Jump to content
kamil190

S.T.A.L.K.E.R Dead Air

Recommended Posts

Gram jako Ostatni Ocalały, przeszedłem szmat drogi i do dzisiaj myślałem, że mój GG to jedyna żywa dusza w całej Zonie. Jakież było moje zdziwienie, gdy na Zatonie przeczytałem SMS-a, którego wysłał Noe:). Pomogłem mu odeprzeć atak pijawek, mimo to Noe nie był za bardzo rozmowny, ale dobrze wiedzieć, że jeszcze ktoś oddycha na tym opuszczonym przez Boga zakątku, niestety pijawka zabiła Lassie:mellow:.

Noe.thumb.jpg.c3167f0c5b79f8b6d6eeac1fd948e0cf.jpg

Spoiler

sms.thumb.jpg.72428d516491ad651a03c5c1afbe9119.jpg

Wreszcie znalazłem zestaw do przygotowania narkotyków:)

zest.thumb.jpg.535fca7624658cd1dec7e39c59aaa14b.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 godzin temu, vidkunsen napisał:

Boberm - fizyka - światło - pryzmat - masz 3 kolory, nimi posteruj.

Dzieki Vidkunsen - ale juz załatwiłem temat. Grafika jest zachwycająca . Łażę po dobrze znanych terenach i nieledwie odkrywan je na nowo. Aż sie prosi o jakąś linię fabularną w tym modzie.

Edited by boberm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kilka pytań moi drodzy.

Czemu spawner w nowej wersji nie wykrywa przedmiotów takich jak egzoszkielet, nowe pancerze wprowadzone przez Dead Air oraz kilku broni Żwawego (to samo tyczy się nowych artefaktów)?

Czy wiadomo czy Rostok z poprzedniej wersji Dead Air powróci? (Vaniliowy jest w porównaniu z poprzednią wersją szpetny i pusty)

Edited by Wędrowiec

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Mayer99 napisał:

Rostok - czyli masz na myśli przejście z Rostoku na Magazyny Wojskowe? Brak tych zabudowań i zalesienia? 

Tia, oraz to jak wygląda plac między areną i przejściem dzicz/magazyny wojskowe. I samo wejście do baru jest bardziej puste :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wie ktoś może dlaczego nie mogę włączyć latarki, ani zapalniczki? Są umieszczone w "slocie" na latarkę/zapalarę/glowsticka. W opcjach sterowania przypisałem sobie do "handheld flashlight" lewy alt i po wciśnięciu go w trakcie rozgrywki nie ma żadnej reakcji.

 

Edit.

Metodą prób i błędów ogarnąłem, że latarkę włącza przycisk, do którego przypisany mam detektor. Wie ktoś dlaczego tak jest?

Edited by DawidYounnes

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 godzinę temu, kondotier napisał:

@DawidYounnes - Bo ręczną latarkę uruchamiasz klawiszem dla detektora.

Drugi raz podobnej odpowiedzi nie dostaniesz, bo na forum jest opcja "Szukaj". A takie pytania były już wcześniej.

Podaj hasło, które wpiszesz w wyszukiwarkę, żeby sprawdzić, czy wspomniana przeze mnie kwestia była wcześniej poruszana. Chętnie wypróbuję, bo żadna wpisywana przeze mnie fraza nie wyświetlała mi postów poruszających ten temat.

Share this post


Link to post
Share on other sites

W trybie Ostatni ocalały miałem się tylko rozejrzeć i zapoznać z modem, a doszedłem do Generatorów. W trakcie pielgrzymki nie mogłem nie odwiedzić Spełniacza życzeń. Jestem chyba zbyt dużym grzesznikiem, bo Monolit nie chciał spełnić mojego życzenia, tylko zmienił kolor poświaty z zielonkawej na bardziej niebieską. W Wojskowym laboratorium po przeprawie z Istotą trzymającą drzwi do najniższego poziomu obejrzałem scenkę ze Striełokiem na trawie, zaraz potem zobaczyłem napisy końcowe.
Dead Air pomimo pewnych niedociągnięć na tyle urzekł mnie swoim klimatem, że zamierzam tam wrócić, tylko tym razem poobcować z ludźmi.

gen.thumb.jpg.c84086def886499c1e759b1e14e6d206.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@DawidYounnes - Będąc w tym temacie, wpisz do szukajki "latarkę" i w rozwiniętym oknie zaznacz "Ten temat". Odpowiedź na Twoje pytanie, u mnie pojawia się w 4. wpisie, o ile nikt do dyskusji nie dopisze słowa "latarkę". Jak dopisze, będzie to następny.

Share this post


Link to post
Share on other sites

DA2.png

DEAD AIR

Paczka usprawniająca gameplay:

Spoiler

1. «Graf`s» dla DA 0.98b — innowacje i poprawki znalezionych błędów OBT Link, [Opis]

2. «Extended Gameplay Addon for Dead Air 0.98b» — uzupełnia standardowy gameplay Link, [Opis]

3. «Dead Air: Rerum» dla DA 0.98b — fabularny addon z kanału "Kramer" i spółki. Link, [Opis]

 

Audio i graficzne addony:

Spoiler

1. «Zazielenienie lokacji» - autorskie zazielenienie lokacji 0.98b Link, [Opis]

2. «Mikrotekstury od JIttersShadow» — dla słabych PC 0.98b Link[Opis]

3. «AtMoSpHeRe RaDiO PLaYeR 0.98b» — w osobistym PDA + 272 utworów Link, [Opis]

4. «TRX Sounds Revamp» — tematyczny wybór dźwięków otoczenia Link, [Opis]

5. «Guns&Masks Sound Mod» — zmienia dźwięki broni, dźwięki oddechu, itd. Link, [Opis]

6. «Video in Main Menu» — eliminuje zamrożenia w głównym menu, Link, [Opis]

7. «Retexture Lens Weapons» — jakościowe tekstury celowników lens Link, [Opis]

Różne dodatki:

Spoiler

«Manager modyfikacji» —  Link[Opis]

1. «Moddb Addons» — anglojęzyczne wersje dodatków na podstawową wersję Dead Air [Przejdź]

2. «Kombinezony + Płaszcze 0.98b» —  kombinezony, połączone z płaszczami Link, [Opis]

3. «Dynamic News & Reputation 0.98b» — konfigurowalne nowości na ekranie Link[Opis]

4. «Restore Outfit Addon 0.98b» — TB-1 i Sevy wszystkich ugrupowań + inne Link[Opis]

5. «Zone Expanded Artefacts 0.98b» — dodaje nowe artefakty do anomalii Link, [Opis]

Ważne:

Spoiler

1. Poprawka handlu Wojskowych, Leśnika i Hawajczyka [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

2. Działający detektor Swarog [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

3. Używanie "Młotka" przy naprawie [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

4. Poprawiono wylot w dialogu z Arnim (Arena) [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

5. Poprawka relations - items - weapons [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

6. Poprawka wylotu z animacją Aug [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

7. Poprawka mechanicznych celowników [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

8. Fix wagi karabinów [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

9. Fix misji od Naukowców na Jupiterze [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

10. Fix z "-" nagrodą 70-go dnia [Dla 0.98b z 05.07.2018] Readme

Źródło: ap-pro.ru

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na magazynach nieopodal bazy zaatakowała mnie Chimera. Po wielu próbach, nie udało mi się jej zabić. Chowałem się nawet w autobusie i do niej strzelałem. Wywaliłem w nią wszystko co miałem 60 nowych pestek do AKms i 4 paczki śrutu z Toz 34 (Długi). i 200 sztuk z Forta. Czy ona jest nieśmiertelna? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
31 minut temu, SarXoss napisał:

Na magazynach nieopodal bazy zaatakowała mnie Chimera. Po wielu próbach, nie udało mi się jej zabić. Chowałem się nawet w autobusie i do niej strzelałem. Wywaliłem w nią wszystko co miałem 60 nowych pestek do AKms i 4 paczki śrutu z Toz 34 (Długi). i 200 sztuk z Forta. Czy ona jest nieśmiertelna? 

W DA staty broni są - oględnie pisząc- "ni z gruchy ni z pietruchy". 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, boberm napisał:

W DA staty broni są - oględnie pisząc- "ni z gruchy ni z pietruchy". 

I co z tego? Śmiertelna ta chimera czy nie. Pisałem co w nią wpakowałem. Da się ją zabić? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

42 minuty temu, SarXoss napisał:

I co z tego? 

Ano to , że parametry Twojej broni są  "do doopy". Albo Autorzy moda podkręcili staty "potwora". Ergo - albo sam zmień parametry broni i ammo - poradniki są gdzies na Forum  , albo obejdż tę chimerę i poszukaj słabszego przeciwnika.

 

42 minuty temu, SarXoss napisał:

 Da się ją zabić? 

Wagonem amunicji pewnie tak - lub poszukaj innej bardziej zabójczej broni.AkMS to nie armata.

Edited by boberm

Share this post


Link to post
Share on other sites

Chimera w Dead Air to taka gadzina, która dość szybko regeneruje zdrowie. Ja swoją na Magazynach Wojskowych zatłukłem 2 minami chemicznymi w chacie koło przejścia do Dead City. Zajęło mi to dobre kilkanaście prób. Na walkę z Chimerą  i Pseudogigantem proponuję włączać w opcjach "pokazywanie paska zdrowia przeciwnika" - ułatwia to sprawę. MINY, granaty, ew granatniki są nieodzowne, same karabiny nie wystarczą. Chimera posiada zdolność regeneracji HP, a Pseudogigant szybko się porusza.... Są też addony na MODDB osłabiające chimery, snorki czy pijawki, dla mniej wytrwałych ;).

EDIT: Na pseudogiganta potrzeba 4 granaty z M79/granatnika podwieszanego, chimery nie testowałem, ale podejrzewam że podobnie tylko w stosunkowo krótkim odstępie czasu.

Edited by Mayer99

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/21/2018 at 12:08 PM, Stalker Kamil said:

Wersja przeznaczona dla otwartych beta testów Graczy:

Uruchomienie gry poprzez xrEngine.exe lub skrót gry Dead Air.

Źródła: ap-pro.ru lub vk.com

O wylotach można informować tutaj: https://vk.com/topic-131799462_38619252

-------------

Dodatki: ten post

Uaktualnienie:

Wersja 0.98b(05.07.2018): {Jeśli są wyloty, ustawić na pełen ekran - uruchamiajcie grę jako administrator lub przestawcie mod z folderu Program Files]

Lista zmian tutaj: https://vk.com/pages?oid=-131799462&p=СКАЧАТЬ

Torrent

Cloud.Mail.Ru

Wcześniejszy build usunąć. Zapisy i konfigi z poprzedniej wersji nie są kompatybilne.

Letnia roślinność moda w wersji 0.98b jest w folderze Ëĺňí˙˙ đŕńňčňĺëüíîńňü (îďöčîíŕëüíî). Wystarczy z tego folderu skopiować database do folderu, gdzie macie zainstalowanego moda Dead Air. Do powrotu do oryginalnej flory trzeba tylko usunąć xtra_green.xdb0 z database w głównym folderze moda.

Mam pytanko, czy to zawiera wszystkie pliki z modb do dead air ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 godzin temu, Mayer99 napisał:

Chimera w Dead Air to taka gadzina, która dość szybko regeneruje zdrowie. Ja swoją na Magazynach Wojskowych zatłukłem 2 minami chemicznymi w chacie koło przejścia do Dead City. Zajęło mi to dobre kilkanaście prób. Na walkę z Chimerą  i Pseudogigantem proponuję włączać w opcjach "pokazywanie paska zdrowia przeciwnika" - ułatwia to sprawę. MINY, granaty, ew granatniki są nieodzowne, same karabiny nie wystarczą. Chimera posiada zdolność regeneracji HP, a Pseudogigant szybko się porusza.... Są też addony na MODDB osłabiające chimery, snorki czy pijawki, dla mniej wytrwałych ;).

EDIT: Na pseudogiganta potrzeba 4 granaty z M79/granatnika podwieszanego, chimery nie testowałem, ale podejrzewam że podobnie tylko w stosunkowo krótkim odstępie czasu.

Poprzedni mówca zasugerował żebym skołował sobie inną lepszą armatę mam strzelbę mp-153 i AK12 Ale to i tak nic nie daje. Wale w nią 8 sztuk śrutu z autobusu przeładowuje i tak w koło jakieś 30 minut, aż mi się śrut wyczerpał. Zabrałem 250 sztuk. cały mój zapas ze schowka. Nie chciałbym obniżać poziomu trudności. Rozwiązaniem jest zadać jej jak największe obrażenia w jak najkrótszym czasie. Ale jak to zrobić nie mam bomb  ani granatnika. Coś wymyślę. Dzięki za Radę. Mam kabony pod dostatkiem to kupie RPG u Najmusa. Muszę ją ubić.   

Share this post


Link to post
Share on other sites
  1. Jak to w końcu jest z tymi dokumentami? Dowódcy nie dają questów. U Woronina nie da się o niczym pogadać prócz przepustki na 5 dni. Mnóstwo Dokumentów znajduje w kartonach i skrzyniach na terenie laboratorium. Co z nimi robić, nikt nie jest nimi zainteresowany, prócz Sidora on wszystko skupuje.   
  2. Przy wychodzeniu z X-16 jest jakiś błąd. W podziemiach Yantaru  nie wyświetla tekstur.  Czy może to być spowodowane DX9 (R2.5).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sytuacja wygląda z docs tak: 1. żaden z dowódców frakcji nie daje misji na ich znalezienie można im je sprzedać gdy są w ekwipunku ( dotyczy to docs z kluczowych miejsc, jest ich 8 - te od Dr z Bagien) 2. Pozostałe dokumenty i PDA można sprzedawać handlarzom lub informatorowi z Baru. 3. Po dostarczeniu docs dowódcom frakcji ich handlarz ma lepszy asortyment w sprzedaży. 4. Co do wyjścia z lab X16 to zostało to naprawione w wersji 0.98 B.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 godziny temu, Mayer99 napisał:

Sytuacja wygląda z docs tak: 1. żaden z dowódców frakcji nie daje misji na ich znalezienie można im je sprzedać gdy są w ekwipunku ( dotyczy to docs z kluczowych miejsc, jest ich 8 - te od Dr z Bagien) 2. Pozostałe dokumenty i PDA można sprzedawać handlarzom lub informatorowi z Baru. 3. Po dostarczeniu docs dowódcom frakcji ich handlarz ma lepszy asortyment w sprzedaży. 4. Co do wyjścia z lab X16 to zostało to naprawione w wersji 0.98 B.

Dzięki serdeczne. Miałem cały schowek tych papierów.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.