Skocz do zawartości

Junx

Rekomendowane odpowiedzi

W dniu 26.05.2019 o 16:43, Gh0sTp napisał:

@GeniuS żeby broń była stabilna trzeba sobie ulepszyć "obsługę broni" u mechanika lub perk stabilne ręce czy jakoś tak :) 

A jak mogę ulepszyć tego perka, oprócz tych opcji na początku, bo przyznam, że nie chce mi się od nowa zdobywać tego, co już mam :P

Przy czym, nie mam żadnej opcji u mechanika (chodzi Ci o np. Kardana, prawda?), a zaglądałem już do 3 albo 4. Byłbym wdzięczny za pomoc :D

Edit: Chyba mnie nie zrozumiałeś jednak, bo mi chodzi tylko o ruszanie podczas celowania, nie sam odrzut. Z tego co widzę, mam tę umiejętność "pewne ręce", aczkolwiek, tak jak mówiłem, pomimo to przy celowaniu broń dalej lata, tak jakby chciała ode mnie uciec.

Edytowane przez GeniuS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, GeniuS napisał:

A jak mogę ulepszyć tego perka, oprócz tych opcji na początku, bo przyznam, że nie chce mi się od nowa zdobywać tego, co już mam :P

Przy czym, nie mam żadnej opcji u mechanika (chodzi Ci o np. Kardana, prawda?), a zaglądałem już do 3 albo 4. Byłbym wdzięczny za pomoc :D

Edit: Chyba mnie nie zrozumiałeś jednak, bo mi chodzi tylko o ruszanie podczas celowania, nie sam odrzut. Z tego co widzę, mam tę umiejętność "pewne ręce", aczkolwiek, tak jak mówiłem, pomimo to przy celowaniu broń dalej lata, tak jakby chciała ode mnie uciec.

Rozwiązaniem na to jest zapalenie fajki lub jakiegokolwiek narkotyku, bardzo skuteczny sposób :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Testowałem Hybrida na nowej platformie - Dead Air, która działa na OpenXRay, jak dla mnie najlepsza decyzja bo silnik radzi sobie z projektami bazującymi na Misery i jej podobnych. Do tego nie ma problemów jak poprzednio, z tym komunikatem o za słabej karcie graficznej (poza nim mod mi się podobał, jak działał).

Sporo złomów do zbierania, system perków świetny, zadania dobre, system handlu na pierwszy rzut oka dziwny ale jak dla mnie lepsza wymiana złomu na coś przydatnego niż gromadzenie rubli. Teraz stalkerzy mają masę śmieci w swoim posiadaniu, bardzo mi się podoba bo te pustki w innych modach były dla mnie dziwne. Teraz wymiana przebiega z nimi o wiele sprawniej.

Ostatnia godzina była dziwna. Próbowałem ustrzelić mięsacza, usłyszałem tylko kliknięcie (nie załadowałem śrutu) a i tak zginął. Zona jest nieprzewidywalna. Do tego raz grupa mutantów pojawiła się znikąd obok mnie, przy parkingu na Jupiterze. Ale raczej jednostkowy przypadek. Mnóstwo funkcji do ogarnięcia ale po zmaganiach z Anomalią (innym wielkim modem, który rywalizuje z Dead Air) jest to do ogarnięcia.

Zarówno w Dead Air jak i w Anomaly z broni opłacało się zbierać pistolety. W Anomalii rozkładało się je na części, które zawsze były w idealnej kondycji. W Dead Air są dobre jako towar do wymiany.

Mała rada - jeśli pojawimy się na jakieś lokacji pierwszy raz to staramy się opróżnić wszystkie schowki. Mnie się udało dorwać SEVA z 50% wytrzymałości w bazie Stalkerów na Kordonie. 

Jako że bardzo lubię zbieractwo to mod bardzo mi się podoba. To całe przerzucanie, segregowanie (dziwne że mod nie robi tego automatycznie, mówię o amunicji, gdy wyciąga je się z pudełka, które trzeba Sortować).

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
  • Super 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZapomnialemLoginu dzięki za miłe słowa :)

Wersja 1.1 już jest testowana przez testerów na discord'zie, póki co "jesteśmy" na etapie naprawy błędów a ja rozdaje nową broń dla NPC-ów. 

Samo pojęcie skąd są bronie może świadczyć o ilości i jakości:

- STCoP 3.1

- EFTWP 

- Shoker

- Mix z "różnych" źródeł 

A i dojdzie coś z TAZ'a 2.0 ale to potem :)

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Witam wszystkich serdecznie, mam pewien problem, a mianowicie z ekranem, gra jest w panoramie, próbowałem już wszystkiego, ustawień rozdzielczości, ustawień fov, niestety moje próby spełzły na niczym, problem występuje nadal. DA + Hybrid zainstalowane z pierwszego posta, wraz z fixem. Dołączam zrzuty ekranu z menu głównego i samej gry 
 

ss_komuter kuby_07-03-19_16-18-59_(mainmenu).jpg

ss_komuter kuby_07-03-19_16-22-42_(l01_escape).jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nowości ze świata Hybrid'a. Zbrojownia jest "cała" prócz ak104 (lekko nie "pokrywające" się ręce) reszta działa i jest zgrana wraz z dźwiękami. Ilość broni dostępnej jest około 200!, więc każdy będzie miał z czego postrzelać. Aktualnie udało się "opanować" sztukę dodawania "opowiastek" do encyklopedii i na tym aktualnie się skupiam, poniżej "schemat" + ikona. 

ss_krzysiek_07-07-19_03-31-10_(jupiter).thumb.jpg.219875d8585244fac7bf3371eaf7c33f.jpgss_krzysiek_07-07-19_03-33-49_(jupiter).thumb.jpg.e62e7429bd9d3aa365183233987b5ba3.jpgss_krzysiek_07-07-19_03-31-24_(jupiter).thumb.jpg.fed3e6bdd4fa31e195f0c2e55f8ad6ee.jpg

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Turysta powraca truć d*pę.

Uzależniłem się ostatnio od Dead Air (0.98b + Hybrid 1.00PL) i tak sobie biegam po Zonie, aż tu nagle przy próbie powrotu do Rostocku taki oto wypad: (załącznik)

Cytat

 

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : _valid( start_pos )
[error]Function      : CPHActivationShape::Create
[error]File          : PHActivationShape.cpp
[error]Line          : 177
[error]Description   : assertion failed
 

stack trace:

0023:006E3BB3 xrCore.dll, xrDebug::fail()
0023:05C90D88 xrPhysics.dll, ActivateBoxDynamic()
0023:05C8F1B8 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport()
0023:05C8F171 xrPhysics.dll, ActivateShapeCharacterPhysicsSupport()
0023:053630E3 xrRender_R1.dll

 

DOOOOOBRA, trafiłem suczkę :)

tl;dr : trzeba usunąć stalker_dolg_1.ogf z katalogu gamedata/meshes/actors/stalker_dolg i zastąpić innym meshem (np skopiować stalker_dolg_0.ogf i zamienić nazwę na stalker_dolg_1.ogf).

Pomogło rozwiązanie z LD, tylko przyczyną był inny model. Jednego z powinnościowców pilnujących wejścia zagryzły psy i pewnie zrobił T-pose z powodu braku/wadliwej animacji zgonu lub źle przypisanych "kości" do modelu. Pewnie da się to przerobić tak, żeby było dobrze, ale stwierdziłem, że wolę guz wyciąć niż leczyć, zwłaszcza, że edycja ogf z tego co się zdążyłem zorientować jest cokolwiek problematyczna, a ja nie mam czasu ani ochoty, żeby się w to teraz zagłębiać :)

WIEDZCIE JEDNO - JEŻELI MACIE TAKI KOD BŁĘDU JAK POWYŻEJ, PRZYCZYNĄ JEST PRAWDOPODOBNIE WADLIWY MODEL POSTACI (z tego co czytałem w dokumentacji linia 177 dotyczy rotacji elementów modelu, o ile dobrze interpretuję kod). Najwidoczniej dotyczy to RÓŻNYCH modów...

A jak namierzyć? Cóż pomaga wiedza do jakiej frakcji prawdopodobnie należą problematyczne zwłoki. Ja zrobiłem backup folderu z powinnością, we właściwym folderze wywaliłem wszystkie modele poza jednym losowym, skopiowałem go tyle razy ile jest modeli i pozmieniałem nazwy kopiom na nazwy usuniętych modeli. Liczyłem na to, że crasha nie będzie, a wszyscy Powinnościowcy będą wyglądać tak samo. Potem się załamałem, bo gra się wykrzaczyła, okazało się bowiem, że przez przypadek pozostawiłem AKURAT ten model co crashował grę :D No i sprawa załatwiona, model wywalony, śmiga.

Gdybym jednak nie trafił za pierwszym razem po prostu przerzucałbym z folderu backup właściwe modele po jednym i za każdym razem testował sejwa aż zlokalizowałbym tego co powoduje wylot do pulpitu. Upierdliwe jak cholera, wiem. No ale Zona druga żona, czego się nie robi...

Zdrowia, Stalkerzy, dobrej Wam Zony!

Edytowane przez Vladmir
Problem rozwiązany!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czytałem że w Dead Air można znaleźć gdzieś Skorpiona na początku, bodajże w Kordonie. No i udało mi się ale nie był to czeski pistolet maszynowy ale rozkładany karabin. Którego nie da się użyć (nie ma nawet ikony w ekwipunku) i wywala do pulpitu przy próbie użycia.

Druga niespodzianka - jeśli jakieś postacie, na które mamy list gończy, zostaną ubite przez inne postacie czy mutanty albo emisję - zadanie nie zalicza się. Pewnie taki zamysł twórcy Dead Air by nie było za dobrze.

Podoba mi się handel wymienny miedzy postaciami - skupuję pudła z amunicją, notatki ze współrzędnymi schowków, mapy  z anomaliami albo inne szpargały. Bardzo wciąga.

Próbowałem majsterkowania (crafting) za pomocą dostępnych narzędzi, te najlepsze wcale nie mają tak dobrych rzeczy do skonstruowania. Żeby chociaż dało się zrobić detektor Niedźwiedź samemu ale nic z tego. 

Podstawowe narzędzia do tworzenia wybranego typu amunicji z pudełek (100rubli każde) jest bardzo dużym ułatwieniem.

Jedyne co mi doskwiera  w modzie to zatrważająca liczba zadań w którym musimy sprzątnąć kogoś z naszej lub zaprzyjaźnionej frakcji. Z wrogiej znalazłem jak dotąd może 2? zlecenia na najemnych w Martwym Mieście, do którego nadal szukam weny by zawędrować.

Próbowałem szczęścia z artefaktami. Jak to w serii Mizeria - próbowałem na początek prosty detektor+maska przeciwgazowa. Okazało się że niektóre anomalie ogniowe i toksyczne można penetrować bez odzienia z zamkniętym obiegiem. Gorzej że artefakty nie wyróżniają się tak bardzo i trzeba mocno oko wykolić by je złowić wzrokiem.

Schowki jak dotąd nic ciekawego nie miały (te z notatek, są jeszcze takie z imionami), wyjątkiem był jeden gdzie znalazłem element pancerza typu SEVA. Dzięki niemu nie trzeba mieć samej SEVY czy naukowego kombinezonu, wystarcza maska+ten noszony na plecach sprzęt. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@ZapomnialemLoginu

Odnośnie Skorpiona nic mi w tym temacie nie wiadomo, nie spotkałem się, ale dobrze wiedzieć, że jest taki bug.

To zliczanie zadań czasami irytuje (jak ktoś Ci padnie zanim dogonisz, to samo z resztą jest jak padnie zleceniodawca), ale jest uczciwe (w końcu obiecałeś, że TY to zrobisz, nie :>?). Przynajmniej za niewykonanie nie spada reputacja.

Handel wymienny <3. Polecam zamiast kupowania map zbierać podręczniki inżynierii (ok 80ru skup) i podręczniki SBU (chyba 400) i z tego robisz sam mapy wojskowe przy użyciu narzędzi precyzyjnych. Dodatkowo polecam zawsze kupować, zostawiać gogle spawalnicze, bo to jedyna chyba rzecz na której można fortunę w craftingu zbić (celownik PU chyba zestaw precyzyjny, robi się ze śmieci za jakieś 1500ru, sprzedaje się za 7500 i można użyć do barteru np. u Żwawego). Pudełka z amunicją też są zawsze dochodowe, nawet jak się kulki Sidorowiczowi sprzedaje.

Odnośnie zadań - fakt, albo dostajesz zadanie na Monolit pod samą elektrownią, albo wszyscy chcą zabijać akurat tych, z którymi Ty chcesz się zaprzyjaźnić. Względnie łatwo jest wybić się u samotników (max reputacji to 3000) i u Czystego Nieba. Ja od wczoraj przyjmuję od innych frakcji (z bólem serca) zlecenia na samotników. Dostajesz raczej więcej reputacji za wykonanie zadania niż tracisz za zabicie jednego lub dwóch stalkerów, więc można tak powoli dorobić się przyjaźni u kogo chcesz. Przyjmuj też KAŻDE zlecenie na broń, artefakty, bandaże, apteczki itd.. Mogą "wisieć", można z nich zrezygnować, ale w końcu będziesz miał tak, że będziesz wolał zainwestować te 10k rubli w reputację kupując koledze nową giwerkę, albo fartem znajdziesz akurat to co trzeba :)

Artefakty generalnie są, tylko trzeba detektora Niedźwiedź (z bandytów chyba wyciągnąłem) i generalnie po każdej emisji możesz coś tam szarpnąć. Z reguły jak robię wycieczki od Baru po bagna i wracam przez Agroprom i Jantar, to jestem w stanie zapełnić 6-7 kontenerów (sprzedaję naukowcom, ewentualnie w barze - ceny lepsze). Polecam samemu kraftować pojemniki na artefakty, tylko trzeba mieć farta do kalafonii i miedzianego drutu, bo ich mało w grze najwidoczniej jest.

Dwa razy to MOZO znalazłem i ani jednego nie założyłem. Jeżeli brakuje Ci do pełnej SEVY to polecam Ci MOZO sprzedać i SEVĘ kupić. Jak zakładasz MOZO, ściągasz plecak, co jest jednoznaczne z utratą udźwigu, a w moim przypadku oznacza z reguły, że nie mogę dalej iść (zawsze targam milion gratów). SEVA też nie pozwala na założenie plecaka, ale ma spoko udźwig, który można zwiększyć przez modyfikacje kombinezonu u technika i kupowanie ram aluminiowych. No i pozwala biegać po radioaktywnym deszczu bez konsekwencji ;)

Ja jestem oczarowany tym, że ganiam po tym modzie od ponad miesiąca i najdalej dopchałem się do Czerwonego Lasu, dopiero planuję dalsze wyprawy (nie znaczy to, że wcześniej się NIE DA, ale ja wolę na spokojnie z pewnym przygotowaniem i dobrym zapleczem). A jeszcze labolatoria, a jeszcze misja od Doktora, a jeszcze współpraca z wojskiem i najemnymi... Jeszcze tyle przede mną :) I świat żyje i zachęca. Przyjemnie jest.

Na koniec rada: nie rób swoich schowków, chyba, że lubisz czytać komunikaty o tym że ktoś znalazł Twoje graty :)

Dobrej Ci ZONY ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po głowie chodzi mi rozpoczęcie rozgrywki od początku (albo wzięcie się za Legend Return), zrobiłem błąd biorąc perki dające ekwipunek (wziąłem ten dający jedzenie+największy plecak). Gdy widzę że bardziej przydałoby mi się takie jak Majsterkowicz, Autorytet czy krzepki żołądek albo Rzeźnik. Albo robić losowanie ze SPECIALem na starcie. Kiedyś dorwałem chyba z 5 perków dzięki temu. 

Skoro o plecakach mowa - jest tutaj podobny system co w OGSE - jeśli chcemy mieć exo to nie kupujemy pancerz ale „rusztowanie" które ląduje w slocie na plecak dając +80kg do maksymalnego udźwigu.

Muszę też zmienić czas w którym znikają zwłoki na dłużej, robiłem szturm na bazę bandytów na Wysypisku to połowa trucheł wyparowała. Dobrze że dorwałem SKSa do którego kupiłem lunetę, teraz starcia z ludźmi nie są problemem.

Z tego co dowiedziałem się perk Autorytet zwiększa przyrost reputacji za zadania. Ale czy działa to w drugą stronę? Czy sprzątnięcie kogoś z zaprzyjaźnionej frakcji pociąga za sobą większy spadek punktów reputacji mając tego perka?

A i podobno na Radarze zaczyna się desant wojsk, nieprzerwany, po wyłączeniu maszyny w labie. Obawiam się że na niskich ustawieniach repopulacji może to doprowadzić do ich dominacji w Zonie po pewnym czasie.

Edytowane przez ZapomnialemLoginu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.