Anton Gorodecki Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 W tym temacie prowadzimy wszelkie rozmowy na temat Call of Chernobyl 1.5b R6. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Ale ironia losu, dysk padł a tu taka perełka. Poza tym za nie długo wychodzi r7 oraz finalna wersja pod 1.5 (info od kolegi @EGZOdaw) , czekam z niecierpliwością bo Hybrid 1.5 w końcu będę mógł zacząć pracę bo ostatnio w luj dodatków do różnych modów/modpack'ów wyszło a kolejne już się "robią". 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 7 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 Perełka może nie, ale ośmielę się stwierdzić, że modyfikacje powstające w oparciu o CoCa zmierzają powoli w bardzo obiecującym kierunku (i nie chodzi mi tutaj bynajmniej o grafikę). W plikach tekstowych jest cały "Weapon Gulash", ale na razie niestety bez odzwierciedlenia w modelach Następne wersje na pewno będą miały dużo fajnych broni. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 7 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2018 @Anton Gorodecki ja nową wersję Weapon Pack'a będę opierać na Weapon Pack 2.9.0.6 i do niej będę dodawać kolejne bronie, długa droga będzie Hybrid'a 1.5, ale warto będzie czekać. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Postawiłem ponownie moda z Polonizacja i jednym dodatkiem na broń. Jak na razie śmiga - teraz przetestuję go z STCoP Weapon Pack 2.8 v5.1. Jest na co popatrzeć. Poza tym wystartowałem w Prypeci w mieszkaniu (Wieżowiec z anomalią) i tu kompletne zaskoczenie - lokacja jest przerobiona. Mieszkanie jest spore i można z niego wyjść i do niego wejść klatką schodową. Ciekaw jestem kolejnych zmian... Spoiler 4 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DaarMoo Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 Mam pytanie natury informacyjnej w związku z pojawieniem się nowego spolszczonego moda. Czy nad czatboxem nie będzie już powiadomień o tychże ? 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 8 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2018 @DaarMoo - dzięki za przypomnienie . Co do rozgrywki w moda - jest na forum dostępna, niestety w języku Rosyjskim kompilacja oparta na CoC 1.5 r6: O niej mogę z czystym sumieniem napisać, że jest majstersztykiem modderskim. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 (edytowane) Witam mam parę pytań: 1 czy w tym modzie jest tak mało do kupienia u niektórych handlarzy 2 jakie dodatki do broni pasują do tego 3 jak wypakować grę do końca , i czy da się podnieść udźwig i odporność gracza. 4 fabuła jest liniowa , czy jak się chce Edytowane 20 Lutego 2018 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cichy Opublikowano 20 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Fabuła jest "szczątkowa" - nawet o liniowości tu trudno mówić, wypakować moda można tym: Dodatki sprzętowe pasują tylko te wymienione na moddb - przynajmniej na chwile obecną. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 20 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 W jakich plikach konkretnie podnieść udźwig i udźwig plecaków , mam plik actor.tlx ale jest jakiś dziwny nie mogłem znaleźć parametrów jak w innych modach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 20 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 Zwiększony udźwig (nie sprawdzałem, jeśli działa proszę o info): http://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/coc-max-carry-weight-coc-1422-15-r6 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 20 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 20 Lutego 2018 @Anton Gorodecki Działa. Ten modder robi bardzo użyteczne dodatki, które są kompatybilne ze wszystkim. Polecam go: http://www.moddb.com/members/sloppydotbighole 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 21 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Witam jak podnieść odporność postaci na trafienia i od mutantów ( nieśmiertelność w tym modzie) ,udźwig działa dodatki sprzętowe z moddb zainstalowałem jeden i ikony w plecaku się rozjechały. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 21 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 @kanon1022 Wpisz w konsoli (otwierasz ją ~) w grze komendę: g_god on Aby zadziałała musisz mieć włączony tryb debug. Włączysz go dopisująć " -dbg" na końcu elementu docelowego w skrócie do Stalker-CoC. Aby ją wyłączyć wpisujesz g_god off Dodatkowo komenda ta daje ci "nielimitowany" udźwig, oraz nie męczysz się. Dodatkowo jak masz włączony tryb debug możesz sprawić że będziesz "niewidzialny". Wchodzisz w menu, kilkasz "s", a w konsoli wpisujesz: invisible on Wyłączasz ją komendą invisible off. Pamiętaj żeby ją wpisywać co każde przejście na inną lokację, wczytanie gry itp. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 21 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2018 Wielkie dzięki sprawdzę potem. Dzięki działa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 www.moddb , czy który działa z tych dodatków ktoś testował jakieś ja zainstalowałem jeden z nich , ale rozjechały mi się ikony w inwentarzu po prostu zamieniły się nazwy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Testuję obecnie polonizację paczki broni Weapon Gulash v022: https://mega.nz/#!NloQhDaR!yACoSUGsDYYnt1_avrMob94KsCyillIgrlDRtAe0pto Działa bezproblemowo. Paczka zmienia praktycznie tylko jeden plik z nazwami i opisami broni, więc spokojnie możesz sobie zainstalować (jeśli znasz angielski nie będzie żadnego problemu). Jeśli grasz na polonizacji trzeba ręcznie skopiować plik st_items_weapons z archiwum dodatku do folderu "pol" moda. 2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 22 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 (edytowane) mam wrzucić gamedate czy i ten drugi plik , i czy trzeba zaczynać nową grę. Edytowane 22 Lutego 2018 przez kanon1022 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anton Gorodecki Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2018 Tak, kopiujesz samą "gamedatę". I tak, trzeba rozpocząć nową grę. Weapon Goulash v022 nie jest kompatybilny z innymi "paczkami" broni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kanon1022 Opublikowano 24 Lutego 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2018 dzięki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bolo Opublikowano 18 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 Prośba, proszę o łopatologiczne wytłumaczenie jak zwiększyć udźwig i skoczność. Podmieniłem pliki z CoC_Max_Carry_Weight_3 i nie mam zwiększonego udźwigu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Revter Opublikowano 18 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 @bolo Otwórz folder z Zewem Czarnobyla, potem folder gamedata, następnie configs i znajdź plik system.ltx. Otwórz go np. za pomocą Notepad++ i znajdź w nim "max_weight". Zmień liczbę obok tego i powinieneś mieć zwiększony udźwig. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Junx Opublikowano 18 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 @bolo w Hybridzie mam ten mod, udźwig zwiększysz w grze dopiero. Wczytaj grę następnie opcje i rozgrywka, gdzieś na początku będzie. 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 18 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2018 (edytowane) 3 godziny temu, bolo napisał: Prośba, proszę o łopatologiczne wytłumaczenie jak zwiększyć udźwig i skoczność. Podmieniłem pliki z CoC_Max_Carry_Weight_3 i nie mam zwiększonego udźwigu. Potrzebne ci będą 2 pliki. gamedata/configs "system.ltx", gamedata/configs/creatures "actor.ltx" W pliku system.ltx zmieniasz jedną wartość: max_weight. Ustaw na powiedzmy 5000. Taka "bezpieczna" wartość. Nie powoduje crashy a ty jej nigdy nie przekroczysz. W pliku actor.ltx zmieniasz 3 wartości: jump_speed. Ustaw na np. 30. Będziesz skakał dosyć (bardzo) wysoko. max_item_mass. Wartość ustaw też na 5000. To jest ta wartość od której dużo szybciej się męczysz. max_walk_weight. Wartość ustaw też na 5000. To jest wartość po której przekroczeniu nie możesz chodzić. Edytowane 18 Marca 2018 przez EGZOdaw 1 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.