Skocz do zawartości
vidkunsen

прятки на осевой (Zabawa w chowanego)

Rekomendowane odpowiedzi

Strona z modem: http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/prjatki_na_osevoj/5-1-0-3130

20517268.jpg

Cienie 10006, Język rosyjski, 1.84 Gb w 7 zipie po rozłożeniu 5.70 Gb, autor: Sanja Morder.

Stąd pobieranie: https://cloud.mail.ru/public/52ga/bWYRyezZZ

Opis własny: bardzo duży mod, dużo lokacji, całkowicie nowe rozwiązania w grze, nowe zachowanie mutantów w tym odgłosy, nowe reakcje mutantów, anomalii, postaci w grze.

Dużo nowych twarzy, nowe kwesty, nowy scenariusz - 7 zakończeń!.

Zaczynasz na posterunku na Przedzoniu, nawijasz do majora, że chcesz do strefy i w zamian podkopsasz mu - jak cie wpuści - jakiś tam artefakt.

Na Przedzoniu misje od handlarza we wsi na lewo od posterunku - uwaga!!! na mapie nie widać przejść, trzeba samemu szukać - pomocna opcja na pda - postaw znaczek "metkę".

na lewo od w/w posterunku idąc drogą do końca - na mapie prawy górny róg jest przejście na tzw. kordon czyli wodną stację na mapie, potem Jupiter - Zaton lub przejście podziemne.

Przejście podziemne - w hali ze zwrotnicą jest przejście na Rudy las albo do końca do wschodniej Prypeci.

!!! artefakty nie maja gradacji in + i in -, jest opis co dany artefakt powoduje dla ciebie, działają dopiero na pasie, można z nich tworzyć anomalie.

Mod nie jest liniowy!!! masz cele: 1/ wejść w strefę potem - 2/ zadania wg. scenariusza/y - to ty decydujesz kiedy i co oraz jak.

Spory asortyment u handlarzy, jest wersja ?machniom" z innymi stalkerami - zamiany na fanty, najmusy są neutralne z rozbójnikami bywa różnie.

Mod ma wysokie noty, jest bardzo grywalny, brak wylotów - a mam starego i słabego kompa - nie ma "cudów na kilu" czyli jakiś tam "czarów marów", jest gra, jest 2016 rok i jesteś ty oraz inni podobni do ciebie.

To co dokazuje "Kaszpirowski" - kontroler - to bajka, duży zasięg i efekty niesamowite! jest opcja udoskonalania pancerza i broni - w całym obszarze moda, chociaż nie każdy oferuje te same usługi.

W slocie jest/są 2 bronie lub broń i artefakt - 2 i 3, dużo miejsca na pasie - 20 sztuk, amunicję dajesz na pas!

gram i polecam, mod dla każdego, nawet dla nowicjuszy, się rozkręca powoli a potem na całego.

Z mojej rozgrywki:

 

 

ss_t_02-11-18_17-18-28_(l06_rostok).jpg

Edytowane przez vidkunsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W opcjach rozjaśniłem bo w nocy jest "trochę" za ciemno jak na mój wzrok.

p.s.1/ W opcjach - config - actor dajcie z:chód - 2,5, bieg 3,3 na co najmniej chód 2,5 bieg 2,9 bo inaczej nie będzie biegania.

2/ w grze jak upadniesz to często słyszysz z "twoich" ust łaciński czasownik  - zakręcać i jego słowiański odpowiednik.

 Humor dla niektórych "ciężkawy", dialogi, oraz częsty łaciński zaimek osobowy względny - w nominativie: hic haec hoc ;).

3/ wreszcie jest słowiańska, nie zachodnia muzyka, czyli czastuszki oraz nieżyjący już Czoj wraz z kapelą w całej krasie :)

Edytowane przez vidkunsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Moda pobrałem, jutro postawię i za dnia zobaczę co wart. Bo w tej ciemnicy nic nie widać. To żart, bo nasz dzień moda nie zmieni :006:

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Instalacja na polską platformę:

1.Stalker SOc 1.0006
2.Kopia gamedaty moda do głównego katalogu gry.
3.Kopia plików z paczki do gamedaty moda ze zgodą na zamianę: gamedata.7z
4.Można grać.

KcBCCI0.jpg

Spoiler

DGSWC9A.jpg

2gipQEk.jpg

tDl4pK5.jpg

 

1 godzinę temu, vidkunsen napisał:

wreszcie jest słowiańska, nie zachodnia muzyka

No, nie da się ukryć, prawie jakbym słyszał ...zapdala osobowy, a w wagonach same kuwy rozebrane do połowy... Nie ma lypy, klymat jest:).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod uruchomiony i rozegrane kilka zadań. Wychodzi na to, że to jakaś niefortunna przeróbka drugiej części przygód Kajdana, detektywa z Wariantu Omega. Albo w wersji moda z linku który jest w #1, ktoś porządnie namieszał, albo cały mod to wielka lipa.

Choćby sam start. Po pierwszym dialogu przenosi nas w niewłaściwe miejsce, idąc z którego chcąc nie chcąc, musimy natrafić na trupa, którego powinniśmy szukać dopiero z zadania. Idąc dalej, trafiamy do wioski i handlarza, do którego też powinniśmy trafić z naprowadzenia. Zadania się mieszają, robimy je nie po kolei, choć to powinna być liniówka. Przesadna skoczność, tylko powodująca urazy GG ( 12 ), bieg (na 3.3) powodujący wpadanie w niewidoczne anomalie, oraz HUD z którego trudno się połapać czego dotyczą wskazania.

Sprawdziłem, jak to jest u gameplayowców. Mieli dokładnie to samo. Komentarz był jednoznaczny. Widocznie dali sobie spokój, bo na razie jest tylko po jednym odcinku, bez opuszczenia Dolnej bruzdy.

Grać trzeba tylko na statyce, bo na wyższych ustawieniach są błędy teksturowe.

ss_administrator_02-12-18_19-33-58_(predbannik).thumb.jpg.feae103ef47711a090ed9956353c2e11.jpg

Ja też daję sobie spokój. Chyba że wyjdzie jakiś patch, robiący porządek w modzie.

Coś dla oka.

Noc i trup nie na czasie.                                                         Jest transport.

ss_administrator_02-12-18_19-28-16_(predbannik).thumb.jpg.e20b93263b3f8311745711405d231a9c.jpgss_administrator_02-13-18_16-38-13_(predbannik).thumb.jpg.536e96cec8949fcd5119655caf4b1195.jpg

Ale  powykręcało.

ss_administrator_02-13-18_14-14-24_(predbannik).thumb.jpg.3cb1e1f459c3790b87de4fe64d9a2c57.jpgss_administrator_02-13-18_14-20-53_(predbannik).thumb.jpg.951e0a11b83d4156acbf937c74a99a18.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Słyszałem parę sprośnych piosenek i bluzgi nie są mi obce, jednak duet damsko-męski z modyfikacji po prostu mną wstrząsnął:). Wcześniej nie przyszłoby mi do głowy, żeby się zastanawiać nad tym, co tam autor chciał osiągnąć, używając w dialogach wulgaryzmów i wrzucając takie kawałki do moda. Prawdę mówiąc, dalej nie wiem, bo tak naprawdę wie to tylko sam autor. Mnie może się tylko wydawać. Może chciał się popisać, błysnąć, a może wie, że dzisiaj słowami "chuj", "kurwa", "jebać", "pierdolić" można powiedzieć prawie wszystko... To już nie tylko język ulicy, wiedzą o tym różni twórcy (sami takiego używają), pewnie dlatego coraz częściej taki język gości w różnej maści pozycjach. I wcale mnie to nie dziwi, taki język, chcemy tego czy nie, jest bardziej naturalny. Wracając do duetu, takie piosenki jednych śmieszą, innych bawią, a są pewnie i tacy, którzy notują tekst i uczą się go na pamięć, mnie jeden fragment szczególnie utkwił w pamięci:). Ot, tak to widzę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mnie chodziło w pytaniu o to, dlaczego tak zmienił mod o Kajdanie. Zapomniałem jego nazwy. I nie znalazłem informacji, że jest on podstawą tego moda.

Grasz? Jak daleko jesteś? Jest sens dalej brnąć w to g...o?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z autopsji: po powrocie z misji Jantar - Ciemna Dolina wziąłem misje na RG 6(buldog) i fuzję od najmusów, fuzja bez komplikacji bo najmusy neutralne natomiast ze względu, że Powinność mi podkopsała misję to Wolność stała się wroga, więc polazłem do wsi, piwnica RG 6 i 2 misje z bani.

Misja na radar, wejście w zatoczce nie przy stacji Łuk (Duga), nie ma misji na hotel-CAES bo nie ma tej linii fabularnej.

Co mnie nakręca do tego moda (wbrew w/w opiniom) to fakty takie jak np. nowe artefakty, inne miejsca przy pozornie podobnych do innych modów zadań.

Niby te same twarze ale inne funkcje, zadania, zlecenia, przejścia nie są zaznaczone na mapie(jak w/w), a jak wlazłem na Radar to miedzy 6,45 a 7,15 "przeżyłem" ciekawą emisję mgły połączonej z silnym wiatrem - uwaga! nie widać anomalii wtedy!

Nowe anomalie, jak w/w artefakty - np. aby zdobyć (tak dla siebie) Kompas to należy nie szukać go w sztolni tylko w lesie między bramami a przejściem do dolinki, i tu uwaga! Kompas nie jest samotny! jest pod opieką chimer.

Polecam moda, świetna rozrywka stworzona na podstawie książki i 2 modów z lat 2010 i 2012.

Ten mod jest poprawiony, zmieniony(zainteresowani znajdę w/w mody w sieci, są bo ja je znalazłem), nic nie jest takie jak w modach do tej pory, autor moda w opisie p.t. "solucja"(prohożdenje) napisał: Zacznij grać! - wg. mnie jest to najlepsza solucja ;):)

Gram i polecam, każdemu.

Co mam na stanie po 30 godzinach rozgrywki (a końca nie widać, zadań bez liku):

 

 

ss_t_02-24-18_21-14-23_(red_forest).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Bez spijlera

Nowa formacja/ekipa Smoki (lokacja tzw. Czarne Jezioro), "burza" piaskowa +mgła + anomalie i uwaga! ten przyrząd nie pokazuje artefaktów ale wyłącznie anomalie - na wprost jest elektra która zobaczysz tylko na przyrządzie lub jak w nią wejdziesz: 

ss_t_02-25-18_14-23-49_(yantar_old).jpg

ss_t_02-25-18_12-28-56_(l10_radar).jpg

ss_t_02-25-18_12-36-42_(l10_radar).jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dotarłem na Kordon, wziąłem tzw. spec zadanie na dokumenty z Agropromu i tu szereg niespodzianek.

Nie ma zadań na odbicie Szustrego - znaczy jest ale bez zobowiązań, daje je Wilk.

Po przekroczeniu nasypu nie musimy nikogo ratować od psów, na śmietnisku  nie ma zadania na Biesa i kolesia z Depotu (taki hangar m.in. na lokomotywy), część trepów i bandytów neutralna, włażenie do podziemi Agropromu nieistotne - chyba, że ktoś się uprze i chce zadania na odnalezienie Strzelca.

W dalszej grze zdobyłem/znalazłem pełno nowych artefaktów.

Idę do trep bazy na Agroprom, II piętro i tu niespodzianka! na schodach mija mnie dowódca bazy, zabieram teczkę i żadnego alarmu, wrogich trepów, spokojnie idę do baru i oddaję teczkę barmanowi.

Pełno nowych i starych bardzo zmienionych zadań, częsta mgła, klimat zmienny, raz słonecznie raz mgła, że do 5 metrów coś widać, jest fajnie, gram dalej.  

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Część zadań odpada - np. na spec zadanie od Sidora t.j. zabrać teczkę z posterunku na Kordonie.

Idę do X-16 (jantar) a tu niespodzianka! najmusy neutralne i nie..., no właśnie.

Nikt nie strzela do mnie, zbieram artefakty po drodze, podłażę do tunelu, info o pomocy dla Krugłowa a tu... no nie wierzę.

Ekolodzy nie strzelają się z najmusami, Krugłow lezie ze mną spokojnie aż do zdania/wypełnienia misji na doprowadzenie na Jantar, jedyne strzały to do mutantów.

Mod jest coraz bardziej ciekawy.

p.s. w X-18 - Ciemna Dolina, w najniższym poziomie oprócz  fantoma czeka na nas chimera a zamiast trepów po wzięciu dokumentów - nie ma przerywnika filmowego - czekają na nas zombie. po wyjściu i drodze na Kordon żaden trep nie jest wrogi.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord