dragon von chimera Opublikowano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Witam jak zwiększyć dystans w spawnują się npc, mutki itp? Obecnie jest to koło 230 metrów i jak chce się snajpić to trochę bieda. Znalazłem w necie to: gamedata/configs/alife.ltx -> switch_distance 400 oraz to: gamedata/scripts/smart_terrain.script -> self.respawn_radius = ini:r_float_ex(smart_sect,"respawn_radius") or 400 Tyle, że nie ma w 1.5 takich plików. Ktoś wie jak to zwiększyć? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 25 minut temu, dragon von chimera napisał: Witam jak zwiększyć dystans w spawnują się npc, mutki itp? W jakim sensie? Minimalny dystans spawnu? Bo jedynie minimalny dystans jest ograniczony, za tą granicą (podstawowo 25 metrów) boty będą się spawnować. 36 minut temu, dragon von chimera napisał: Obecnie jest to koło 230 metrów Skąd masz takie informacje? 26 minut temu, dragon von chimera napisał: Tyle, że nie ma w 1.5 takich plików Są te pliki, musisz wypakować configs.db i scripts.db. Te pliki są w każdym Stalkerze i każdym modzie do niego. Ale te pliki nie będą ci potrzebne. 31 minut temu, dragon von chimera napisał: Ktoś wie jak to zwiększyć? Zależy co. Opisz co chcesz zrobić bo nie rozumiem. Jeśli zwiększyć maksymalny dystans respienia się, to nie wiem czy wiesz ale boty respią się wszędzie (na każdej mapie) poza "excl_dist". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon von chimera Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 @EGZOdaw Rozchodzi się o to żeby NPC stawały się widoczne z większego dystansu, a 230 metrów sprawdziłem powoli podchodząc do grupy zombie na zatonie, z włączonym "dalmierzem". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 Godzinę temu, dragon von chimera napisał: @EGZOdaw Rozchodzi się o to żeby NPC stawały się widoczne z większego dystansu, a 230 metrów sprawdziłem powoli podchodząc do grupy zombie na zatonie, z włączonym "dalmierzem". No to nie dystans spawnu, a dystans widzenia NPC'tów. Czyli chcesz zwiększyć zasięg widzenia oczu NPC, żeby mogli cię i innych ujrzeć z większej odległości? Jeśli tak, zmień w plikach m_stalker.ltx oraz m_stalker_zombied.ltx "eye_range". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon von chimera Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 (edytowane) @EGZOdaw O to mi chodziło, żebym to ja mógł ich zobaczyć z większej odległość. Wypakowałem script.db, w pliku alife.ltx edytowałem switch_distance = 250 na 400 i oto efekt. Edytowane 30 Marca 2018 przez dragon von chimera Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EGZOdaw Opublikowano 30 Marca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 @dragon von chimera no i elegancko switch_distance odpowiada za zmianę statusu botów z offline na online, wartość wyrażona w metrach. Offline znaczy że fizycznie nie ma ich na mapie, oddziały są jedynie jako takie niewidzialne pionki które mogą walczyć (bez strzelania, to są szanse w oparciu o ilość ludzi w oddziale, ich rangę i frakcję do której należą). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dragon von chimera Opublikowano 30 Marca 2018 Autor Zgłoś Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2018 @EGZOdaw Technicznie to się nie znam, znalazłem w necie i działa Przydatne do snajpienia i poprawnego ustawiania broni dla hybrid @Junxa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.