Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

lr1.jpg
Data Premiery: 21.03.2018 r.
Autor: Genies of the Zone
Autor Spolszczenia: @Anton Gorodecki
Śr. długość rozgrywki: (ok. 30 godzin)

Powrót Legendy to próba przeniesienia buildowskiej atmosfery na tory Call of Chernobyl z aktywną symulacją życia i otwartym światem gry. Akcja toczy się wiosną 2012 roku, na miesiąc przed wydarzeniami z Cienia Czarnobyla. Mieszkańcy Strefy są wycieńczeni wojną frakcji, które z kolei były zmuszone opuścić swoje niedawno zdobyte terytoria. W trakcie prac nad modem autor wzorował się na dokumentach projektowych z czasów Oblivion Lost, dzięki czemu Powrót Legendy charakteryzuje się nostalgicznym klimatem. 

W najnowszej aktualizacji (0.9.2) główny nacisk położono na rozwój dodatkowych linii fabularnych frakcji, jednak trzeba mieć na uwadze fakt, że modyfikacja jest wciąż rozwijana i oferuje coś zupełnie nowego i jednocześnie unikalnego. 

SCREENY:

Spoiler

ss_daniel_03-07-18_23-17-11_(l10_red_forest).jpg.bcc5a4901b18fb1ac347b0a1b910da71.jpg

ss_daniel_03-07-18_18-58-03_(l11_pripyat).jpg.d7986e5a0179e713d2b77cbfb59b6cbf.jpg

ss_daniel_03-07-18_16-44-18_(jupiter).jpg.f025da68d0e7ef2a86cfa0621ba4fb77.jpg

ss_daniel_03-07-18_16-00-07_(jupiter).jpg.27b58d38963e20d42a1837164f5ff0af.jpg

ss_daniel_03-08-18_17-40-07_(l12_stancia_2).jpg.f66918b7e9e99271664858a9e75bed1f.jpg

1771788797_Soce.jpg.af98613787b9901d2632545f0155afc8.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

UWAGA: Jeśli posiadacie Windows 7, należy odinstalować Update for Microsoft Windows KB2670838, który powoduje błędy związane z d3d11.dll.

  1. Zmieniamy nazwę pobranego folderu z repackiem (usuwamy poprzednią nazwę i wpisujemy dowolną nową),
  2. Uruchamiamy program instalacyjny z pliku setup.exe,
  3. . Grę uruchamiamy z utworzonego przez instalator skrótu Legend Returns 0.9.2 (skrót tworzony jest z pliku start LR.bat, który zawiera już parametry -dbg -skip_reg -noprefetch).
  4. Opcjonalnie instalujemy LR HD Nature Pack (rozpakowujemy i kopiujemy folder gamedata pobranego archiwum do katalogu z zainstalowaną modyfikacją Legend Returns 0.9.2, ze zgodą na nadpisanie plików).

 

Polonizacja została dostosowana do wersji repack Legend Returns 0.9.2.

Rozpakowujemy i kopiujemy folder gamedata pobranego archiwum do katalogu z zainstalowaną modyfikacją Legend Returns 0.9.2 i/lub dodatkiem LR HD Nature Pack, ze zgodą na nadpisanie plików.

Polonizacja zawiera również pliki z dodatków:

  1. Kursor z High Resolution Font's (For 4K) + WS Mouse Cursor autorstwa Marty2Base,

Lokalizacja przydatnych folderów: 

  • Logi - ścieżka instalacji/appdata/logs
  • Zapisy stanu gry - ścieżka instalacji/appdata/savedgames
  • Zrzuty ekranu - ścieżka instalacji/appdata/screenshots

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Mod:

Spolszczenie:

O SYSTEMIE DOŚWIADCZENIA: 

Spoiler
  • Legend Returns cechuje unikatowy system zdobywania doświadczenia oraz nauki umiejętności i zdolności. Aby włączyć menu umiejętności naciskamy klawisz B.
  • Punkty doświadczenia zdobywamy poprzez wykonywanie zadań, zabijanie wrogów swojej frakcji, zabijanie mutantów, niszczenie śmigłowców, dostarczanie handlarzom PDA etc.

    Kiedy już zdobędziemy odpowiednią ilość punktów doświadczenia zdobywamy kolejny poziom i otrzymujemy 1 pkt. rozwoju. Do zdobycia jest 30 poziomów doświadczenia (limit ustawiony przez twórców gry) za które otrzymamy 30 punktów rozwoju.

  • Dzięki zdobytym punktom rozwoju możemy uczyć się zarówno umiejętności jak i zdolności. Każda z umiejętności ma 5 poziomów biegłości czyli zużyjemy na nie 5x5=25 pkt rozwoju. Zdolności jest 14 (w rzeczywistości jest ich 13, gdyż jedna pozostaje nieaktywna), ale zostaje nam 5 pkt rozwoju do wykorzystania. Dodatkowo pierwszej zdolności możemy nauczyć się dopiero na 5 poziomie doświadczenia, następnych odpowiednio na 10, 20 i 25 poziomie.

    UWAGA: w przeciwieństwie do menu zdolności (gdzie pokazywane są wyuczone zdolności) w menu umiejętności nie jest pokazywane, których poziomów biegłości w danej umiejętności nauczyła się twoja postać. Dlatego dobrze jest rozpisać sobie np. na kartce papieru nazwy pięciu umiejętności i zaznaczać na niej poziom biegłości w danej umiejętności twojej postaci.

    Poniżej znajduje się lista dostępnych umiejętności wraz z ich poziomami biegłości oraz profitami uzyskanymi za każdy poziom biegłości w danej umiejętności: 

 

Umiejętność SIŁA:

1 poziom biegłości - od teraz jesteś w stanie nosić niektóre ciężkie kombinezony i pancerze;
2 poziom biegłości: - od teraz możesz używać broni ciężkiej i rzadziej otrzymujesz obrażenia krytyczne;
3 poziom biegłości: - od teraz jesteś w stanie nosić ciężkie kombinezony naukowe;
4 poziom biegłości: - nauczyłeś się obsługiwać karabin Gaussa oraz kopać niewielkie mutanty;
5 poziom biegłości: - nabrałeś takiej krzepy, że możesz nosić egzoszkielety i rzadziej otrzymujesz obrażenia krytyczne.


Umiejętność MEDYCYNA:

1 poziom biegłości - apteczki działają efektywniej;
2 poziom biegłości: - nauczyłeś się rozkładać Zestawy ratownictwa medycznego, a lekarstwa działają efektywniej;
3 poziom biegłości: - Zestawy ratownictwa medycznego zawierają od teraz antyrady i apteczki wojskowe a lekarstwa działają efektywniej;
4 poziom biegłości: - Zestawy ratownictwa medycznego zawierają od teraz tabletki a lekarstwa działają jeszcze efektywniej;
5 poziom biegłości: - Zestawy ratownictwa medycznego zawierają od teraz apteczki naukowe a lekarstwa działają maksymalnie efektywnie.


Umiejętność GRABIEŻ:

1 poziom biegłości - nauczyłeś się zbierać pieniądze z trupów;
2 poziom biegłości: - od teraz możesz przy trupach znaleźć również współrzędne lokalizacji schowków;
3 poziom biegłości: - masz takiego farta, że udaje ci się znajdować przy trupach jeszcze więcej pieniędzy;
4 poziom biegłości: - masz takiego farta, że współrzędne schowków znajdowane przy trupach trafiają ci się częściej;
5 poziom biegłości: - osiągnąłeś maksymalny poziom rozwoju umiejętności GRABIEŻ i nauczyłeś się plądrować zbrojownie frakcji.

Umiejętność NAPRAWA:

1 poziom biegłości - nauczyłeś się naprawiać broń za pomocą zestawów rusznikarza;
2 poziom biegłości: - nauczyłeś się remontować opancerzenie za pomocą zestawów naprawczych;
3 poziom biegłości: - nauczyłeś się efektywniej korzystać z zestawów rusznikarskich;
4 poziom biegłości: - nauczyłeś się efektywniej korzystać z zestawów naprawczych;
5 poziom biegłości: - osiągnąłeś maksymalny poziom rozwoju umiejętności NAPRAWA.


Umiejętność PRZETRWANIE:

1 poziom biegłości - nauczyłeś się patroszyć i odcinać części ciała mutantów;
2 poziom biegłości: - od teraz możesz bez szkody dla własnego zdrowia spożywać mięso mutantów;
3 poziom biegłości: - zwykłe jedzenie jest bardziej pożywne;
4 poziom biegłości: - artefakty nie są dla ciebie już tak zabójcze, jak dotychczas;
5 poziom biegłości: - artefakty nie wyrządzają ci żadnych szkód.

  • O zdolnościach i ich profitach można poczytać w drugiej zakładce menu (naciskamy klawisz B) i wybieramy zakładkę MENU ZDOLNOŚCI.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA: 

Spoiler

P: Dlaczego nie mogę patroszyć i odcinać części ciał mutantów?
O: Należy nauczyć się umiejętności PRZETRWANIE na 1 poziomie.

P: Dlaczego nie mogę naprawiać broni i opancerzenia przy pomocy zestawów naprawczych i rusznikarskich?
O: Należy nauczyć się umiejętności NAPRAWA na 1 i 2 poziomie.

P: Jak zbierać pieniądze z trupów?
O: Należy nauczyć się umiejętności GRABIEŻ na 1 poziomie i obszukać kieszenie denata.

P: Dlaczego pomimo wyuczenia się 5 poziomów umiejętności GRABIEŻ drzwi od zbrojowni frakcji są nadal zamknięte i nie mogę ich otworzyć?
O: Aby drzwi zbrojowni stanęły przed nami otworem należy poza wyuczeniem się 5 poziomu umiejętności GRABIEŻ zabić handlarza frakcji, której zbrojownie chcemy otworzyć.

P: Jak kopać niewielkie mutanty?
O: Należy nauczyć się umiejętności SIŁA na 4 poziomie, podejść blisko do mutanta i nacisnąć klawisz F.

P: Jak korzystać ze zdolności ??? (Neo)?
O: Spowalniamy czas klawiszem J. Po ponownym naciśnięciu tempo upływu czasu wraca do normy.

P: [Tylko dla frakcji GRZECH] Jak odcinać części ciał stalkerów?
O: Potrzebne będą nam do tego dwie rzeczy: rytualne ostrze "Warg" oraz umiejętność "GRABIEŻ" na pierwszym poziomie. Ostrze dostaniemy za wykonanie zadania na zlikwidowanie 3 przywódców frakcji. Zadanie to otrzymujemy od Worona. Kiedy już zdobędziemy "Warga" uczymy się umiejętności "GRABIEŻ" na pierwszym poziomie, po czym otrzymujemy info o nowej, dodatkowej umiejętności, którą jest wycinanie części ciał stalkerów.

P: Jak rozpocząć linie fabularną "Dziedzictwo Zbieracza"?
O: Porozmawiaj z Wilkiem a następnie z Kołodziejem (obaj znajdują się w wiosce kotów na Kordonie).

P: Gdzie znajdę zaginionego Docenta z zadania Sacharowa?
O: Docent został zombifikowany i znajduje się w dużym pomieszczeniu na dolnym poziomie labu X-16 (po zejściu w dół szybem windy). Bardzo łatwo pomylić go z innymi zombifikowanymi i zastrzelić, a wtedy ów zadania nie będzie można ukończyć (trzeba pogadać z zombi-docentem).

P: Po wykonaniu zadania na "Spiralę" Żaba nie ma zwiększonego asortymentu. Co robić?
O: Po wykonaniu zadania i rozmowie z Żabą należy zapisać i wczytać grę przy handlarzu.

P: Czy w grze są pojazdy?
O: Tak, na niektórych lokacjach można znaleźć pojazdy, którymi możemy jeździć. Wsiadamy naciskając F, odpalamy pojazd klawiszem O.

P: Przy jednym z stalkerów znalazłem "nieśmiertelnik". Czy można coś z nim zrobić?
O: "Blachy" można wymieniać u handlarzy na broń i opancerzenie albo je im sprzedawać. We frakcji Grzech "towarem barterowym" są serca stalkerów.

P: Czy Monolit ma swoją linię fabularną?
O: Tak, rozpocznie się ona po wejściu twojej postaci na Radar.

P: Gdzie znajduje się Rostok w tej modyfikacji?
O: Fabryka Rostok znajduje się na północ od Dziczy. Można wejść na nią z Dziczy lub Świetlistej Drogi.

P: Mam częste wyloty na Cmentarzysku Pojazdów. Co robić?
O: Należy zmniejszyć ustawienia grafiki.

P: Gdzie szukać informacji o Striełoku w podziemiach "Kompleksu medycznego" (zadanie Wiedrowa)?
O: Obszukaj dobrze pomieszczenie, gdzie po raz pierwszy spotkałeś pijawki w CCz.

P: Jak uruchomić spawner?
O: Należy w czasie gry nacisnąć klawisz ESC i następnie S.

P: Biegam po północnej części Bagien, ale nigdzie nie ma Szramy. To jakiś błąd?
O: Szrama lubi wędrować :) i łazikuje po całej lokacji.

P: Chciałbym aby moja postać miała unikalny portret (awatar). Jak to zrobić?
O: należy edytować (najlepiej w darmowym programie paint.net) plik your_avatar znajdujący się w katalog instalacyjny moda/gamedata/textures/ i w czasie wyboru postaci zaznaczyć ui_your_avatar w linijce menu gdzie wybieramy portret postaci.

Źródło: appro.jpg  ejFj9IA.jpg

  • Super 1
  • Dodatnia 9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael zmienił(a) tytuł na Powrót Legendy 0.9.2 - INSTALACJA, POLONIZACJA, LINKI
  • cichy przypiął/ęła ten temat
  • cichy promuje ten temat
  • Agrael promował(a) i podpiął/eła ten temat
  • Agrael zablokował(a) ten temat
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.