Jump to content
Anton Gorodecki

Call of Chernobyl 1.5b R6 - DYSKUSJA OGÓLNA

Recommended Posts

Ikonki w ekwipunku się naprawiły ale mam gorszy problem, mocno irytujący. Obraz wygląda tak jak by patrzeć przez odwrotną stronę lornetki, albo przypominający efekt naćpania czy coś. Obraz jest wydłużony a obiekty wyglądają jak by stały dalej niż w rzeczywistości. Ich perspektywa zmienia się w zależności od tego jak obracam myszą.

 

ss_ja_09-01-19_12-46-32_(pripyat).jpg

ss_ja_09-01-19_12-46-35_(pripyat).jpg

ss_ja_09-01-19_12-46-39_(pripyat).jpg

ss_ja_09-01-19_15-07-38_(l01_escape).jpg

Edited by ramirez12

Share this post


Link to post
Share on other sites

to fov taka wartość odpowiadająca za rozciagnięcie obrazu bodajże , w opcjach bedzie napisane pole widzenia.Patrzyłem przed chwilą jak to jest u mnie i to MOŻE być to :)

 

Edited by karollix

Share this post


Link to post
Share on other sites

@karollix dziękuję Ci bardzo za radę, pomogło. Niby prosta sprawa a nie wpadł bym na to. Zawsze zasięg widzenia oznaczał granicę pojawiania się tekstur i detali na mapie a nie efekt oddalenia czy przybliżenia kamery.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam, czy można podrzucić pliki actors i system , te z wcześniejszego postu zostały usunięte ,chciałbym podnieść udźwig. Sprawę trochę rozwiązałem ale pojawiło się coś takiego 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_string
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 534
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't find variable shock_immunity in [actor_immunities_gd_novice]
 

stack trace:

0023:0056269C xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:040A5DC0 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()
0023:0056604F xrCore.dll, CInifile::r_section()
0023:0056604F xrCore.dll, CInifile::r_section()
0023:6D4505F6 MSVCR120.dll, _unDNameEx()
0023:00564466 xrCore.dll, str_container::dock()
0023:6D43A72D MSVCR120.dll, _ValidateRead()
0023:6D4505DB MSVCR120.dll, _unDNameEx()
 

Edited by kanon1022

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.