Jump to content
Sign in to follow this  
vidkunsen

Dollchan 7 Inception Call of Chernobyl

Recommended Posts

dollchan-7-inception-300.jpg

Język Rosyjski, OBT, 4,73 GB w 7 zipie - Call of Chernobyl.

Modyfikacja fabularna na platformie CoC, nowy bohater - "Altruista", nowe kwesty, postacie, 10 lokacji, mutanty silniejsze, wrogowie bystrzejsi.

"Altruista" nie ma kolesi, on nie bandyta czy najmus czy inny taki tam sobie chłopina, strefa jest dla niego niczym pole kapusty dla zająca - miejsce w którym można się dorobić.

Jest to tzw. wolna gra ale!!! każda postać - kwesty od nich kształtują twój i tylko twój scenariusz - linię fabularną.

10 mniej lub bardziej zmienionych lokacji.

Stąd pobieramy:

Mod: 

http://www.unibytes.com/3gZV7VMc5HsLqw-Us4P3UgBB

https://yadi.sk/d/7Jnld4DB3ZANu7

Łatka/patch:

http://www.unibytes.com/bKHw-do6w.sLqw-Us4P3UgBB

https://yadi.sk/d/fw4VIp8i3ZANYu

Dodatki:

dollchan-7-inception_7.jpg

W głównym katalogu odpalić JSME.exe - m.i9n. jak w/w NPC na minimapie, wył/wł radyjko.

Grę odpalać: Stalker-CoC.exe

Z moda:

dollchan-7-inception_2.jpg

Przechodzenie moda: http://stalkermod.ru/forum/132-dollchan/247278-prohozhdenie-moda-dollchan-7-inception.html

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ten zestaw jest łącznie z CoCem, tak sądzę, czy trzeba go wcześniej mieć. Znalazłem gamepla z instalacją, ale ten co go robił, miał już moda chyba zainstalowanego, bo niektóre czynności tylko sygnalizował.

W tej wersji 1.4.22 jest to wyjaśnione, Coca trzeba stawiać oddzielnie.

No i na gameplayach już z gry, brak jest opisów obiektów na mapie w PDA. Tak jest?

Share this post


Link to post
Share on other sites

http://ap-pro.ru/forum/134-91648-1

https://docs.google.com/document/d/17FuSKjX9Bshe9JDrT9yGgQpiWjAGfEkpoOypfppHtRc/edit

Mod:

https://drive.google.com/file/d/1Ds4ZRheATMlCJpfLAxmJT8HBxeKwMtrv/view

https://yadi.sk/d/KkNZfHJS3Zov5w

https://drive.google.com/drive/folders/1lwzYt8_18yVjqaKeepQuEQjfLWwpOz3N

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mod postawiony przy pomocy robaczywego instalatora i uruchomiony. Ma wersję rosyjską i angielską. Jak na razie jest akcja, cienka ale jest. Jak mod wygląda, mówią screeny z gry.

ss_administrator_01-17-19_18-10-37_(y06_dityatki2).thumb.jpg.1f047efcb88c791dfd1fdabcb2d67470.jpg

 

ss_administrator_01-17-19_18-02-14_(y06_dityatki2).thumb.jpg.585cc80078cbde46c824cedbe4418fa8.jpgss_administrator_01-17-19_18-10-25_(y06_dityatki2).thumb.jpg.262cc594f310bb2fe0b4b6f884feeacc.jpgss_administrator_01-17-19_18-20-49_(y06_dityatki2).thumb.jpg.d142332975ecbdf53e294f2b24f6f44a.jpgss_administrator_01-17-19_18-22-15_(y06_dityatki2).thumb.jpg.4c97c5abe2c98793dbbd74235aec2e26.jpg

 

ss_administrator_01-17-19_18-26-46_(y06_dityatki2).thumb.jpg.3ef0069316447fa1c4a45cce0b195a6d.jpg

A co dalej, zobaczymy.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

PODBICIE TEMATU.

Jako że chyba gram tylko sam, muszę pisać sam pod sobą. I tu kolejna porcja informacji.

Fabuła moda się rozwija. Działamy na razie jako kurier między Barmanem a Sidorowiczem, mając przy okazji możliwość zarobienia na zadaniach dodatkowych. Trochę to przypomina początek LA. Nasz GB musi jeść, pić i spać. Informacja o tym ikonkami na ekranie. Są emisje. Gołodupy GB pomału się doposaża. Po Kordonie grasują mocne mutanty. Po ich zabiciu przy pomocy noża wycinamy ich części. Świnie i dziki można zabić nożem, nawet nie zostać draśniętym. Dochodzi się do wprawy po kilku zgonach.

Do moda dodana jest paczka ze sporą ilością poprawek, ale nie wiem czego dotyczą, bo katalogi mam opisane w robalach. A szkoda, bo zaliczyłem wyloty z różnych przyczyn, nawet na pliki dźwiękowe. Możliwość ponownego uruchomienia moda, dopiero po restarcie komputera.

Małe niedopracowanie animacji NPCów.

ss_administrator_01-17-19_19-52-28_(y06_dityatki2).thumb.jpg.08e90595f4a3c18cac7b237f88a1e17c.jpgss_administrator_01-17-19_19-52-34_(y06_dityatki2).thumb.jpg.a7578f2dd0b966edc76972f5b76223c1.jpg

Strażnica w Ditiatkach ( nowa lokacja )

ss_administrator_01-17-19_19-59-29_(y06_dityatki2).thumb.jpg.a8cf5f0bccedb9299e97b4b40305cda6.jpgss_administrator_01-17-19_19-53-42_(y06_dityatki2).thumb.jpg.bb9c74eeee522b4077fb83cf0478d7ea.jpg

I mocno zmieniona na Kordonie

ss_administrator_01-17-19_20-14-45_(l01_escape).thumb.jpg.c03f483f0e2a8cfa0e4e22dca37930be.jpgss_administrator_01-17-19_20-02-42_(y06_dityatki2).thumb.jpg.28681fd25916226cdc86c69ed8e60a34.jpg

Kwestowi NPCe chodzą spać od 20 do 6 rano. My też musimy. Na początek Sidor ma takie coś w handlu, ale my nie mamy na to kasy.ss_administrator_01-17-19_20-23-13_(l01_escape).thumb.jpg.64cdc45d51536c14957149856f30ba09.jpgss_administrator_01-17-19_20-25-04_(l01_escape).thumb.jpg.4c776c2a0cab5388b1a6bf46934d5456.jpg

Kordon mocno zmieniony, nowe budynki, inne granice lokacji, nowe drogi.

ss_administrator_01-17-19_20-16-10_(l01_escape).thumb.jpg.ab4e97b65b22d98f5a769b94a51a7215.jpgss_administrator_01-17-19_20-54-01_(l01_escape).thumb.jpg.cdf7d51cff13106ac8c746a8db836359.jpg

ss_administrator_01-17-19_23-41-30_(l01_escape).thumb.jpg.96b4a5a1a9cd812b7bcab1f64b338f79.jpgss_administrator_01-17-19_23-04-44_(l01_escape).thumb.jpg.c5cbcfb0c9e346825615154045148547.jpg

Na razie tyle. Mimo niedopracowań, da się grać.

DODANO:

Poczytałem w temacie moda. Jednak to nie fabuła, ale tylko rozwinięte zadania. Dziwne, ale wpisy urwały się w listopadzie ub.r.

Jeszcze trochę się pobawię, ale jak natrafię na problemy rus graczy, zastanowię się nad testowaniem OBT.

DODANO.

Aby nie mieć w razie problemów wątpliwości, zrobiłem nową grę. Przeszedłem to co na poprzedniej, choć się okazało, że w zależności od kolejności branych zadań, dostaje się różne. Po rozpoczęciu nowych zadań zaczęło się pod górkę. Przytrafiło mi się to samo na co uskarżali się rus gracze. Czyli przegięcie i to mocne z radiacją i brakiem środków do jej usuwania. Uskarżali się też na nadmiar mutantów i tez to miałem. Są miejsca, że gdy znajdujemy się zbyt blisko nich, to spawn mutantów trwa bez końca i dosłownie spadają z nieba.

Są też wielkie nielogiczności. Poszedłem na zadanie z medykiem, ale w trakcie tego zadania nie mogłem skorzystać z jego pomocy. A moje środki medyczne skończyły się "tuż przed metą", w kociarni. Do piwniczki już nie dotarłem.

Dlatego postanowiłem przerwać zabawę - a szkoda - i poczekać jeszcze chyba z pół roku conajmniej, na usunięcie zgłoszonych problematycznych rozwiązań i innych bugów.

I na koniec przygody, kilka screenów z nowej gry na innych ustawieniach.

ss_administrator_01-18-19_15-11-50_(y06_dityatki2).thumb.jpg.f223c35a4783571b61b30d9e7986ece3.jpgss_administrator_01-18-19_15-15-24_(y06_dityatki2).thumb.jpg.b8049a50e6f3f3941837e3f3f8407220.jpgss_administrator_01-18-19_15-36-05_(y06_dityatki2).thumb.jpg.9765e157d40ab4dfd243e3f43b9afbea.jpgss_administrator_01-18-19_18-39-54_(l01_escape).thumb.jpg.6a2237ddcd1940281af437e45d3512c9.jpg

 

ss_administrator_01-18-19_18-58-28_(l01_escape).thumb.jpg.c4e67aa84d32d5d2ac695c4797c8f69f.jpgss_administrator_01-18-19_19-03-02_(l01_escape).thumb.jpg.4f194c9536ea9f0cd81f464f0863282c.jpgss_administrator_01-18-19_19-09-12_(l01_escape).thumb.jpg.04e847283b38cdc938305e2253326c6e.jpgss_administrator_01-18-19_19-16-45_(l01_escape).thumb.jpg.2bb156b219fc49e0fe5b1f5997b0a311.jpg

Żegnaj Altruisto, na spory czas. Altruista, to ksywka GB.

Share this post


Link to post
Share on other sites

"Dollchan 8: Nieskończoność"

Użyto map lokacji z oryginalnej trylogii. Twórcy przyjdzie zrobić rzeczywiste rozmiary Zony do skali gry. Autorzy mówią, że trwają teraz prace nad pisaniem fabuły i kwestów.

4aes.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kamil190 - mój wpis z 25.03.2019:  https://vk.com/dollchanmod

Oraz(9,8 Mb - mapa fizyczna wzorowana na niemieckim Meßtischblacie): h*tps://vk.com/doc15456544_497979829?hash=c3163dfe71a94f59a8&dl=59bae2f26a96f983ff

08.02.2019: https://vk.com/@dollchanmod-dollchan-8-beskonechnost

Może jednak dodadzą Białoruską część strefy?

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dowiedzieliśmy się o pełnej gotowości scenariusza modyfikacji „Dollchan 8. Nieskończoność”. Wcześniej autor moda rozpoczął realizację łańcucha zadań już w grze. Obecnie trwają prace nad Wysypiskiem. Zostały poprawione niektóre problemy z geometrią i nieco ulepszono detalizacja poziomu.

3182c30ccaea61b.jpga856c0e92f5b3ba.jpgc9d0de15378e45f.jpg73634e6df3c6b52.jpg92b42eb781d84ed.jpg58bf986216de8c3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pojawiły się screeny przerobionego Kordonu w modyfikacji „Dollchan 8. Nieskończoność”. Kluczową zmianą poziomu była rozbudowa wioski nowicjuszy.

ff450e9fd0466f4.jpg06c30015219247e.jpg284122bd2e64dd0.jpg

Spoiler

19a6283f6912f4a.jpg0f11031d2c78e92.jpgfa4feac6325c43b.jpg830ee664db58051.jpgd72813b8fb66fcc.jpg11ec1a7a9e78829.jpg2c08ff69029dd51.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Twórca modyfikacji «Dollchan 8. Nieskończoność» podzielił się planami odnośnie podziemnych lokacji. W tej chwili trwają prace nad rozbudowywaniem laboratorium X-27, znajdującego się w tunelach pod Wysypiskiem. Stanie się ona dwa razy większa w porównaniu z poprzednią wersją. Następnym krokiem jest zmiana innych podziemi, gdzie będą dodane nowe korytarze i pomieszczenia.

0fc9a46770fbbde.jpg2d14ceba16b323c.jpgf930c503dceeef3.jpga6089b8b2942a9d.jpg70aabd1bca5ace3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.