vidkunsen Posted August 31, 2018 Report Share Posted August 31, 2018 Tytuł oryginalny: История Борланда - Пролог Platforma: Cień Czarnobyla (Repack - wersja samodzielna) Data premiery: 31.08.2018 r. Autor: PP TeaM Autor spolszczenia: Sierioża Śr. długość rozgrywki: (ok. 1 godziny) OPIS: Spoiler Aleksiej Wawiłow był amatorem mocnych wrażeń; wziął udział w niejednym rajdzie motocyklowym, a także w nielegalnych wyścigach ulicznych. Jesienią 2018 roku zrozumiał, że to za mało - podjął decyzję o wyruszeniu do Strefy Wykluczenia. Liczne historie o tym miejscu, jakie docierały do niego przez lata, rozbudzały ciekawość, którą wreszcie miał zaspokoić. Na początku jego cel był prosty - zarobić tyle, by zapewnić sobie dobrobyt do końca życia. Jednak zarówno to, jak i wartości, jakie do tej pory wyznawał, miało się szybko zmienić... Biorąc najpotrzebniejsze rzeczy, dotarł do Kordonu, gdzie czekało na niego pierwsze poważne zadanie. SCREENY: Spoiler INSTALACJA: Spoiler Mod jest w wersji samodzielnej. Oznacza to, że podstawowa wersja gry "Cień Czarnobyla" nie jest wymagana. Pobrane archiwum należy rozpakować i można grać. LINKI DO POBRANIA: Spoiler Mod: Nasz serwer - [KLIK] Źródło: 7 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted August 31, 2018 Report Share Posted August 31, 2018 Popatrzymy, ocenimy. @vidkunsen Piszesz, że jest język polski. Jaki jest sposób wybierania języków? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted August 31, 2018 Report Share Posted August 31, 2018 @vidkunsen To ten mod ma już od razu polską wersję zrobiona przez modderów? @kondotier Ale mamy wyczucie czasu, równocześnie o to samo pytamy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted August 31, 2018 Author Report Share Posted August 31, 2018 (edited) Działa mi bez problemów trochę dodatków w tym panoramiczny, w gamedata/config/text są pliki do POL, RUS, ENG, więc jest możliwość gry w tych językach. Ja tradycyjnie gram w oryginale. Odpalałem machinalnie więc nie wiem jak się wybiera opcję językową, niech mechanicy pogłówkują. Druga misja - znaleźć przewodnika, idę do wioski, 3 lokacje - Kordon, Smietnisko i Agroprom są chyba dostępne, jak dojdę to napiszę. Bez spojlera. Się zrobiło ciekawie, przewodnik wziął mnie na polowanie, potem S.O.S. z tunelu, anomalia przestrzenna, potem 2 kmiotków z rekietu i mam dziwny przyrząd do teleportacji - klient w piwnicy w wiosce "rozkiminia" co to. Zadanie od Bergamota (kota ) - plecak przy krzaku i drugi w pokoju ze szkieletem, na dach po artefakt można wejść i skoczyć z dachu szoferki ziła. Edited August 31, 2018 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted August 31, 2018 Report Share Posted August 31, 2018 W katalogach pol i eng jest tylko jeden plik - string_table_enc_weapons tak, że spolszczona jest tylko broń i amunicja. Są też opisy, które mod czyta z podstawki. Pierwsze wrażenie jak najbardziej pozytywne, zobaczymy, jak będzie dalej... Instalacja na polską platformę: Spoiler 1. Cień Czarnobyla 1.0006 2. Gamedata moda ląduje w głównym katalogu gry (bin nie dotykamy). 3. Kopia plików fix1 ze zgodą na zamianę plików 4. Kopia plików z rus do pol za wyjątkiem pliku string_table_enc_weapons. 5. Kopia do gamedata/config pliku localization.ltx ze zgodą na zamianę. 6. Można grać. Parę screenów: Spoiler 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted August 31, 2018 Author Report Share Posted August 31, 2018 Ad. pkt. 2 gawron - jak postawiłem na rus wersje to też bez bin. Utknąłem - mam odszukać uczonych, punkt w PDA pokazuje na szambo i lipa, brak rekcji? później się tym zajmę. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted August 31, 2018 Report Share Posted August 31, 2018 4 minuty temu, vidkunsen napisał: Ad. pkt. 2 gawron - jak postawiłem na rus wersje to też bez bin. Na rus wersji podstawki możesz wrzucić plik z bin, ale lepiej zrób kopię Jutro rozejrzę się po modyfikacji, dzisiaj miałem dzień pełen wrażeń, jestem już za bardzo zmęczony. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted August 31, 2018 Author Report Share Posted August 31, 2018 (edited) Kumam, że to świeżak więc może być dziwnie od strony technicznej i fabuły. Gawron - zawsze robię, "z przywyczki" Edited August 31, 2018 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 1, 2018 Report Share Posted September 1, 2018 No i zobaczyłem końcowe napisy z moda. Jeśli reszta moda będzie taka jak ten prolog, to szykuje się dobry mod. Od początku, do ( a szkoda ) szybkiego zakończenia, żadnych problemów. Tak że kto da radę bez tłumaczenia, zachęcam. Chyba że jakiś tłumacz da sygnał, aby poczekać na tłumaczenie. Nie będzie tego wiele. 2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted September 1, 2018 Report Share Posted September 1, 2018 U mnie również gra skończona. Krótko i na temat, tak można określić tę modyfikację. Cała akcja rozgrywa się na Kordonie, niedługa rozgrywka, zakończona niedopowiedzeniem. @vidkunsen. Do pierwszego posta pozwoliłem sobie dodać fixa. Naukowcy są tam, gdzie myślałeś, tylko najpierw musisz z kimś pogadać. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted September 1, 2018 Author Report Share Posted September 1, 2018 (edited) Pobrałem parę godzin temu z: https://yadi.sk/d/qVwJZEyy3akhN3 http://stalkermod.ru/MODYI-Teni-CHernobyilya/stalker-istoriya-borlanda-prolog.html A teraz z kim mam pogadać? Sidor, Dublet czy jakiś uczony? Jest - Dublet, pogadać, zabijają go najmusy, potem ja ich i mam obszukać bambetle - dokument - Krügera: Edited September 1, 2018 by vidkunsen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 2, 2018 Report Share Posted September 2, 2018 @vidkunsen Musisz tak podziałać w tej akcji koło ruin, aby Dublet Ci przeżył do czasu przeprowadzenia z nim rozmowy. Znaczek na lab jest za wcześnie i wprowadza w błąd. Po znalezieniu notatki w najmie ( u mnie był to ten z SWD, idziesz na znacznik. Mnie po zgodzie na wejście do labu tam przeniosło, zobaczyłem naukowców i pojawiły się napisy końcowe. Możliwe że fix pozwala z nimi pogadać, już nie sprawdzałem. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vidkunsen Posted September 2, 2018 Author Report Share Posted September 2, 2018 Wczoraj sprawdziłem, że: u mnie Dublet żyje i gada - ale pierdoły, po zaliczeniu laboratorium mimo fiksa i tak zaliczasz zgon, tak ma być bo to prolog. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted September 2, 2018 Report Share Posted September 2, 2018 Też sprawdziłem fixa. Po uruchomieniu moda na zapisie przed labem, dostałem SMSa od Sidora. Pobiegłem do niego, a on tylko handluje. W wiosce siedzą naukowcy, choć nie powinno ich już tu być. SMS od Bergamota i brak rzeczowego dialogu. No to do labu. Po drodze wybiłem wojsko na strażnicy, nowych na drodze, pomogłem dobić bandytów na ATP. Do labu i ten sam finał. Widać nogi naukowca, coś zabełkotał i strzał. Napisy końcowe. Z tego jest wniosek, że fix dodaje coś, albo naprawia, gdy go dodamy przed nową grą. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gawron Posted September 27, 2018 Report Share Posted September 27, 2018 8 godzin temu, Sierioża napisał: trzymam od kilku tygodni na szklance chleba i kawałku suchej wody To teraz w nagrodę dorzuć im połeć słoniny albo słoik korniszonów. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tom3kb Posted September 27, 2018 Report Share Posted September 27, 2018 8 godzin temu, Sierioża napisał: W odpowiedzi na niezadane pytanie: będzie. Ktoś tu się rozkręcił i zaczyna nas rozpieszczać Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Agrael Posted November 27, 2018 Report Share Posted November 27, 2018 Niesamowicie krótka historia, ale trzymająca przyzwoity poziom. Aż ciekaw jestem kontynuacji. Nie do końca zrozumiałem zakończenia, ale chyba tak miało być. 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szeregowy Killer Posted January 6, 2019 Report Share Posted January 6, 2019 Zassałem modzika zobaczymy czy mi się spodoba Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 6, 2019 Report Share Posted January 6, 2019 @Szeregowy Killer Dobrze wybrałeś, tylko pamiętaj, że to Prolog. Zakończenie jest jakby urwane. Jeśli autorom uda się go rozwinąć w takim samym stylu jak Prolog, będzie zabawa. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Szeregowy Killer Posted January 6, 2019 Report Share Posted January 6, 2019 @kondotier na razie takie podstawowe misje dorwałem to zrób to, znajdź tamto, zbadaj to i takie tam Ale jak na razie ciekawa odmiana ekologów na kordonie i te modele też się ładnie prezentują tych ważniejszych npc Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kondotier Posted January 6, 2019 Report Share Posted January 6, 2019 Modzidło krótkie, że możesz go skończyć, zanim dam kolejną odpowiedź. Słowo klucz dla niego to "Prolog". Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pancerniak Posted April 6, 2019 Report Share Posted April 6, 2019 Twórca moda „Historia Borlanda (Prolog)” rozważa kontynuację. Autor moda powiedział o tym redaktorowi ap-pro w osobistej rozmowie. Cytat Obecnie trwają prace nad kontynuacją prologu Historii Borlanda, który będzie już dość długą fabułą. Opowiadać za bardzo nie ma co, ale mogę tylko powiedzieć, że fabuła będzie związana z anomaliami czasoprzestrzennymi. Lokacje będą w większości oryginalne, w razie potrzeby zostaną dodane inne od innych twórców. Jeśli chodzi o fabułę, planujemy bardziej polegać na trylogii książek Siergieja Nedoruba [Сергея Недоруба] (Klepsydra, Tajemnica Poltergeista, Horyzont zdarzeń) [Песочные часы, Тайна полтергейста, Горизонт событий]. Nadal jest zbyt wcześnie, aby mówić o funkcjach, ponieważ teraz głównie pracuje się nad fabułą. Pakiet broni będzie w każdym razie, ale o pogodzie nic nie wiadomo. Prawdopodonie zostanie dodany mod graficzny, który był obecny w mod „Historii Borlanda (Prolog)”. Data wydania nie jest znana, ponieważ wszystko może zostać zmienione sto razy podczas procesu tworzenia. Kiedy wszystko będzie gotowe, wydamy mod”- powiedział modmaker . 3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cez137 Posted July 14, 2020 Report Share Posted July 14, 2020 Tu jest tylko Kordon? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Poltergeist Posted July 14, 2020 Report Share Posted July 14, 2020 @cez137 Tak. Tylko Kordon. Krótki modzik. W sam raz na odstresowanie. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cez137 Posted July 14, 2020 Report Share Posted July 14, 2020 @Protean nawet nie zdążyłem zrobić żadnego screena jak go skończyłem Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.