Skocz do zawartości

W jakim stylu chcielibyście widzieć każdą mapę w Zonie


Wilczarz

Rekomendowane odpowiedzi

Jako nowy Witam wszystkich bardzo serdecznie. 

Śledzę temat Call of Chernobyl od bardzo dawna, ale nie umiem modować go, i tak mnie naszła myśl na pytanie tutaj bo u sąsiadów to nie ma co pisać, więc napiszę tutaj. 

Mając umiejętności i moda Absolute Nature 4 (chyba tak się piszę) jaki styl chcielibyście mieć na każdej mapie? 

Przykładowo, Bagna zielone a Wysypisko żółte itd.

Każdy kto może niech napiszę, jestem ciekaw jaki kto lubi styl. 

Pozdrowienia dla wszystkich. 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sęk w tym, że każdy by chciał co innego. Ja, na przykład, jestem wielbicielem zielonej strefy ala film Tarkowskiego, i dla mnie każda mapa mogła by być zielona. Inny natomiast wielbi np. Misery i dla niego wszędzie musi być szaro, buro i ponuro. Więc, żeby moim zdaniem dogodzić chociaż w małym stopniu wszystkim, doszedłem do wniosku, że im bardziej na północ, tym bardziej szaro powinno być. Tutaj mapa, jak moim zdaniem to powinno wyglądać:

1. Wariant zielony

2. Wariant podstawowy/jesienny (default/autumn lub autumn aurora)

3. Wariant zgniły (rotten)

4. Wariant suchy (dry)

5. Wariant martwy (dead)

6. Wariant MISERY

edit.thumb.jpg.394616c602593fb4eb6a9989704db284.jpg

Jednakże jest to tylko i wyłącznie moja sugestia.

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Wilczarz Ty tutaj? Podobno Striełok Cię zabił... :005:

@vidkunsen :D 

A co do tematu... Gdzieś tam był lub miał być, ale się ostatecznie nie pojawił, mod zmieniający kolorystykę na monochromatyczną. Jako ciekawostka fajne, ale tak ogólnie to komu to do szczęścia potrzebne?