Skocz do zawartości

Call of Chernobyl 1.5b R6 - DYSKUSJA OGÓLNA


Wiadomość dodana przez Agrael,

Call of Chernobyl 1.5 R6 [BETA] - POLONIZACJA, INSTALACJA, LINKI

 

 

Rekomendowane odpowiedzi

3 minuty temu, kondotier napisał:

@bolo -  Popatrz do spolszczenia. Tam te pliki są.

A po co te pliki są w spolszczeniu? Tam nie ma nic do spolszczania. A te pliki są w wielu modach, przez co pojawiają się problemy jak ktoś zainstaluje spolszczenie ze zgodą na zmianę plików.

@bolo te pliki trzeba wypakować. Tutaj masz link do pobrania unpackera, który wypakuje te pliki: http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/downloads/cop-coc-db-converter

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem o jakim spolszczeniu mówicie, ale w polonizacji CoCa 1.5 R6 mojego autorstwa nie ma plików system.ltx i actor.ltx, ponieważ oba pliki nie zawierają tekstów do tłumaczenia. 

Godzinę temu, bolo napisał:

Bardzo dziękuję za grzeczność ale w tym modzie nie ma standardowych plików, nie ma pliku system. ltx i actor. ltx i w tym cały problem.

@bolo ściągnij sobie AXR Toolset i rozpakuj pliki. Program wymaga podstawowej znajomości języka angielskiego lub kilku innych europejskich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy że wypakujesz sobie sam plik configs.db z folderu database/configs/.

Dodano: 

W polonizacji CoCa 1.4.22 w pliku system.ltx jest nazwa i opis radiotelefonu, więc ten plik jest jak najbardziej na miejscu. 

Przestrzegając instrukcji instalacji i nakładając dodatki NA POLONIZACJĘ a nie odwrotnie wszystko będzie działało poprawnie.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja pisałem o spolszczeniu  CoC z patchem 1.4.22.

Pliki system i actor są bez zmian udźwigu. Każdy kto zechce, może sobie pogrzebać w nich.

Trzeba by było porównać actor z obu modów, dla sprawdzenia różnic w innych ustawieniach niż udźwig. A szczególnie tych "odpornościowych".

A że ten plik jest potrzebny w gamedacie właśnie do grzebania w nim, nie widzę problemu z wykorzystaniem tych dostępnych. Zrobić gamedatę tylko z system.ltx i actor.ltx, pozmieniać komu co wygodniej i wstawić. W razie problemów, usunięcie ich nie będzie stanowiło problemu.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki  - Ja nie mam tego CoCa 1.5 R6 pobranego, więc plików actor nie porównam. Ale sądzę, że dla Ciebie nie będzie problemu zrobić patcha tylko z system.ltx i actor.ltx ( z  1.5 R6 ), tak aby chcący mogli sobie podnieś udźwig. Sądzę, że takich jak @bolo  jest więcej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Proszę bardzo -> https://mega.nz/#!5DgDBSrb!DryCZ0V2QhMbm94ffMiTXr3bV0Ut2p_KS0Q8h95Orz4

Wystarczy skopiować "gamedatę" powyższego archiwum do folderu z CoC 1.5 R6. Zmieniłem udźwig na 1000 kg i powiększyłem skok dwukrotnie.

@bolo napisz proszę czy działa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 2 tygodnie później...

Da radę do tego dodać warfrare, czy to tylko pod 1.4.22? A w tym będzie crash.

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Proszę stosować zasady gramatyki i ortografii języka polskiego. @Anton Gorodecki

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...

Z innej beczki: które pliki w configach broni odpowiadają za jej odrzut? Mam CoC 1.5r6 z Weapons Goulash addonem i porównując SR25, Mk14 Ebr i H&K 417 jest nieco dziwnie bo ten 1y praktycznie wcale nie ma odrzutu, a 2a pozostałe karabiny mają duży odrzut nawet po ulepszeniach. Chce to nieco powygładzać...:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Mayer99 

cam_dispersion                                     = 0.0 ;odrzut pierwszego strzału
cam_dispersion_frac                                = 1.0 ;wartość, o którą odrzut się zwiększa
cam_dispersion_inc                                 = 0.04 ;iloczyn odrzutu cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
cam_max_angle                                      = 10 ;maksymalny kąt pionowy odrzutu
cam_max_angle_horz                                 = 50 ;maksymalny kąt poziomy odrzutu
cam_relax_speed                                    = 12 ;prędkość powrotu celownka do neutralnej pozycji
cam_relax_speed_ai                                 = 120.75 ;prędkość powrotu celownka do neutralnej pozycji u ai
cam_return                                         = 0 ;automatyczny powrót kamery po strzale
cam_step_angle_horz                                = 1.0 ;"odrzut boczny" jak bardzo broń lata na boki

zoom_cam_dispersion                                = 0.1 ;odrzut pierwszego strzału przy celowaniu
zoom_cam_dispersion_frac                           = 0.6 ;wartość, o którą odrzut przy celowaniu się zwiększa
zoom_cam_dispersion_inc                            = 0.02 ;iloczyn odrzutu przy celowaniu cam_dispersion*cam_dispersion_frac +- cam_dispersion*(1-cam_dispersion_frac)
zoom_cam_max_angle                                 = 5.0 ;maksymalny kąt pionowy odrzutu przy celowaniu
zoom_cam_max_angle_horz                            = 50.0 ;maksymalny kąt poziomy odrzutu przy celowaniu
zoom_cam_relax_speed                               = 13 ;prędkość powrotu celownka do neutralnej pozycji przy celowaniu
zoom_cam_relax_speed_ai                            = 120.75 ;prędkość powrotu celownka do neutralnej pozycji u ai przy celowaniu
zoom_cam_step_angle_horz                           = 0.5 ;"odrzut boczny" jak bardzo broń lata na boki przy celowaniu

trochę więcej

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 miesięcy temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.