Skocz do zawartości

STALKER Shaders MAX-CS / Float 32 dla Clear Sky i SoC

Rekomendowane odpowiedzi

• 1 miesiąc temu...

Float 32 Mod for Clear Sky 0.5

Opis...

Oto pojawiła się pierwsza wersja shaderów, których za zadanie jest ulepszenie, a zarazem ich optymalizacja. Optymalizacja grafiki przełoży się na zwiększenie liczby klatek na sekundę (FPS).

Poprawka nie ingeruje w gameplay..jest to dodatek graficzny i nie powoduje żadnych problemów w rozgrywce.

Autor

Cameron Sneed

Instalacja

W pliku fsgame.ltx zamień:

$game_data$ = false| true| $fs_root$| gamedata na: $game_data$ = true| true| $fs_root$| gamedata

Pobrane archiwum wypakuj do katalogu z grą. Domyślnie jest to: C:\Program Files\Deep Silver\S.T.A.L.K.E.R. - Clear Sky\.

Download

Link wersji 0.5...http://stalker.filef...t_32_Mod;102565.

Screeny z wersji 0.5...

Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika Dołączona grafika

=================================================================

Float 32 Mod dla SoC v.2.0

Kolejna wersja 2.0 jest już do pobrania...Mod w wersji 2.0 podnosi wydajność o około 30%, sprawia że oświetlenie i cienie wyglądają dużo lepiej.

Link...http://stalker.filef...t_32_Mod;101327

Opis wersji 2.0...eng

Section A: Things you need to know

1) The latest version of Float32 is now packaged in an easy to use installer.

The only thing you need to do is follow the prompts to install.

2) You may need to edit your FSGAME.LTX file located in the root Stalker directory.

The line containing the string "$game_data$ = true| true|$fs_root$|gamedata needs

to say "true|true" as shown above for the game to recognize Float32.

3) Do NOT run Float32 with the -no_prefetch executable switch. this will cause stutter.

You will not experience stutter with Float32 when not using that switch.

4) Play the game. unpacking database files is unnecessary.

Section B: Minimum requirements

1) You must have an Nvidia or ATI 3D accelerator capable of SM3.0. No exceptions.

2) You must run Float32 in "Full dynamic" graphics mode. No exceptions.

The other modes will work, but Float32 does not affect them.

3) Float32 is not compatible with other mods which modify shaders, period.

4) The latest version of DirectX must be installed.

Section C: Changes

1)There is now an included options file to set specific variables within Float32. Navigate to...

C:program filesTHQSTALKER - shadow of chernobylgamedatashadersr2

and find the file named...

"options_float32.h"

Open this in notepad and edit the variables listed. If you do not know what you are doing by following the instructions

within the options file, then DO NOT MODIFY IT or you may cause undesired changes to Float32.

Section D: Special notes

Firstly, read the license agreement. It is very important you do so and isn't very long.

Secondly, I will not support anything that changes the way Float32. This includes

mods in which modify shader files in ANY way whatsoever.

THERE IS NO SUPPORT, NO EXCEPTIONS, TO USERS WHO MODIFY THE USER.LTX FILE.

IF YOU HAVE ISSUES AND HAVE MODIFIED THIS FILE, YOU NEED TO DELETE IT AND

ALLOW STALKER TO GENERATE A NEW ONE BEFORE SUBMITTING A BUG REPORT!

I appreciate all of the support from the community and i am looking forward to developing the next

releases of Float32. Special thanks to everyone who has tested and helped with this project!

===========================================================================

STALKER Shaders MAX - Clear Sky

Od Autora...

Wychodząc na przeciw napływającym zgłoszeniom zacząłem tworzyć nowe shadery dla Stalker CS.. Początkowe testy od najwcześniejszych build wykazywały 100% poprawę FPS, co może brzmieć nieprawdopodobnie. Skompilowałem ponownie shadery, są dwa razy mniejsze jak oryginalne i zrobiłem różne optymalizacje by poprawiać wydajność.

Link...http://sites.google....max---clear-sky

// odświeżono temat z powodu braku czynnych linków i updata materiałów

• 3 lata później...

Zaraz poprawimy...i dzięki za info. W angielskim opisie jest wzmianka że strona została zamknięta. Wstawiłem to tutaj bo opis sugeruje CS.

Description:

The latest Float 32 mod for Stalker: Clear Sky.

Original author: JJwalker

After http://www.thefloatingpoint.org/ website was closed, I want to give you the latest wersion of this modyfication on that page.

Ja natomiast znalazłem to http://sites.google....max---clear-sky - sam testowałem i zastosowałem w swoich modach wersję dla Cienia. Za te właśnie się biorę. Jak ktoś chce niech to wrzuci w osobny temat.

Edit: - jak na razie nie zauważyłem spadku FPS. Teraz spróbuję się pobawić trochę gamą - chcę "poszarzyć" trochę przyrodę żeby bardziej pasowało do jesieni.

Edytowane przez scigacz1975

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.