tom3kb 8,760 Posted October 8, 2020 Report Share Posted October 8, 2020 W sumie nie wiem po co nowy system zapisu. Wystarczy, że te radyjka będą w miarę rozsadnie rozstawione po kilka na lokacji i będzie git. Quote Link to post Share on other sites
Anton Gorodecki 6,481 Posted October 8, 2020 Author Report Share Posted October 8, 2020 Ten system ograniczonego zapisywania sprawdził się w Epizodzie Zero, ale na Kordonie było mało zadań i przede wszystkim mało wrogów. Na większej lokacji z mnogością NPC mogą być kłopociki... Quote Link to post Share on other sites
tom3kb 8,760 Posted October 21, 2020 Report Share Posted October 21, 2020 Z okazji swoich urodzin twórca moda wrzucił kilka screenów, krótki filmik z wyglądu menu w modzie oraz zdradził parę informacji. Mod jest przeniesiony na najnowszą wersję OGSR, dodano sporo nowych funkcji urozmaicających rozgrywkę. Inny człowiek z teamu ukończył lokację BAR, z której niedługo zobaczymy kilka screenów, a może i jakiś filmik demonstracyjny. Spoiler 1 9 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted November 30, 2020 Report Share Posted November 30, 2020 Pojawiło się kilka nowych screenów z pełnej wersji modyfikacji «SFZ Project». Niedawno przeniesiono do moda wszystkie poprawki z silnika «OGSR». Zmienił się system pogody, który został zrobiony z bardziej unikalnymi skybox'ami. Spoiler 5 Quote Link to post Share on other sites
tom3kb 8,760 Posted December 1, 2020 Report Share Posted December 1, 2020 Autor pokazał jak mogłaby wyglądać jego modyfikacja gdyby rozgrywała się zimą. 6 Quote Link to post Share on other sites
tom3kb 8,760 Posted December 2, 2020 Report Share Posted December 2, 2020 (edited) Trochę obrazków z lokacji Bar, nie jest to wersja finalna, prace wciąż trwają nad roślinnością i zapełnieniem lokacji obiektami. Spoiler Edited December 6, 2020 by Anton Gorodecki Umieściłem fotki w spoilerze 5 Quote Link to post Share on other sites
kamil190 7,408 Posted December 29, 2020 Report Share Posted December 29, 2020 Twórca modyfikacji «SFZ Project» podsumował prace nad modem w 2020 roku. Wyraził on wdzięczność wszystkim uczestnikom zespołu za pomoc w tworzeniu lokacji i w poprawkach silnika. Sam niedawno zakończył doprowadzenie Kordonu do akceptowalnego stanu. W porównaniu z «SFZ Project. Episode Zero», wzięto pod uwagę rady i komentarze graczy, poprawiono niektóre błędy i dodano trochę fabularnej zawartości. Teraz trwają prace nad Doliną Mroku. Fabuła dla niej była już napisana wcześniej, ale teraz nadeszła jej kolej. Dokładnie z tego poziomu pokazano kilka nowych zrzutów ekranu. Jeden z nich ujawnił mały fragment lore o modyfikacji. Przed nami dalsze udoskonalanie jeszcze jednej lokacji. Jeśli chodzi o wydanie pełnej wersji, twórcy postarają się całkowicie ukończyć mod w nadchodzącym 2021 roku. 1 Quote Link to post Share on other sites
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.