Skocz do zawartości
tom3kb

Kontrakt na złe życie: Efekt motyla / Kонтракт на плохую жизнь: Эффект бабочки

Rekomendowane odpowiedzi

G6BEPyOy_yM.jpg

5a69aa075aab2c7a81854bf7ab0d1a2d.jpg

Tytuł oryginalny: Kонтракт на плохую жизнь: Эффект бабочки
Tytuł polski: Kontrakt na złe życie: Efekt motyla

Deweloperzy: V.I.V.I.E.N.T TEAM
Platforma: Zew Prypeci 1.6.0.2
Premiera: 26.3.2018r

 

OPIS MODA:

Spoiler

Mod jest niewielkim dopełnieniem historii z "Kontraktu na dobre życie". W modzie poznajemy historię najemnika Karpia, który był postacią drugorzędną w tamtej opowieści i tajemniczo zniknął w kopalni w Czerwonym Lesie podczas zwiadu, który przeprowadzał z Ponurym. Co mu się przytrafiło dowiemy się z tego moda.

LINKI DO POBRANIA:

Spoiler

Link do moda v1.0:

https://yadi.sk/d/8ywWFloH3Tn7Xb

https://drive.google.com/file/d/1WvDDiAHTi3RjegB86rLzzH0IIyE5PkkG/view

Torrent do Repacka (Gra i mod w jednym):

http://rgho.st/6KDvcWTQy

Poprawki, fixy i dodatki:

Fix 1: https://yadi.sk/d/MtHg_b-93TyNW9

Dodatek do XRay Extensions (zmiana niektórych opcji/parametrów graficznych), komendy konsoli cam_fov, hud_fov, r__detail_radius; zmienione renderowanie nieba, przemieszczanie się? słońca (w przypadku AF3):https://yadi.sk/d/nUE4rgSw3To6Y9

Polonizacja:

https://cloud.mail.ru/public/GC4r/ow7MDhbNs

Dodatki:

Do pobrania dwie paczki, jedna zmieniająca modele stalkerów, druga na bazie Weapon Replacer 1.0 zmieniająca modele broni. Obie mogą być instalowane równocześnie lub każda z osobna, wystarczy wrzucić do gamedaty moda ze zgodą na zamianę plików

Paczka zmieniająca modele stalkerów: https://cloud.mail.ru/public/5Fck/GLnBKDjNr

Paczka zmieniająca modele broni - https://cloud.mail.ru/public/BXbu/f6tcvN4o2

LINK DO POBRANIA POLONIZACJI:

INSTALACJA:

Spoiler

Wrzucić wypakowaną gamedata moda do głównego folderu gry.

Instalacja na polską platformę:

1. Stalker Zew Prypeci 1.6.02.
2. Kopia gamedaty moda do głównego katalogu gry.
3. Kopia plików bin z Dodatku XRay do bin gry (pamiętamy o kopii bezpieczeństwa).
4. Fix 1.
5. Ewentualnie dodatki.
6. Polonizacja
7. Można grać.

WYMAGANIA SPRZĘTOWE:

Spoiler

Procesor: Intel Core 2 Duo E7400 / AMD 64 X2 5600+
Karta grafiki:  nVIDIA® GeForce 9800 GTX / ATI Radeon® HD 4850
Pamięć: 2Gb

PODZIĘKOWANIA:

Spoiler

Aleksandry Czystiakow «sanhizz» i Saniok «Razdolbay146» 
4ECTOR - Założyciel projektu. (fabuła, rozgrywka, skrypty, idea realizacji) 
Nowa lokacja: "Wowa Sjeleznjow aka Grez" ("SZA Team") 
Paczka broni (OGR) Autor: r_populik 
ATMOSFEAR 3. Autor: CrommCruac 
Podziękowania dla makdm za nowe funkcje skryptowe. 
Podziękowania dlastalk15 za nowe funkcje skryptowe. 
Podziękowania dlaMoskir i Rilack za opracowanie powyższych funkcji. 
Podziękowania dla Azetrix za piękne modele rąk. 

SCREENY:

Spoiler

59224d04708f451537cc6b717ae19210.jpgdfa8abe19dc7aecbea698294866ff4db.jpge598deb97148da169d1e23c1ae47868b.jpg5a69aa075aab2c7a81854bf7ab0d1a2d.jpg

FILMY:

Spoiler

Film z początku rozgrywki.

 

Źródło: strona moda.

Źródło: Temat moda na AP PRO

  • Like 1
  • Dodatnia 14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ech Tomeczku...

Pełna nazwa moda to: Контракт на плохую жизнь: Эффект бабочки version 1.0 (Kontrakt na złe życie: Efekt motyla, wersja 1.0).

Autorzy dodatków: 

Spoiler

Aleksandry Czystiakow «sanhizz» i Saniok «Razdolbay146» 
4ECTOR - Założyciel projektu. (fabuła, rozgrywka, skrypty, idea realizacji) 
Nowa lokacja: "Wowa Sjeleznjow aka Grez" ("SZA Team") 
Paczka broni (OGR) Autor: r_populik 
ATMOSFEAR 3. Autor: CrommCruac 
Podziękowania dla makdm za nowe funkcje skryptowe. 
Podziękowania dla stalk15 za nowe funkcje skryptowe. 
Podziękowania dla Moskir i Rilack za opracowanie powyższych funkcji. 
Podziękowania dla Azetrix za piękne modele rąk. 

Modyfikacja rozgrywa się (prawdopodobnie - przejdę to napisze dokładnie) na jednej lokacji, którą miałem przyjemność ostatnio zwiedzać:

Kilka zrzutów ekranu z mojej gry:

Spoiler

QgsFBhw.jpg

FxNAVZa.jpg

sftZWQr.jpg

XzwMtD1.jpg

eNQc0SM.jpg

0KksqPA.jpg

mZSOUd1.jpg

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, Anton Gorodecki napisał:

Ech Tomeczku...

Pełna nazwa moda to: Контракт на плохую жизнь: Эффект бабочки version 1.0 (Kontrakt na złe życie: Efekt motyla, wersja 1.0).

Spoko, poprawia się ;) jak zaczynałem robić temat jeszcze tego nie było. Autorzy też tworzą/uzupełniają tematy na bieżąco. :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Oj tak... Ostatnio przeszedłem Kontrakt na Dobre Życie - najlepszy mod w jaki dotychczas grałem (oprócz CoC'a). I najlepszy mod fabularny. Nie skomplikowany, zero główkowania i 10-godzinnego szukania igły w stogu siana. Jedyne co mi się niezbyt podobało to mało akcji... Ale cała reszta była wyśmienita :)

Jak jest krótki to przejdę nawet po rosyjsku :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem, odpaliłem i jest fajny mod.

Zaczynasz w tunelu, zbierasz złom z trupów , potem drabinka i budzisz się na nowej lokacji, masz się udać na pogadankę do Marka.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

  Nie znam jeszcze fabuły tego moda, ale wiem, że warto go odpalić, chociażby dla samej lokacji. Robi wrażenie, na mnie zrobiła ogromne. 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Właśnie ukończyłem grę. Cóż... Mod mnie nie zachwycił, a mówiąc wprost - znudził. Fabuła szczątkowa. Pierwsza część sprowadza się do ciułania kasy na zadaniach (zabij, wybij, odprowadź, znajdź, przynieś itd.). Przerywnik i część druga. Rozmowa z "duchem" i rozstawianie skanerów (liczyłem na jakieś "przygody" po drodze, ale nic z tego). Przerywnik, krótka rozmowa, scena finałowa. I tyle...
Jedyny (jak dla mnie) plus to nowa, dość ciekawa lokacja. Niestety, nie udało mi się znaleźć nic interesującego - może dlatego, że nie szukałem zbyt gorliwie.
Podsumowując: bardzo lubię krótkie mody, ale ten mnie rozczarował. Nie polecam, ale i nie zniechęcam, bo jak wiadomo, gusta są różne - jeden lubi pomidorową, a drugi jak go wszy gryzą...

Edytowane przez A6AKAH

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@A6AKAH

Twoja ocena może być całkiem trafna ;)

Sam autor już jakiś czas temu pisał, żeby nie nastawiać się nie wiadomo na co. Fabuła miała być szczątkowa, a zadania taki standardowy zestaw.  Mod powstawał trochę jako taka odskocznia od głównego projektu czyli Sectora 11 i był raczej robiony na zasadzie "żeby nie znudzić się robiąc ciągle jedno ale też nie wyjść z wprawy".

Tak z ciekawości ile zajęło ci ukończenie tego mini modzika?

Obejrzałem też screeny z lokacji od Antona, mapka faktycznie wygląda fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb - trudno mi określić dokładnie, ile zajęło przejście tego moda, ale na pewno nie więcej niż 4 godziny (wliczając przerwy "na zupę":)). Myślę, że wprawnym graczom zajmie to znacznie mniej.

I jeszcze jedno: nie nazwałbym tego moda złym - jest po prostu mało ciekawy. Nic nowego, ale można sobie postrzelać do mutantów i innej "swołoczy":), a z nudów pozwiedzać okolicę i pozbierać artefakty. No i zakończenie historii - z nóg nie zwala, ale pomysł całkiem niezły...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jakby kogoś znudził "śmiertelnie" ten mod to można odpalić spawner i nie tak jak w/w Abakan łazić za jakąś kasą i bambetlami po lokacji tylko sobie pozwiedzać:

1/ https://modsfire.com/HSYv7L66jr9fAIc

2/ https://cloud.mail.ru/public/NGwd/kqdFGPtLY

p.s. co do lokacji to mi przypomina mini mod w którym się łaziło od budynku do budynku podziwiając faunę, florę i inne atrakcje strefy, mod był chyba z 2015 lub 2016 roku(nie pamiętam tytułu ale był prezentowany na forum).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
54 minutes ago, vidkunsen said:

Jakby kogoś znudził "śmiertelnie" ten mod to można odpalić spawner i nie tak jak w/w Abakan łazić za jakąś kasą i bambetlami po lokacji tylko sobie pozwiedzać

Za "jakąś kasą i bambetlami", drogi @vidkunsenie, niestety trzeba będzie połazić, bo tego wymaga fabuła, a i tak nie ma nic innego do roboty. Pozwiedzać można przy okazji, ale jak komuś nie chce się łazić, to wystarczy wklepać w konsoli demo_record - i to bez spawnera.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@tom3kb  - Możesz zmienić polski tytuł moda, bo jest niezgodny z rosyjskim? "плохая жизнь" to niekoniecznie "złe życie", ale może być "niecne życie", lub "fatalne życie".

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@kondotier

Dobrze wyłapane ;) Ja z automatu skojarzyłem, że skoro to kontynuacja "Kontraktu na dobre życie" to i ten mod ma podobną nazwę "Kontrakt na dobre życie: Efekt motyla" ;)

A tu zmiana.

Tylko nie wiem co zostawić "złe" czy "niecne" czy "fatalne". Moda nie ograłem to nie wiem do czego się odnosi. Czy do losu jaki spotkał stalkera, czy do tego, że byli najemnikami? Chyba wezmę złe na razie, zawsze można zmienić.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Hmm, rzeczywiście dziwne. Odpaliłem moda i sprawdziłem, było tak: rozmowa z przewodnikiem, rozmowa z Markiem i wojakiem, rozmowa z naukowcem (daje skanery), wezwanie od "ducha" i rozmowa z nim, 3 godziny snu (lub do rana) i znaczniki już były. Spróbuj może od początku 2 części (jest autosave). A naukowca (tego wcześniejszego) odprowadzałem do wioski jeszcze w trakcie 1 części - może tu coś się skiepściło?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może tak: zacznij od początku 2 części, pogadaj z kim trzeba, a naukowca od spaceru olej i pośpij do rana - może się uda. Ewentualnie mogę wrzucić sejwa z aktywowanymi już znacznikami.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

7AQbRES.jpg

Właśnie skończyłem Efekt motyla. Moim zdaniem mod wcale nie najgorszy, odrobina mistyki:), niedopowiedzenia... Niedopowiedzeniem kończy się również cała historia. Modyfikacja w całej rozciągłości odnosi się do Kontraktu na dobre życie, w końcu nasz główny bohater to Karp, ten sam, który w Kontrakcie zaginął w sztolni. Ci, którzy grali, od razu będą wiedzieli, o co chodzi. W pewnym momencie, żeby pchnąć fabułę, trzeba uzbierać 100000 ru, najlepiej od razu zainwestować w Swaroga i przeczesać wszystkie skupiska anomalii. Nasze konto mogą również zasilić nagrody za zlikwidowanie skupisk mutantów i wybicie trzech wrogich oddziałów, zwykłe stalkerskie zarobkowanie. Mimo pewnych niedociągnięć grało mi się szybko i przyjemnie. Szkoda tylko, że autorzy nie pokusili się o jakąś nową paczkę broni i nie pokazali nam lokacji w pełnej krasie, i wcale nie chodzi mi o brak tego, co lokacja kryje pod ziemią.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Naukowiec! jak w/w, teraz mod działa jak należy, mistyka to taki fajny przerywnik, Karp ma szansę naprawić swoje i nie tylko, życie.

Paradoks - czy chciałbyś wrócić i naprawić swoje życiowe błędy? 

Nie! bo naprawiając jedno, zepsuję drugie!.

 

Edytowane przez vidkunsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord