Skocz do zawartości

КРАЙ ИЗУМРУДНОЙ ЗАРИ | Na skraju szmaragdowego świtu


Rekomendowane odpowiedzi

  • 2 tygodnie później...

vGGQn3jRRQE.jpg

Trwają prace nad implementacją głównej fabuły do moda, autor chciałby to zrobić jeszcze w tym roku ale nie jest pewien czy da radę.

18_vRBQtNWM.jpg

Równocześnie dodawane są zadania poboczne i cykliczne. Na mapach są już obozy stalkerów i miejsca zasiedlone przez mutanty.

NjtLXXL77VQ.jpg

Przeprojektowano HUD, w przyszłości mają być dodane nowe funkcje do silnika.

hZu8Q8LXFzw.jpg

Wszystkie lokacje oprócz ostatniej są już przygotowane w swojej ostatecznej formie.

k3mCkqgLrdA.jpg

Autor będzie się starał żeby mod wyszedł przed kwietniem 2022 r.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Noworoczne życzenia od autora i trochę informacji z rozwoju. 

12121.jpg

Wraz z życzeniami autor udostępnił link do pobrania niewielkiej produkcji na silniku X-Ray 1.6, która została osadzona w.. Średniowieczu :) 

Cóż przyjaciele, rok 2021 dobiega końca. Dla jednych był udany, a dla innych niezbyt, ale w każdym razie przeżyliśmy, co już jest sukcesem. Tym gratuluję. 

Życzę, aby w nowym roku napłynęły tylko dobre wieści ze wszystkich dziedzin życia - osobistego, zawodowego, edukacyjnego, twórczego.

Przejdźmy do tego, dlaczego tu jesteśmy - moda. Prawie przez cały rok prowadzono prace nad fabułą. Z resztki, niewiele różniącej się od dema z końca 2019 roku, udało nam się przejść do dość solidnego prototypu, który obejmuje około 70% fabuły. Z jednej strony to znacznie mniej, niż bym sobie życzył, z drugiej - sporo, przynajmniej jak na mnie. Aktywnie wdrażane są edycje silnika, które zoptymalizują grę i zaoferują nowe funkcje.

Tak więc plan pracy na 2022 rok, to mieć czas na zrobienie maksimum przed pojawieniem się S2. Trzeba będzie się namęczyć, być może z czegoś zrezygnować, ale to będzie ostatni przełom. Przy okazji wystawić na próbę własną cierpliwość. 

W tym roku nie będzie zwiastuna ani innego materiału, ponieważ starałem się włożyć cały swój wysiłek w pracę nad modem, przepraszam. Ale mogę podzielić się z wami tą komiczną średniowieczną lokacją. Jest pusta i niezbyt dobrze zoptymalizowana (dodatkowo jest wyłączony Skygod), więc przygotujcie się na obniżenie ustawień. Może to zainspiruje kogoś do stworzenia czegoś.

I jeszcze raz Wesołych Świat, do zobaczenia w Nowym Roku! 

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 2
  • Dzięki! 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...

iSVSUpdjdIM.jpg

Mod ukaże się później niż planowano. Kiedy? Nie wiadomo.

Ekipa zastanawiała się czy moda robić do Zewu Prypeci, czy zacząć od nowa, na innym silniku itd (dyskusja po ogłoszeniu GSC, że nie będzie Stalkera 2 dla Rosjan). No ale to 4,5 roku pracy do kosza więc mod ma być na X-Ray 1.6.

k3mCkqgLrdA.jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...

Pomimo problemów i ogólnego zniechęcenia autora, prace nad modem wciąż trwają. W ostatnich miesiącach naprawiono błędy, wprowadzono nowe funkcje oraz dopracowano lokacje. Aktualnie modder zamierza się skupić na głównej fabule i zadaniach pobocznych. Postępy z prac mają pojawiać się w comiesięcznych raportach. 

rgy_aAf10K4.jpg

Spoiler

r4yDhjtIrq8.jpg

eDrKC7RJTII.jpg

926z5XpA6PA.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Lipcowy raport z rozwoju moda. 

Trwają prace nad zaludnianiem lokacji, a także zapełnieniem ich ciekawymi miejscami, które często będą skrywać wiele sekretów. To sprawi, że gracz nabierze motywacji do eksploracji i zaglądania w każdy kąt. Pomoże w tym kilka ciekawych mechanik fabularnych, dzięki którym gracz nie raz i nie dwa powróci do odwiedzonych już wcześniej lokacji.

OuG8rjynlSM.jpg

Jednocześnie trwa naprawa błędów, jakie pozostawił po sobie oryginalny silnik gry - wprowadzanych jest też kilka nowych funkcji i mechanik. Następnie dopracowana zostanie dotychczasowa zawartość - lokacje, przedmioty, modele, tekst itd. 

BJ_YTi5MfCo.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Sierpniowy raport z rozwoju moda. 

W ciągu ostatniego miesiąca trwały prace nad ulepszeniem silnika gry oraz nowym systemem ulepszeń. Dzięki temu lore i panujące warunki w Na skraju szmaragdowego świtu staną się bardziej spójne. Ze względów koncepcyjnych graczowi trudno będzie ulepszyć swoją broń, ale jest szansa na znalezienie unikalnych egzemplarzy. Możliwe natomiast będzie ulepszenie kombinezonów i hełmów - prace nad tą częścią ulepszeń zostały zakończone. 

q-BPFY1-Uqva8.jpg

Oczywiście dopracowywano również inne elementy. Planem na najbliższą przyszłość jest uporanie się z ukończeniem głównej fabuły i testami.

2aoi-DA4-Svv-U.jpg

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Autor moda po dłuższej przerwie postanowił nawiązać kontakt ze społecznością i opowiedział o powodach swojej długiej nieobecności, a także dalszym losie projektu. 

scale_2400.jpg

  • W ciągu ostatniego roku modder borykał się z kilkoma trudnościami w swojej pracy i codziennym życiu, więc rozwój modyfikacji został wstrzymany;
  • Dysk twardy, na którym opracowywany był projekt, uległ uszkodzeniu. Na szczęście jego kopie zostały zapisane w repozytorium i praca nie została utracona. Zniknęły jednak wszystkie skonfigurowane narzędzia, co tylko komplikuje ogólną sytuację;
  • Autor przeanalizował wykonaną pracę i doszedł do wniosku, że wiele rzeczy, które znalazły się w modzie, są już przestarzałe, a inne niedokończone. Przyznał również, że pracując na bardziej nowoczesnych silnikach, bardzo trudno jest mu za każdym razem wracać do przestarzałego X-Ray;
  • Do tej pory autor moda nie miał jasnego spojrzenia na to, co powinien zrobić z projektem. Jego problemy w realnym życiu nie zostały rozwiązane; 
  • Zostanie wydana co najmniej wersja beta modyfikacji, którą modder postara się dokończyć. Rozważane są również warianty zaimplementowania koncepcji moda na Unreal Engine w formacie niezależnej gry. Tak czy inaczej, autor chciałby wydać projekt.
     

Źródło: [KLIK]

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 8 miesięcy temu...

Prace nad modyfikacją zostały wznowione. 

Q3x-I-QUe46s.jpg

Modder odpowiedzialny z projekt twierdzi, że udało mu się odzyskać praktycznie wszystkie utracone wcześniej dane po uszkodzeniu dysku twardego. Mod został przeniesiony na 64-bitowy silnik i nadal jest aktualizowany o nowe funkcje oraz eliminowane są błędy z oryginalnej gry. Trwają prace nad odświeżeniem grafiki, które obejmą adaptację wielu rozwiązań ze Screen Space Shaders, a także ulepszone odwzorowanie odcieni i korekcję kolorów. Oprawa graficzna jest wciąż w fazie opracowywania. Proces aktualizacji lokacji w jest w toku.

y-Ox2-V2-Yh-QI4.jpg  B5-KWh-TQmj-V4.jpg

Wśród najbliższych planów jest kontynuacja implementacji fabuły, aktualizacja animacji wszystkich broni, detektorów oraz pozostałych przedmiotów z perspektywy pierwszej osoby, przerobienie pogody, shaderów i aktualizacja tekstur. Planowane jest również przepisanie niektórych funkcji w silniku, takich jak pływanie. Autor obiecuje regularnie informować o przebiegu prac.

T5v-Cdpx-Xd3-I.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.