Skocz do zawartości
Attilan02

[Last Day 1.3] Crash po zabiciu postaci

Rekomendowane odpowiedzi

Otóż mam taki problem iż na Wysypisku pojawił mi się NPC, z którym nie ma żadnej interakcji, a którego można zabić tylko za pomocą granatu. Dopóki żyje nie ma problemu można grę zapisać i wczytać normalnie, ale jeśli zginie https://imgur.com/a/Nh2KcWH zapis i wczytanie powoduje crash z logiem:

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : _valid( start_pos )
[error]Function      : CPHActivationShape::Create
[error]File          : PHActivationShape.cpp
[error]Line          : 177
[error]Description   : assertion failed
 

stack trace:

0023:00563783 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:057E0D18 xrPhysics.dll, ActivateBoxDynamic()
0023:057DF188 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport()
0023:057DF141 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport()
0023:03874A73 xrRender_R2.dll

Próbowałem wczytać  wcześniejszego seva, sprzed zmiany lokacji oraz usunąć ui_sr_teleport w folderze Scripts. Nie pomogło. 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nie ale mutanty bądź bandyci już tak. Facet patroluje sobie obszar przy silosach a tam respią się kabany i mięsacze, więc jego śmierć jest kwestią czasu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

@Attilan02  - No to nie widzę innego wyjścia, jak pozałatwiać mutanty. Na czas gry na lokacji powinno to wystarczyć. A jak już będziesz poza nią, nic się nie wydarzy. Tacy NPCe giną tylko wtedy, jak mamy ich w "zasięgu" wzroku.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Już raczej późno na udzielenie odpowiedzi, ale zostawię rozwiązanie problemu na wypadek, gdyby ktoś jeszcze go miał. Crash i niewrażliwość powinnościowca na broń palną, była spowodowana wadliwym modelem.

By rozwiązać ten problem należy wejść do gamedata/meshes/actors/stalker_dolg i usunąć pliki stalker_dolg_2_mask_nohood.ogf oraz(na wszelki wypadek, bo to taki sam model) stalker_dolg_10.ogf. Następnie skopiować dwa inne dowolne modele i nazwać je tak jak te usunięte.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się

×

Powiadomienie o plikach cookie

Używają strony akceptujesz regulamin Warunki użytkowania.

Społeczność
Discord