Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

ps11walktru.jpg

Platforma: Cień Czarnobyla 1.0004/1.0005
Data Premiery: 28.01.2008 r.
Autor: Dez0wave
Autor spolszczenia: Tyro
Śr. długość rozgrywki: (ok. 10 godzin)


OPIS:

Spoiler

Priboi Story to jedna z pierwszych produkcji, o której usłyszał niemalże każdy gracz interesujący się modyfikacjami do S.T.A.L.K.E.R.-a. Akcja przenosi nas do wydarzeń mających miejsce rok po zakończeniu oryginalnej historii Cienia Czarnobyla. Główny bohater, żołnierz imieniem Priboi Slipczenko stacjonujący w jednostce wojskowej na Kordonie otrzymuje zadanie zebrania informacji o tajemniczej organizacji kryjącej się pod nazwą UHSF. Podczas podróży po Strefie Wykluczenia poznamy wiele nowych postaci, odwiedzimy wiele znajomych lokacji, a nawet porozmawiamy z legendą Zony, Striełokiem. 

  • Priboi Story to kultowy mod oferujący zupełnie nową fabułę. 
  • Nowe obiekty na znanych lokacjach. 
  • Zadania poboczne. 
  • Lekkie zmiany w grafice i nowe tekstury. 
  • Wycięte mutanty. 
  • Mnóstwo nowych przedmiotów. 
  • Możliwość poruszania się pojazdami. 

Pozostałe wersje modyfikacji: 

Warto również wspomnieć, że grupie Dez0wave udało się odtworzyć pierwotną wersję S.T.A.L.K.E.R.: Cień Czarnobyla.

SCREENY:

Spoiler

04.jpg

12.jpg

11.jpg

01.jpg

VIDEO:

Spoiler

Przegląd moda od AP-PRO

 

INSTALACJA: 

Spoiler

Poprawna kolejność instalacji:

  1. Cień Czarnobyla 1.0004 lub 1.0005.
  2. W pliku fsgame.ltx należy zmienić: 

    $game_data$ = false| true| $fs_root$|
    na:
    $game_data$ = true| true| $fs_root$|
  3. Pobrane, a następnie rozpakowane archiwum z modem oraz spolszczeniem należy umieścić w głównym katalogu gry.

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod: 

  • ModDB - [KLIK]
    (patch 1.0004)
  • ModDB - [KLIK]
    (patch 1.0005)

Spolszczenie: 

  • Nasz serwer - [KLIK]

Źródło: ejFj9IA.jpg

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ach kolejny ?wietny mod polecam je?li kto? lubi prac? wywiadowcz?. Mod stworzony przez ludzi od Lost Alpha

Twórcy pokazali ?e mo?na ingerowa? dosy? powa?nie w gr? i zachowa? stabilno??. Szczerze mówi?c jakby kto? prosi? o podanie listy najbardziej stabilnych i zarazem ciekawych fabularnie modów to Priboy jest na pierwszym miejscu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciekawy mod i stabilny,mia?em dwa wyloty pierwszy po instalacji spolszczenia,drugi po autosejvie przy barierze.Wystarczy?o odinstalowa? spolszczenie,w drugim przypadku zrobic zapis przez menu gry.Teraz ide ratowa? naukowców w czerwonym lesie.Polecam.

--

Wielka szkoda ?e tak ma?o ludzi gra w priboja. Klimat z podstawki zachowany,?wietne blowouty,dodane wyci?te mutanty i ciekawe misje.

Nie piszemy kolejnego posta pod swoim ostatnim.-Wiewiórka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Mnie same misje tak średnio przypadły do gustu dlaczego ? bo są monotonne.. ciągle tylko trzeba się uganiać za dokumentami, które się porozrzucane po całej zonie, biegać w te i wewte. W soljance też trzeba dużo chodzić, ale misje są przemyślane i ciekawe...i jest ich DUŻO więcej.

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Warto zagrać w poczciwego Priboi-a, co prawda po Soljance będzie mocno przyćmiony ale mam duży sentyment do tego mada bo był pierwszym w który grałem wnoszącym zmianę fabuły i nowe questy. Plusem jest stabilność i wątek główny, minusy to nuda po ponownych wejściach na większość lokacji. Moja ocena 8/10.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Priboi jest modem trudnym logicznie, był pierwszą dużą modyfikacją w której miejsca wykonania zadania nie były zaznaczone w PDA. To mod dla tych którzy grali kilka razy w So.C. i znają dobrze lokacje, często w informacji o zadaniu jest fragment jakiegoś zdjęcia i wskazówka w opisie. Priboi wymagał myślenia i dobrej pamięci wzrokowej, właśnie się zastanawiam czy sobie w niego znowu nie zagrać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja znalazłem je - 1szt. w tunelu, chyba zaraz przy wejściu (ale było to już dawno więc dokładnie tego nie pamiętam) na nasypie kolejowym. Tam gdzie jest silne promieniowanie i grasują psy, a po prawej stronie od torów jest wykolejona lokomotywa. Doprecyzuję - idąc torami w stronę patrolu żołnierskiego który wojsko wystawia po prawej stronie torów patrząc od Wioski Kotów. Jest tam pod koniec lokacji tunel w który w C.S. wpadł bodajże jakiś żołnierz i mieliśmy związanego z tym questa. Możliwe jest, że antidotum jest tam generowane przypadkowo, ale nie skłamałem Was pisząc, że je tam znalazłem. Jeżeli się to potwierdzi to napiszcie, jeżeli nie to z resztą też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie, nie o ten z elektro ale o ten który jest na końcu nasypu kolejowego po wschodniej stronie lokacji. Tego jestem pewien, wątpliwości mam tylko co do tego, czy antidotum było zaraz na skraju czy też w głębi tunelu. Idź po prostu wzdłuż nasypu na wschód - tunel na pewno znajdziesz, myślę, że antidotum też.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawsze w tym samym miejscu są dwa antidotum na wirusa x.Jedno w magazynie bandytów i drugie w pomieszczeniu z lodówką w x18.Po za tym jest jakiś losowy spawn.Ja na przykłąd znalazłem w schowku w pomieszczeniu z klatkami jeszcze jedno.Ale nie ma co na to liczyć w czasie gry.Jak znalazłeś to twoje ale pamiętaj że będą ci potrzebne dwa i lepiej nie licz na znajdżki.Wiem co mówie przechodziłem Priboia trzy razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Czy ja wiem.. mnie jakoś się znudziło tam przy końcówce, gdy trzeba było się wracać z samego centrum zony do laboratorium x18 po papiery. Fabuła moda jest bardzo prosta.. chodzisz i zbierasz różne dokumenty które są rozsiane po całej strefie, mogli dać więcej zadań pobocznych. Tak czy siak, to pierwszy mod i jedyny w dodatku który zmienił całkowicie fabułę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.