Skocz do zawartości
scigacz1975

patrol_path_manager.cpp BUGTRAP

Rekomendowane odpowiedzi

Zdarza się że jakiś npc ma wyznaczoną "drogę" przez losowo wyrzuconą  anomalię i wyskoczy taki błąd (przykładowo):

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : vertex || show_restrictions(m_object)
[error]Function      : CPatrolPathManager::select_point
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\patrol_path_manager.cpp
[error]Line          : 155
[error]Description   : any vertex in patrol path [caes_mono_lager_ohran7_walk] in inaccessible for object [caes_monolit261205]

stack trace:

ważne że jest patrol_path_manager.cpp

sposób kobala który u mnie na razie działa:

Cytat

 

Odszukaj w gamedata / scripts plik bind_stalker.script. Otwórz go za pomocą notatnika. Odszukaj linijkę :


function actor_binder:net_spawn(data)

Zaraz pod nią dodaj takie coś:
 


local se_obj = alife (): object ("xxx")
if se_obj then
alife (): release (se_obj, true)
end

 

w miejsce  xxx wklejamy nazwę npc z loga - u mnie to jest caes_monolit261205

dzięki temu unikniemy wylotów i co najważniejsze - zaczynania gry od nowa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Miałem to w jakimś modzie, że jakiś uparciuch gdzieś ginął i waliło tym errorem z "patrolem". Chyba jak za blisko niego przechodziłem. Musiałem obejść problematyczne miejsce drugą połową lokacji żeby to się nie działo. Porada się przyda :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

co ciekawego - ilość takich wpisów nie jest ograniczona - miałem sytuację że trzech najemników w Prypeci właziło w anomalię i wywalało. dodałem wszystkich i poszło. Ale - UWAGA - należy z tym uważać bo przeszedłem dalej  ale zadania nie zaliczyło - dopiero jak usunąłem wpis o ilości zabitych koniecznych do zaliczenia zadania to poszło dalej:

w pliku new_dialog.script  w  sekcji:

function mathon_naem_have(task, info)
    if (db.actor:has_info("math_naem1_dead")) then
    return db.actor:give_info_portion("mathon_naem_have") 
  end
return false
end

zostawiłem tylko jednego trupa najemnika ("math_naem1_dead") - wtedy zaliczyło zadanie

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord