jak będzie miał problem może sobie zespawnować af , a potem podmienić na oryginalne pliki :) Edytowane 6 Lutego 2014 przez qwerty12 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 6 Lutego 2014 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2014 Panowie, bardzo bardzo dziękuję, spawner zadziałał, gram dalej, pozdrawiam braci stalkerów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.