Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 31.10.2018 o 17:41, bartas47 napisał:

Czemu nie mogę użyć śpiworu? I co zrobić żeby ręka przy celowaniu tak nie latała? Wytrzymałość i zdrowie cacy.. 

Masz na pewno śpiwór czy "opakowanie" z niego? 

A co do latania broni to polecam Zapalić papierosa :)

Odnośnie błędy wyślij mi Save, postaram się rozwiązać problem. 

 

INFORMACJE Z ZONY!

Z góry przepraszam za brak aktywności, ale rozumiecie święta itd.
Aktualnie siedzę przy dynamicznych wiadomościach i jeszcze trochę z nimi zostanę :P

ss_krzysiek_11-04-18_21-56-38_(l01_escape).thumb.jpg.e80e94af8607e145155f1034af784a12.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.11.2018 o 17:29, Junx napisał:

Masz na pewno śpiwór czy "opakowanie" z niego? 

Rzeczywiście to pewnie jest jakiś element śpiworu bo już znalazłem ten właściwy :D

W dniu 4.11.2018 o 17:29, Junx napisał:

A co do latania broni to polecam Zapalić papierosa :)

Odnośnie błędy wyślij mi Save, postaram się rozwiązać problem. 

Pomogło :) A save już wysłane.

  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@bartas47 udało się dzięki Twojemu zapisowi naprawić dwa błędy, jeden z pancerzem a drugi właśnie z AUG'iem, dzięki!

Patch 05.11 - https://mega.nz/#!Bx4RxILA!fSXl5vI97rfktAZbw1GHtIuAN1E7mk0SiqWJZRX5Ccs

Co nowego:

- Dodano trochę nowych rękawów (dzięki KingWinger z Rubieży)

- Naprawiony błąd z brakiem ulepszeń dla Famas'a (dzięki Kazmir z Discord'a Hybrid'a)

- Naprawiony błąd z AUG'iem (dzięki @bartas47)

- Naprawiony błąd z brakiem sekcji pancerza "scientific_combat_outfit" (J/w)

- Ponowna segregacja rękawów na frakcyjne oraz inne

- "Jakość" znajdowanych pancerzy będzie od 30 do 60%

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogłoszenie Parafialne. 

Dzięki uprzejmości kolegi @gawrona w weekend będzie patch zawierający SPOLSZCZENIE. W między czasie chce serdecznie podziękować kolegów @bartas47 oraz @Kazmir którzy wyłapują błędy i prężnie działają na discord'zie, serdecznie na niego zapraszam i być może ktoś znajdzie kolejne błędy - 
https://discord.gg/Uu3kVCc

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 godzin temu, Junx napisał:

Dzięki uprzejmości kolegi @gawrona w weekend będzie patch zawierający SPOLSZCZENIE.

Myślę, że do Ogłoszeń Parafialnych należy dodać, iż spolszczenie nie było jeszcze testowane i może zawierać pewne błędy i niedociągnięcia. Spolszczenie właściwe DA już wkrótce.

  • Dodatnia 4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Patch PL 11.11 https://mega.nz/#!11Q1VI5D!vaJdx-Cey0EVvmkEjfw13BmGUQ2otfiT3TZM1kf4_Ps
Co nowego:
Obecna wersja spolszczenia do "czystego" Dead Air jest wczesną wersją wykonaną przez @gawron , może zawierać jeszcze błędy. Właściwa wersja spol. do DA wkrótce oraz będzie dostosowana do Hybrid'a.
- Polski Dubbing
- Nowe/stare ikony dla ulepszeń broni
- Drop pancerzy z każdego trupa, lecz jego stan będzie "mizerny"
- Naprawa kolejnych błędów, serdeczne podziękowania dla @Kazmir oraz @bartas47 

WAŻNE!!! Brak części tekstów jest spowodowane brakiem tłumaczenia dodanej nowej zawartości, ów część jest w trakcie tłumaczenia

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam Panowie.  :) Dziś nagrałem niusa na temat Hybrida bazującego na modzie Dead Air,wielce dziękuję za spolszczenie Gawronowi i za robotę Junkxowi :)  potem zapodam na kanał to sobie zobaczycie,mod zapowiada się ciekawie.

 

A to tak luzem,Panowie Stalkerzy.Zobaczcie jak jestem dumny z mojego syna 

 

  • Super 3
  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : <no expression>
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : Xr_ini.cpp
[error]Line          : 520
[error]Description   : fatal error
[error]Arguments     : Can't open section 'merc_exo_outfit'. Please attach [*.ini_log] file to your bug report


stack trace:

0023:00D23DCC xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:06CC2110 xrGame.dll, CDialogHolder::operator=()

@Junx dodatkowym problemem, który znalazłem jest brak mapy czerwonego lasu, po przejściu na lokację oraz dziwne zmienianie kolorów obrazu po użyciu latarki czołowej/ręcznej 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

18 godzin temu, Junx napisał:

@zacxar, zmienione jest niskie przykucnięcie. Teraz postać "leży" co daje możliwości wejścia w różne niskie miejsca. 

Wiem wiem, ale przy celowaniu, gdy klikam przycisk kucnięcia (czyli sam CTRL), to od razu się kładzie, bez wciśniętych dwóch przycisków do niskiego kucania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.