Skocz do zawartości

Xray w pełni


Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie stalkerzy,

dziś poruszę temat pewnie już wszystkim bardzo dobre znany otóż:

- grając w stalkera mam włączone RivaTuner,

- ukazuje mi zużycie procentowe procesora,

- martwi mnie, że używane jest tylko 30 % całej mocy,

- nawet przy największych obciążeniach wciąż jest 30 % (no max 40% ale tyle też nie widziałem)

a moje pytanko brzmi: Czy da się w Stalkerze jakoś uwolnić moc obliczeniową wszystkich rdzeni?

Bo z moich obserwacji wynikach, w pełni używany jest tylko 1 a reszta w jakichś szczątkowych ilościach.

Set PC:
CPU: Intel core i3-8100 3,60 Ghz
GPU: Nvidia GTX MSI GAMING X 1050Ti 4Gb vram
RAM: 2x4Gb 2133Mhz Kingston HyperX

Edytowane przez AbiNeKhorn
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@AbiNeKhorn, masz bardzo podobnego kompa do mojego, tylko kartę masz nowszą. Gdybyś znalazł sposób na "rozruszanie" tych rdzeni, to daj znać.

Set PC:

CPU: Intel Core i3 - 8100 3,6GHz

GPU: GeForce GTX 770

RAM: HyperX Fury Black, DDR4, 8GB(2x4GB), 2400MHz, CL15

W modzie OGSM EXTENDED do Czystego Nieba największe obciążenie, jakie udało mi się zauważyć, wynosi 38%.

ss_jarek_03-24-18_07-00-34_(military).thumb.jpg.a54514690a2e2c585d24dc54a8639909.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, AbiNeKhorn napisał:

grając w stalkera mam włączone RivaTuner,

Weź mnie proszę nie rozśmieszaj :D

Nawet, jeśli masz ostatnią wersję 2.24c, to masz stary, nieaktualizowany od 2009 roku program, w ogóle nieprzystosowany do Win 10, i nie obsługujący nowych sensorów. Program, który oficjalnie obsługuje sterowniki graficzne ForceWare 182.06 (a przypomnę, że najnowsza wersja ma numer 291.24).

Zastanów się, chłopie, o czym ty w ogóle piszesz ?

  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłamałeś mnie trochę @apg2312 z tym RivaTuner, bo też lubię sobie popatrzyć, zwłaszcza na temperatury. To temperatury też pokazuje nieprawidłowo? Myślę, że nie, bo porównywałem do AIDA64 Extreme i były identyczne. Jest jakiś podobny program do RivaTuner, ale aktualny?

Jeszcze jedno - oglądając na Youtube testy najnowszych kart graficznych widzę, że tam w dalszym ciągu używają RivaTuner -  https://www.youtube.com/watch?v=n5iMSI5ahXU

 

 

Godzinę temu, Mnieciu napisał:

Wyłączcie w koligacji w procesachbpierwszy rdzeń dla xRay i śmiga.

Pisząc @Mnieciu pierwszy rdzeń który miałeś na myśli?

Koligacja.thumb.jpg.1a81af41a040b423816e439e696aea31.jpg

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poprę @tom3kbnie wiem jakim cudem gra która była pisana pod jeden rdzeń ma obsługiwać 4?

@AbiNeKhorn  brakuje Ci klatek FPS? Bo nie wiem jaki jest sens tych poszukiwań..

@smox moim zdaniem Riva Tuner jak najbardziej nadaje się do dzisiejszego używania.

I nie narzekaj na swoją GTX bo jest prawie takiej samej wydajności jak 1050ti 

 

  • Dodatnia 1
  • Negatywna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwszy na liście... CPU 0 to dosyć oczywiste :]

Poza tym zamiast robić to za każdym razem wystarczy zrobić plik txt wpisać w nim:

cmd.exe /C start /high /affinity 0x0e xrEngine.exe

albo dla procesorów 8 rdzeniowych 

cmd.exe /C start /high /affinity 0x0fe xrEngine.exe

i zapisać go jako plik .bat

Nie da do wielkiej różnicy ale rozłoży to prace procesora na resztę rdzeni.

 

Jeśli chodzi o samą wydajność to jak @tom3kb pisał, czego się spodziewasz od starej gry?

Musisz zrozumieć że starsze programy i gry nie mogą używać wszystkich rdzeni i całej pamięci jaką masz... bo te programy nie mają pojęcia jak ich używać. 

Silnik gry musi "umieć" obsługiwać rdzenie i musi "umieć" rozkładać pracę na wiele wątków. Myśl o tym jak o obsłudze DirectX 11 czy 12. Jest to zestaw instrukcji która współpracuje z grą mówiąc jej co i jak robić... gra i hardware musi znać te instrukcje. Masz hardware potrafiący to ale gra stanie i rozłoży ręce mówiąc ""Я не понимаю"", bo samo rozłożenie pracy nawet na dwa wątki to jest niesamowita ilość pracy i sporo kodu, który dzisiaj, dla nowych gier i języków programowych to standard robiony "od tak". Ale stare gry i programy tego nie potrafią, albo potrafią w minimalnym stopniu, dla przykładu stalker rozdziela prace na wątki, ale nie wszystko, z tego co pamiętam to tylko jakieś części skryptów.

 

To samo tyczy się pamięci. Możesz mieć nawet 16GB czy 32GB RAMu, Stalker to aplikacja 32bitowa, jest ograniczona kodem do używania maksymalnie 3.5GB RAMu, ale i to jest nie możliwe, gra mało kiedy wyciągnie ci 2.9GB bo większość gier nie ładuje wszystkiego do RAMu. Rozkłada większość do pamięci cache na dysku. 

 

Im-Dex pracował nad pełnoprawną wersją silnika 64bitowego: https://github.com/Im-dex/xray-162 ale prace zostały wstrzymane, Mod RADIUM używał tego silnika, miałem okazje go używać i rozmawiać z Mattem zanim go zostawił dla pracy nad jakąś grą z pełnoprawnym zespołem. Zmiany w silniku renderowania i obsługa używania całej mocy obliczeniowej... cudo, zbugowane i crashujące ale cudowne. Teraz jedynym repo który jako-tako kontynuuje prace nad silnikiem stalkera jest Oxygen: https://github.com/xrOxygen/xray-oxygen ale Oxygen skupia się bardziej na dodawaniu dodatków niż na portowaniu kody do 64bity. w tej chwili jedynie części związane z kodem i skryptami obsługuje tę platformę, silnik renderowania DX poza naprawą błędów dalej jest nieruszony w oxygen.

 

Ogólnie mówiąc, dla stalkera liczy się nie ilość rdzeni czy ilość pamięci, ale czysta moc obliczeniowa procesora i szybkość pamięci/dysku. Uwierz mi, wystarczy mieć nawet tani dysk SSD, szybką pamięć, nawet 4GB i gra będzie działać lepiej i szybciej niż kiedykolwiek. A co do procesora... tu jedyne co można zrobić to podkręcić go by każdy rdzeń działał szybciej, nic więcej się nie da zrobić na nowych procesorach.

Inna rada to profile Karty graficznej. Można zdecydowanie odciążyć Stalkera przerzucając takie rzeczy jak filtracja/AA czy teselacja na kartę która sama w sobie obsługuje to wszystko, w grze wystarczy zmniejszyć te opcje i zrzucić pracę na kartę która automatycznie rozłoży pamięć, doda filtrację i blurowanie krawędzi czy nawet teselację modeli by wyglądały na bardziej złożone. "Must have" jest wymuszenie albo optymalizacja szaderów, wystarczy pamiętać by w grach co mają własny launcher(CoC, CoP) zaznaczyć w profilu ściężkę do xrEngine.exe w folderze bin.

Edytowane przez Cartel
  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Cartel czy Ty przypadkiem nie jesteś profesorem ds. wszystkiego? :laugh: wszędzie się udzielasz i to z jakim skutkiem. Powiedz w jakim miejscu mam zapisać ten .bat? Ciekawi mnie to, gdzieś coś takiego już widziałem. 

@smox xD co nie, że w ogóle procek się nie grzeje? Ja przy 99% obciążeniu miałem max 56 stopni.

@kazik nie, luzik nie brak mi klatek (jak xray pozwoli to i 140 walnie) ale tak, jest dosyć mała wydajność czasem. Spaść potrafi do 20 jak jakiś NPC się zbuguje ale to norma.

Tak czy siak, dzięki za udzielenie wyczerpujących odpowiedzi.:kotek: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Plik bat zapisujesz w folderze bin gry. Technicznie można spróbować tego z launcherami, gdzie zamiast xrEngine.exe dajesz nazwę launchera, jak np CoC ma. Ale raczej to nie zadziała bo to w końcu tylko launcher, proces gry jest mielony przez xrEngine.exe

Zapomniałem dodać że na win10 i win8.1 tryb /high nie działa... nie wiem czemu. Jest to nic innego jak ustawienie priorytetu na wyższy. Trzeba to ustawiać przy każdym starcie ręcznie w menadżerze, ale samo ustawienie Stalkera na wyższy priorytet podnosi lekko wydajność. Ale jak pisałem, najlepsze rezultaty związane z wydajnością na nowym sprzęcie można robić tylko na kartach, z oprogramowaniem jakie nowe sterowniki mają(np Crimson dla Radeona).

Trik jest w tym że tak czy siak karta renderuje obraz, więc czemu obciążać silnik gry filtrowaniem i wygładzaniem krawędzi, jeśli karta może sama to zrobić gdy gra "wyśle" dane już do karty. Moc jest, pamięć jest, czemu nie korzystać? Poza tym te oprogramowania mają wbudowane overclockery więc można się zabawić z podkręcaniem bez obaw że coś się zepsuje. Radeon ma trzy suwaki, szybkość CPU i szybkość VRAM i napięcie. Na dodatek ma wskaźniki temperatury i szybkości więc ma się wszystko pod kontrolą.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, kazik napisał:

@smox moim zdaniem Riva Tuner jak najbardziej nadaje się do dzisiejszego używania.

Ależ oczywiście. Tak samo, jak do dzisiejszego używania nadaje się powiedzmy Windows 95/98 :) Używać można, ale co to będzie za używanie ?

Można co prawda założyć, że Alexy Nicolaychuk, twórca Rivy był jasnowidzem, i potrafił przewidzieć jaki sprzęt i oprogramowanie będzie używane po 9 latach od zakończenia wspierania programu, a nawet dużo później. Czemu nie ?

I zgadzam się, że niektóre, a nawet sporo funkcji programu dalej mogą działać. Czemu nie ? Może to kompatybilność przednia ? Takie przeciwieństwo kompatybilności wstecznej ;)

Ale jednak ani nie korzystałbym z tego programu na nowym sprzęcie/oprogramowaniu, a jeśli już, to byłbym bardziej ostrożny, niż siadając gołym tyłkiem na jeża. I nie traktowałbym Rivy jako wyroczni, a co najwyżej jako ciekawostkę z zamierzchłych, wręcz przedpotopowych czasów.

Strona domowa :

http://www.guru3d.com/content-page/rivatuner.html

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, ta komenda to to samo jak byś włączył menadżer zadań, zaznaczył program z listy, ustawił wyższy priorytet i wyłączył pierwszy wątek procesora dla tego programu. na starszych modach to działa, ale nie wiem czy mody z launcherami nie zaczną krzyczeć że czegoś nie może znaleźć bo gra uruchamiana jest bez niego... Jak nie to zostaje ręcznie to ustawić przy każdym uruchomieniu... takie życie. Technicznie można rozpisać tę komendę by uruchomiła najpierw launcher a potem wykryła wątek xrengine.exe i dała te wartości ale serio nie ma sensu, gra lepiej działa ale jest to może różnica na poziomie max 5% procent...

+ mały edit: pierwsza wersja jest dla 4 rdzeniowych procesorów druga dla 8.

 

Kto gra w starsze gry z lat 90 wie, że często trzeba dosłownie wymuszać używanie tylko jednego rdzenia, bo gra albo zapierdziela jak głupia, albo po prostu się nie uruchamia...

Edytowane przez Cartel
  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, Testolityczny napisał:

Czego tam znowu stękacie na ten brak obsługi rdzeni procka czy pamięci...

OpenXray
Xray Oxygen.

Wybierzcie, skompilujcie, grajcie.
Bez narzekania na brak wsparcia tego czy owego.

Wyżej wymienione mają takowe poprawki w silniku, Oxygen dodatkowo obsługę 64bitów.
 

Idiotyczny żart... Proszę bardzo, skompiluj sobie te silniki i zmerguj jakikolwiek mod z nimi. Dalej, czekamy. 

 

Chyba nie masz pojęcia że większość modów ma własne zmiany i poprawki w silniku, np taki CoC, i nie ma możliwości przeniesienia jednego do drugiego bo to było by to samo co robienie tego moda od nowa. 

Alundaio(główny dev CoCa) sam na innym forum powiedział mi że jest to po prostu nieopłacalne w tej chwili bo za duża różnica jest w przeróbkach jakie dokonał on i np oxygen. 

Pytałem się wielu devów o wsparcie dla nowych procesorów i wsparcie dla 64bitów, i tak samo jak Alundiao,  wszyscy przyznali że jedynym pełnoprawnym portem na 64bity było oryginalne repo Im-dexa. Oxygen i inne śmieciowe repo to nic innego jak chaotyczny zbiór poprawek i masa dodatków. Żaden z tych modów nie ma pełnej obsługi nowych instrukcji pozwalających na używanie wielu wątków procesora. Mają jedynie częściowy support głównie związany ze skryptami i innymi elementami silnika. Ważna rzecz, bo to główna przyczyna wielu wylotów na pulpit ale nie związana z niczym więcej.

Dla przykładu Oxygen ma wsparcie 64bit jedynie dla bibliotek luaVM, xrDebug, AVX(obliczenia kodu) i mała część xrPhysics. Ma wsparcie dla wielu wątków i lepsze zarządzanie pamięcią... ale poza tym nic więcej.

Oxygen dopier ma w planach ruszenie silnika renderowania DX, bo jest na liście "todo". A ta część jest najważniejsza i najgorsza w pracy. Jedynie już nie aktualizowane repo Im-Dexa skupiało się na naprawie kijowego DX11 w stalkerze. I jak mod RADIUM pokazał pełna obsługa 64bitów i naprawa DX pozwala na użycie pełnej mocy nowych komputerów, używanie dużych tekstur bez OOM, dodawanie nowych efektów powierzchni i innych funkcji.

 

Jednak nie zmienia to faktu że tak naprawdę żaden z modów nie będzie obsługiwał tych nowych elementów, bo większość devów robiło własne zmiany w silniku/grze, i nikt raczej nie ma zamiaru spędzić czasu w kompilowaniu na nowo swojego moda. Większości twórcom nie chce się przenosić pracy na nowszego CoP i wolą dalej maltretować starego SoCa który ledwo zipie.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, Cartel napisał:

Idiotyczny żart... Proszę bardzo, skompiluj sobie te silniki i zmerguj jakikolwiek mod z nimi. Dalej, czekamy. 

 

Chyba nie masz pojęcia że większość modów ma własne zmiany i poprawki w silniku, np taki CoC, i nie ma możliwości przeniesienia jednego do drugiego bo to było by to samo co robienie tego moda od nowa. 

Alundaio(główny dev CoCa) sam na innym forum powiedział mi że jest to po prostu nieopłacalne w tej chwili bo za duża różnica jest w przeróbkach jakie dokonał on i np oxygen. 

Pytałem się wielu devów o wsparcie dla nowych procesorów i wsparcie dla 64bitów, i tak samo jak Alundiao,  wszyscy przyznali że jedynym pełnoprawnym portem na 64bity było oryginalne repo Im-dexa. Oxygen i inne śmieciowe repo to nic innego jak chaotyczny zbiór poprawek i masa dodatków. Żaden z tych modów nie ma pełnej obsługi nowych instrukcji pozwalających na używanie wielu wątków procesora. Mają jedynie częściowy support głównie związany ze skryptami i innymi elementami silnika. Ważna rzecz, bo to główna przyczyna wielu wylotów na pulpit ale nie związana z niczym więcej.

Dla przykładu Oxygen ma wsparcie 64bit jedynie dla bibliotek luaVM, xrDebug, AVX(obliczenia kodu) i mała część xrPhysics. Ma wsparcie dla wielu wątków i lepsze zarządzanie pamięcią... ale poza tym nic więcej.

Oxygen dopier ma w planach ruszenie silnika renderowania DX, bo jest na liście "todo". A ta część jest najważniejsza i najgorsza w pracy. Jedynie już nie aktualizowane repo Im-Dexa skupiało się na naprawie kijowego DX11 w stalkerze. I jak mod RADIUM pokazał pełna obsługa 64bitów i naprawa DX pozwala na użycie pełnej mocy nowych komputerów, używanie dużych tekstur bez OOM, dodawanie nowych efektów powierzchni i innych funkcji.

 

Jednak nie zmienia to faktu że tak naprawdę żaden z modów nie będzie obsługiwał tych nowych elementów, bo większość devów robiło własne zmiany w silniku/grze, i nikt raczej nie ma zamiaru spędzić czasu w kompilowaniu na nowo swojego moda. Większości twórcom nie chce się przenosić pracy na nowszego CoP i wolą dalej maltretować starego SoCa który ledwo zipie.

Powiem Ci tak...
Nie miałem ochoty pisać o CoCu i marzyć o przeniesieniu Gunslingera/Shokera do niego. Mowa tutaj o modach które mają nieznacznie zmieniony silnik, lub go nie mają wcale.


Oxygen jest śmieciowy?
Dla mnie jest czymś świeżym, niż dalej ciągany za rogi OpenXRay. Jak widzisz Oxygen jest młodszy od Opena, dlatego nie spodziewajmy się cudów teraz.
Czekam aż pogrzebią przy nim ze dwa lata, i wtedy będzie można coś więcej powiedzieć.

Nawet tak prymitywna zmiana jak lepsze zarządzanie pamięcią daje jakiegoś kopa xrayowi. Nie oszukujmy się, ale jednak to już jest coś.


Im-dex zrobił robotę fakt faktem, ale dlaczego w 2018 nie ma PEŁNEGO 64 bitowego Xraya? Czyżby nikt nie wpadł na pomysł żeby zebrać się w sensowną kupę (Alundaio, Skyloader, Giperion i pozostali majstrzy)?

Wracając do 64bitów...
Sprawdź repo z wczesnym kodem OLR 3.0. O ile pamiętam tam był port shoca na 64 bity.


Co do zmian graficznych polecam zobaczyć projekt Redux dla Cienia Czarnobyla. Jest na moddb.
Bardzo zmieniony render, dodane PBR i inne  smaczki ważne lub mniej ważne.



A wiesz czemu żaden z modów nie będzie korzystać z takich dobrodziejstw? Bo w większości ruskie klepią mody.
Możesz im robić bazy dla modów z dx12 nie wiem physx itp. a oni i tak będą działać na czystym.

Wychodziły takie bazy, nawet całe porty gier na inny engine (hmmm, CS na CoPowy xray, i vice versa nawet!)...
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Nadzieje pokładam w początkujących modderach. Być może któryś pomyśli "nie, ten xray jest za stary, trza by go podrasować" i skorzysta z poprawionego kodu źródłowego.
Bo takie prace potem giną bezpowrotnie, bo ludzie z nich nie korzystają - a warto. Chociażby dla samej stabilności.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Im-Dex przerwał prace ale zostawił stabilną wersje repo x64 (jak RADIUM pokazało zanim Matt go zostawił, działał dobrze. Możliwe że Loner, jeden z devów upubliczni to co zrobili do tej pory jeśli nie będzie przeszkód). 

A czemu nikt nie zebrał ""ekipy"", bo to nie jest praca dla każdego, to nie jest pisanie skryptów, to jest praca na kodzie silnika. Alundaio sam przyznał że się na tym nie zna, Skyloader nie jest zbyt aktywny, Giperion jak Alundaio, skrypty, lua C# i modelowanie 3D, nie portowanie kodu silnika.

Na palcach jednej ręki można policzyć osoby grające/zajmujące się stalkerem które mają wiedzę i umiejętności do przeniesienia tak dużego projektu na 64bity.

Powolne usuwanie martwego kodu, aktualizowanie bibliotek, dodawanie czy modifikowanie elementów gry to nie to samo co taki pełnoprawny port.

Cytat

Oxygen jest śmieciowy?

A kto powiedział że Oxygen jest śmieciowy? Napisałem że "inne śmieciowe repo" gdybym dał to do jednego worka napisał bym "oxygen tak jak inne śmieciowe repo".

Nie mam nic do Oxygen, w tej chwili to jedyne aktywne repo, jednak nie zmienia to faktu że główne i najczęstsze zmiany dotyczą nowych/zmienianych funkcji samej gry i naprawianie błędów z nimi związanych. 

Również chyba nie muszę przypominać, że wersji xray jakie są dostępne poza oxygen, mają wsparcie x64 dla LUA, i xphysic... ze starszych wersji repo Im-Dexa... i do tej pory są nie ruszane, jedynie chyba właśnie oxygen aktualizuje te elementy. 

Trzeba zrozumieć że x64 to nie jest jedna rzecz. To jest masa elementów w którym najważniejszy w tym wypadku jest silnik renderowania z tym złamanym i sklejonym taśmą  DirectX 11. Tutaj tkwi haczyk, tą cholerę trzeba przerobić by korzystała z dobrodziejstw nowych komputerów.

 

Cytat

Sprawdź repo z wczesnym kodem OLR 3.0. O ile pamiętam tam był port shoca na 64 bity.

Sprawdź sobie co dokładnie było zmienione. wiele osób ogłaszało że skompilowało "silnik" na 64bity, a później się okazywało że jedynie zaktualizowali biblioteki LuaJIT dla alokacji pamięci na x64.

Cytując:

Cytat

It's very easy to think you have a good working 64-bit engine because GSC's memory allocator pads everything with 16 bytes of unused data which hides buffer overruns (either as convenience or intentionally to hide memory leaks). 

About a year ago some guy claimed he had 64-bit Xray and that it was easy. His repo had these problems and it was unable to use luaJIT.

I tried other repos that are preparing for x64. They have problems and break things. I just tried one where offline alife doesn't move at all, probably because it upgraded to newer luabind. In fact I was planning on using this repo as base for CoC until I discovered this serious issue. Very sad.

 

Cytat

Co do zmian graficznych polecam zobaczyć projekt Redux dla Cienia Czarnobyla. Jest na moddb.
Bardzo zmieniony render, dodane PBR i inne  smaczki ważne lub mniej ważne.

Zmiany graficzne to nie jest nic wielkiego, można je dodawać i przerabiać aż silnik gry wyzionie ducha.

To jest nic więcej jak zabawa z szaderami i portowaniem funkcji z CS i CoP. Bo w końcu CoP/CS to jest nic innego jak Cień Czarnobyla, trochę odkurzony z przyklejonym taśmą klejącą DX10/11 który ledwo się trzyma. Te mody robią najgłupsza rzecz jaka istnieje, bo na własną rękę próbują robić z cienia czarnobyla.... Zew prypeci. Czyli coś co już mają gotowe...

 

Cytat

A wiesz czemu żaden z modów nie będzie korzystać z takich dobrodziejstw? Bo w większości ruskie klepią mody.

I to jest wk###iające  jak cholera.... CoP nie jest idealny, tak samo jak CoC, ale co jak co jest szybszy daje więcej możliwości, a ci idioci wolą przenosić wszystkie przydatne funkcje do Cienia... 

To jest dosłownie jak mieć Golfa i mieć Ferrari i przenosić silnik i części z Ferrari do Golfa zamiast jeździć Ferrari...

 

 

Ale koniec z tym, tutaj można się kłócić i nic z tego nie wyjdzie...

Ty nadzieję pokładasz w początkujących modderach. Ja szczerze pokładam nadzieję nad ludzmi którzy przeniosą elementy takie jak A-life i wszystkie assety na jakiś nowy otwarty silnik, Unreal, CryEngine, a nawet kij z tym, Unity, bo co tam że to cholerstwo jest zamulone, byle by działało...

Jeśli udało by się przeportować najważniejsze elementy Stalkera to gra nie straciła by nic z atmosfery a jedynie by zyskała.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie "Noise of the Zone" już dawno temu było potwierdzone że fake, i robiony tylko dla hypu.

Nie tylko nie ma żadnego kontaktu z twórcami ale też zrobili aż 3 konta na stronach jak Indiegogo żądając 60 tysięcy dolarów wsparcia, mimo że nie mają żadnej zgody od GSC na używanie w celach komercyjnych assetów ze stalkera i nazw.

Każde konto jest pod inną nazwą, pierwsze było TEAM "Achieved with CryEngine" potem inne konto "Bit of Bite Entertainment" a jeszcze inne to po prostu imię i nazwisko(rosyjskie).

Na moddb też chaos, zero kontaktu, zero informacji, strona facebooka też, nic więcej jak copy/paste z moddb + modele broni z totalnie innej gry(nie pamiętam jakiej ale ktoś rozpoznał że to screeny z innej gry). Na ich koncie Youtube też nic, nawet nagle pokazali 3 miesiące temu jakiś kiepski filmik Friday the 13th: The Game (on cryengine)... Tak, jak by mały zespół złożony wd plotek z 4-5 osób miało by czas i środki na robienie portu Stalkera i nielicencjonowanej gry na baze filmu...

Poza tym każdy z filmików i screenów jest robiony w ten sam sposób: ogólny zarys mapy stalkera, i jeden-dwa budynki/elementy dające wrażenie że jest to pełny port... taki filmik można zrobić w kilka dni bez większego wysiłku...

Poza tym wystarczy spojrzeć na modele nad którymi pracują: cryEngine at its finest

I po pokazaniu tego modelu 6 miesięcy temu... cisza. wszystkie linki, fora i strony w żaden sposób nie zostały zaktualizowane.... poza zbiórką pieniędzy oczywiście :]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Meta zablokował(a) ten temat
  • Meta przypiął/eła ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.