Gość Diegtiariow Opublikowano 25 Lipca 2018 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2018 Więcej dodatków na sigerous.ru Nieduży optymalizator dla SGM (Przeznaczony dla czyszczenia lokacji od bezpańskiej broni i części mutantów): Spoiler 1. Otwieramy plik gamedata\scripts\treasure_manager i na koniec pliku dodajemy kod: function CTreasureManager:check_item(obj_id) local check_item = self.items_from_secrets[obj_id] if check_item then return true end return false end 2. Otwieramy plik gamedata\scripts\xr_effects i na koniec pliku dodajemy kod: function add_cleaner_booty(actor,obj) for i = 1,65534 do local object = alife():object(i) if object then if object:section_name() ~= nil then if string.find(object:section_name(),"_booty") then local parent_id = object.parent_id if parent_id and parent_id == 65535 then alife():release(alife():object(object.id),true) end end end end end end function add_cleaner_weapons(actor,obj) for i = 1,65534 do local object = alife():object(i) if object then if object:section_name() ~= nil then if string.find(object:section_name(),"wpn_") or string.find(object:section_name(),"grenade_") then local parent_id = object.parent_id if parent_id and parent_id == 65535 then if not treasure_manager.get_treasure_manager():check_item(i) then alife():release(alife():object(object.id),true) end end end end end end end 3. Otwieramy plik gamedata\scripts\ui_main_menu. Znajdujemy linijki: elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F5 then self:mod_options() i niżej dodajemy kod:elseif db.actor~=nil and dik==DIK_keys.DIK_F6 then xr_effects.add_cleaner_booty() xr_effects.add_cleaner_weapons() 4. W grze naciskamy ESC-F6-ESC. Bezpańska broń i części mutantów będą usunięte. P.S. Autor za zaproponowane skrypty bardzo dziękuje Dmitriju - makdm. Noktowizory: Spoiler Autor: sergej5500 Dany dodatek zrobiono dla poprawienia noktowizorów w SGM. Wszyscy, którzy przechodzili ten mod, znają je. Noktowizor pierwszej generacji daje niewyraźny zielony obraz. Noktowizor drugiej generacji ma jaśniejszy obraz, ale czasami gaśnie. Podczas walki jest to krytyczne. Tylko noktowizor trzeciej generacji jest przyjemny. Link Instalacja: Skopiować folder gamedata dodatku do folderu z grą. Zgodzić się na wymianę plików. Nowa gra nie potrzebna. Dane noktowizory autor robił dla SGM, ale mogą nadać się dla każdego moda do ZP. Screeny: Spoiler Jeśli komuś te noktowizory nie podobają się, to trzeba napisać w prywatnej wiadomości do autora (na sigerous.ru), co i w jakim noktowizorze trzeba poprawić. Noktowizory zostały zrobione dla opracowywanego dodatku na bazie SGM i zostały wyłożone do testowania. Niebieska latarka halogenowa do modów Zewu Prypeci: Spoiler Link Mini-mod. Agresywne zombi. Spoiler Autor: sergej5500 Na Zatonie na Tartaku żyją zombi. Jeśli trochę pomyśleć, to można ich zlikwidować, w ogóle nie otrzymując strzału jako odpowiedź. Autor trochę zmienił ich zachowanie, żeby życie nie było "miodem". Teraz zabić zombi jest dużo trudniej. Ten mod jest dla czystego Zewu Prypeć i dla SGM każdej wersji. Także przygotowany dla każdego moda, gdzie zombi sobie nie radzą. Potrzebna nowa gra lub załadowanie zapisu sprzed pierwszego pojawienia się na Zatonie. Link Ograbienie GG we śnie dla SGM 1.7 Spoiler Autor: Jurok Adaptacja: Voland-777. Opis: U GG mogą ukraść pieniądze w czasie snu w Skadowsku. Dzieje się tak losowo do chwili, gdy GG nie otrzyma osiągnięcia "Przyjaciel stalkerów" lub "Autorytet" Link Enfield L85 A2 "Magma": Spoiler Wersja SGM: 2.2 (ZP). Na drugich nie testowano. Autor: asd123. Pomysł wzięty z serii Magma gry Warface: Spoiler Jeśli planujecie dodać do swojego moda, pokażcie autora. Link OC-14 "Magma": Spoiler Wersja SGM: 2.2 (ZP). Na drugich nie testowano. Autor: asd123. Pomysł wzięty z serii Magma gry Warface: Spoiler Jeśli planujecie dodać do swojego moda, pokażcie autora. Link Bioradar - detektor Feniks dla SGM 2.2 Spoiler Autorzy: MegaFenix, Unnamed Ghost Black Death Wolf. Adaptacja: GEONEZIS, Voland-777. Dany dodatek dodaje do gry bioradar. Screeny: Spoiler Link STWP_CoP dla SGM 2.2: Spoiler Autor podstawowego moda do broni (STCoP Weapon Pack 2.8.7) - Gaz1k, autor replacera - alex5773 Autor adaptacji: Voland-777. Opis: dany mod zmienia oryginalne modele standardowej broni, która jest w grze, na bronie z STCoP Weapon Pack 2.8.7. Instalacja: Skopiować folder gamedata w folder z grą. Nowa gra obowiązkowa (jeśli zechcieliście postawić w czasie przechodzenia). Kompatybilny ze wszystkimi modami, które nie mają broni i particles. P.S. Jeśli znajdziecie krytyczne błędy - pisać do autora (Voland-777), będzie poprawiał. Po pytaniach modelowania (zmień celownik, itd.) nie odpowiada autor adaptacji. Przed instalacją obowiązkowo przeczytać plik-instrukcję Readme w archiwum! Link PHARM 0.5 dla SGM 2.2. Spoiler Autorzy: FantomICW, LoNer1, Goroff, _S_k_i_F_, Malik Adaptacja do SGM: stalkerCoP. Dany dodatek polepsza paczkę modeli artefaktów z Zewu Prypeć. Wideo: Spoiler https://www.youtube.com/watch?v=i0MzRtB49Ks&feature=player_embedded Link Adaptacja do moda SGM 2.2 + Paczki broni od Jenota Nowy HUD - inwentarz dla SGM 1.7: Spoiler Autor moda/adaptacji: Stryker_SQD. Nowy HUD-inwentarz dla SGM-1.7. Instalacja: skopiować folder gamedata do folderu z grą. Działa tylko na czystym SGM 1.7. Screeny: Spoiler Link Opcjonalny FOV dla SGM 2.2: Spoiler Autor moda: Бармен. Autor adaptacji: Voland-777. Dodaje możliwość zmiany kąta widzenia przez opcje (Wideo - Rozszerzone). Instalacja: skopiować foldery gamedata i bin w folder z grą. Działa tylko na czystym SGM 2.2. Wideo: Spoiler Link Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Diegtiariow Opublikowano 24 Lutego 2019 Zgłoś Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2019 Medical Remake Mod 1.0 dla Sigerous Mod 2.2: Spoiler Dany mod zastępuje większość modeli produktów i medykamentów, które występują w modyfikacji. Autor: 3vtiger Cechy wersji dla SGM: - Zamiana modeli produktów i medykamentów z oryginalnego Zewu Prypeci; - Zamiana modeli z SGM: piwa, sera topionego, oliwek, medpakietów, używanych apteczek, biobandażu, psychodelinu, "kociego oka", LSD-protektora, środków do oswajania mutantów; - Zamieniona ikonka konserwy rybnej dla zgodności z grą; - Dodane nowe ikonki dla przedmiotów; - Dodano opcjonalne warianty ikonek i części przedmiotów; Screeny: Spoiler Link: yandex.ru Źródło: sigerous.ru Muzyka dla STALKER (Stalkerska muzyka): Spoiler Większe pliki to około 38 utworów (dla moda 2.1 i 2.2), mniejsze czyli około 12 utworów (dla 1.7) Linki: Spoiler https://drive.google.com/file/d/1_fuGrzIB6mDIFt-TXAjsvTFRS9yYXiD0/view https://drive.google.com/file/d/1o8qYiCgFXE-hHBRj_kD_RvVk2jfUoCmI/view https://drive.google.com/file/d/1ZoaUAp2Wdmcs-uEu0kAXt5eSkrfhz31k/view https://drive.google.com/file/d/1xB8aAE3htcgJpbOUrvyfz7dEEGzja8U7/view https://drive.google.com/file/d/1NTXeWOXuKpUo5S5nJew3seEX4a1xZUEy/view https://drive.google.com/file/d/1mGiTE5v6fvjnq8_PxuS4gVmvEfPhzOy3/view https://drive.google.com/file/d/1mEPpHuKBjkW8RYZl0iwFs_WI8cGdn-De/view Źródło: sigerous.ru Poprawka dźwięków maski gazowej: Spoiler Wersja SGM: 2.2 Link do pobrania: https://disk.yandex.ru/d/0CDgqWAKGtI_Sg Źródło: http://sigerous.ru/forum/364-221-1720394-16-1604612601 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.