Skocz do zawartości
vidkunsen

The Doktor Mod V2.0

Rekomendowane odpowiedzi

http://stalker-mods.clan.su/load/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/s_t_a_l_k_e_r_ten_chernobylja/the_doktor_mod_v2_0/5-1-0-3488

Cienie 10004, Język Rosyjski, około 0,5 GB w 7 zipie po rozłożeniu 1,2 GB.

Jest to prosty stary mod z 2012 roku ale dodano i pozmieniano w nim parę rzeczy/kwestii przez co stał się ciekawy i atrakcyjny, ot taka letnia przygoda w starym stylu - szata graficzna moda a,la Priboj.

Kwesty są pozmieniane, Wilk za Szustrego daje co nieco od siebie itd/itp, lepszy towar na składzie.

Zaczynasz około 23:20 i albo idziesz po Szustrego albo kombinujesz jak tu przejść do swoich bo masz opcje: Stalker Samotnik, Stalker Bandyta lub Stalker Najemnik, więc albo grasz w starą linię fabularną albo tzw. wolna gra.

Artefakty widać z daleka i się unoszą nad ziemią, na tzw. "dzień dobry " dostajesz do dyspozycji m.in. "buldoga" czyli (ci co byli to wiedzą;)) Ak 74u, możesz dać artefakt w slot i postawić bariery/pułapki z anomalii.

Gra się fajnie, bez wylotów, pierwsze zadania:artefakt dla Sidora, Szustry, Dziki dla Wilka lub nucąc pod nosem Obławę Wysockiego udajesz się na Śmietnisko lub Jantar do tych których wybrałeś

Stąd pobieranie:

https://modsfire.com/XSU8hZEYZa03I7N

https://cloud.mail.ru/public/6W4o/BwioDfFn3

Z moda:

22062822.jpg

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A do tego wszystkiego Naznaczony ma fajne dziary.

dz.thumb.jpg.e268e66b54240b790b9b388884e434b6.jpg

Wybierając inną fakcję niż samotnicy, wybieramy totalny free play, możemy jedynie zwiedzać i strzelać. Jednak nic straconego, gdy już nam się znudzi bieganie po Zonie jako najemnik, bandyta lub wojskowy, możemy u Sidorowicza z powrotem zapisać się do samotników i dalej podążać za fabułą o ile wcześniej nie ukatrupiliśmy nikogo, kto jest nam do tego potrzebny. Gra się całkiem fajnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Uważajcie! bo na każdej lokacji są tzw. Psi strefy - robi się szaro itd- efekty takie jak na radarze przed wyłączeniem - niebezpieczne to jest gdy z kimś/czymś walczysz i masz zwolnione ruchy a przeciwnik/cy nie.

Ja zrobiłem fabułę i teraz idę do najemników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, kondotier napisał:

Próba pobrania przekierowuje na coś. Co jest grane?

Aby pobrać moda z linków ze strony http://stalker-mods.clan.su trzeba być tam zarejestrowanym. Nie ma w tym nic trudnego (rejestracja jest oczywiście darmowa), tym bardziej jeśli ktoś zna język Puszkina.

Co do dwóch kolejnych linków, to są nadal aktualne i można z nich śmiało pobierać.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mod postawiony, ale z takim dodatkiem jaki widać po lewej stronie screenów, trudno będzie grać.

ss_administrator_06-13-18_20-02-49_(mainmenu).thumb.jpg.d959e2626e5bd7b63f314a6782b1db0a.jpgss_administrator_06-13-18_20-02-13_(l01_escape).thumb.jpg.28c4c59bb39d79e6563240dd67459b18.jpg

Jak się tego pozbyć?                                                                                                                                                             

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czy próbowałeś wpisać w konsoli rs_stats off?

Dodano: @kondotier ok, teraz rozumiem skąd ci się to wzięło. W każdym razie powyższą komendą wyłączasz te "statystyki".

@vidkunsen sprawdź sobie w pliku fsgame.ltx w linii:

$screenshots$           = true|  false| $app_data_root$|      screenshots\

gdzie mod zapisuje ci zrzuty ekranu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Anton Gorodecki  W paczce z modem jest fsgame.ltx w jakiejś skróconej formie i user.ltx. Wstawiłem je i widocznie któryś zawiera te dodatkowe wyświetlanie.

Usunąłem user.ltx i pozwoliłem go zrobić modowi, a fsgame.ltx dałem oryginalny z gry. Tyle tylko że zmieniłem ścieżkę zapisów. Po uruchomieniu mod wyświetlił się już bez tego dziadostwa. Na razie jeszcze nie sprawdzałem co jest w intro, więc o -nointro napiszę później.

Czyli jak ktoś jeszcze go będzie stawiał, to bez tych dwóch szkodników.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Usunąłbym link do modsfire gdybym mógł, nie mam takiej opcji i nie wiem dlaczego.

Dodałem do moda spawner uniwersalny, dałem panoramiczny celownik i działa bez zarzutu.

Nigdy w tym modzie Kondotier nie miałem takiego ekranu jak ty.

Pokazałbym zrzuty ekranu ale nie wiem gdzie one są? nie przeszkadza mi to w rozgrywce.

Dzięki Anton, sprawdzę i może dowiem się też gdzie mam sejfy:biggrin:

Mam kompa od Lutego i jeszcze nie wszystko ogarnąłem.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen - W swoich wpisach chyba możesz robić edycję. A jak nie, to poproś kogoś z administracji aby go usunął.

Mod zapisuje się tam gdzie tradycyjna podstawka, czyli w Moich dokumentach. Adres masz w pierwszej linii fsgame.ltx.

Możesz linię zmienić na zapisywanie w modzie. Nawet teraz, jak grasz, tylko trochę więcej roboty, bo po zmianie trzeba przekopiować to co jest w Moich dokumentach do katalogu w modzie. A najważniejszy będzie katalog z zapisami.

Intro do moda, to klasyczne z podstawki. Więc jak ktoś go nie chce oglądać, to od razu może w skrócie pulpitowym dodać -nointro.

ss_administrator_06-13-18_20-32-06_(l01_escape).thumb.jpg.a7140b3f297e29cada9cef4ecd2f355e.jpg

Jeszcze dokładnie nie sprawdziłem, ale to nowe okno, to chyba MP3, bo po kliknięciu w pozycję 1, dostałem wściekłą jak dla mnie muzykę, a w inwentarzu jest to urządzonko.

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@gawron  - Już pisałem wyżej, że powodem są te pliki fsgame lub user. fsgame jest krótszy, a user ma w stosunku do zrobionego przez moda jakieś dodatkowe linie. Może autor moda zapomniał usunąć swoje robocze pliki.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
6 minut temu, kondotier napisał:

Może autor moda zapomniał usunąć swoje robocze pliki.

Też tak pomyślałem. Bez dopisania -nointro miałem wylot.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dotarłem już na Wysypisko do hangaru. Rozmowa z Sierym i będę szukał schowków. Dziadostwa w schowkach mam sporo, bo bandyci mają dobry łup. Aby po sto razy nie biegać, podniosłem trochę udźwig. Jak na razie zmiany w stosunku do podstawki znikome. O tyle tylko że już nie idzie się na pamięć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Fabuła - gdy zaliczysz ostatni filmik - zniszczenie świadomości zero - to jesteś na CZAES-2 i masz/możesz się dostać do Prypeci.

W Prypeci na lewo od stadionu, mając go za plecami idziesz do supersamu i tam na 1 piętrze czeka na ciebie handlarz zwany Czarnym Dilerem (ta postać już była w paru modach - UZI 11.0 i 12.0 -Napisano 4 Maj ) - tekst z moda od dilera:... ja tu żyłem przedtem w hotelu z/pod twoim numerem 26, jeszcze przed ciężarówką śmierci, nie jestem wrogiem, nie panikuj... .

 

Jednym słowem fabuła toczy się dalej, gram.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na bezrybiu i rak rybą. Dalej bawię się tym modem, choć w 95% to podstawka. Tyle tylko że zmieniona grafika, no i może ( ale to chyba subiektywne odczucie ) lżejsze przechodzenie, bez wylotów i problemów, jeszcze mnie przy nim trzyma. Ale ma nieciekawe kruczki. Np. zadań na zabicie herszta bandytów na Wysypisku i bandytów na Agropromie, nie należy brać przed znalezieniem ukrycia Striełoka, bo nie da się ich rozliczyć na czas. Wiem, bo wróciłem na Kordon z zadaniem na herszta, to nie zdążyłem czasowo na tych w podziemiach Agropromu i też miałem zawalony schowek Striełoka. Musiałem powtarzać. Wtedy oba zadania na bandytów padły, zanim dotarłem do Doliny Mroku od Barmana.

HUD też pozostawia sporo do życzenia. Ilość slotów na arty i przedmioty w nich umieszczane jest zbyt mała. Jeśli wsadzimy dozymetr i wykrywacz anomali, jest problem z wsadzonymi artami. Tak samo slot pistoletowy jest za mały. Nawet z cziterką nie da się do niego wsadzić obrzyna.

Idę już na Jantar i on będzie determinantem dalszej gry, lub jej zaniechania.

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Na jantarze po zaliczeniu wg. fabuły jest zadanie które "wisi" nade mną, nająć się do roboty u uczonych.

Ciekawe co to za robota?

Edytowane przez vidkunsen

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen  - Jeszcze tam nie byłem, ale przecież w opisie, albo w PDA masz wyjaśnienie. Nie pamiętam z podstawki, czego chciał Sacharow.

DODANO. Wróciłem z Jantaru po zrobieniu zadań fabuły i kilku od Sacharowa. Nic mi nie wisi, oprócz tego do mężczyźnie w moim wieku ma prawo wisieć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

PODBICIE TEMATU.

Dotarłem do końca moda, a właściwie podstawki z lekko zmienioną grafiką i miejscami fabuła, choć nie wiem po co. Tytuł moda wielce mylący,  bo Doktora widziałem tylko raz, w filmiku z podziemi Agro, a żadnego innego nie było. Końcówkę moda zrobiłem 2 razy, bo znacznik gdzie należy dotrzeć był w złym miejscu na mapie. Raz poszedłem na skróty i nic się nie wydarzyło ( oprócz tego że ginąłem w radiacji ), a drugi raz grzecznie po teleportach. W efekcie utrata zadania na spotkanie ze Spełniaczem, napisy końcowe, a po naciśnięciu Esc freeplay, nic nie dający oprócz możliwości pobiegania po lokacjach. 

W grze miałem kilka wylotów nieokreślonych, kilka z powodu znalezienia się nie tam gdzie trzeba i konieczność powtarzania działań na MW, bo zbiesiła się część Wolnościowców. Bez powodu czerwienieli. Rozwalenie ich nie skutkowało czerwienieniem pozostałych, ale cała czerwona ochrona Bariery już grać nie pozwoliła. A czerwienieli zaraz po rozmowie z Kiepem, choć wcześniej u nich nie byłem i naruszyć ich nie mogłem.

To samo było z Powinnością w Barze, gdy załatwiłem ich odszczepieńców na MW. Dopiero powtórna gra i pozostawienie ich likwidacji Maksowi z ferajną pozwoliło grać dalej.

W modzie wprowadzono coś na wzór godziny grozy, ale są to jakby strefy anomalne, w żaden sposób nie oznaczone i nie wykrywalne. Wpada się w taką i już.

Kto grał w podstawkę CCz, nie będzie miał żadnej satysfakcji z gry. Chyba że chce sobie odświeżyć jej treść.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jak skończysz podstawkę to grasz w tzw. wolnej grze.

Idziesz z CZAES-2 na CZAES-1, potem via stadion i do Prypeci (jak w/w) i robisz zadania dla Ciemnego Dilera, ma ich sporo, końca nie widać.

Jak wykonasz zadanie dla Ciemnego Dilera i "przez przypadek" ;) jesteś u Sidora to nie zmieniaj frakcji na bandytów lub najmusów bo ci Czarny Diler zadania nie zaliczy.

Gram dalej.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord