Jump to content
kamil190

S.T.A.L.K.E.R Dead Air

Recommended Posts

W dniu 19.10.2019 o 20:14, Bieleyerozy napisał:

A może ktoś z was wie lub orientuje się czy istnieje mod lub złączona paczka modów do którejkolwiek części, który nie zmienia fabuły ani jej nie usuwa, ale dodaje lepszą grafikę i lepsze modele, tekstury i animacje do broni? Albo czy na bazie Dead Air możliwe jest przywrócenie oryginalnego wątku fabularnego? 

 

Przywrócenie oryginalnego wątku fabularnego byłoby na wyśrubowanym poziomie trudności Dead Air'a masochistycznym samobójstwem. Myślę tutaj o wszystkich laboratoriach i sarkofagu, które już przy samym najwyższym poziomie trudności w podstawce dawały wycisk graczowi. Ale jest to masochizm, którego byłbym sam skory się podjąć. Jednakże takich modyfikacji na dzień dzisiejszy nie ma. Są jednak alternatywne linie fabularne w paczce Rerum, do której poświęcony post znajdziesz trochę wyżej, u naszego kolegi.

Jeżeli chodzi Ci o paczki modów do podstawek (Cień Czarnobyla, Czyste Niebo, Zew Prypeci), o typie o którym mówisz, to jest ich pełno. Możesz rozejrzeć się tutaj po forum i na pewno znajdziesz coś dla siebie.

Edited by stalker1997

Share this post


Link to post
Share on other sites

W dodatku Rerum do moda Dead Air jest postać bandyty na wysypisku, która jest nieśmiertelna.

Spotkał się może ktoś z was z tym przypadkiem? Jest to jakiś błąd czy ten bandyta pełni jakąś ważną rolę w fabule i na początku przygody uśmiercenie go jest niemożliwe?

Podczas dalszej rozgrywki odkryłem więcej nieśmiertelnych postaci. Dostałem zadanie od Sidorowicza aby zabić bandytę w dolinie mroku, lecz to zadanie jest niemożliwe do wykonania bo bandyta o imieniu Kulka jest nieśmiertelny. Wcześniej próbowałem odbić Agroprom od wojskowych i wybiłem wszystkich trepów z wyjątkiem jednego porucznika ponieważ na niego nie działają żadne granaty ani ilość pocisków. Wie może ktoś jak naprawić ten problem?

Edited by Bieleyerozy

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Dead Air 1.0 zobaczy coś nowego w Stalkerze. Zmieniające się dynamicznie pory roku. Dotychczas w modach gracze mogli sobie co najwyżej wybrać paczkę tekstur np z roślinnością letnią czy też jesienną.

Tutaj zmiany mają być cykliczne na naszych oczach (tom3kb: mam nadzieję, że w opcjach będzie można ustawić co jaki czas będzie to zachodzić bo nie chciałbym tego zbyt często). Jeśli komuś nie bedzie się takie rozwiązanie podobać będzie mógł sobie wybrać jeden zestaw pory roku na stałe.

Jak to wygląda w praniu można obejrzeć na filmikach.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kondotier Witam , zainstalowałem tego moda i mam taki problem , jak kupię  apteczki to nie sumują się w jedno w plecaku tylko każda jest osobno z innymi rzeczami jest tak samo. Gdy użyję spawnera i  zespawnuje sobie np. 4 abakany to w plecaku każdy jest wyświetlany osobno , jest jakieś rozwiązanie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W Dead Air przedmioty nie sumują się w inwentarzu. Można jedynie łączyć do pełnych paczek/opakowań/pojemników amunicję, lekarstwa i inne przedmioty wielorazowego użytku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posłużę się przykładem węgla drzewnego, który jest potrzeby bodajże do napalenia w piecyku własnej roboty. Jeden pełny worek można użyć 3 razy. Jeśli masz 3 worki napełnione do 1/3, to wystarczy przeciągnąć je kursorem jeden na drugi, aż w inwentarzu pojawi się jeden pełny worek z węglem. Tak jakbyś przesypał węgiel z dwóch worków do trzeciego. Analogicznie można to zrobić ze wszystkimi przedmiotami (lekarstwa, papierosy, zestawy naprawcze, amunicja, kanistry itd.), których można użyć kilka razy. To ile razy można użyć takiego przedmiotu, pokazują zielone kreski.

Spoiler

1.thumb.jpg.dec6d16e445fb717051f6611ae3c6aef.jpg

2.thumb.jpg.e20c0d80cc0c018c3cf82ab0e2322bc8.jpg

3.thumb.jpg.546001e2b37660955bb619c8156859bd.jpg

4.thumb.jpg.2449b91ef6a0d50df86108bbbe58f1c9.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.