Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

f24177276e2ef217ddaa5c1229d201e2.jpeg

Tytuł oryginalny: История Борланда - Пролог
Platforma: Cień Czarnobyla (Repack - wersja samodzielna) 
Data premiery: 31.08.2018 r.
Autor: PP TeaM
Autor spolszczenia: Sierioża
Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godziny)


OPIS:

Spoiler

Aleksiej Wawiłow był amatorem mocnych wrażeń; wziął udział w niejednym rajdzie motocyklowym, a także w nielegalnych wyścigach ulicznych.

Jesienią 2018 roku zrozumiał, że to za mało - podjął decyzję o wyruszeniu do Strefy Wykluczenia. Liczne historie o tym miejscu, jakie docierały do niego przez lata, rozbudzały ciekawość, którą wreszcie miał zaspokoić. Na początku jego cel był prosty - zarobić tyle, by zapewnić sobie dobrobyt do końca życia. Jednak zarówno to, jak i wartości, jakie do tej pory wyznawał, miało się szybko zmienić... 

Biorąc najpotrzebniejsze rzeczy, dotarł do Kordonu, gdzie czekało na niego pierwsze poważne zadanie.

SCREENY: 

Spoiler

ss_mateusz_10-25-18_20-35-19_(l01_escape).jpg.3bb9cfa1089a4d152342e3a310bb79ea.jpg.424302ed39c8e25c2b9932e9d59bcf6a.jpg

ss_mateusz_10-29-18_19-46-14_(l01_escape).jpg.8a94db434e6d4cb3308d0d40d3a79062.jpg.dcef400cf997b2288fc652b01ae262e3.jpg

ss_mateusz_10-30-18_00-48-29_(l01_escape).jpg.fefe4ba01b7eb98657acbda5e35a6df2.jpg.1d125de3268d4cacda0d07dbb8e7301d.jpg

ss_mateusz_10-29-18_20-38-05_(l01_escape).jpg.2215a25232638788bf2effbde49dc785.jpg.540dcd5285751bffdfb8cbf9acd63c37.jpg

INSTALACJA:

Spoiler

Mod jest w wersji samodzielnej. Oznacza to, że podstawowa wersja gry "Cień Czarnobyla" nie jest wymagana.

  1. Pobrane archiwum należy rozpakować i można grać. 

LINKI DO POBRANIA: 

Spoiler

Mod:

  • Nasz serwer - [KLIK]

Źródło: appro.jpg

  • Dodatnia 6
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Działa mi bez problemów trochę ;) dodatków w tym panoramiczny, w gamedata/config/text są pliki do POL, RUS, ENG, więc jest możliwość gry w tych językach.

Ja tradycyjnie gram w oryginale.

Odpalałem machinalnie więc nie wiem jak się wybiera opcję językową, niech mechanicy pogłówkują.

Druga misja - znaleźć przewodnika, idę do wioski, 3 lokacje - Kordon, Smietnisko i Agroprom są chyba dostępne, jak dojdę to napiszę.

Bez spojlera.

Się zrobiło ciekawie, przewodnik wziął mnie na polowanie, potem S.O.S. z tunelu, anomalia przestrzenna, potem 2 kmiotków z rekietu i mam dziwny przyrząd do teleportacji - klient w piwnicy w wiosce "rozkiminia" co to.

Zadanie od Bergamota (kota ;) ) - plecak przy krzaku i drugi w pokoju ze szkieletem, na dach po artefakt można wejść i skoczyć z dachu szoferki ziła.

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W katalogach pol i eng jest tylko jeden plik - string_table_enc_weapons tak, że spolszczona jest tylko broń i amunicja. Są też opisy, które mod czyta z podstawki.

Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, zobaczymy, jak będzie dalej...

1.thumb.jpg.42200949ccbf089279e6b2ced23ba5e6.jpg

Instalacja na polską platformę:

Spoiler

1. Cień Czarnobyla 1.0006

2. Gamedata moda ląduje w głównym katalogu gry (bin nie dotykamy).

3. Kopia plików fix1 ze zgodą na zamianę plików

4. Kopia plików z rus do pol za wyjątkiem pliku string_table_enc_weapons.

5. Kopia do gamedata/config pliku localization.ltx ze zgodą na zamianę.

6. Można grać.

Parę screenów:

Spoiler

2.thumb.jpg.3647daad5be7c1be0aaf42b44eb3613b.jpg

4.thumb.jpg.229c91632a6ad490e09550c604f324e6.jpg

3.thumb.jpg.c25fa5252ce0bdbf5972212fd2161421.jpg

 

  • Dodatnia 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 minuty temu, vidkunsen napisał:

Ad. pkt. 2 gawron  - jak postawiłem na rus wersje to też bez bin.

Na rus wersji podstawki możesz wrzucić plik z bin, ale lepiej zrób kopię:)

Jutro rozejrzę się po modyfikacji, dzisiaj miałem dzień pełen wrażeń, jestem już za bardzo zmęczony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i zobaczyłem końcowe napisy z moda. Jeśli reszta moda będzie taka jak ten prolog, to szykuje się dobry mod.

Od początku, do ( a szkoda ) szybkiego zakończenia, żadnych problemów. Tak że kto da radę bez tłumaczenia, zachęcam. Chyba że jakiś tłumacz da sygnał, aby poczekać na tłumaczenie. Nie będzie tego wiele.

  • Dodatnia 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie również gra skończona. Krótko i na temat, tak można określić tę modyfikację. Cała akcja rozgrywa się na Kordonie, niedługa rozgrywka, zakończona niedopowiedzeniem.

@vidkunsen. Do pierwszego posta pozwoliłem sobie dodać fixa. Naukowcy są tam, gdzie myślałeś, tylko najpierw musisz z kimś pogadać.

 

  • Dodatnia 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pobrałem parę godzin temu z: https://yadi.sk/d/qVwJZEyy3akhN3

http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/stalker-istoriya-borlanda-prolog.html

A teraz z kim mam pogadać? Sidor, Dublet czy jakiś uczony?

Jest - Dublet, pogadać, zabijają go najmusy, potem ja ich i mam obszukać bambetle - dokument - Krügera: 

 

Edytowane przez vidkunsen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@vidkunsen  Musisz tak podziałać w tej akcji koło ruin, aby Dublet Ci przeżył do czasu przeprowadzenia z nim rozmowy. Znaczek na lab jest za wcześnie i wprowadza w błąd. Po znalezieniu notatki w najmie ( u mnie był to ten z SWD, idziesz na znacznik. Mnie po zgodzie na wejście do labu tam przeniosło, zobaczyłem naukowców i pojawiły się napisy końcowe. Możliwe że fix pozwala z nimi pogadać, już nie sprawdzałem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też sprawdziłem fixa. Po uruchomieniu moda na zapisie przed labem, dostałem SMSa od Sidora. Pobiegłem do niego, a on tylko handluje. W wiosce siedzą naukowcy, choć nie powinno ich już tu być. SMS od Bergamota i brak rzeczowego dialogu. No to do labu. Po drodze wybiłem wojsko na strażnicy, nowych na drodze, pomogłem dobić bandytów na ATP. Do labu i ten sam finał. Widać nogi naukowca, coś zabełkotał i strzał. Napisy końcowe.

Z tego jest wniosek, że fix dodaje coś, albo naprawia, gdy go dodamy przed nową grą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...
  • 3 tygodnie później...
  • 1 miesiąc temu...
  • 3 miesiące temu...
Gość Diegtiariow

Twórca moda „Historia Borlanda (Prolog)” rozważa kontynuację. Autor moda powiedział o tym redaktorowi ap-pro w osobistej rozmowie.

Cytat

Obecnie trwają prace nad kontynuacją prologu Historii Borlanda, który będzie już dość długą fabułą. Opowiadać za bardzo nie ma co, ale mogę tylko powiedzieć, że fabuła będzie związana z anomaliami czasoprzestrzennymi. Lokacje będą w większości oryginalne, w razie potrzeby zostaną dodane inne od innych twórców. Jeśli chodzi o fabułę, planujemy bardziej polegać na trylogii książek Siergieja Nedoruba [Сергея Недоруба] (Klepsydra, Tajemnica Poltergeista, Horyzont zdarzeń) [Песочные часы, Тайна полтергейста, Горизонт событий]. Nadal jest zbyt wcześnie, aby mówić o funkcjach, ponieważ teraz głównie pracuje się nad fabułą. Pakiet broni będzie w każdym razie, ale o pogodzie nic nie wiadomo. Prawdopodonie zostanie dodany mod graficzny, który był obecny w mod „Historii Borlanda (Prolog)”. Data wydania nie jest znana, ponieważ wszystko może zostać zmienione sto razy podczas procesu tworzenia. Kiedy wszystko będzie gotowe, wydamy mod”- powiedział modmaker .

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Agrael przypiął/ęła ten temat

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając z tej strony, zgadzasz się na nasze Warunki użytkowania.