Jump to content
Junx

S.T.A.L.K.E.R.: Hybrid PL

Recommended Posts

Faktycznie jak naprawiałem wz.1891/30 nie było żadnych ulepszeń widocznych, chociaż wydaje mi się, że podobnie było w poprzednim Hybrydzie, że żeby w ogóle modyfikować broń trzeba było co najmniej narzędzia podstawowe dostarczyć, chociaż może mnie pamięć zawodzi. W sumie to zaczynam od nowa, mogę równie dobrze pobawić się w wylosowanie mechanika jeszcze :)

Przy okazji - jest taka opcja jak zużycie przedmiotu - domyślnie jest zaznaczona chyba i to w opisie poprzedniej wersji powodowało zużywanie artefaktów. Możliwe jednak, że w tej wersji zużywanie artefaktów jest elementem stałym, którego nie da się wyłączyć.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Stalkerzy! 

Nie było mnie ostatnio bo w weekend byłem "zajęty", co do ulepszeń broni to CELOWE działanie jest.

A co do artów to Muszę wiedzieć które to są.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Silmaril

pisał o Oczach Kraba jeżeli chodzi o zużycie (nie wiem o jaki artefakt chodziło z tym zabójczym promieniowaniem i niemożliwością włożenia do pojemnika).

Przy okazji masz jakiś feedback odnośnie (nie)zaliczania misji "zdobądź broń"?

Przy okazji wysmarowałem taaaaką długą recenzję na fb, zaplusikuj plis, będzie mi cieplej na serduszku :P

BTW Junx, załączam error, którego doświadczam za każdym razem jak próbuję zmienić ustawienia dźwięku (głośność, napisy itd)

 

 

errorSound.bmp

Edited by Vladmir

Share this post


Link to post
Share on other sites
36 minut temu, Vladmir napisał:

BTW Junx, załączam error, którego doświadczam za każdym razem jak próbuję zmienić ustawienia dźwięku

Ciekawe, zobaczę na spokojnie przy weekendzie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Siemanko,

pobrałem moda, całkiem interesujący jednak ciężko mi się w niego wciągnąć z powodu jego cukierkowatości i jednej rzeczy która mnie ciągle nurtuje. Moja gra wydaje się jakby była całkowicie rozmazana. W innych modach nie miałem tego problemu. Mam wszystko na maxa DX10 oraz wszystkie wygładzania wyłączone. Na pewno to ma tak wyglądać? BTW. nie wiem czy ktoś napomniał ale w folderze skrinszoty jest ponad 110 mb skrinów krzyśka także dzięki za ciekawe zdjęcia.

ss_szaman_09-09-19_22-57-30_(l01_escape).jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
40 minut temu, DuzySiuraq napisał:

ciężko mi się w niego wciągnąć z powodu jego cukierkowatości [...] gra wydaje się jakby była całkowicie rozmazana [...] folderze skrinszoty jest ponad 110 mb skrinów krzyśka

Są tylko dodane "zielone" tekstury, jeseń już mi się znudziła przez X modów :P

To są uroki Dead Air, trzeba z opcjami kombinować dla "balansu"

A screeny... zapomniałem wywalić xD 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wielkie dzięki za info. Trochę mi brakuje tego ulepszania broni bo to czyniło ją bardziej spersonalizowaną i taką bardziej dopieszczoną, "moją" ale i tak mod genialny. Czy samemu jestem w stanie przywrócić te modyfikacje? i czy jest jakiś prosty sposób na włączenie kolorystyki z Misery czyli tej jesiennej? Czy tylko balans kolorami . Jeśli balans to jakieś sugestie co do niego?

@Vladmir miałem ten sam quest z mosinem i u mnie bez problemu po znalezieniu giwery mogłem go dostarczyć. Może chodzi o to że odłączyłeś od niego celownik i jest "niepełny". Mój mosin miał 43 procent zużycia więc może też chodzić o to że masz zbyt uszkodzony egzelplarz.

Byłem wczoraj w Sevie w dziczy ale takmogolnie to bardziej mi się Nomad podoba pod względem klimatu.

@Junx Te artefakty mające po 1000-2000 mSv są nowe. Wieczorem sprawdzę nazwę jednego który leży w skrytce (nie wziąłem bo radiacja mnie zabijała).

A i jeszcze dwa pytania:

1. Co do zakładania tłumików. Mam tłumik do pistoletu od Nimbla za zadanie z dostarczeniem pda ten USP Compact March i nie mogę tego tłumika doczepić. Potrzeba narzędzi do tego?

2. Czy unikatowe giwery jak ww. March, Tide, Alpine itp. są gdzieś do zdobycia? Czy można je kupić po dostarczeniu dokumentów z labów do handlarzy/dowódców frakcji?

Edited by Silmaril

Share this post


Link to post
Share on other sites
Godzinę temu, Silmaril napisał:

Czy samemu jestem w stanie przywrócić te modyfikacje?

Tak, przy pomocy n++ będzie najszybciej, trzeba z tych sekcji usunąć ";"

upgrades                		= ; up_gr_firstab_val, up_gr_seconab_val, up_gr_thirdab_val, up_gr_fourtab_val, up_gr_fifthab_val
repair_type = rifle;      		= ;
upgrade_scheme          		= ; upgrade_scheme_val

 

Godzinę temu, Silmaril napisał:

czy jest jakiś prosty sposób na włączenie kolorystyki z Misery czyli tej jesiennej

Tak, ściągnij ów mod - https://www.moddb.com/mods/call-of-chernobyl/addons/autumnal-winds

 

Godzinę temu, Silmaril napisał:

Czy tylko balans kolorami

Jeśli chodzi o balans to więcej niebieskiego należy dać. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Junx dzięki za szybką odpowiedź na cześć pytań. Pobawię się z notatnikiem zatem w plikach broni i zobaczę efekt bo jeszcze tego nigdy nie robiłem. 

Co do kolorystyki to ściągnę mod o którym pisałeś i sprawdzę efekt. Rozumiem że jest kompatybilny z Hybridem.

Niestety nie mogę znaleźć tych ";" w plikach. Możesz wskazać w którym konkretnie pliku/plikach mam to zmienić? Czy w folderze Config czy innym? Bo w E:\Dead Air - Hybrid 1.1\Hybrid\Hybrid\configs\weapons są wszystkie bronie i w żadnej z nich nie mam ";".

Edited by Silmaril

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobry wieczór. 
Mam problem. Mianowicie, kiedy jestem już w grze, po wybranej frakcji oraz rozdaniu "punktów" oraz zaznaczeniu 3 opcji, po prawo. Jak się już pojawię w Zonie, wchodzę w opcje i zakładkę"GRA", gdy wybieram do zmienienia ustawienie "Squads on map", czy cokolwiek innego z zakładki "GRA" i kiedy dam "zastosuj", to wywala mnie do pulpitu i gra się wyłącza, żadnego błędu nie pokazuje. Dzieje się to już w rozpoczętej grze, nie w menu.
Wie może ktoś czym to jest spowodowane?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Czy ktokolwiek z Was ma tak, że członkowie CS chodzą z pistoletem przy skroni jakby chcieli się zabić, ale tak nie do końca (jak Werter?). Jak ogarnę robienie screenów w grze to wrzucę...

Junx, pytanie/prośba - jako że jestem osobą, która na 110% stawia na imersję wkurza mnie trochę jedna sprawa: radio w hubach naparza po uszach, a handlarze i inni NPC'e są przy tym tak cicho, że mała bania. Ściszyłem maksymalnie muzykę i dałem na maksa efekty dźwiękowe, ale dalej jest to samo... Generalnie tam gdzie radio tam nie słychać ludzi. Nie chcę radia wyłączać, bo jest zajebiste (pojawiło się nawet nikago nieżalko!).

@Radzieckivixa

mnie tak wywala przy próbie zmiany ustawień dźwięków, przy czym wyrzuca przy tym błąd (zamieściłem w poście wyżej). Chyba Hybrid jest delikatny jeżeli chodzi o grzebanie w opcjach. Zauważyłem, że nie było problemu, gdy zmieniałem opcje z poziomu menu, przed odpaleniem właściwej gry, Czy te opcje które chcesz zmienić są dostępne z tego poziomu?

Edited by Vladmir

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vladmir No na tyle co ogarniam, to tej opcji ""Squads on map", nie ma przed odpaleniem właściwej gry, nie jest dostępna z poziomu menu, a dopiero, jak jestem w "Zonie", więc nie mam jak jej inaczej zmienić(lub nie wiem). A co do zmiany opcji w grze właśnie, to jak się już pojawiam w Zonie, nieważne jakie ustawienie zmienię i dam "zastosuj", to wywala. W menu jednak tego błędu nie ma i normalnie zapisuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

uruchamiam grę i po kilku sekundach wyrzuca manie na pulpit 

jest jakaś rada /zainstalowany patch z 20.01/

FATAL ERROR
 
[error]Expression    : pm->m_animations.size()
[error]Function      : player_hud_motion_container::load
[error]File          : player_hud.cpp
[error]Line          : 92
[error]Description   : motion not found [toz34_idle_crouch]

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Wybaczcie, że tak długo, robota bezlitosna w tym tygodniu, a i mała Huba chorowała, Żona w potrzebie, Zona musi czekać. Odnośnie dziwnych animacji Czystego Nieba, dzięki uprzejmości @kondotier'a mogę w profesjonalny sposób zamieścić screeny:

225582875_ss_uytkownik_09-14-19_20-30-13_(k00_marsh).thumb.jpg.fa6e7960e40634c9029c1c386ecbf665.jpg1893534131_ss_uytkownik_09-14-19_20-30-08_(k00_marsh).thumb.jpg.f57bf32626165c81631432153b1953f4.jpg

Tych dwóch panów stoi obok siebie, zdarza się to stosunkowo często u mnie.

Druga sprawa dość ważna: zdarzyło się komuś, żeby Powinność strzelała bez pytania przy próbie podejścia do barykady na wysypisku (tej przed Barem)? Bo generalnie nie mogę do Rostoku wejść (od strony Jantaru czy cmentarzyska nie wejdę, bo sprzęt za słaby, promieniowanie zabije)...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam Stalkerzy! 
Jak zauważyliście przez pewien okres mało się udzielałem w dyskusji  bo "zbierałem" od was błędy które będę się starał naprawić teraz. Za około tydzień czasu będzie patch z poprawkami (oby wszystkie) , do tego czasu jak coś jeszcze macie to wrzućcie a póki co to Good Hunting Stalker! 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Vladmir

Z tego co wiem to Powinność strzela do Ciebie jeśli dostałeś się do Rostoku po raz pierwszy bez płacenia 5 tys. RU na bramie na Złomowisku np. poprzez szybką podróż u Sidorowicza. Taki błąd dość często się pojawiał. Najpierw trzeba zapłacić myto a potem można już bez przeszkód korzystać z szybkiej podróży. 

Jeśli ktoś będzie miał problem z zamkniętą bramą do Rostoku na Złomowisku to sugeruje w opcjach gry wyłączyć debug mode animacji. Wtedy się otwiera (u mnie musiałem tak kombinować).

Mam też problem z granatnikiem podlufowym w spersonalizowanym karabinie M4A1 taktyczny. Btw wygląd i animacje giwery genialne. Gdy wykopie ulepszenie pozwalające zamontować granatnik i wyciągnę broń to gra crashuje od razu. Postaram się loga wysłać popołudniu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Silmaril u mnie jest tak, że idę "na piechotę" przez wysypisko (szybkiej podróży nigdy nie używałem), dochodzę właśnie do tej bramy, o której mówisz, a w zasadzie to do niej nie dochodzę, bo Powinność otwiera ogień bez pytania (nie mam z nimi żadnych konfliktów, reputacja na 0). Przy czym kiedy dobiegłem do bramy - zanim mnie zastrzelili - nie było przy niej "odźwiernego", któremu płaci się 5000.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cześć. Nie wiem czy ktoś miał tak jak ja. Jak przeciwnicy (oddział monolitu lub wojsko) mnie zobaczą to normalnie przechodzą w "szyk bojowy" a jak trafie pierwszy raz jednego z nich to nagle zaczynają iść sobie spokojnie jakby mnie w ogóle nie było. (nie zawsze tak jest ale często). I pojawił się błąd jaki był w wersji 1.0 jak zabije się monolitowca z detektorem anomalii to można ten detektor podnosić w nieskończoność z jego zwłok do naszego ekwipunku. Pozdrawiam 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.